Jump to content

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


batzajla
DAMI34
Message added by DAMI34

Recommended Posts

pred 23 minutami, Snečer pravi:

na cf moto stran poglej, majo znižane

hvala .. jih ne potrebujem na srečo .. zaenkrat mam cele in obe na tleh .. ne pa tko k na versačeju 650, ki sprednje sploh ne potrebuje med vožnjo :lol1: 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 7.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Snečer

    1996

  • Kmet2

    581

  • DAMI34

    570

  • HyperJack

    340

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Mk2 - evo s edition  

Lep pozdrav vsem skupaj.  Sem nov na forumu vendar objave spremljam redno že več let. Danes po 10ih letih nabiranja slin se je zgodil ta dan, kupil sem Versysa 650 2011 letnik.  Nekih o

Prispevek morda spada v elektroniko. Japanski motocikli nimajo klasičnega OBD vmesnika kot avtomobili, da bi lahko čitali podatke iz računalnika (ECU), imajo svoj protokol, v tem primeru KDS (kaw

Posted Images

pred 2 minutami, maus pravi:

hvala .. jih ne potrebujem na srečo .. zaenkrat mam cele in obe na tleh .. ne pa tko k na versačeju 650, ki sprednje sploh ne potrebuje med vožnjo :lol1: 

Nima elektronike kot tvoj, saj pove v videu, da bi že bilo dobro, ker sedaj ima versač 69ps in je že kar nevarno.

Tvoj pa itak nevozen brez elektronike.

 

Link to post
Share on other sites
pred 20 minutami, Snečer pravi:

 

Tvoj pa itak nevozen brez elektronike.

 

valda .. to ko k lev brez kletke .. vse raztrga :jezik: 

Link to post
Share on other sites
1 hour ago, maus said:

Vzhičen sem z zmogljivostjo Versys-a 650 ... to je celo za kriminalce in prekrškarje, ker te kar sam sili k vožnji po zadnjem kolesu .... ima preveč konjeu :huh: 

Motor za objestneže. 🙄  Wheelie mašina... 😃

 

 

 

Link to post
Share on other sites
pred 43 minutami, luxsa pravi:

Zihr je dal vreco cementa u tazadn kufer da se lahko po tazadnem pele.

prehitevanje v hrib je kar nevarno, me je že večkrat začelo dvigat, če premočno ožemaš

tu glej, na šodru celo hara

 

Link to post
Share on other sites
pred 3 minutami, luxsa pravi:

Taka voznja je zame k se moram z bemflo vozit cist prenevarna. 😄

Res se fajn pelje versač, škoda da nimaš te možnosti, da bi ga probal. 

Link to post
Share on other sites
24 minutes ago, luxsa said:

Taka voznja je zame k se moram z bemflo vozit cist prenevarna. 😄

Ne boj se, tudi pri Versysu je poskrbljeno za oporo pri ekstremnih nagibih. Bemfl gre po cilindrih, Versač pa po kufrih .:D  

 

Link to post
Share on other sites
pred 11 minutami, XTR pravi:

Ne boj se, tudi pri Versysu je poskrbljeno za oporo pri ekstremnih nagibih. Bemfl gre po cilindrih, Versač pa po kufrih .:D  

 

zdej vemo zakaj so preširoki kufri nelegalni :P

Novi majo originale bolj not, za extremne nagibe :D

 

Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, DAMI34 said:

Novi majo originale bolj not, za extremne nagibe :D

Novi so za negibčne voznike, ki imajo štil v riti. Nekje je pač limit... ko ga dosežeš, greš v maline in po nov model... next level... :) 

Edited by XTR
Link to post
Share on other sites

Če bi vtaknili agregat od Z 900 v ta motor bi bila to vrhunska kombinacija in velika konkurenca TRA 900 in XR 900. Ampak Kawaski  nekaj štrajka. Nima niti enega srednje kubičnega ADV-ja.

Link to post
Share on other sites
pred 6 minutami, skalar36 pravi:

Če bi vtaknili agregat od Z 900 v ta motor bi bila to vrhunska kombinacija in velika konkurenca TRA 900 in XR 900. Ampak Kawaski  nekaj štrajka. Nima niti enega srednje kubičnega ADV-ja.

ni potrebe

Link to post
Share on other sites
pred 3 urami, luxsa pravi:

Zihr je dal vreco cementa u tazadn kufer da se lahko po tazadnem pele.

no ja .. jaz sem se leta 1978 s štirko po zadnjem vozu ...  z elektronikom pa leta 1980 in z 8-9 konji po zadnjem pelju cca 50 m ;)  in to brez kufra :lol1:

tko da ... tukaj nekje sta ta dva stroja :P

 

Link to post
Share on other sites
Pravkar, bajkr88 pravi:

si je kdo lastil versys 2010 in potem kupil novega 2016+ ?  me zanima če je kaj boljši al je čisto isti le da novi lepše izgleda in ima abs... še kaj novega?

Enega poznam, ko je imel vse modele :) 

Revolucije ni, manjši popravki in izgled + teža

Link to post
Share on other sites
pred 2 minutami, bajkr88 pravi:

zakaj je pa težji, ponavad  gledajo da je vsak model lažji..... čudno a ni

že ABS doda nekaj kilogramov, potem je tu večji tank iz 18 na 21, spremenjena armaturka , verjetno tudi izpuh še kaj pridobil za Evropsko komisijo in smo potem "tukaj"...

dejansko samo "dodajajo" in ničesar ne odvzemajo, praktično je vse enako kot 2007

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • PuBeC
      By PuBeC
      evo jaz sn se odločo to temo odpret zato ker sn iskal in iskal ampak nič našel!!! :naughty: :naughty:

      ta stran bo namenjena IZKLJUČNO samo Kawasakiju kmx-u 125r!!!

      torej povejte vse o:
      -tuning
      -slike
      -torej vse in še več o tem motorju!!!

      lp!
      by PuBeC!!! :OK: :OK: :OK:
    • alesg1
      By alesg1
      prosim pomagajte mi kje naj dobim boljsi avspuh od originalnega za kawasaki kr1 250 ccm THANX vsem vam!
    • GT13
      By GT13
      zivjo
      ali mi bi kdo znal povedat kaj o kawasakiju 125 ali 250
      katerega se mi bolj splaca kupit.katere so dobre in slabe lastnosti.
      hvala
    • BORIS
      By BORIS
      Imam omenjeni motor, ki je normalno vozen brez akomulatorja. Sedaj sem montiral akomulator. Motor vžge, vendar pri prestavi v prvo, pri spušcanju kuplunge motor ugasne.
      Prosim za pomoc.
    • ZINGA
      By ZINGA
      Hm. moj Kawasaki je zaribu. utrgan zgorni batni obročk na batu k ma 10 000 km :? . ris na cilindru je tk vlek d ne dobim več tak vlkega bata originalnega. obstaja možnost, da obnovim cilinder => drago, al pa če cilinder iz 54 pobrusim na 67mm pa dam not bat od KMX200. hod mata enak, moj cilinder ma še dost mesa... ka pa blajerca? je ista? bo to držalo? kr drgač sta motorja čist enaka, sam 200tka ma drgačne vilce pa števc do 160. k sm gledu na zuni mata še cilindra čist enaka. ka naj nardim? :?:
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!