Skoči na vsebino

Ducati Monster ali Monster Ducati


A_je_to

Priporočene objave

Ja sj to je tud problem k ga jest tud v enem katalogu nimam.

Se pravi, M600 nima hladilnika olja in vseeno ima iz bloka na strani mokre sklopke speljane te cevi do uplinjačev in nazaj. Kot bi gledal M750 ali M900 z hladilnikom. Vmes pod zračnim filtrom se nahaja ta ventil, tik preden gre v uplinjač.

100% točno. Gladko lahko cevi odstraniš, blok in fergazer zablindiraš, v kolikor se ne voziš v hladnem. Nisem vsega prebral, recimo, da imaš problem z ventilom, ker spušča. Itak je vprašljivo koliko pripomore to gretje, ker v fergazerju je zelo mali prostor kjer kroži olje. dobiš pa lahko ventil pri meni, ker nekje leži..

Popravljeno . Popravil orcus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

100% točno. Gladko lahko cevi odstraniš, blok in fergazer zablindiraš, v kolikor se ne voziš v hladnem. Nisem vsega prebral, recimo, da imaš problem z ventilom, ker spušča. Itak je vprašljivo koliko pripomore to gretje, ker v fergazerju je zelo mali prostor kjer kroži olje. dobiš pa lahko ventil pri meni, ker nekje leži..

V bistvu mene sam zanima kako mora biti ventil pravilno obrnjen ter foro tega ventila.

Ka to kar si napisal pomeni da olje zato kroži po fergazarju, da ga greje???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V bistvu mene sam zanima kako mora biti ventil pravilno obrnjen ter foro tega ventila.

Ka to kar si napisal pomeni da olje zato kroži po fergazarju, da ga greje???

Jap, tak so meni mojstri razložili, ker če logično razmisliš, kaj drugega pa naj dela olje v fergazerju?? Olje zakroži najprej v enem, nato v drugem in se vrne nazaj. Maže sigurno nič, ker tam kjer kroži ni ničesar drugega :) . V user manualih pa sigurno kaj piše.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še zmer ne zastopm zakaj bi grelo fergazarje. Če gledaš m750 oz m900 ma te iste cevi speljane skozi hladilnik da hladi olje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še zmer ne zastopm zakaj bi grelo fergazarje. Če gledaš m750 oz m900 ma te iste cevi speljane skozi hladilnik da hladi olje.

...v bistvu ti je lahko vseeno, ker če že ne koristi, škodi sigurno ne ;). V kolikor je to mišljeno kot hajenje olja, verjami, da zelo malo shladi na ta način. Če bi rad imel boljše hlajenje, ker se bojiš pregrevanja, si lahko kupiš drug pokrovček na glavi, ki ima nastavke za mali hladilnik in hladilnik, ter narediš , da olje kroži čez hladilnik. Ne vem kaj boš sicer pridobil z tem, ampak na oko bo zgledalo kot 750. Za 600 velja da ne briljirajo po moči, bolj so znani po vzdržljivosti, če so vzdrževani. In da jih je treba vredu zagret, preden začneš tišat..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jap, zato pa sem tud izbral m600 fergazar varianto -sanje iz otroštva, pač mal večji tomos.

Torej ventil mora biti v tem položaju kot je na sliki.

post-38230-0-94473600-1357404351_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pozdravljeni!

Kupujem rabljenega Monstra, tam nekje do 3.500 EUR. Zanima me, katerega (in zakaj) izbrati za občasno uživaško vožnjo, ter čimbolj ugodne stroške rednega vzdrževanja ; Monster 600 ali 620i.e. Povem naj še to, da bo to moj prvi motor.

Hvala za vaše odgovore :) .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupi S2r 800 - se že dobijo za tak denar lepi primerki, sigurno bolj živahno kot 600...

Kolega je za prvi motor kupil 900, pa se je čist lepo navadil in se še vedno vozi po 6letih z njim.

lp

Popravljeno . Popravil Kawl
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da bom raje ostal pri 600 ali pa 620. Morda kdaj presedlam na več konjev, ampak za začetek bo manj konjičev čisto o.k. Zanima me, kaj za začetnika pomeni vožnja enega oz. drugega (kateri je bolj prijazen za vožnjo?) In kako je z njunim rednim vzdrževanjem (seveda pri serviserjih). Je vzdrževanje 620 cenejše (glede na to, da je motor novejše letnice)... Zanima me cel kup stvari, ki bi jih rad vedel preden se odločim za nakup.

Hvala za vaše nasvete.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest mam M600 l.98 pa ga ne dam za noben denar. Najbolj se mi dopade ker nima nobene elektronke, sam lohka vse pošraufaš. Sem pa opis dal nekaj postov nazaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poleg vseh testov in razmišljanj raznih revij sem našel tudi mnenji za oba na Motorcyclenews:

http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikereviews/searchresults/Bike-Reviews/Ducati/Ducati-M600-Monster-1993-2001/

http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikereviews/searchresults/Bike-Reviews/Ducati/Ducati-M620-2001-2006/

Je recimo Monstra 600 treba vozit na redni servis na uradni servis, ali lahko motor servisira tudi kakšen drug serviser za motorje? To sprašujem zaradi zahtevnosti samega servisa...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor kot motor, sej pravm kot bi mal večga Tomosa šraufal, uradni servis pa itak odpade po celi fronti, je več boljših majstru. Sam servis lahko opraviš tudi sam doma (menjava olja, svečke, filtri, lepo neguješ ketno in zavore,...)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super, hvala za tele info :OK: .

Je kakšen priporočljiv serviser v okolici Lj, ki ga poznaš, da bi lahko - ko bo treba - poservisiral monstra?

Še nekaj me zanima;

- pri nakupu so včasim motorji obogateni z recimo novimi izpušnimi sistemi etc ... Kaj je tukaj potrebno paziti? Morda je bolje, da je motor čimbolj originalen?!

- Kdaj (koliko prevoženih km) se pri 600-ki opravlja redni in kdaj je treba narediti velik servis?

- Je pri nakupu motorja običaj, da se ga pred nakupom odpelje (seveda s soglasjem prodajalca) na pregled h kakšnemu serviserju? Kot recimo pri nakupu/prodaji avtomobila (vsaj jaz imam to prakso ne glede ali sem v vlogi prodajalca ali pa kupca) ....

Vem, vprašanj je veliko, ampak ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glavna razlika med omenjenima modeloma je ta, da je 600 na frgazarje, 620 ima pa že vbrizg, vse ostalo je precej enako. Servisira najboljš da ti ga eden, ki dejansko zna šraufat Ducatije, v Lj imaš poleg uradnega servisa še Boštjana Urbančiča, pa v Skaručni Simona, v Radovljici je Gašper, V Kranju Dejan Dolenc ,...

na vsake ca.10.000km je treba mal ventile pogledat, na vsakih 24.000km je treba jermene menjat, sklopka tukaj ni tak problem kt pr 900 kjer je suha in ne mokra, vse ostalo pa enako kot pri vseh ostalih znamkah. Je pa fajn narest vse to takoj ko ga kupiš, ker nikol ne moreš 100% vedet ali je to res bilo narejeno.

Drugač pa ne boš nič falil, če takoj kupiš več kubikov, pr teh zračno hlajenih ni take ogromne razlike v moči, recimo 600 ima 55KM, navadn 900 pa 68KM

Popravljeno . Popravil kađiva
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je pa verjetno večja razlika med 600 in 900 pri stroških zavarovanja. Glede na to, da bo to moj prvi motor, bodo tudi stroški zavarovanja igrali neko vlogo.

Kakšne so pa cene servisov (cca)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stroški servisa so enaki tako pri 600 kot pri 900, jermeni so praktično ista cena, Ventili so na isti način narejeni, tako da šraufanje in pregled le teh je enak. Edina zadeva ki je pri 900 bistveno dražja je suha sklopka, ker je ponavadi tudi košara za zamenjat in je stroška cca 500€.

Na tvojem mestu bi res raje pogledal za s2r 800. Lepši, hitrejši , sklopka je še vedno v oljni kopeli, skratka pomoje best buy!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stroški servisa so enaki tako pri 600 kot pri 900, jermeni so praktično ista cena, Ventili so na isti način narejeni, tako da šraufanje in pregled le teh je enak. Edina zadeva ki je pri 900 bistveno dražja je suha sklopka, ker je ponavadi tudi košara za zamenjat in je stroška cca 500€.

Na tvojem mestu bi res raje pogledal za s2r 800. Lepši, hitrejši , sklopka je še vedno v oljni kopeli, skratka pomoje best buy!

se pridružujem mnenju :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsekakor je zadeva za razmislit...

Zdaj pa oči na peclje in čakat v "zasedi" na dober oglas :eek: .

Glede na vse zapisano; koliko je ob vsem pomembno, ali je motor, ki se prodaja v SLO - iz tujine ali pa je bil kupljen v SLO?

In še zadnji "metek": ali se da s kom dogovorit, da bi šel zraven na ogled motorja - glede na to, da ste lastniki Ducatijev in jih dobro poznate? Seveda, stroški bi bili v celoti pokriti... .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Kupujem rabljenega Monstra, tam nekje do 3.500 EUR. Zanima me, katerega (in zakaj) izbrati za občasno uživaško vožnjo, ter čimbolj ugodne stroške rednega vzdrževanja ; Monster 600 ali 620i.e. Povem naj še to, da bo to moj prvi motor.

Hvala za vaše odgovore :) .

Jaz bi kaj takega gledal:

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6748631

Jaz sem iz Aprilie RS 125, po prevoženih okoli 8000 km, presedlal na Monstra. Zadeva mi je bila še lažja za vozit in se mi še vedno smeji ko ga vozim. Zdaj ne vem kako bi bilo če bi začel čisto brez izkušenj vendar se mi zdi da so tile Monstri take igrače, četudi bi vzel kaj močnejšega, da nebi smelo biti problema. Zavedati se je pa treba da še vedno lahko preseneti.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moto hit te monstre uvaža? Vedno namreč ko malo pregledam oglase vidim, da jih ima nekaj na zalogi.

jap... res jih majo nekaj, vendar ko sem jaz kupoval svojega so me nasrali že pri ogledu. Kupoval sem 1000 in mi je rekel da majo enega, no kasneje se je izkazalo, da je bil 800, pa se ta je bil podrsan po deklcu..... :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se pridružujem mnenju :yea1:

 

Ampak, a ni tole mal preveč konjev za "zelenca" kot sem sam? :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!