Skoči na vsebino

Honda CB 1300 vs. Yamaha XJR 1300


cb1300

Priporočene objave

halo

a bi mi znal kdo dat primerjavo med cb 1300 in xyr........Yamahe še nisem vozil,predvidevam pa da ima slabše vozne lastnosti in da prej naseda v zavojih kot honda (kljub ohlins-u)

se opravicujem,ce se motim.

Popravljeno . Popravil cb1300
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer Yamahe še nisem imel priložnosti peljat tako da o voznih lastnostih ne morem govorit.

Ima pa Yamaha starejšo zasnovo in predvsem starejši agregat.

Vozil se CB 1300 in je krasen motor :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer Yamahe še nisem imel priložnosti peljat tako da o voznih lastnostih ne morem govorit.

Ima pa Yamaha starejšo zasnovo in predvsem starejši agregat.

Vozil se CB 1300 in je krasen motor :OK:

O:-) vozniki yamahe te bodo na vislice dal :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na vseh testih je bilo približno isto:

- motor je neprimerno novejše generacije

- močnejši

- več navora

- več navora pri ekstremnonizkih in srednjih obratih

Kar se mojega osebnega mnenja tiče, pa kar se samih voznih lastnosti ciklistika in okvir tiče, ne bi smelo biti nekih velikih razlik.

XJR je super motor, ne me linčat ampak za ceno morda dobiš večjo vrednost kot pri CB. Je pa res, da tisti, ki zna izkoristiti potencial CB do ekstrema (kamor se nikakor nisem uvrščal) sedi na superiornem motorju napram XJR.

Definitivno pa se pozna leto ko je bila narejena zasnova enega in drugega.

Moje osebno mnenje podkrepljeno z nekoliko izkušnjami.

Zoolo :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot lastnik XJR si upam trditi da je po tehnični plati CB1300 boljši oz novejši motor, namenjen malenkost hitrejši oz. športnejši vožnji (po moji oceni znotraj 5%), izkušenj iz prve roke z CB1300 nimam izjava se opira na rezultate testov, ki sem jih na to temo nemalo prebral. Glavni adut XJR napram CB1300 je prav izgled in na oko lepša cena (po moji oceni jo CB vseeno upraviči zaradi tehnikalij). Kar se pa Ohlinsa na XJR tiče nič ne nuca če ni usklajen z prednjim vzmetenjem ki je odločno premehko za kakšno resno vožnjo (racerji odpadejo pri tem motorju).

No ja lepo sem popljuval svoj motor :blush: .

Je pa lep..... :OK: :kva2: celo zelo lep, in ker nisem neki šoferđija je tudi zadosti hiter (skoraj) večino časa.

Pošteno.

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

matr banda :angry2: :rtfm:

sem meu namen zamenjat cb900f z cb1300 pa me je minila volja oz. sm pozabu na to..... :ninja:

zdele me pa spet neki matra k sem prebral to temo :hmm: :hmm:

:lol1: :lol1: :lol1: :P

Popravljeno . Popravil Miha Z.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ti kar razmisljaj se naprej o tem....ko se pa odlocis....mas na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) eno lepo crno,z dvema celadama na balanci.... :D

Razlika med cb 900 in 1300 se pozna v precejsni razliki v teži:okretnosti na mestu in pri zares majhni hitrosti,ko se pa peljes,je pa cb13 kot zakopana v ovinkih,ima pa tudi bolj nastavljivo vzmetenje in pozneje nasede (sicer sem 900 peljal samo 5x po rakitni---motor,ki sem ga takoj pogruntal,me je pa motilo premehko sprednje vzmetenje in prenizke tačke...je pa res,da nisem prestavljal vzmetenja,ker smo samo zamenjali motorje)

Drugac ti pa za cb13 lahko rečem le:motor,ki mi je pisan na kožo (po štirih cbr)...odlične vozne lastnosti,sedež....uf,ogromen...udoben,ogromn prtljaznik pod sedežem (zaradi dvojnega vzmetenja) pa tud moja boljša polovica(drugac ne mara motorjev),ta ji je pa zelo všeč!pravi,da je tak z dušo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na vseh testih je bilo približno isto:

- motor je neprimerno novejše generacije

- močnejši

- več navora

- več navora pri ekstremnonizkih in srednjih obratih

Kar se mojega osebnega mnenja tiče, pa kar se samih voznih lastnosti ciklistika in okvir tiče, ne bi smelo biti nekih velikih razlik.

XJR je super motor, ne me linčat ampak za ceno morda dobiš večjo vrednost kot pri CB. Je pa res, da tisti, ki zna izkoristiti potencial CB do ekstrema (kamor se nikakor nisem uvrščal) sedi na superiornem motorju napram XJR.

Definitivno pa se pozna leto ko je bila narejena zasnova enega in drugega.

Moje osebno mnenje podkrepljeno z nekoliko izkušnjami.

Zoolo :blink:

Bo najbrž držalo, se pa pridružujem bajsiju, XJR je lepša.

Sicer pa na XJR glede motorja nimam pripomb (bi bil težko boljši, krasen navor, krasne zmogljivosti, brezšumno delovanje) in če ima Honda kje kakšno resno primerjalno prednost jo mora imeti na geštelu, ker če je nima, potem ni realno v nobeni prednosti, kajti oba motorja sta dovolj zmogljiva.

Torej za resno prednost bi morala imeti deltabox okvir, verjetno pa ima uporabljeno mašino kot del okvirja (a la hornet), kar je dobro za togost in slabo za vibracije. Ampak ne vem in streljam na slepo. Ena lepa lastnost XJR je npr, da nima nobenih vibracij.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Osama: Probi pelat CB 1300 pa primerjaj z XJR, ... še enkrat, največja razlika je prav motor, potem vzmetenje, potem, ...... in nenazadnje ... CB je vsaj za mene kot bivšega lastnika Neprimerno LEPŠA od XJR.

Ampak o sami temi kaj je komu lepše, ne bi debatirali, ker so to skrajno neresne zgodbe (pač vsake oči imajo svojega malarja). Kar se pa performanca tiče je pa CB pač 10 let pred XJR, vsaj toliko je tudi razlike v času razvoja obeh modelov.

Edini minus CB napram XJR je poraba goriva. (sicer je pa moja povprečna poraba znašala cca 6,5 litra na stotko).

Zoolo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ti kar razmisljaj se naprej o tem....ko se pa odlocis....mas na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) eno lepo crno,z dvema celadama na balanci.... :D

... CB je vsaj za mene kot bivšega lastnika ...

In zakaj prodajata oz. Zoolo prodal če razumem.

Kaj je motilo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Heh motila me je samo kokoška 55ih let pred mano in na žalost mladenič v petki za mano.

Kakorkoli končalo se je z razbijanjem plastike, lomljenjem pleha in ribanjem tkiv po gorenjski magistrali dva meseca nazaj.

Šel sem na Varaderota, ker mi je všeč, a povsem drugačen motor. Je pa motor še bolj namenjen temu kar najraje počnem, to so dopusti 14-20 dni kjer narediš 4-8000 km.

Aha in voziva se po novem dva, torej .... Varo prenese kufre, in zagotavlja udobje za dva, še neprimerno bolje kot CB1300.

Iskreno povedano, če bi po nesreči imeli v ASu ali kje drugje rdeče belo CB1300, da bi jo lahko takoj vzel, bi še vedno vozil CB1300, v drugi barvi je pač nisem hotel. Ker pač zame obstaja samo ena barva za CB tradicionalno belo rdeče kombinacije vseh oblik, s poreklom v zgodnjih 70ih letih.

Najraje bi pa imel v garaži CB 1300 za Slovenijo, prelaze in npr. skočit do sarajeva na čevape.

Varota pa za dooooolge večdnevne ture v dvoje.

Jebat ga, .... ne gre :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prodajam......z mojo rihtava stanovanje....zato pa tud dal tako ceno,da ne bo preveč zanimanja,ha ha,moji pa se še zmer lahko zgovorim,da mam na netu,pa da se nič ne proda.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Heh motila me je samo kokoška 55ih let pred mano in na žalost mladenič v petki za mano.

Kakorkoli končalo se je z razbijanjem plastike, lomljenjem pleha in ribanjem tkiv po gorenjski magistrali dva meseca nazaj.

Šel sem na Varaderota, ker mi je všeč, a povsem drugačen motor. Je pa motor še bolj namenjen temu kar najraje počnem, to so dopusti 14-20 dni kjer narediš 4-8000 km.

Aha in voziva se po novem dva, torej .... Varo prenese kufre, in zagotavlja udobje za dva, še neprimerno bolje kot CB1300.

Iskreno povedano, če bi po nesreči imeli v ASu ali kje drugje rdeče belo CB1300, da bi jo lahko takoj vzel, bi še vedno vozil CB1300, v drugi barvi je pač nisem hotel. Ker pač zame obstaja samo ena barva za CB tradicionalno belo rdeče kombinacije vseh oblik, s poreklom v zgodnjih 70ih letih.

Najraje bi pa imel v garaži CB 1300 za Slovenijo, prelaze in npr. skočit do sarajeva na čevape.

Varota pa za dooooolge večdnevne ture v dvoje.

Jebat ga, .... ne gre :blink:

pa sem ti reku da imam rezervne dele... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Osama: Probi pelat CB 1300 pa primerjaj z XJR, ... še enkrat, največja razlika je prav motor, potem vzmetenje, potem, ...... in nenazadnje ... CB je vsaj za mene kot bivšega lastnika Neprimerno LEPŠA od XJR.

Ampak o sami temi kaj je komu lepše, ne bi debatirali, ker so to skrajno neresne zgodbe (pač vsake oči imajo svojega malarja). Kar se pa performanca tiče je pa CB pač 10 let pred XJR, vsaj toliko je tudi razlike v času razvoja obeh modelov.

Edini minus CB napram XJR je poraba goriva. (sicer je pa moja povprečna poraba znašala cca 6,5 litra na stotko).

Zoolo

Zanimivo...

Meni ta (XJR) motor (agregat) čisto ustreza (res pa še nisem peljal tistega). Če bi me kaj vleklo, bi bil to boljši geštel. In poraba kot jo navajaš ni minus ampak plus napram XJR (7,2 - 8).

Bi blo pa krasno, če bi se dalo motorje kje probat pred nakupom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj motorja tudi ne ciljata na isto klientelo, podobna sta zgolj na prvi pogled imata pa isto kubikažo oz. zelo podobno in to je tudi vse, XJR retro CB bolj techno...

Glede testnih voženj pa iz tvojih ust v božja oz. prodajalčeva ušesa in dejanja.

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dream Day by Zoolo:

Na enem mestu nabrani skupaj CB 1300, GSX 1400, ZRX 1200 in XJR 1300 (upam da sem zadel abecedni vrstni red).

Hmmm jap probat vse štiri pa še kakšnega potem pa se odločiti kaj komu najbolj paše.

Hja sanja svinja o kukruzu a kukuruz poskupio (opet) :D

P.S.: Poraba ki sem jo navedel, je pač moja dosežena, ... pa sem bil zelo mil z gasom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dream Day by Zoolo:

Na enem mestu nabrani skupaj CB 1300, GSX 1400, ZRX 1200 in XJR 1300 (upam da sem zadel abecedni vrstni red).

Hmmm jap probat vse štiri pa še kakšnega potem pa se odločiti kaj komu najbolj paše.

Hja sanja svinja o kukruzu a kukuruz poskupio (opet) :D

P.S.: Poraba ki sem jo navedel, je pač moja dosežena, ... pa sem bil zelo mil z gasom.

kar se porabe tice:meni se vrti okoli 5,9 vozim se pa počas pa do tačke

probat vse štiri....v sloveniji....nak,premajhen trg za tovrstne motorje

Popravljeno . Popravil cb1300
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

P.S.: Poraba ki sem jo navedel, je pač moja dosežena, ... pa sem bil zelo mil z gasom.

Saj ravno to pravim, da je taka poraba zelo majhna in da je na XJR pač večja. Glede tega pa sta 2 verziji: ali ima CB ajnšpric ali pa ljudem pač ne gre čisto vsega verjeti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

CB ima ajnšpritz ja.

In seveda ljudem ne gre vse verjeti .... sicer :topic: ampak tudi z Varaderotom sem imel na 4000 km dolgem potepanju povprečje 6 morda malo čez 6. In spet zgodbice o 9-10 ne držijo.

Ja CB sem videl, da mi je popila malo čez 10 litrov na AC pri 200+.

Drugače pa tja do 5,4 kadar smo se res kotalili in niti ne vozili (chevapiPRESS)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah, poraba je dokaj zanimiva reč...

ko sem se začel preganjat okrog z 1978 XS1100 - prapredhodnikom XJR (da ne bo čisto off-topic), je bila poraba cca 5,5 - 6 l/100km. Po kar nekaj modifikacijah in menjavah raznoraznih dotrajanih izpušnih sistemov etc... je poraba zrasla na cca 9 l/100km... po še ene parih igranjih z vplinjači pa padla na trenutnih 7-7,5 l /100km. Kako se bo pa obnesla 'tanova' 1979 (81?) XS 1100 bomo pa videli, ko bo v voznem stanju.

Sicer se pa strinjam z bajsijem glede XJR in CB, ko je napisal:

Saj motorja tudi ne ciljata na isto klientelo, podobna sta zgolj na prvi pogled imata pa isto kubikažo oz. zelo podobno in to je tudi vse, XJR retro CB bolj techno...

LP

PS: Ne maram techna. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moje mnenje je nekje tam kot večina

rezultati iz primerjalnih testov pravijo da so razlike minimalne

in mislim, da je v tehnološko CB toliko, kar se predvsem agregata tiče, bolja ( no malo manj ker gre nekaj na račun tudi tega da je Honda) kot je tudi dražja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa kaj je z vami in temi agregati... XJR ima agregat, ki z manjšimi spremembami dela b.p. od 1977. Honda ima pa novega. Razlika je minimalna, kar se pa vzdržljivosti tiče, bomo pa videli, kako bo pri hondi. Zaenkrat je še loterija, navkljub priznanemu proizvajalcu.

LP

PS: Škoda, da XJR nima kardana...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 9 let pozneje...

Če lahko obnovim...10 let staro temo :) 
Glede xjr me zanima poraba, ker s prebranega ne vem nič :) 
kolega mi je rekel da lahko samo 5l če lepo vozi, če se pa spusti pa tudi čez 10l. 
Zdaj me zanima če ima kdo kakšne drugačne izkušnje. 
Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, MZetz250 pravi:

Če lahko obnovim...10 let staro temo :) 
Glede xjr me zanima poraba, ker s prebranega ne vem nič :) 
kolega mi je rekel da lahko samo 5l če lepo vozi, če se pa spusti pa tudi čez 10l. 
Zdaj me zanima če ima kdo kakšne drugačne izkušnje. 
Hvala!

Če nabaviš tak kulski motor kot je xjr 1300, menda ne boš gledal na vsak štamperle kerozina... Nizko porabo imajo skuterji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!