Skoči na vsebino

Ducati Monster ali Monster Ducati


A_je_to

Priporočene objave

Pa motorji bi lahko mel tud kakega konja več za serijsko proizvodnjo. Zdej je pa vprašanje al ne znajo nardit mašine da bo kam šla, al se ne upajo, da se ne bi kvarilo in pol še pol večjo kubaturo dajo kot Japanci da pridejo vsaj na podobne zmogljivosti? :wink:

S čim pa ti po tej logiki svojega ER5 primerjaš? Z Monstrom 750 ali z 748R? :wink: :roll:

Ehh - saj veš, morda SF merjenje moči na prednjem zobniku in na kolesu, pa take fore :smile... Če je pa z ER5 že v praksi stisnil vsakega monstra 600, potem je pa to drugo - pol naj pa ER5 kar v Italijo pelje v Ducati fabrko pokazat, da se bodo kaj naučili. Mogoče mu bodo še motor dali nov (monster 600-er5) :-)

Problem takih primerjav je morda tudi , da ne upoštevajo trpežnosti mašine in drugih takih dejavnikov?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jz moram rečt, da me je zadnjič,ko sva se s Hotschkotom srečala :wink: , on čist navdušil za monstra. Od takrat naprej sam še monstra gledam! Najbrž bo to kar nakup naslednje leto. :twisted:

Sem sel v soboto do Zornika na Bled pogledat, če ima kakšnega 750 dark v izložbi, je imel pa "samo" S4-ko. Uf, kakšna mrcina!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
:!:  jst pa rabim 2 okrogli luči za monsterja :!:  

če kdo od vas poznavalcev tle notr mogoče ve za kake naj mi prosim javi...    

hvala!! :wink:

lahko ti to malo bolj specificiras,ali ti lahko ponudim vseeno kateri dve okrogli luci? npr. 6V ali 24V ? mogoce od spacka ali od zetorja? :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lahko ti to malo bolj specificiras,ali ti lahko ponudim vseeno kateri dve okrogli luci? npr. 6V ali 24V ? mogoce od spacka ali od zetorja?  :wink:

od spačka je ima zdej spredaj, od zetorja pa zadaj........ :twisted:

majhne okrogle luči 12V - 55W

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:!:  jst pa rabim 2 okrogli luči za monsterja :!:  

če kdo od vas poznavalcev tle notr mogoče ve za kake naj mi prosim javi...    

hvala!! :wink:

Dve originalni luči, ali dve, ki jih boš montiral namesto ene originalne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me če gre na m600 gor tut 180 guma ker original je 160 zadej pa sem meu že 170 al se bojo vozne lastnosti full spremenile. A ma že kdo kakšne izkušnje. :shock:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nove gume mislim gor dat pa me zanima če so michelin Pilot Sport okej al niso......do zdej sem imel gor Dunlop 207 pa so ble totalen šit.

:?:  :idea:

Nisi napisal katere D207 si imel . Jaz imam D207 RR in ne morem reči da so slabe gume ( tudi za Grobnik ) . Kar se tiče velikosti zadnje gume , Ti prelagam , da pustiš originalno velikost 160 , kajti vozne lastnosti se slabšajo z povečevanjem širine zadnje gume . Probaj zamenjati višino profila sprednje gume npr. 65 .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če pa fajn zgleda široka guma.......gor sm dobu ko sem moped že kupu 207 navadne niso ble RR......zato so ble sranje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj daš lahko 180 gumo gor. Fizično ni nobenih omejitev. V najslabšem primeru ti bodo trpele vozne lastnosti, te pa niso tako pomembne, ane. :twisted: :roll:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če si tako želiš imeti 180 gumo, potem pa si omisli še 5.5 colsko feltno od M900 pa ne bo nobenih težav... :wink: :roll:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Noo,

imam M750, na katerem je original tudi 160mm široka guma (uporabljam Dunlop D205 že četrti komplet brez težav). Po pomoti sem imel prejšnjo zadnjo gumo 170mm. Med vožnjo se je obnesla v redu vendar je bil občutek drugačen (morda samo v glavi), ker se je tudi geometrija motorja spremenila. Zunanji premer kolesa je bil bistveno višja saj se tekalna površina bolj "napihne", ker je originalna "feltna" preozka za takšno gumo in je motor potem zadaj 1-2 cm višji.

Kot je dejal Desmo si omisli nov širši kolesni obroč in daj gor 180mm gumo ... razlog, kot si ga pa ti navedel pa ni primeren ... :shock: :? :arrow:

Me pa zanima kaj po tvoje pomeni, da je guma totalen šit. Sumim, da svojega motorja ne uporabljaš za prave namene ... se motim :?:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem kupu motor sem dobil že gor te gume in sem se 1 sezono vozil z njimi zadnja je bila čisto nova sprednja pa skoraj nova. Čudno se mi je obnašala sprednja guma pri vožnji navzdol zato bom letos zamenjal obe gumi verjetno za michelinke pilot sport sam me je zanimalo če ma kdo zadej gor 180 gumo na m600. Sej po vsej verjetnosti ne bom dal gor 180 ampak bom dal 160. Me je pač malo zanimalo. Res pa je pa naj kdorkoli kaj reče da zgleda motor lepši z širšimi gumami.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čudno se mi je obnašala sprednja guma pri vožnji navzdol zato bom letos zamenjal obe gumi verjetno za michelinke pilot sport sam me je zanimalo če ma kdo zadej gor 180 gumo na m600.

Kaj pa se ti je dogajalo pri vožnji navzdol ?

Si preverjal tlak v sprednji gumi ?

Na sprednji gumi je pri vožnji navzdol, sploh ob zaviranju še večja obremenitev ?

Sicer pa:

ne poznam Michelink, poznam pa kar nekaj Monster-jev, ki se z D207 in D205 vozijo hitro in kvalitetno. Nekateri vzamejo sprednjo D207 in zadnjo D205. Sam uporabljam obe kar D205 (cena, vzdržljivost), saj mi do sedaj še nikjer in nikoli ni zdrsnila, če pa že, je bil zdrs počasen in kontroliran (ponavadi preko črte ali zalivke an cesti), pa tudi tvoj motor nima dovolj moči, da bi kar tako zavrtel gumo v prazno razen, če ni asfalt popolnoma gladek (istra, grčija ...).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še tole ...

Fizična namestitev preširoke pnevmatike na preozek kolesni obroč je težja, ker pnevmatika ne "sede" najbolje na obroč in je pri prvem "napihovanju" problem, ker zrak povzod beži ven in gume ne napine do robov (lastna izkušnja).

Sicer bi vešč vulkanizer moral to uspeti narediti, vendar mu bo verjetno vzelo več časa in napora kot običajno ... zate pa bo morda vse skupaj dražje.

Preveri tudi, če imaš pod zadnjim blatnikom, do nihajke in do verige dovolj prostora za 1cm ali več na vseh straneh.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res pa je pa naj kdorkoli kaj reče da zgleda motor lepši z širšimi gumami.

Lepsi ze res, lepsi (so what?! :o ), vendar: ni sans, da bi bilo to kljucno oz. sploh pomembno pri izbiri gume, ki jo dam namontirat na motor.

(fantje, ne ga srat z gumami press)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bo kdaj spet kaj več denarja namenjeno za motor, bi kawo prodal in kupil kakšnega ST4 ali ST2 za tour motor. Motor sem pelju in mi je kar všeč predvsem da zadovoljivo vleče in da je dovolj velik za udobno vožnjo za dve osebi in pa seveda da ima dober zvok in da je Italijan.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Hotschko a bi lahka pogledu kolk ma premera sprednja luč na monstru- me zanima, če bi pasala šipa od 900 S na mojga SV-ja.

PROSIM LP.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vem iz glave, ker sem ravno zadnjič za Damjana izmeril.

premer stekla = 19,5 cm

kovinski rob za steklom = 20,5 cm

moj je letnik 1999, ne vem pa če so kaj spreminjali prednjo luč (mislim, da ne)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!