Jump to content

Suzuki GSX-R 750 (1991)


naklofen

Recommended Posts

Pozdravljeni!

Zanima me kako je z menjavo olja pri suzukiju gsxr 750, letnik 91?

Motor je zračno/oljno hlajen in mislim da je pri menjavi potrebno zadevo odzračit? Verjetno na hladilniku kjer je olje najvišje? Imam tudi problem ker mi merica olja niha, kadar je vroče je šipca čist polna ko pa se shladi pade na polovico, najbrž vpliva na to tudi odzračenost?

Če kdo ve kako poteka ta postopek menjave motornega olja in filtra oz. je že kdo imel podobne težave naj mi prosim odgovori, da stvar porihtam B)

Hvala, LP

Denis

Link to post
Share on other sites

Delaš tako kot se normalno menja olje. Odviješ filter in pa čep in počakaš da vse izteče. Pa ne nasedaj mojstrom da mora biti vroč motor. Če ne drugega se boš lepo popekel. Čez noč pustiš motor in zjutraj odviješ čep. 100% je celotno olje v karterju. Glede oljnega hladilnika pa pusti stvar čisto pri miru. Zamenjaj samo kar je v karterju in nič ne odzračuj. Vedno se gleda nivo olja pri hladnem motorju. Pa ne pozabi pri menjavi, da ga vžeš in po parih minutah ugasneš ter počakaš in preveriš nivo.

Koliko imaš kaj kilometrov? Ti kaj pije olje?

Nekaj let nazaj sem bil lastnik gsxr-ja pa mi je sedaj kar malo žal.

Link to post
Share on other sites

men218, hvala za odgovor.. torej samo nalijem zvrha u mašino, nič ne odzračujem in pri hladnem motorju kontroliram nivo? V nekem repair manual-u za letnik 1995 sem prebral da ko menjaš filter moraš vanj nalit olje? je to obvezno, mogoče veš kako je s tem?

Motor je drgače v popravilu, šravfam sam, imel sem nesrečo pred 3 tedni, včeraj so me glih odvili iz gipsa, naredu sem premalo kilometrov da bi ti lahko odgovoru kolk olja pije .) drugače sm z njim zadovoljen, zamenjat sm mogu obe ročki, tamali pokrovček motorja na desni strani (zato sprašujem zarad olja ker mi je prejšnje odteklo) spredna felga je zvita, pa plastike in take stvari so malo za poflikat..

Motor je že zalaufav, zdej mam le še mal vizuelno za porihtat

Link to post
Share on other sites

Delaš tako kot se normalno menja olje. Odviješ filter in pa čep in počakaš da...

Praviloma zamenjaš tudi ALU podložko na vijaku, kjer olje izpustiš.

Edited by fičo
Link to post
Share on other sites

Olje v filter se praviloma ne naliva, ker ti bo itak še predno ga boš privil steklo ven. Obvezno pa namaži gumico na oljnem filtru, in ga z roko privij. Prvič ko ga zalavfaš lučka za olje gori nekaj sekund več, dokler ne nafila olja v filter. Jaz ponavadi nisem dajal hudega olja npr. motul 300V v gsxr-ja, ker mi ga je preveč pil. Pa tudi ta motor ni narejen za kakšna eksotična olja.

Srečno vožnjo

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Pozdravljeni!

Imam problem pri suzukiju gsxr 750, letnik 91 in sicer ko je motor zelo segret, je težko spelat v klanec ali se peljat navzgor z minimalnim gasom. Potrebno je dost več gasa da normalno (s)pelje, pri višjih obratih dela vse normalno. Tudi ko je motor hladen teh problemov ni, pri prostem teku hladen ali segret spet deluje normalno.

Se komu sanja kaj bi blo narobe?

Vakuumi na frgazerjih so bli nastavljeni pred pol leta. (mogoče slabo?).

Hvala vnaprej za odgovore

LP

Denis

Link to post
Share on other sites

A ga zamori in mu popolnoma vzame moč, ko odpreš gas pri nizkih obratih?

Če je tako, potem imaš prebogato mešanico oz. preveč bencina pri delnem odprtju plina.

Rešiš pa to tako, da spustiš nivo goriva v plovcih in/ali spustiš igle za eno zarezo.

Težko takole na pamet govorim, lahko je vzrok kaj čisto tretjega, elektrika, membrane, preperene gumice iz cilindrov na vplinjače...

Link to post
Share on other sites

Tako kot si reku popolnoma se userje ko dam gas, ampak samo ko je motor zelo segret in to samo pri speljevanju (ko spustim kuplungo, zlasti v klanec).

Če motor stoji in teče v prostem teku ni pri turiranju nobenih problemov, vse normalno.

Mogoče je res to kot praviš, kaj pa vijak na frgazerju od spodaj s katerim nastavljaš mešanico goriva in zraka?

PS: Na kakšen način znižam nivo goriva s plovcem?

Denis

Edited by naklofen
Link to post
Share on other sites

Lahko probaš tudi s tistimi vijaki pod fergazerji. Vse rahlo privij do konca in potem odšraufaj od 1.5-2.5 obrata po korakih 0.25-0.5 obrata, če je kaj razlike.

Štelanje nivoja s plovcem ni ravno enostavno in ne reši problema popolnoma. Za začetek rajši spusti igle za eno zarezo in probaj.

Link to post
Share on other sites

OK

SimonSi, kaj ti maš prov kak servis doma, al si mel tudi ti gsxr, pa si ga sam popravlav?

Hvala za tvoj čas, se oglasim ko bom zadevo probal.

LP

Denis

Link to post
Share on other sites

V soboto spustil igle za eno črtico, nastavil plovce v floating chamber-u, rezultati očitni, motor se pelje normalno.

Od začetka sm mal dvomu da bo kaj bolše, ampak že po prvem kilometru je blo videt da bo delovalo.

Plovci morajo biti na nastavljeni na višino 14.7 +-1mm, ko je zapiralna igla za dizo pritisnjena. (service manual)

Če kdo rabi skripto service manual kjer opisuje skoraj vsak vijak motorja posebej, naj pove, čeprav nevem če bo šlo prek maila ker je mislim da 300 MB. Je pa za letnik 92-95 GSX-R 750 (ta je že vodno hlajen), imam pa tudi za letnik 2001-2003 GSX-R 750.

SimonSi hvala ti še enkrat za nasvet.

LP

Denis

Edited by naklofen
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!