Skoči na vsebino

Ducati Monster ali Monster Ducati


A_je_to

Priporočene objave

Navora nima ne vem kakšnega, je pa ta ki ga ima lepo razporejen cez vecje obmocje vrtljajev motorja, tako da motor ni treba priganjat za hitro vožnjo po ovinkih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Kako pa je z Monsterjem v dvoje?

badfreek

Moja punca ima 50 kil in jo je fajn razvažat, ceprav se ne vozi veliko. Vec kil pa meni že ne paše okoli razvažat, saj sem vendarle clan MD Solo Riders.

hotschko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok pol se da 130 normalno peljat?

Ker jaz sem v avtosoli peljal nek kur.ev Suzuki ko si cist pokonc in me je pri 100 na uro na avtocesti napihnilo k baloncek pa se treslo se je tolk da v speglu sploh nisem videl na katerem pasu je avto hehe... uglavnem podn.

Hotschko a ti mas tisto originalno sipico ko jo zdaj dajejo na ta nove modele monstra? Saj zdaj je serijska ce se ne motim ali pac ne? Res pa da mal slabse zgleda z njo ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

okol 150 se da z vsakim nakedom cisto normalno peljat, razen ce si nedeljski voznik in ti je najvecji napor dalinca od TV z poda pobrat, kar pomeni da nimas utrjenih vratnih misic. je pa seveda predpogoj da mas normalno jakno tako da te ne napihne in si kot balon pa kolko tolko dobro celado ki ti ni prevlka pa ma 5 kil.

ne skrbi, z nakedom se da naredit tudi 1700 km v enem dnevu pri konstantni hirtosti okol 150 km/h.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eh saj ni tako hudo, hudo je ko gres nazaj in moras isto ponovit pa nimas prave motivacije. sicer pa sem z ZR7 (naked) startal doma ob 12. uri (high noon) in drugi dan ob 9. zjutraj ze pil kavo v spaniji, ob 12 pa se ze kopal 100 za barcelono. pokoncalo me je sele x-kratno pivo naslednji dan ob 3. zjutraj. ni pa to nekaj kar bi pocel redno, pol bi ze goldwinga al pa bmw LT vozil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No vceraj sem drugic vozil monsterja 600 pa moram rect da se mi zdaj pa ne zdi vec tako presunljivo kako potegne...

Tko da 750ka ze sparam dinarcke zate :)

Presneto ce mal kalkulacijo naredim... 2 mio za bike in opremo pa ce bi se avto prodal pa bi mel za ta mocnega MGja (145KM) madonca...

pa se samo 1 registracijo bi placeval..

Ampak motorcek bo pa vseeno manj zgubil na vrednosti s casom, je tako.. :)

A vidis in ovink? JA. No, jaz ga nisem..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 11 mesecev pozneje...

:idea: No, ker so teme v tem forumu odprte že za skoraj vse motorje, kombinacije le teh in podobno ... , pozivam vse lastnike Ducati Monster motorjev, naj se oglasijo s svojimi izkušnjami in vtisi o tem motorju. Vabljeni so seveda tudi ostali lastniki motorjev z enakimi agregati (Cagiva Elefant ...) in splošno ljubitelji in poznavalci Ducati Desmodronic mašin :D ter vsi, ki vas o teh motorjih kaj zanima.

Vsi, ki mislite govorit o šalčkah s šraufi pa kupih orodja in podobnih neutemeljenih neumnostih, vsak up zunaj pustite, ker boste izbrisani (a ne Ice in Gregs) :?: :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moji argumenti za Ducati Monster Dark 750 - Hotschko Edition:

- Karakter = vleče iz nule in v celotnem območju vrtljajev enako - itak

- Zvok = za bogove - Leo Vinci exhaust + Dynojet stage 2 kit

- Vozne lastnosti = kakršne hočeš - lahek in zanesljiv za upravljanje

- Izgled = najboljši - to itak vsi veste :)

- Zanesljivost = popolna - brez ene same težave po 28.000km :) :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prjatu ma elefant 900..

bombastičen motor,super zvok, odlična lega, enkraten izgled..(prednji del od 916, alu rezervoar, rori, markezini feltne...)

Samo za po terenu ni...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede Ducatija: Oblikovno mi je všeč (najbolj Monster, 916 serija, manj pa oni turerji). Zvok je s primernimi rori dober, original pa do kraja zanič! Imel bi Monstra, sem ga že gledal, a je premajhen za mojo rast.

Onim, meni se zdi tudi originalen zvok bistveno boljši kot večina ostalih originalnih zvokov sploh štirivaljnih motorjev (okus pač). Kar se pa tvoje rasti tiče, so pa od lanskega leta Monstri dobili višji izrez za noge na rezervoarju, tako ni problem tudi za 185+ šoferje gor sedet.

Zanima me pa, kako se na monstru zadaj sedi? Kako je z nastavitvijo desmotronike (slišal, da je problematično)? Ali nič na monstru ne pogrešate moči? (vprašanje ne velja za monstra z 916 mašino)

Kaj pa vem, moč me pri motorjih nikoli ni zelo impresionirala, ker pride do izraza v glavnem samo pri končni brzini. Predvsem mi je všeč dobra in enakomerna odzivnost ne glede na obrate, prestavo itd... Mislim, pa da M900 z odprtim rorom, Dynojetom tudi tebe ne bi smel pustit hladnega

Sicer pa uživajte v vožnji in upam, da boste lahko velik KM naredil brez ekstra šraufanja :lol: .

Lp, Onim

Jaz uživam že 28.000km brez okvare razen dolga luč mi je zadnjič crknila. :) V bistvu je hec v tem, da je monster "underrated" mašina (razen S4), zato razen rednih servisov v glasvem ni na Monstrih nobenih okvar. Agregat je pač klasičen 1000x preizkušen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Onim,

še tole. Sedenje zadaj je po moje precej dobro in udobno. Ravno včeraj sem Ajo en krog peljal do Bohinja in potem čez Soriško planino nazaj in je bila zelo zadovoljna. Je pa punca pravi talent za vožnjo na mojem motorju (spredaj in zadaj :wink: ). Sva se peljala, kot da sem sam. Vzmetenje na Monstru zlahka opravi tudi z neravnimi cestami, moči/navora pa je dovolj tudi za v klanec v dvoje.

Naj pa še sama kaj pove, če pride v ta topic ... :wink: :) !!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo mene...kot sem že Hotschkotu včeraj rekla, pa nisem nič pretiravala, da sem z eno besedo - NAVDUŠENA!!! Tako zelo, da sem se še ponoči v sanjah vozila z njim....(zaenkrat še zadaj)! :wink:

Potegne res noro, kamorkoli, me je bilo najprej kar malo strah, potem pa sem se prepustila, popolnoma zaupala vozniku, mal kasneje še motorju....in začela uživat :D 8)

Zdaj se pa bojim (oz. veselim?!?), da me ne bo preveč zasvojil...ker ga bom mogla nujno met, pol pa zna bit hudič....ker se z njim skozi ride ne moreš peljat glih 60, tako kot s chopperjem. Jaz sem si v prvi vrsti kupla tak motor, kot ga pač imam, ravno zato, da bom kot v penziji na njem.....a zdaj naj si pa cel sistem v glavi na glavo postavim? :twisted: :twisted:

Vsekakor bom še kdaj sopotnica na Monstru, če me bo le Hotschko še hotel! :wink:

Aja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eh kaj reči.... milina, lepota, retro in oh in sploh...

Pa tud Bulldog je fajn a ne HOTSCHKO :twisted: :twisted: :lol: :lol: :D

Amm, A_je_to Bulldoga obdelujemo v drugem topicu, ... heh, no ja M900 je majka, sam škoda da dejansko ni za mojo višini 197 nikakorne spraviš na motor.

Drugač pa hmm, dovolj pove da bi ga nabavu letos, če bi se lahko na njega zložu. :shock: :cry: :P :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima (firbec):

-na koliko km je redni servis

-na koliko km se stela ventile

-kaj je na desmodromiki tolk bolsga

-zakaj pravijo da je drago vzdrzevanje (le 2cilindra in zračno hlajenje bi moralo bit poceni)

-ali obstaja topcase

HVALA

1. 10.000 - olje, filter, svečke ... standard

2. ventili se štelajo na 20.000km ponavadi jih na 40.000km niti ni potrebno ampak šele na 60.000km (odvisno kako ga goniš). Hkrati se menja tudi jermene za ventile, hidravlične tekočine ...

3. prednost desmodronic sistema je, da je čas in način odpiranja ventilov v obe smeri prisilen in popolnoma nadzorovan. V praksi to pomeni, da so ventili lahko zelo dolgo na ful odprti in ni nevarnosti, da bi jih bat dohitel in zadel, ker jih zapiralna os vedno zapre pravočasno (pri vzmeteh temu ni tako)

4. sej ni, če je redno in po specifikacijah proizvajalca.

5. TopCase obstaja. Imam Shad 39 litrski. Sem prevozil s polno naloženim motorjem (topcase, torbe, šotor, spalka) veliko km brez, da bi bil prikrajšan za kakršne koli vozne užitke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

AIWA!

Jst bi sam neki povedu...nimam Ducatija ampak ER5, kolega ma Ducatija, pa nima neta da bi kej povedu...evo že gre...

1.Tapru let se mu je akumulator skoz neki praznu čez zimo, nvem recmo eni ga majo skoz notr pa je čist ql.

2.Števc mu je poču ker je bil pač na soncu parkiran...kako lhk kr števc poč???

3.Na vsake 50Km more ustavt pa tank odprt da pride zrak notr...verjetn se mu je kej na pokrovu zamašl, sam smo že vsi tist pihal pa neki pa nč ne pomaga.

4.To soboto smo šli čez delnice do Grobnika...jasno 3x gor pa dol po ovinkih...na konc glih ko se je ustavu so mu bremze še kumi prjele, pa ful ampak res ful se je kadil...nvem...z diska nek al kje...pol naprej je pa normaln spet delal...

No, evo tok zaenkrat...kljub vsem problemčkom k jih ma, pa nimam kej da mi nebi bil všeč...jebat ga ducati je ducati. :? :lol:

Besni

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz se za enkrat še ne prevažam z Ducatijem, a še vedno upam in si pravzaprav želim postati lastnik enega čistokrvneža.

Pred tremi ali štirimi leti, so govorili, da je Ducati ljubiteljski motor, da je isto kot bi imel pravega ljubljenčka in ga vozil na sprehode, saj se je še vedno dvomilo o vzdržljivosti teh motorjev. Čas beži in dejansko so motorji postali boljši in sigurnejši, kar pa je pritegnilo tudi večje število potencialnih kupcev.

Takrat sem se tudi enkrat samkrat peljal z Ducatijem 916 od Maribora do Šentilja in nazaj - torej po znani cesti, našem malem dirkališču. Rečem lahko le to, da mi je vse skupaj še danes ostalo v lepem spominu in sem bil nad samo vožnjo izredno pozitivno presenečen. Edina stvar ki mi recimo ni bila všeč, je to, da se izredno visoko sedi ... mogoče tudi zaradi moje ne preveč velike postave, 170 cm.

Pa še malo za šalo : vedno kadar se mi oči ustavijo na Ducatijevem okvirju, me prešine misel, da sta okvir nardila dva vodna inštalaterja iz ostankov cevi ... sam sta bla pa prava mojstra ... kapo dol.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer ga nimam (Duce-ja...da ne bo pomote) ampak sem se pa mel priložnost z enim Monsterjem "en krog" pelat. Sound je, kako bi reku...adijo (2x arrow). Zelo user friendly motorčič, edina stvar za katero sem slišal, da je šla v štirih letih narobe z dotičnim motorjem je bilo eno stikalo za lampe zadi....

definitivno oughta have it k bo gnar...

B.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav, prijatelji zlahtne kapljice!

Na forumu sem ze nekje zasledil, da je Ducati 'motor brez servisa' - kaj je kej s tem? So s servisi problemi (tudi v tujini) al se da prezivet in za kaksne dnarje gre, glede na ostale znamke? Pa nakup novega motorja - jesenski popusti, prijaznost in usposobljenost zastopnika in njegovih prodajalcev...

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, kje vi lastniki dukatijev dobite rezervne dele v Sloveniji?A je sploh kašn servis kje?Sem slišal,da na Bledu, samo Bled je pa bljak.Firbčen sem,če bom slučajno kdaj prešaltal na makaronarje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Servis ... prijatelj mi je rekel, da je dober servis za ducatije "Moto vogal" v MB. Uno na Bledu je pa baje figo vredno, ampak naj o tem lastniki Ducatijev kaj povedo :wink: :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!