Jump to content

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


DAMI34
Message added by DAMI34

Recommended Posts

Posted
pred 1 uro, Snečer pravi:

IMG_20240928_102705.jpg

.

... a si ti dejavnost zamenjal ??? :eek:

... al treniraš šraufarijo, da boš pripravljen v primeru nakupa Kovetovga kinderjajčka :kva2:

  • Haha 1
Posted
pred eno uro, pik1 pravi:

.

... a si ti dejavnost zamenjal ??? :eek:

... al treniraš šraufarijo, da boš pripravljen v primeru nakupa Kovetovga kinderjajčka :kva2:

tak star motor imam, da noben ne zna več tega šraufat

al novi kove, al pa sam šraufam...

mimogrede, prodam verižni set, nikoli paden

IMG_20240928_095117.jpg.e706728284495d064d3a59b462135216.jpg

Posted
15 minutes ago, Snečer said:

al novi kove

Povej po pravici. Tole picaniš da bo le kdo kupil in dobiš polog za 3asyride. Bavarček bo, 1300, aneda? 

Posted
pred eno uro, Kugelschreiber pravi:

Povej po pravici. Tole picaniš da bo le kdo kupil in dobiš polog za 3asyride. Bavarček bo, 1300, aneda? 

zakaj mi želiš škodit :)

  • Haha 3
Posted
pred eno uro, Snečer pravi:

zakaj mi želiš škodit :)

Kdor drugim jamo koplje, sam vanjo pade. Eni pa pa pravijo, karma je ku. ba. 

Posted
pred 13 minutami, hajamoto pravi:

Kdor drugim jamo koplje, sam vanjo pade. Eni pa pa pravijo, karma je ku. ba. 

A si ti tud noter padu? :)  BMW GS ni opcija v nobenem primeru, precej neprimeren motor zame.

Posted
pred 2 urami, Snečer pravi:

A si ti tud noter padu? :)  BMW GS ni opcija v nobenem primeru, precej neprimeren motor zame.

Tudi zame, sam ne vem od kod ti GS, če si na Kove prešaltal svojo ljubezen do motorjev.🪽🤣

Posted
pred 17 minutami, hajamoto pravi:

Tudi zame, sam ne vem od kod ti GS, če si na Kove prešaltal svojo ljubezen do motorjev.🪽🤣

Kove je opcija, slabo si bral :) 

Posted

Izmeril sem debelino diskov, zadaj 5,1mm, spredaj 5,05mm.

Novi diski so med 4,8-5,2mm

Servisni limit 4,5mm

To pomeni, da so diski pri 80k km še kot novi :) Tudi pakne sem premeril in so imele bore malo obrabe...

  • Like 3
Posted
Ob 27. 9. 2024 ob 20:28, Snečer pravi:

Zadnje pakne.

 

IMG_20240927_172311.jpg

 

So to nove ali rabljene ploščice? Jaz sem imel zadaj take, pa so bile nove ravno tako rdeče sinter Brembo...

20240909_161900.jpg.a871fe0ee0c6b38153f74e555dd54e0d.jpg

Zamenjal sem jih z organskimi, sprednje še čakajo, imajo še 1 do 2 mm obloge 😀

20240929_163417.jpg.724d31fab94d2f69dec1fca2515128a5.jpg

Posted
pred 51 minutami, vandrovec pravi:

So to nove ali rabljene ploščice? Jaz sem imel zadaj take, pa so bile nove ravno tako rdeče sinter Brembo...

20240909_161900.jpg.a871fe0ee0c6b38153f74e555dd54e0d.jpg

Zamenjal sem jih z organskimi, sprednje še čakajo, imajo še 1 do 2 mm obloge 😀

20240929_163417.jpg.724d31fab94d2f69dec1fca2515128a5.jpg

nove

Posted
pred 1 uro, Snečer pravi:

nove

Videti so kot prežgane...sicer pohvale za natančno delo

Posted
pred 2 minutami, vandrovec pravi:

Videti so kot prežgane...sicer pohvale za natančno delo

Prejšnje, enake, so imele nove podoben flek, mogoče kakšna zaščita, lepilo.

Prvi dve sliki 2017 ob menjavi, tretja 2024 menjava.

200km moram paziti, da jih ne pregrejem... :) 

 

WP_20170615_003.jpg

WP_20170615_004.jpg

IMG_20240927_173110.jpg

Posted

Sicer "Hofer-jev" navorni ključ ni drag, samo ga boš "zjahal" , če boš odtegoval z njim.

lp

Posted
pred eno uro, franc pravi:

Sicer "Hofer-jev" navorni ključ ni drag, samo ga boš "zjahal" , če boš odtegoval z njim.

lp

ni bilo druge opcije, sicer imam uniorje obročne, tudi velike

https://www.trgopromet.si/cdn/shop/products/image-106.jpg?v=1650100845

Posted
11 hours ago, franc said:

Sicer "Hofer-jev" navorni ključ ni drag, samo ga boš "zjahal" , če boš odtegoval z njim.

lp

Pa je to dejansko res, oziroma je kaj na tem? Ok, bi razumel, če 'odteguješ' nekje blizu maximum navora, ampak če z ključem ranga 200NM odteguješ 90NM, tudi? 

Posted
pred 9 urami, Tex pravi:

Pa je to dejansko res, oziroma je kaj na tem? Ok, bi razumel, če 'odteguješ' nekje blizu maximum navora, ampak če z ključem ranga 200NM odteguješ 90NM, tudi? 

Piše v navodilih, pa tudi vsi "internet mojstri" se strinjajo.

Koliko in kaj je potrebno, da ga dejansko "uničiš/razštelaš" pa ne vem.

lp

Posted
pred 32 minutami, franc pravi:

Piše v navodilih, pa tudi vsi "internet mojstri" se strinjajo.

Koliko in kaj je potrebno, da ga dejansko "uničiš/razštelaš" pa ne vem.

lp

Res je, piše v navodilih, da naj ne bi, po drugi strani pa je hecno, da ima preklop za "drugo stran" (moment ključ samo v eno smer dela). Na internetu pa vse živo piše (da pri novejših lahko odteguješ tudi), ziher je torej, ne odtegovat, če ne gre drugače.

 

pred 10 urami, Gricko pravi:

meni pa te brembo cvilijo tresejo ( pulzno grabijo)....vglavnem čez zimo v smeti, čeprav imajo za seboj samo 10k km...

 

@Snečer...ena "pripomba" čez tvoje sicer zelo  picajzlarsko ( sem podoben 🫣 patron) delo, jaz bi vse to raje delal na pomlad, sploh menjava bremz olja....

zakaj, ker to olje nase vleče vlago, sedaj si zamenjal in motor gre v "kot" do pomladi, ko je olje "staro že" pol leta.

Sicer če menjaš na leto , dve nima veze, pa vseeno😋.....

 

drugače pa lepo!

 

Približno na leto, dve, menjam, bom dal razvlažilnik v garažo :) No, letos bi se še malo vozil, ni še konec...

Tele brembo imam sedaj drugi set pa ok grabijo, ni bilo pulznega grabljenja. Na katerem motorju si jih imel?

Posted

zavore splošno, problemi, abčutki, tresenje, obraba itd..se je preselilo v pravo temo

 

Posted

sem stare še enkrat premeril, zadaj še 4mm, spredaj 3.8mm

z bakreno pasto za pakne sem mel namazane pri stiku z bati, ne vem če bi spet, original niso ble

IMG_20241001_171632.jpg

IMG_20241001_171709.jpg

Posted

..ne vem, zakaj bi dajal bakreno pasto? ...mora biti čimbolj čisto, plus še inox ploščice po navadi pridejo vmes, da se ne prenaša toplota toliko na batke in čeljusti...

Posted
pred 3 minutami, Zivnorc pravi:

..ne vem, zakaj bi dajal bakreno pasto? ...mora biti čimbolj čisto, plus še inox ploščice po navadi pridejo vmes, da se ne prenaša toplota toliko na batke in čeljusti...

pasta za "bremze" je, 1000stopinj+, vmes nič ne pride hrbtna stran pakne je diretno na bat (oziroma spredaj 2, zadaj pa je preko bata še plastični čepek)

po knjigi ni paste, zato sem raje vprašal

saj to se ne namaže cela hrbtna stran :) samo tam ko je stik

(vidiš kak je lepo pasta ostala netaknjena po 40k km) :) 

IMG_20240924_182243.jpg.ec8317ebfa3ef218244889bc958db11f.jpg

IMG_20240927_172315.jpg.7d9fefb53059a773f452f644c9a2b1bc.jpg

170476.jpg.f7770d3bb9a2d9b9474a1e5b0fd83e21.jpg

evo, taka je ... za avto jo sicer imam, ko namažem pesto, da felga ne zapika čez zimo (alu na jeklo)

  • Like 2
Posted

...no vidiš... pasta je zato, da se namaže gibljive dele, da ne zarustajo med sabo in ne zapikajo. ... če pa daš med zavorne ploščice in batke, pa deluje kot konduktivna pasta (štromarji bodo vedeli, kaj je to).

..ok.... ti bom vseeno napisal: konduktivna pasta (pri štromarjih) zagotavlja boljši prestop toplote iz elektronskih komponent na hladilna telesa... za zagotavljanje boljšega hlajenja...

... če namažeš to med batke in ploščice, se bodo batki in čeljusti posledično bolj grele.

Verjetno to pri blagem cestnem zaviranju trenje ne proizvaja toliko toplote...pa vseeno ne bi jaz to delal...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!