Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
urban+

Gumenjak - smučanje na vodi

Recommended Posts

urban+

Kakšen gumenjak bi moral nabavit in koliko koničkov bi moral imet motor, da bi lahko vlekel še smučarja? Pa še če je kakšna dodatna zahteva za to (baje ogledala)?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Staycool

s 17 konji in 4 metrskim čolnom (lupinco) se da smučat. Preverjeno. za vzvratna ogledala imaš lahko kolega ki gleda nazaj in ti zatuli če smučarja skipa. :photo:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tetec

Lahko ti še nekaj povem iz svojih izkušenj. Imel sem gumenjaka Novomarine, 3,6 m dolžine, trdo dno, motor Tomos 18, z eno osebo v čolnu ( 100 kg teže) je vlekel smučarja. Sicer otroka teže 50 kg. Vendar to ni bilo čisto smučanje, bila je bolj vleka. Smučarja so bolele roke zaradi upora vode, ker smučar ni drsel po vodi kot bi bilo treba, kajti čoln ni dosegal hitrosti. Potem sem nadomestil motor Tomos 18 s štiritaktno Hondo 25. Malo bolje, vendar sedaj vidim, ko imam gumenjak 5 m dolžine, z dvotaktno Yamaho 50, da to še vedno ni bilo to. Čoln dosega končno hitrost 55 - 60 km/h ( merjeno z GPS ) je smučanje čista poezija. Za sedanjo težo smučarja ( 60 kg ) ta motor zadovoljuje. Smučar z lahkoto smuča tudi po 15 min, da ga ne začnejo bolet roke. Ne morem pa rečt kako težkega smučarja bi ta motor še potegnil iz vode.

:yea1: LP Tetec

Share this post


Link to post
Share on other sites
xr800

Če bo smučala lahka konjenica, bo šlo tako kot je Tetec napisal. Če pa smuča konkreten ded od 90 kg, bo čoln dolžine 4,8 do 5 m primeren,+ motor 60 (dvo ali štiri takten). Sem smučal na 4.8 m gumenjaku, plastično dno+štiritakna Suza 40=je šlo,sam se matraš......Letos smučal na Saksu 5.8 s plastičnim dnom, ter 100 Yamaha=poezija (sam ni dnarja da bi to imel)..... :BUA: Skratka vse je odvisno od teže, znanja, ter seveda cekinov.... :naughty: .

Share this post


Link to post
Share on other sites
.T.

Kakšen gumenjak bi moral nabavit in koliko koničkov bi moral imet motor, da bi lahko vlekel še smučarja? Pa še če je kakšna dodatna zahteva za to (baje ogledala)?

15 KM 4T in 3,1 m gumica s trdnim dnom ne bo niti zaglisirala, če boš hotel vleči kakšnega odraslega človeka. Mogoče otroka, ampak to bo bolj oranje po vodi, kot pa smuka.

Za vleko smučarja rabiš eno konveksno ogledalo.

Tadej

Share this post


Link to post
Share on other sites
atek

imam vprašanje koliko bencina pokurijo motorji 50km in kakšni so kaj stroški vzdrževanja samo resni prosim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tetec

imam vprašanje koliko bencina pokurijo motorji 50km in kakšni so kaj stroški vzdrževanja samo resni prosim

Imam YAMAHO 50, 2-T, letnik 1997, gumenjak dolžine 4,70 m, s tremi osebami v čolnu pri potovalni hitrosti

18 milj/h ( cca 32 km/h) 10-12l. Veliko zavisi od valov, toka morja in pa koliko je čoln umazan od alg. Pri polni obremenitvi, ko vlečeš smučarja ali pa pri polni brzini ( čoln doseže 30 milj/h -55 km/h ) je pa tam od 16-18 l/h -spet odvisno od že naštetih dejavnikov. Štiritaktni motorji požrejo manj. Je pa vprašanje koliko časa preživiš na morju. Moj dopust traja vsako leto 16 dni, vsak dan preživim na morju vsaj 5 ur, prevozim 100 km ker imam čoln zato, da sem mobilen. Lansko leto sem porabil za bencin in olje za mešanico blizu 200000 SIT. Pred to YAMAHO sem imel HONDO 25 štiritaktno s porabo 5 l na uro, gumenjak 3,80 m. Ko primerjam oba čolna in motorja, mi sedanji nudi dosti več, na porabo goriva na morju ne gledam. Bistvo mi je da motor dela, pa četudi žre kak liter več. Če primerjam ceno dvotaktnega in štiritaktnega motorja je le ta bistveno dražji, poleg tega pa moraš še vedeti da je v štirirtaktnem nameščen še zobati jermen, napenjalci, ventili.....V glavnem cel kup ropotije, medtem, ko tega pri dvotaktnem ni. Zame so vse enostavne stvari dobre. Izračunaj razliko v ceni pri nabavi štiritaktnega in dvotaktnega motorja, pa boš videl koliko goriva dobiš. Vkalkuliraj v štiritaktnega še veliki servis jermena...Pa boš videl kaj se splača. Zase sem izračunal da je dvotaktni bolša izbira za tista dva tedna kar sem na morju. Impelerje se pa menjava itak vsaki dve leti. Vsaj jaz jih, ker grem na morje zato, da uživam, ne pa da se guncam na valovih in šraufam. Čoln se vzdržuje doma.

Evo še dve slikce

post-8893-1170832224_thumb.jpg

post-8893-1170832274_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
.T.

Če primerjam ceno dvotaktnega in štiritaktnega motorja je le ta bistveno dražji, poleg tega pa moraš še vedeti da je v štirirtaktnem nameščen še zobati jermen, napenjalci, ventili..

Razlika je tudi v teži. 4 T je za povprečno 20 % težji.

Pa še ena fora je pri 4T. Motorja med transportom ne smeš obračati v določene položaje, ker ti lahko olje iz karterja steče v cilindre in ko potem zakurblaš si zmagal :slap:

Tadej

Share this post


Link to post
Share on other sites
atek

imam vprašanje koliko je registracija gumenjaka in zavarovanje čolna (približno) do 5m in 50km ker nikjer na netu ne najdem informativni izračun

Hvala za odgovore :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
atek

hvala to sem tudi jaz našel samo to je samo za registracijo nikjer pa ni podatka koliko pride zavarovanje za 50 km za hrvaško in kako bi si zračunal koliko je kasko vem da kasko da se plačuje na podlagi koliko je plovilo vredno samo kako priti do informativnega izračuna (zavarovanje za hvaško in koliko je kasko) :? :? :? :?

Share this post


Link to post
Share on other sites
_Nejkooo_

Če bo smučala lahka konjenica, bo šlo tako kot je Tetec napisal. Če pa smuča konkreten ded od 90 kg, bo čoln dolžine 4,8 do 5 m primeren,+ motor 60 (dvo ali štiri takten). Sem smučal na 4.8 m gumenjaku, plastično dno+štiritakna Suza 40=je šlo,sam se matraš......Letos smučal na Saksu 5.8 s plastičnim dnom, ter 100 Yamaha=poezija (sam ni dnarja da bi to imel)..... :BUA: Skratka vse je odvisno od teže, znanja, ter seveda cekinov.... :naughty: .

no... jaz sem težek 86 kg, pa sem komot smučal na yamahi 30, na gumenjaku dolžine 4,5m.... sicer me je naslednji dan vse bolelo, ampak je šlo :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
sest666

sam imam novomar 450 (4.5m) in 2T 50 KM motor. moje izkušnje so take da je to dovolj za smučanje in wakeboard - ing. "težava" se pojavi ko vlečem tubo, kar ne pomeni da je ne vleče le imam občutek da se motor malo matra. drugače pa je ta kombinacija čolna in motorja odlična in je primerna za vse dopustnike ki želijo od morja nekaj več kot ležanje na plaži z možgani na off in...

se vidimo na valovih s pivom v roki

Share this post


Link to post
Share on other sites
Navtik

Iz izkušenj povem, da se na gumenjaku Arimar 5m z motorjem Yamaha 50 odlično smuča. Čoln doseže hitrost cca 33NM, med vleko smučarja pa tja do 23NM. Res je da je strošek čolna kar velik, glede na to da je vozen praktično samo nekaj tednov na leto.

Na www.najamem.si jih oddajajo zavarovane, opremljene, s polnim tankom goriva.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brejker
Pol bi z 15imi konjički tud najbrž šlo, samo cene novih so pa HUH.

Mi imamo 3.20 gumico (navadno dno)

In Selva 15ko gor.

Ja jest in moj brat sva lahko smučala.

Nekje do 60Kg mora bit "kaskader" težak.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Osama

Ko smo bli mulci smo v Kanadi smučal po dva na 35 konjih in malem plastičnem gliserju. Imeli smo 10 - 14 let.

Share this post


Link to post
Share on other sites
oks
imam vprašanje koliko bencina pokurijo motorji 50km in kakšni so kaj stroški vzdrževanja samo resni prosim

Če imaš denar za čoln potem bencin ni problem. Vzdrževanje za eno gumico, ga skoraj ni. Drugače pa pranje, premaz, servis motorja in konzerviranje. Vse to narediš sam.

Edited by oks

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kawc
Za smučanje je 40.hp in naprej, drugo je bolj vlečenje po vodi, sploh če govorimo o descih ki tehtajo več kot 80. kg.

,...ter smučarju ki smuča po eni "dilci", ker z eno smučko pa res težko prideš sploh iz vode, če maš mn kt 40HP, razn če greš z dvema vn pa eno odvržeš :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
miran10

Prosim svetujte mi, kaj je potrebno gledati in na kaj je treba biti pozoren pri nakupu rabljenega gumenjaka. Starost, razpokanost kaj pa vem še kaj

Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites
Python

Znanec nam je podaril znamenitega maestrala 18 :rolleyes: , žal brez motorja. Nanj želim navesiti še bolj legendarnega Tomosa 18, tako da bo zadeva vsaj podobna čolnu in bo nudila še kaj zabave. Ker ga je potrebno registrirati (vpisati) me zanima če ga je potrebno dejansko voziti v Koper na pregled (kako to sploh izgleda?)? Je morda že kdo kaj podobnega zavaroval in zna približno oceniti stroške (vrednost vsega skupaj je cca 600 evrov, raje manj)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!