Skoči na vsebino

Kawasaki Ninja ZX 7 R


Dream_er

Priporočene objave

ti a ma 93 letnik tista dva ločno izpeljana zaugarja za zrak, to je bila norija takrat za pogledat

te cevi niso napeljane v rezervoar, ampak skozi njega na elektriko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ti a ma 93 letnik tista dva ločno izpeljana zaugarja za zrak, to je bila norija takrat za pogledat

te cevi niso napeljane v rezervoar, ampak skozi njega na elektriko

So pa te cevi brezveze, brez ucinka, sele od letnika 93 naprej ima funkcionalen RamAir sistem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Gianni

Član

Član od: nedelja, 03.06.2001 18:54

Objav: 149

Kraj: Slovenija

Objavljeno: 02 sep 2002 23:01 Zadeva: Kawasaki ninja ZX-7R

--------------------------------------------------------------------------------

Puzdrauleni !

Hmmm.....vse povsod ogromno govora o teh in onih super sport šestotakih, vseh modelov, testov po revijah na tone, pol da o 900 in 1000 kubičnikih (registracija in zav. da te srčni infarkt) sploh ne govorim, tut na miljone testov in primerjav.

Razred 750, ki ima še kr nekako "privlačno reg. in zavarovanje" pa nikjer??? Kaj je zdej s to ninjo, je blo kej novosti?.... al je tok za časom, da jo nobeden več ne pogleda???

Zdej pa mene zanima....vse kar veste in ste okusili na tem kawlju (primerjave dovoljene)...pa ne mi vržt spet en link(sej tuki vse piše).

Mene zanimajo vaše izkušnje....agregat, lega na cesti v kratkih zavitih ovinkih, dolgih hitrih ovinkih? Vzdržljivost agregata...,moč v nizkih obratih, v visokih obr.-primerjava z kakšno šestotko al pa 900, predvsem pa primerjava ciklistike. Kako se jo kej "čuti pod sabo"... povratne informacije, da ali ne?

Nakazuje mejo in sporoča napake, al daje zaupanje do zadnjega, pol te pa odstreli.

Eni pravijo, da je težka, ampak da se pelje ko po tračnici?.....pa jih še zdaj ne razumem....kako a tehta tok velik? al je tehnično tolk zahtevna?

Mejčkite se, smejčkite se in bodite v perju

Nazaj na vrh

Rok

Vseved

Član od: torek, 15.05.2001 8:27

Objav: 1124

Kraj: revirski kraji

Objavljeno: 03 sep 2002 13:43 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

Vprašaj Green-a, sicer ne vem koliko je še pristen na forumu ...

V glavnem prej je imel CBR 900, sedaj pa ZX-7R, pa pravi, da se veliko bolj pele skozi hitre in je pravi športnik - se pravi trd (da ti perhi grejo shock:)

ZX7-R je z izjemo barve nespremenjen od leta 1996.

Če se motor vozi, servisira ipd. kot je treba je mašina baje dovolj vzdržljiva. Problem je le če je kdo prej z njim dirkal, potem pa dal nazaj originalne oklepe gor, pa auspuh, pa motor zgleda ku nov, pa še mal km ima.

_________________

ce podatki niso tocni se obrnite na POPTV

Nazaj na vrh

Dream_er

Novinec

Član od: torek, 18.06.2002 22:44

Objav: 36

Kraj: Nekje med Kranjem in Bledom

Objavljeno: 04 sep 2002 14:15 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

En prijatelj, ima 7R-ko. Pravi da za njega ni boljšega motorja. Ima eno v cestni obliki, z drugo pa dirka.

Njegovo mnenje je, da je to motorček za hitro vožnjo.

"Ni narejen za turistično vožnjo , ampak za 200 km/h skozi ovinke".

Nazaj na vrh

suzuki250

Član

Član od: ponedeljek, 14.01.2002 19:44

Objav: 457

Kraj: pred črtami

Objavljeno: 05 sep 2002 23:48 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

neki se je že govoril o sedmici, poraba, zastarelost, lepota itd

je pa bolj pr ta švohnih, lepo voznih in vtrljivih motorjih, ki padajo v ovinke in bolj letijo z 98 oktanskim bencinom (osvinčenim )

švoh-glede na današnje motorje

mislim da Oven (suzuki servis) tekmuje z 7-ko, mi je kazal vse kit-e ki jih je vzidal v motor, od glave, ventilov, batov...

ohlins spredaj, zadaj...

motor za letet, tut navadna 7-ka

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

ne bi blo slabo dat kašno konkurenco SUZITU ne :hmm: "stara" sedmica je meni ena najlepših mopedou, tudi med novimi k so zdej "in"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po mojem. Se ne splača tržno gledano, 600 bolj okretna, 1000 bolj močna in letošnji Masterbike me postavlja na laž, ker dirkači trdijo okretna kot 6ka in zadosti močna da parira 10ki (Suza seveda).

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men je tud še zmer najlepša 7-ica,

žan.....katero "staro" sedmico a tisto pred letom 96 z enim zaugarjem za zrak al tisto po l.96 z dvema zaugarjema (na vsaki strani) si mislu?

Jst mam drugač, to sedmico (z dvema zaugarjema ) vendar, tisto enkrat prej omenjeno različico z dvema RR-jema in sem čist zadovoljen....sam ko bo $$$ me pa mika kaj novejšega, če bojo kaj rodili pri Kawi na japanskem. :rolleyes: :rolleyes:

Lp,

Jure

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 10 mesecev pozneje...
  • 7 mesecev pozneje...

a mogoče kdo ve kaj bi lahko bilo, da pri vožnji skozi blag ovinek pri menjanju v nižjo prestavo zaropota

kot da bi se menjalnik sesu, vožnja naprej pa je normalna?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če kdo išče Ninjo, imam za prodati 1999 letnik, nove gume, lepo ohranjena, ni bil razbit al pa podrsan, za več informacij pa po pm al pa tudi tukej.

Je pa kar sem se vozil luštn motor za pelat, predvsem v nizkih obratih gre res presenetljivo dobr, ni primerjave s 600ccm, mašine pa to pa itak če je vzdrževan ne bi smelo biti problemov. Bolj je bil problem s 600ccm kawasakiji ker so jim pokale glave...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a mogoče kdo ve kaj bi lahko bilo, da pri vožnji skozi blag ovinek pri menjanju v nižjo prestavo zaropota

kot da bi se menjalnik sesu, vožnja naprej pa je normalna?

sklopka?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če kdo išče Ninjo, imam za prodati 1999 letnik, nove gume, lepo ohranjena, ni bil razbit al pa podrsan, za več informacij pa po pm al pa tudi tukej.

Je pa kar sem se vozil luštn motor za pelat, predvsem v nizkih obratih gre res presenetljivo dobr, ni primerjave s 600ccm, mašine pa to pa itak če je vzdrževan ne bi smelo biti problemov. Bolj je bil problem s 600ccm kawasakiji ker so jim pokale glave...

...ja glave pokajo ja prav maš! :eek: jst ga pa tišim skoz na rdečga pa ni crknal še NČ, nehi tak reklamo delat no, pa 600take v slab glas spravlat... sicer pa vsak cigan svojga konja hvali :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej ne spravljam na slab glas, samo pravim da je bilo kar nekaj primerov ko so počile glave, po drugi strani pa itak za vsak motor kej najde kdo kar ni OK, tko da brez panike...;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...

Sam vprašam; je kdo mogoče že vozil ninjo 7 in suzukija 750 in kako bi jih primerjal. Vem da je ninja mal

težja in švohnejša, ampak to zame še ni dober argument. Kakšen je občutek v vožnji, položaj za krmilom,

kateri je ''trši'' za peljat ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam vprašam; je kdo mogoče že vozil ninjo 7 in suzukija 750 in kako bi jih primerjal. Vem da je ninja mal

težja in švohnejša, ampak to zame še ni dober argument. Kakšen je občutek v vožnji, položaj za krmilom,

kateri je ''trši'' za peljat ?

Jest sm oba pelu :blush: Suzuki je lažji za peljat in lažji nasploh po teži. Suzuki je bolj odziven na gas in spodaj bolj vleče kot Kawasaki in zaradi same teže tudi hitrejši "po kljukah" Tudi po zadnjem kolesu gre Suzuki lažje in ga je neprimerno lažje tudi dati na zadnje kolo kot Kawasakija. Kawasaki je težji ter bol okoren je pa zato na dolgih ter hitrih ovinkih bolj stabilen kot Suzuki. Drža na Kawasakiju je bolj racing kot na Suzukiju.

Će imaš rad kratke in srednje hitr ovinke in da se rad voziš po zadnjem potem Suzuki. Če imaš rad dolge ter hitre ovinke in rad sediš bol "racing" potem Kawasaki, drugač sta pa oba dobra motocikla in mogoče ima Kawasaki tut mal prednosti pri izgledu. .)

lp rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Ima mogoče kdo ta motor doma v garaži za prodajo po delih? Ali pa so mogoče komu odveč nosilci tačk in tačke za sopotnika + zadnje ročke za sopotnika...

Kupim...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolega ima model ZXR 750 l.91 in to metalik modre barve. Ima ga že skor 10 let, vmes ga je prodal, pa spet nazaj kupu, istega. Pravi, da je z njim zelo zadovoljen. V glavnem se vozita s punco skupaj bolj turistično. Ne moreš ga primerjat s 600 klaso, ker ima motor bistveno več navora, pa tud daljše prestave. Tud jaz sem ga parkrat zapelju. Dokler je imel original izpuh ni šel nikamor, ko pa sva zamenjala je v tretji prestavi vrtel gumo v prazno. Poraba- če se pelješ na izlet je bla minimalna do zdaj 4,3/100, maksimalna pa okoli 8 litrov. Ko je prišel ven leta 97 model zx7r, je delal bistveno slabše, tudi lečasta luč spredaj ni bogve kako svetila, pa manj navora je blo, tko, da se je odloču, da obdrži motor še naprej isti. Pri vožnji skozi ovinke je treba motor mal vleč v ovinek, drža na motorju je pa itak dirkaška.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dokler je imel original izpuh ni šel nikamor, ko pa sva zamenjala je v tretji prestavi vrtel gumo v prazno.

Tale je pa malo bosa. :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale je pa malo bosa. :grim

Tudi sam se strinjam da je bosa :)

Imel ZXR750RR - 128KM komplet Akrapovič - takrat še imenovan Scorpion, in tretja ni nikoli vrtela v prazno.

Moram pa povedat da je ta motor za današnje čase veliko za časom :)

Kar se tiče zvoka - kapo dol tako hudega zvoka nisem do zdaj slišal še na nobenem 4-valjenm registreranem motorju!

Imam pa še eno vprašanje.

Zanima me če kdo ve če ima ta mašina kaj veze z današnjimi Z-ji 750 razen to da imata isto kubaturo?

LP Rok

Popravljeno . Popravil Kawl
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

3 strani teme kaže, da ta motor ne vzbuja prav veliko zanimanja. Sam se odločam za nakup in niham med sedmico in gsx-r 750. Zanima me, kakšna je razlika med r in rr ? Koliko pa stanejo kaj kiti za predelavo motorja ? Prebral sem že vse mogoče teste, vseeno pa bi bil dobrodošel kakšen dodaten komentar od lastnikov in poznavalcev, da se malo obudi tema o tej legendi .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer nisem noben poznavalec.. Ampak če gledaš isti letnik ZX7R in GSXR 750, potem bi prva bila skoraj boljša izbira, že zato ker jo nima vsak drug, ampak je prav nekaj posebnega :D

Pa Ninja je itak zakon, škoda ker so jih nehali delat :trance_33_sleep:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 strani teme kaže, da ta motor ne vzbuja prav veliko zanimanja. Sam se odločam za nakup in niham med sedmico in gsx-r 750. Zanima me, kakšna je razlika med r in rr ? Koliko pa stanejo kaj kiti za predelavo motorja ? Prebral sem že vse mogoče teste, vseeno pa bi bil dobrodošel kakšen dodaten komentar od lastnikov in poznavalcev, da se malo obudi tema o tej legendi .)

če je isto kot kasnejši modeli ima rr kakšne bolše komponente (druga razmerja, drgačne mortizerje, vilce ...)

drgač pa men ima tale motor enega najbolših zvokov kar sm jih kdaj slišu... tud izgleda ko bombnik :evilgrin:

še dejstvo o zvoku

:evilgrin: :worship: :worship: :worship:

Popravljeno . Popravil JeRn3j
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Danes sem si v živo pobliže ogledal enga zx-7r, rdeče barve. Pa morm priznat, da lepšega superšportnika še niso naredili. Posebno če ima še kakšen aftermarket del vgrajen gor (izpuh, sprednja šipca, druge luči na zadku). Niti današnji motocikli niso senca te oblike. Meni je samo žal, da pri tem motorju že od leta 92 niso povečali moči niti za kilovat, tudi ga niso olajšali teže. Škoda je tudi da so ga prenehali izdelovati. Pa pravijo, da je vse breme razreda 750 prevzel kwak 636. S čemur pa se niti malo ne strinjam. Za te kot so jih naredili to že velja. Samo nov model z okol 160 konji in 160kg pa bi bil alfa in omega razreda superbike, daleč spredaj od 600. Tu ni kaj debatirati. Tudi kupcev bi bilo pomoje kar veliko. Samo za razliko od suzukija je pa kawasaki vse zajebal. Tud čedalje slabše motorje delajo.

Legenda :devil:

20489572.jpeg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak saj veš kako je :) Vsake oči imajo svojega malarja. Meni osebno je motor grd, ampak se pa strinjam da je že prava redkost in prav legendaren. Če bo sreča in predvsem finance, bo enrkat tudi v moji garaži parkiran za zbirko, kot spomin na želje, ko sem bil v prvih razredih oš in te Kawasakije občudoval v filmih :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!