Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
batzajla

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)

DAMI34

Message added by DAMI34

Recommended Posts

maus
pred 4 minutami, Snečer pravi:

ni problema v menjavi, samo vprašal sem konkretno, kje se dobi in odgovori v smislu v vsaki "trgovini" mi pač niso ok, sicer imam google pa lahko tam najdem itd.

prej so pisali, da je menjava podložke nujna, sedaj pišejo, da ni treba če imaš občutek

gre za to, da ne znajo odgovorit al pa nočejo, ne da si ne bi kdo dal dopovedati

p.s.

olje menjam na 6k, sicer je interval na 12k in ne na 10k.

 

tam kjer kupuješ filtre imajo tudi podložke ...

če menjaš na 6k ne menjaš pa podloške ... a ni olje dražje :P 

če menjaš na 7 ... bi nekaj letih prišparal za eno menjavo in za eno podložko :P 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
marincspeedshop
Ob 21. 10. 2019 ob 9:53, Snečer pravi:

torej podložko 12 x 22 x 2

1780929312_Breznaslova.jpg.ff44e03b0534b0f2121db44ebff17327.jpg

Oglasi se v delavnici, dobis podlozko za đabe 🙂

Edited by marincspeedshop

Share this post


Link to post
Share on other sites
Greencaj

Ahhhh, imam eno težavo, da vidim če je kakšna ideja da skupaj to rešimo. 

Zamenjal sem zobnike in sem izbral enega z zobkom manj, da je malček bolj poskočen. Ben, po parih km vožnje mi crkne kontrolna plošča. Motor ne prikazuje več brzin, gori lučka od motorja in ni niti siguren kdaj je v neutral. 

Po pogovoru z drugim serviserjem je prišlo na dan, da od l. 2017 dalje imajo Kawasakiji lahko samo originalne zobnike, nevem točno zakaj, ampak gre se o tem, da na drugačen ugotavlja v kateri brzini se nahaja.

Rešitev je zamenjati zobnik, na originalno št. zob, ampak je feeling zdej tolko boljši, razlika ogromna, prijetnejše, bolj zabavno.

E, ima kdo kej za povedat okoli tega? Mogoče je kdo kej zasledil za kakšno alternativno rešitev za ta problem?

Hvala :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
XTR
20 minutes ago, Greencaj said:

E, ima kdo kej za povedat okoli tega? Mogoče je kdo kej zasledil za kakšno alternativno rešitev za ta problem?

Pobrskaj po spletu za SpeedoHealer od firme Healtech.  Uporablja se za korekciijo prikaza hitrosti v primeru menjave zobnikov. Morda je to rešitev tudi za tvojo težavo.  

https://www.healtech-electronics.com/products/sh/ 

https://carpimoto.it/en-GI/38551_SH-V4Plus-SpeedoHealer-Speed-Calibrator.htm

Edited by XTR

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scarabeo 500
pred eno uro, Greencaj pravi:

Ahhhh, imam eno težavo, da vidim če je kakšna ideja da skupaj to rešimo. 

Zamenjal sem zobnike in sem izbral enega z zobkom manj, da je malček bolj poskočen. Ben, po parih km vožnje mi crkne kontrolna plošča. Motor ne prikazuje več brzin, gori lučka od motorja in ni niti siguren kdaj je v neutral. 

Po pogovoru z drugim serviserjem je prišlo na dan, da od l. 2017 dalje imajo Kawasakiji lahko samo originalne zobnike, nevem točno zakaj, ampak gre se o tem, da na drugačen ugotavlja v kateri brzini se nahaja.

Rešitev je zamenjati zobnik, na originalno št. zob, ampak je feeling zdej tolko boljši, razlika ogromna, prijetnejše, bolj zabavno.

E, ima kdo kej za povedat okoli tega? Mogoče je kdo kej zasledil za kakšno alternativno rešitev za ta problem?

Hvala :)

Enako sem jaz zamenjal na 650 vstromu, spredaj zob manj. Fenomenalno. Brezveze se sekirati okoli kazanja prestav. Sedaj boš itak še vozil samo v šesti prestavi. :)

S tem razmerjem sem prevozil preko 100 tisoč, pa sem si zaželel iti nazaj na klasično - ne gre, ko se navadiš na navor in poskok. Prevozil sem samo par tisoč in šel na zob manj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
XTR
12 minutes ago, Scarabeo 500 said:

Brezveze se sekirati okoli kazanja prestav. Sedaj boš itak še vozil samo v šesti prestavi. :)

Ne gre samo za napačen prikaz prestav. Tudi hitrost in kilometrino prikazuje narobe, če meri na gredi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scarabeo 500
Pravkar, XTR pravi:

Ne gre samo za napačen prikaz prestav. Tudi hitrost in kilometrino prikazuje narobe, če meri na gredi.

Vem, meni tudi in to krepko laže - imaš občutek po števcu, da voziš zelo hitro. :) Ampak potegne.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 22 minutami, XTR pravi:

Ne gre samo za napačen prikaz prestav. Tudi hitrost in kilometrino prikazuje narobe, če meri na gredi.

Samo razmišljam, če meri na gredi, potem je vseeno kakšen zobnik je gori in mu ni bi smelo tega delat, da mu ugaša ekran ipd.

Za brzino in kilometrino se pa strinjam, da je potem narobe, če se menjaš zobnik.

Pri meni tudi meri na gredi, jaz mislim da tudi versys mk3 ne more imeti drugače.

Jaz bi prej rekel, da se je kaj "zgodilo" pri senzorju za prestave, hitrost, ko si jemal gori in dol zobnik.

 

 

CTXeBF-xbsFIUI5eChAGc9b9WBONsTI5o6-rERNubmkwhvuBFQDTL_mve_Eh53E30YcWRRcDXcE0THI7xpJD2bGIJLTE968sbMe6dM3clpbasFMEe8EPVpOUoiMU6MEf-qrdhjMGc6_R17yY9DVr4HGyaVx_72Il1gDg99ZBMdG9EurJiVOr41d9wobpoJNU8eXc9dLx0V86amg84PJlDShGqMX7UQaLp02eg5awIp0QNRmgf2bqjrbrUTtUop4awkcgnMFLJ2pOIxbtvGbqZuQ_XS2QRkAhB9Xss3l0yYH6shaOMfpcl_9CPX_mkiJ2i6O5ZV4G4G0wKpphjNcw55r0WzmXloA7ubtrq5P-E_N6HSv-ctbbu4lMNKTXs0yOCcVDXNMGJUKijhf_K0IUw4oL4G_tktdY2zi5Uj7_ep0jUkXlD-t1CLbGPerjVeQ4e3QvepIgscyd8SUrca6AghWH46LRXDEkXynTRUAWHwvOWUSxUCRaJMiZGyZj14gP8zdowZz4MgmKWKhQC4nrDIiEoT4QjAJyuEs8W4dYp2pxdDl7QIozv7da9Il7b_C8AkRzcunIFvhm36bhBpsLYQzBFEo4Ao1fmn8t7aaW0i-svGSx42Zka_5Mm_PQgYbpH0cAqfuWuC0-KY8WZZAg2W0U9wtZ8HAIbtAMMMuBW_txZaTEdyoAcYl9kyN4cKKsd9my675i_x0doSu9Xp2x8JNH2uLYhY52doL9vHPCqPqkF4Dz=w1128-h635-no

Share this post


Link to post
Share on other sites
Greencaj

Problem je tudi ta, da ko je v neutro ne zagori lučka in če dam tačko dol crkne motor. To da ne kaže prestav ni takšen problem, kot drugo. Za hitrost nisem niti šel za tem.

Je pa malo verjetno, da je kej poškodovano, ker sem menjaval pri Primcu v LJ, ko sem omenil napako je poklical na kawa servis pa so tam rekli da je to normalna reakcija na modelih 2017+.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 13 minutami, Greencaj pravi:

Problem je tudi ta, da ko je v neutro ne zagori lučka in če dam tačko dol crkne motor. To da ne kaže prestav ni takšen problem, kot drugo. Za hitrost nisem niti šel za tem.

Je pa malo verjetno, da je kej poškodovano, ker sem menjaval pri Primcu v LJ, ko sem omenil napako je poklical na kawa servis pa so tam rekli da je to normalna reakcija na modelih 2017+.

daj dekl dol za zobnik pa poglej, če je vse "normalno"

na digramu za versys 650 2019 ne vidim nič drugače kot pri prejšnjih

zanimivo, vsekakor

Share this post


Link to post
Share on other sites
Greencaj
5 minutes ago, Snečer said:

daj dekl dol za zobnik pa poglej, če je vse "normalno"

na digramu za versys 650 2019 ne vidim nič drugače kot pri prejšnjih

zanimivo, vsekakor

Kaj je dekl? 😳

Edited by Greencaj

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 22 minutami, Greencaj pravi:

Kaj je dekl? 😳

plastični ščitnik sprednjega verižnika :)

aVxVOewSxsfyyw7YLrtbdxbUWe3Fi-fm5itqIsihCFAeqC8gvW4f6mM-x9VXJ_LDoBBX9d1c3ET-mfEB0q656sL5ccWgHluXEHxmvEriMbwX5HFZtGP6IO21ZBO-CDAJuLNDI8gTe0SRDnTR5EO7llQdBFcgiOLvNgVXOqw8zZPHI8D0WmWYsqms4L9htXPtjOurPqrKrqMgp8t0-u_Q2fSkTOWTFZRt-oWwrJzmBLxV8KWAD_eiGVbI81p_hP1vZ9nJsjSBu8iui6m8PFvIGo5AX8u2fy2Xfkdwxwe5XFfMKPZl9QebTAJY9Qpv8WBjWHsul2kxISZYpaKTLvCjnK36ZHlwcsIkwK2OME0Z2Jlv49CJvlYs8QVtDJxOufmkFqCKeVd2tqHfqGRbHjc4DfFV1Bgo6iSVWWN7-hlx8zsblydmKJfGlDr_WkiQvG_OhSw1aYkQYqNeuP7Y07wS5oFbnQGWqwDJ43cWw74Zyi8cEvc_4MWYB2wZtB07jD3lFzJHUNHFh5DCU2dIE8X9BEPB6sQMJD2JkkaIMbQaFb0lgek_8AoZmKCzFFLHk90AgF0FD8zbSI62AOHoNihpI7Z-icRT6Yyj7rrHdH221KolOhntIdJTZCAp6vxNKBQ04YYwg4HeVvaiUk45iQrvqg_KyYNFv3IOFFWWks40FGgwciEHDq8zQWkWAvT3oOmvlh9s6UFD8NA0xPcT5_96jqFXL3sXNEzoBFIkl1I3wnlnARsLZw=w1263-h947-no

tu je dekle že gori in se lepo vidi senzor za prestave, brzino, ki je očitno "magnet" na gred

da bi original verižnik še imel kakšno kakšno "oznako" in bi senzor to  dvojno preverjal, je pa zanimivo

slika je OEM vgradnja

Share this post


Link to post
Share on other sites
XTR
1 hour ago, Snečer said:

Jaz bi prej rekel, da se je kaj "zgodilo" pri senzorju za prestave, hitrost, ko si jemal gori in dol zobnik.

300-tke imajo tudi težave pri določenih prestavnih razmerjih. Verjetno ne gre za mehansko okvaro... 

https://www.kawasakiversys.com/forums/90-versys-x-300-general-discussion/127786-versys-x300-sprockets-re-gearing-causes-engine-fault-light.html

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

Enak problem imajo očitno tudi "propelerji". Vendar naj napišem, da sem na prejšnjem F650GS (800ccm) zamenjal zadnji zobnik z zobom več pa ni bilo nikakršnih problemov. Niti s prikazom prestave niti z prikazom hitrosti. Hitrost meri na zadnjem senzorju ABS-a.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

enako velja za gtja, menjal prvi verižnik za zob, vse bp

Verjetno bi gugl al pa yutube al pa kak tuj forum znal rešiti problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 7 urami, Greencaj pravi:

Kaj je dekl? 😳

sem še enkrat pogledal diagram 2019 modela in prejšnje

je razlika, drugačen senzor je,,,tako da...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • VS800
      Kva smeu to za en deu, da te od aprila ni blo?                
    • Toffsi
      Saj vsi vejo kdo ste tisti ki se igrate z kanglcam in lopatkam  
    • XTR
      Samo kakšen tracer 900 se mu približa.... pustiva to, nima veze.  Glede na ves uvožen klump je bil ugoden. Sem razmišljal o tem pa je preveč podoben trenutnemu. 
    • DAMI34
      mislim, da ga novi šmugler ne bo tako hitro prodal. Je pa res, da so modeli, ki bodo hitro šli v prodajo in modeli, kjer je manj zanimanja.  Z800 ne prodaš tako hitro. jebat ga, sej sem par dni prej tule zapisal, da prodajam, pa se ni nihče oglasil. Da, vsi moji gredo "žal" pod ceno, ker običajno prodajam tako kot si zamislim, neko minimalno cifro, ki jo hočem zanj. Matematika je preprosta, nov je bil 8500 + popust (ga ne povem  ) v treh letih sem zgubil točno toliko kot sem zapisal in prevozil 20kkm. Sedaj mi pa pokaži moped ki v treh letih in 20 jurjih prevoženih kmjev izgubi "samo" dva jurja. Če bi ga obdržal bi moral menjati gume in narediti servis olje filtri sveče (ekola 500€ vse skupaj) Je pa bil brez praske.
    • XTR
      Dal si ga pod ceno pa obračaj kakor želiš. Šmuglar ga ne bi vzel, če ne bi videl zaslužka. Tisti v KK ima na okvirju in izpuhu minimalne praske, na plastiki pod tankom pa malo večje....  Nič kritičnega,  ampak preveč za nastavljeno ceno (videl v živo). Si ga pa vsaj hitro prodal in ne "prodajal". 6500 bi ti jaz dal zanj.. 
  • Similar Content

    • PuBeC
      By PuBeC
      evo jaz sn se odločo to temo odpret zato ker sn iskal in iskal ampak nič našel!!! :naughty: :naughty:

      ta stran bo namenjena IZKLJUČNO samo Kawasakiju kmx-u 125r!!!

      torej povejte vse o:
      -tuning
      -slike
      -torej vse in še več o tem motorju!!!

      lp!
      by PuBeC!!! :OK: :OK: :OK:
    • alesg1
      By alesg1
      prosim pomagajte mi kje naj dobim boljsi avspuh od originalnega za kawasaki kr1 250 ccm THANX vsem vam!
    • GT13
      By GT13
      zivjo
      ali mi bi kdo znal povedat kaj o kawasakiju 125 ali 250
      katerega se mi bolj splaca kupit.katere so dobre in slabe lastnosti.
      hvala
    • BORIS
      By BORIS
      Imam omenjeni motor, ki je normalno vozen brez akomulatorja. Sedaj sem montiral akomulator. Motor vžge, vendar pri prestavi v prvo, pri spušcanju kuplunge motor ugasne.
      Prosim za pomoc.
    • ZINGA
      By ZINGA
      Hm. moj Kawasaki je zaribu. utrgan zgorni batni obročk na batu k ma 10 000 km :? . ris na cilindru je tk vlek d ne dobim več tak vlkega bata originalnega. obstaja možnost, da obnovim cilinder => drago, al pa če cilinder iz 54 pobrusim na 67mm pa dam not bat od KMX200. hod mata enak, moj cilinder ma še dost mesa... ka pa blajerca? je ista? bo to držalo? kr drgač sta motorja čist enaka, sam 200tka ma drgačne vilce pa števc do 160. k sm gledu na zuni mata še cilindra čist enaka. ka naj nardim? :?:
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!