Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
batzajla

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)

DAMI34

Message added by DAMI34

Recommended Posts

Greencaj

Zdravo,

lastim si Versysa 650 2018, punca pa ima Versysa 650 2007. Ko sem kupil mojega, sem si pričakoval podoben motor, je pa očitno drugačen. Manjka mu puncha, pospeškov in nasploh je ciklistika drugačna. To ni nujno da je razlika iz strani proizvajalca, saj je l. 2007 bil uvožen iz italje in bog ve, kaj so z njim delali, je pa dejstvo da se lepše pelje.

Sama ciklistika mi je ok tudi pri mojemu, sem se privadu, mu pa pošteno zmanjka moči oz. je dosti bolj len. Torej, moje vprašanje bi bilo: na kakšen način naj se lotim pridobit kak HP? Naj začnem z avspuhom, filtri, zobniki....?

Kaj vi kej predlagate? Nebi ga pa rad prodal, ker je nov in mislim da z malo uložka se ga da nadgradit, da bo dovolj mojim potrebam (ker nisem baš cestni dirkač ampak ko se potuje je lepo imet kakega konja na rezervi za kamijone prehitevat).

Hwala :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 9 urami, Greencaj pravi:

Zdravo,

lastim si Versysa 650 2018, punca pa ima Versysa 650 2007. Ko sem kupil mojega, sem si pričakoval podoben motor, je pa očitno drugačen. Manjka mu puncha, pospeškov in nasploh je ciklistika drugačna. To ni nujno da je razlika iz strani proizvajalca, saj je l. 2007 bil uvožen iz italje in bog ve, kaj so z njim delali, je pa dejstvo da se lepše pelje.

Sama ciklistika mi je ok tudi pri mojemu, sem se privadu, mu pa pošteno zmanjka moči oz. je dosti bolj len. Torej, moje vprašanje bi bilo: na kakšen način naj se lotim pridobit kak HP? Naj začnem z avspuhom, filtri, zobniki....?

Kaj vi kej predlagate? Nebi ga pa rad prodal, ker je nov in mislim da z malo uložka se ga da nadgradit, da bo dovolj mojim potrebam (ker nisem baš cestni dirkač ampak ko se potuje je lepo imet kakega konja na rezervi za kamijone prehitevat).

Hwala :)

Verjetno ga EURO4 norme dušijo :P. Al pa je samo bolj polikan. Bi moral oba hkrati pospeševat, da bi ugotovil razliko.

Drugače pa ekologijo stran najprej. Čudeža pa ne boš mogel narediti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 9 urami, Greencaj pravi:

Zdravo,

lastim si Versysa 650 2018, punca pa ima Versysa 650 2007. Ko sem kupil mojega, sem si pričakoval podoben motor, je pa očitno drugačen. Manjka mu puncha, pospeškov in nasploh je ciklistika drugačna. To ni nujno da je razlika iz strani proizvajalca, saj je l. 2007 bil uvožen iz italje in bog ve, kaj so z njim delali, je pa dejstvo da se lepše pelje.

Sama ciklistika mi je ok tudi pri mojemu, sem se privadu, mu pa pošteno zmanjka moči oz. je dosti bolj len. Torej, moje vprašanje bi bilo: na kakšen način naj se lotim pridobit kak HP? Naj začnem z avspuhom, filtri, zobniki....?

Kaj vi kej predlagate? Nebi ga pa rad prodal, ker je nov in mislim da z malo uložka se ga da nadgradit, da bo dovolj mojim potrebam (ker nisem baš cestni dirkač ampak ko se potuje je lepo imet kakega konja na rezervi za kamijone prehitevat).

Hwala :)

Na papirju ima versys 2018 več moči in navora, zanimivo. Malo v hecu, poglej če nimaš 35kW verzije.

Zračni filter ne bo nič prinesel (imel, ni razlike). Izpuh nebistveno (imam menjan, sicer na mk2). 

Verjetno bi še največ pridobil s prilagoditvijo elektronike, kakšen powercommander ali predelana mapa ipd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
perry
9 hours ago, Greencaj said:

Zdravo,

lastim si Versysa 650 2018, punca pa ima Versysa 650 2007. Ko sem kupil mojega, sem si pričakoval podoben motor, je pa očitno drugačen. Manjka mu puncha, pospeškov in nasploh je ciklistika drugačna. To ni nujno da je razlika iz strani proizvajalca, saj je l. 2007 bil uvožen iz italje in bog ve, kaj so z njim delali, je pa dejstvo da se lepše pelje.

Sama ciklistika mi je ok tudi pri mojemu, sem se privadu, mu pa pošteno zmanjka moči oz. je dosti bolj len. Torej, moje vprašanje bi bilo: na kakšen način naj se lotim pridobit kak HP? Naj začnem z avspuhom, filtri, zobniki....?

Kaj vi kej predlagate? Nebi ga pa rad prodal, ker je nov in mislim da z malo uložka se ga da nadgradit, da bo dovolj mojim potrebam (ker nisem baš cestni dirkač ampak ko se potuje je lepo imet kakega konja na rezervi za kamijone prehitevat).

Hwala :)

Takoj ga prodaj in menjaj za nekaj mocnejsega. Tako bos najmanj izgubil. C nasprotnem primeru bos zmetal veliko denarja in imel malo efekta. Daj ta denar za boljsega in mocnejsega

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Kawi res manjka v tem segmentu nekaj "vmesnega"

Al je budget 650 al pa naloudan jurja (kar pa je že drago)

Benti, lahko bi vzel agregat od Z900 pa klofnili eno vmesno verzijo na okvirju od 650.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

Je kar veliko uporabnikov, ki jim ustreza 650, tako po moči in ostalem, bolj gre za to, kaj "sosed" ponuja in tu so šli nekateri naprej.

MK3 še nisem vozil, me pa čudi, da bi bil "slabši" po moči motorja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rey
pred 18 minutami, Snečer pravi:

 

MK3 še nisem vozil, me pa čudi, da bi bil "slabši" po moči motorja.

Na papirju in tudi po mnenju večine v IT skupini na FB je mk3 velik korak naprej napram mk2. Vprašanje kaj je s tistim mk1 od Greencaj, mogoče so tam kakšne predelave. Že en zobnik naredi veliko spremembo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Greencaj

Točno to, zobnik je lahko menjan, mk3 ima večji rezerva tj. več teže, cevno zaščito motorja... tko, je nekaj razlik :)

zobnik je bil tudi moj prvi pomislek za pridobit punch, samo to pride kasneje vrsto, po potovanju ki ga planiram (poraba goriva). 

Bom malo pogledal okoli powercommanderja, pa se še kej javim.

hvala za input do zdej 😀

Share this post


Link to post
Share on other sites
dlicen

Tebe verjetno bolj moti občutek zalenjenosti, kot pa dejanska konjenica. Verjetno je letnik 2018 res bolj "green" in morda je zato zadušen. V vsakem primeru bi najbrž res največ pridobil z novo mapo v ecu-ju (iz lastnih izkušenj). Ne vem pa, kako je to pri japoncih, koliko je to izvedljivo oz. dostopno za končnega uporabnika.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 2 urami, Rey pravi:

Na papirju in tudi po mnenju večine v IT skupini na FB je mk3 velik korak naprej napram mk2. Vprašanje kaj je s tistim mk1 od Greencaj, mogoče so tam kakšne predelave. Že en zobnik naredi veliko spremembo.

bova mela primerjalnega med mk2 in mk3? :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
perry
2 hours ago, Greencaj said:

Točno to, zobnik je lahko menjan, mk3 ima večji rezerva tj. več teže, cevno zaščito motorja... tko, je nekaj razlik :)

zobnik je bil tudi moj prvi pomislek za pridobit punch, samo to pride kasneje vrsto, po potovanju ki ga planiram (poraba goriva). 

Bom malo pogledal okoli powercommanderja, pa se še kej javim.

hvala za input do zdej 😀

Če želiš ‘punch’, rabiš moč, po možnosti dvovaljnika... vse ostalo je kompromis

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rey
pred eno uro, Snečer pravi:

bova mela primerjalnega med mk2 in mk3? :) 

Drag race? :smoke: Sej policaj ne bere te teme, ne? :bum:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 6 minutami, Rey pravi:

Drag race? :smoke: Sej policaj ne bere te teme, ne? :bum:

zamenjava, da vidiva kakšna je razlika med vožnjo iz prve roke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rey
pred 2 minutami, Snečer pravi:

zamenjava, da vidiva kakšna je razlika med vožnjo iz prve roke

Komot ✌️

Če prideš na Obalo (oz.se dobimo kje na pol poti) lahko se @Greencaj svojega mk1 pripelje pa si ogledamo in preizkusimo vse 3 verzije. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dugales
Ob 31. 8. 2019 ob 8:22, Greencaj pravi:

Nedelja okoli 16h viki burger?

Živjo!

Pozdravjen. Čez poletje se nismo nič videli oziroma kaj vozili. s sopotnico sva julija prevozila Dolomite in Bosno do Sarajeva in čez Liko nazaj. Čez Liko je fantastična cesta brez prometa. Ampak za 2 je motor prešibek, sploh v Dolomitih se je to pokazalo. Zato sem tudi jaz hotel povečati moč motorja, ampak s čipiranjem kot se temu menda reče. V Elisi so mi rekli, da se to ne splača početi. Nikjer pa nisem našel strokovnjaka, ki bi to naredil. Eden, ki ima Versysa iz Kopra, je dejal, da ima čipiranega. Kdo mu je to naredil se ne spomni, minilo je pa že okrog 10 let. Njegovega motorja še nisem peljal, ampak se bom probal zmeniti in bom poročal; upam, da vdveh do treh tednih.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scarabeo 500
pred 6 minutami, Dugales pravi:

Živjo!

Pozdravjen. Čez poletje se nismo nič videli oziroma kaj vozili. s sopotnico sva julija prevozila Dolomite in Bosno do Sarajeva in čez Liko nazaj. Čez Liko je fantastična cesta brez prometa. Ampak za 2 je motor prešibek, sploh v Dolomitih se je to pokazalo. Zato sem tudi jaz hotel povečati moč motorja, ampak s čipiranjem kot se temu menda reče. V Elisi so mi rekli, da se to ne splača početi. Nikjer pa nisem našel strokovnjaka, ki bi to naredil. Eden, ki ima Versysa iz Kopra, je dejal, da ima čipiranega. Kdo mu je to naredil se ne spomni, minilo je pa že okrog 10 let. Njegovega motorja še nisem peljal, ampak se bom probal zmeniti in bom poročal; upam, da vdveh do treh tednih.

Najceneje pridobiš moč, da zamenjaš sprednji zobnik za zob manj. Če ti ne odgovarja, daš original nazaj in čipiraš. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Jaz ne bi preveč se igral. Čudežev ne moreš potegniti iz agregata.

Vzameš Jurja versača in je mir.

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
pred 10 urami, Dugales pravi:

V Elisi so mi rekli, da se to ne splača početi. 

Če so ti to tam rekli, potem tega ne počet.

Na splošno pravim, da je 600 prešvoh za dva. 

Prodaj in kupi jurja, kot so ti že svetovali ... iz fičota se ne da narediti stoenko ... to ti govorim iz izkušenj ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 11 urami, Dugales pravi:

Živjo!

Pozdravjen. Čez poletje se nismo nič videli oziroma kaj vozili. s sopotnico sva julija prevozila Dolomite in Bosno do Sarajeva in čez Liko nazaj. Čez Liko je fantastična cesta brez prometa. Ampak za 2 je motor prešibek, sploh v Dolomitih se je to pokazalo. Zato sem tudi jaz hotel povečati moč motorja, ampak s čipiranjem kot se temu menda reče. V Elisi so mi rekli, da se to ne splača početi. Nikjer pa nisem našel strokovnjaka, ki bi to naredil. Eden, ki ima Versysa iz Kopra, je dejal, da ima čipiranega. Kdo mu je to naredil se ne spomni, minilo je pa že okrog 10 let. Njegovega motorja še nisem peljal, ampak se bom probal zmeniti in bom poročal; upam, da vdveh do treh tednih.

S tuningom + menjava izpuha itd. pridobiš premalo, da bi spremenil naravo tega agregata.

Kako se je pokazalo v Dolomitih? so te avtomobili prehitevali? :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Verjetno ni problem, da te prehitevajo, ampak ko polno otovorjen premalo skoči, kot bi si lastnik želel.

Recimo na jurja voziš povsod enako, solo, natovorjen, v dvoje in natovorjen, pri 650 so pa razlike, kjer se dodatna teža bolj pozna.

Definitivno pa ni to agregat "race" zasnove, kjer bi čipiranje, razni powercommanderji in ostalo prišlo v poštev. Škoda agregata.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Greencaj
On 8/29/2019 at 12:25 PM, Snečer said:

To je že srečanje :) ok, pa se probajmo zmenit :) 

Sobota ob 11h zjutraj Viki Burger?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

  • Similar Content

    • PuBeC
      By PuBeC
      evo jaz sn se odločo to temo odpret zato ker sn iskal in iskal ampak nič našel!!! :naughty: :naughty:

      ta stran bo namenjena IZKLJUČNO samo Kawasakiju kmx-u 125r!!!

      torej povejte vse o:
      -tuning
      -slike
      -torej vse in še več o tem motorju!!!

      lp!
      by PuBeC!!! :OK: :OK: :OK:
    • alesg1
      By alesg1
      prosim pomagajte mi kje naj dobim boljsi avspuh od originalnega za kawasaki kr1 250 ccm THANX vsem vam!
    • GT13
      By GT13
      zivjo
      ali mi bi kdo znal povedat kaj o kawasakiju 125 ali 250
      katerega se mi bolj splaca kupit.katere so dobre in slabe lastnosti.
      hvala
    • BORIS
      By BORIS
      Imam omenjeni motor, ki je normalno vozen brez akomulatorja. Sedaj sem montiral akomulator. Motor vžge, vendar pri prestavi v prvo, pri spušcanju kuplunge motor ugasne.
      Prosim za pomoc.
    • ZINGA
      By ZINGA
      Hm. moj Kawasaki je zaribu. utrgan zgorni batni obročk na batu k ma 10 000 km :? . ris na cilindru je tk vlek d ne dobim več tak vlkega bata originalnega. obstaja možnost, da obnovim cilinder => drago, al pa če cilinder iz 54 pobrusim na 67mm pa dam not bat od KMX200. hod mata enak, moj cilinder ma še dost mesa... ka pa blajerca? je ista? bo to držalo? kr drgač sta motorja čist enaka, sam 200tka ma drgačne vilce pa števc do 160. k sm gledu na zuni mata še cilindra čist enaka. ka naj nardim? :?:
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!