Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


batzajla
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Ob 4. 9. 2019 ob 8:11, maus pravi:

Če so ti to tam rekli, potem tega ne počet.

Na splošno pravim, da je 600 prešvoh za dva. 

Prodaj in kupi jurja, kot so ti že svetovali ... iz fičota se ne da narediti stoenko ... to ti govorim iz izkušenj ;) 

Se strinjam s tabo Mauis. Ne mislim ga predelovati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 4. 9. 2019 ob 9:29, Snečer pravi:

S tuningom + menjava izpuha itd. pridobiš premalo, da bi spremenil naravo tega agregata.

Kako se je pokazalo v Dolomitih? so te avtomobili prehitevali? :) 

V Dolomitih je bila štala - beri gužva. Kolesarji, avtobusi, lokalni kamioni (bil je delavnik), avtodomi in še motoristi. Avtomobili me niso prehitevali, ker bi se mi fržmagalo. Sem pa ga teral na višje obrate. Po klancih navzdol sem pa dobro čutil težo pri zaviranju. V enem dnevu sva šla iz Gardalenda čez štiri prelaze mimo Tolmeza do Ankarana, 11 ur in 530 km. Rame so me kar nekaj bolele. Ne grem več poleti tja, samo še pozimi - smučat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
pred 20 minutami, rookie007 pravi:

Si meril v višini izpuha, 40 cm stran in v padajočih obratih od 4000?

približno, sedaj sem dobil navodila, kako se meri, nastavil sem max in poturiral do 4000rpm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar vem je pravilno meter nazaj in meter vstran, vsaj tako je meril g Mass

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 minutami, DAMI34 pravi:

Kar vem je pravilno meter nazaj in meter vstran, vsaj tako je meril g Mass

Poišči meter sem ter tja v tem zapisu. 
 

Mikrofon mora stati v višini izstopne odprtine izpušnega sistema ali 0,2 m nad tlemi preskuševališča, kar od tega je višje. Opna mikrofona mora biti obrnjena k izstopni odprtini izpušnega sistema in stati 0,5 m od njega. Os največje občutljivosti mikrofona mora ležati vzporedno s tlemi preskuševališča in pod kotom 45 o ± 10 o glede na navpično ravnino smeri izstopanja izpuha.
Glede na to navpično ravnino mora mikrofon stati na tisti strani, kjer je bolj oddaljen od zunanje stene motornega kolesa (brez ročic krmila).
Če ima izpušni sistem več izstopnih odprtin, katerih središča so med seboj oddaljena manj kot 0,3 m, mora biti mikrofon usmerjen v odprtino, ki je najbliže motornemu kolesu (brez ročic krmila), ali proti tisti odprtini, ki je najviše od tal preskuševališča. Če so središča izpušnih odprtin med seboj oddaljena več kot 0,3 m, se mora za vsako od odprtin opraviti ločena meritev, največja izmerjena vrednost pa se vzame za rezultat preskusa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mas prav, zmotil sem se, tako kot sem zapisal merijo kdo ma bolj glasen ror na motozborih ? Sneci s tem rezultatom bi lahko Šel tekmovat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni mi jasno kako lahko opravijo verodostojno meritev glasnosti izpuha na terenu? To bi morali preveriti pri kakem odvetniku, npr. @Snečer kaj praviš? Nazadnje so opravljali meritev motoristu v Mariboru ob glavni cesti, na drugi strani gradbišče, poleg pa še železnica. Živ bog mi ne bo rekel, da znajo policaji v takih pogojih opraviti točno meritev. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, J.a.m.e.s said:

Ni mi jasno kako lahko opravijo verodostojno meritev glasnosti izpuha na terenu? To bi morali preveriti pri kakem odvetniku, npr. @Snečer kaj praviš? Nazadnje so opravljali meritev motoristu v Mariboru ob glavni cesti, na drugi strani gradbišče, poleg pa še železnica. Živ bog mi ne bo rekel, da znajo policaji v takih pogojih opraviti točno meritev. 

Ker verjetno ne glavna cesta ne železnica ne vplivata bistveno na meritev, poglej si definicijo decibela pa ti bo jasno, oziroma predstavljaj si tako:

- človeško uho sliši zaznava nekje med 0 - 140 decibeli

- v resnici se za vsakih 10 dB zvočni prisk poveča za 10x, razlika med glasnostjo 80 dB (promet) in glasnostjo 96 db je tako v 50x večjem zvočnem pritisku, če ne upoštevaš razdalje

- za vsako 2x povečanje razdalje od vira zvoka se njegova glasnost zmanjša za 6 db, če si 3 m stran od ceste in 0.5m stran od auspuha, to pomeni 36db manj kot je

tako da pridemo:

da ima mimo vozeči promet cca 100.000x manjši zvočni pritisk kot pa izpuh.

Btw preračun sem naredil iz glave, se z veseljem pustim popravit, nisem prepričan da sem pravilno upošteval faktor razdalje (predvidevam da 80dB glasnost motornega prometa pomeni ravno tako merjenje ob razdalji 0.5m od cesta)

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Menjava vseh tekočin: motorno olje, hladilna, zavorna, svečke, zračni in oljni filter.

Oziroma prvo svečke in zračni filter, nato hladilna tekočina, olje in filter ter na koncu zavore.

Material, 92 eur, porabljen čas: 5 ur s čiščenjem in mazanjem :)

 

DSC_0001.JPG

DSC_0224.JPG

DSC_0227.JPG

DSC_0228.JPG

DSC_0229.JPG

DSC_0232.JPG

DSC_0233.JPG

DSC_0238.JPG

DSC_0239.JPG

DSC_0242.JPG

DSC_0248.JPG

DSC_0251.JPG

DSC_0255.JPG

DSC_0256.JPG

DSC_0259.JPG

DSC_0271.JPG

DSC_0274.JPG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lajkam :P

Kje nabavljaš olje in sveče?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

lajkam :P

Kje nabavljaš olje in sveče?

Svečke sem tokrat vzel tam kot si ti nabavil filter (isto hladilno sem vzel tam) :) ker se mi za dve ni splačalo naročat, sicer ebay.co.uk.

Olje pa na motornaolja ali mimovrste, liter je okrog 8,50 eur ali manj. Tam sem vzel tudi zavorno tekočino motul.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 minutami, Snečer pravi:

Svečke sem tokrat vzel tam kot si ti nabavil filter (isto hladilno sem vzel tam) :) ker se mi za dve ni splačalo naročat, sicer ebay.co.uk.

Olje pa na motornaolja ali mimovrste, liter je okrog 8,50 eur ali manj. Tam sem vzel tudi zavorno tekočino motul.

tenx

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A si jo peljal? Jaz sem si jo lastil in ta motor me je total razočaral. To je bol ladja. Ni lahkoten motor za polaganje po ovinkih. Bi rekel, da nima kaj dosti skupnega z Versysom, razen dveh koles.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sem imel TDM in versysa - tdm 900 je dober motor, lepo se pelje čez ovinke, agregat in zavore se boljše kot pri versysu, bi pa lahko imel malce širšo balanco. Nikakor pa ni ladja?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!