Skoči na vsebino

Ducati Monster ali Monster Ducati


A_je_to

Priporočene objave

  • 1 mesec pozneje...
2 hours ago, AleksG said:

Ve kdo za koga kakšnega Monstra 1100 EVO, ki je oz. bi bil naprodaj?

Zakaj EVO in ne S?

 

A samo Monster? Kaj pa Streetfighter 1098S ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, točno Monster 1100 EVO...
Pred kratkim sem skočil v italijo si ogledat enega in niti priblnižno NI bil, kot na fotkah.
Če se bi našel kakšen soliden v SLO bi blo super.
 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz vem za enega SF 1098S v mint condition.....!

1100 bi osebo raje vzel S, kot EVO....nothing can beat “klink,klink,klink” sklopke

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaksen je budget?

Vem za enega 1100S, Diesel Red Edition, custom Akrapovič V4 izpusni sistem, itd. !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zivjo

Zanimam se za nakup monstra 620, pa me zanima na kaj moram biti pozoren pri nakupu? Ima kaksne posebne tezave, napake...

vsaka informacija mi je vec kot dobrodosla...

hvala

Popravljeno . Popravil litlleracer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 8/4/2020 at 5:20 PM, litlleracer said:

Zivjo

Zanimam se za nakup monstra 620, pa me zanima na kaj moram biti pozoren pri nakupu? Ima kaksne posebne tezave, napake...

vsaka informacija mi je vec kot dobrodosla...

hvala

Jermena (2) se menja na 5let oziroma 12.000km (kar je prej)....! Priporocljivo je preverit desmo ventile (luft)

Desmo servis je na 24.000km! Koliko km ima prevozenih, da bos imel okvirno orientacijo....

drugace je pa bulletproof motor In GO FOR IT!

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Jst mam monsterja evo. 
 

Ima kdo tukaj kontakt od Andreja iz As domzale ?

iscem novega serviserja. 

 

Lp 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Hvala za nasvete ;)

Že nekaj časa lastnik monstra 620, sedaj pa me zanima, če je morda kdo imel podoben problem.

Med vožnjo, najbolj sem to opazil pri cca 50km/h, ko držim enakomerno gas, kot da motor cuka. Svečke sem že zamenjal. Še kakšna ideja?

Prav tako mi "čudno" drži minimum. Ko ga poskušam naštimati, kot da je tista vzmet "premalo močna", zgleda kot da vsakič ne vrne zajlo gasa na 0 oz isto mesto.

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Veriga je ok, dovolj nasponana. Kako zgleda ko cuka? Kakor je zgledalo vcasih na starih apnjih, ko je "prebijal" kabel od svecke. Imam obcutek, kot da nekaj prekinja delovanje motorja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 18. 9. 2020 ob 21:23, litlleracer pravi:

Hvala za nasvete ;)

Že nekaj časa lastnik monstra 620, sedaj pa me zanima, če je morda kdo imel podoben problem.

Med vožnjo, najbolj sem to opazil pri cca 50km/h, ko držim enakomerno gas, kot da motor cuka. Svečke sem že zamenjal. Še kakšna ideja?

Prav tako mi "čudno" drži minimum. Ko ga poskušam naštimati, kot da je tista vzmet "premalo močna", zgleda kot da vsakič ne vrne zajlo gasa na 0 oz isto mesto.

Hvala

Mogoče ultrazvočno očistiti vplinjač ? Kamen se lahko nabere in dela probleme...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zivjo

Nekaj vas ima 1100Evo rabil bi uslugico opravljeno v 20sec z telefonom :D

 

Namrec rabil bi sliko konektorja bencinske crpalke na rezervarju tako, da se vidi zičke kako so zložene po barvah :) 

 

lp

T

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 8 mesecev pozneje...

Se je mogoče že kdo kaj ukvarjal z 'dodatnim' hlajenjem reglerja na monstru (s2r) pod zicem. V tehle toplih dnevih na AC mi kar v redu pogreje rit. Ravno je bilo tud obnovljeno navitje na statorju in se mi zdi, da se regler mogoče zdej mal bolj matra... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Zivjo,

a se mogoče komu doma "valja" kakšen pokrov sedeža za ta starga monstra (600,620,750,900...)?

kupim, barva ni pomembna..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...
  • 5 mesecev pozneje...

Matr, to je blo aktualno pred 30 leti. Sem se malo izobrazil in v bistvu ni čok ampak neke vrste ročica za zvišanje vrtljajev na cca 2k rpm, dokler se motor ne segreje. Vsaj tako piše na ducati forumih. Postopek je samo za nižje temperature (ročica naprej, kontakt počakaš 10 sekund, da se animacija na števcu konča, potegneš ročico nazaj in zalaufaš), ker pri višjih temperaturah menda ni potrebno. Večina pa piše, da gre za 2009 letnik. Me je pa tole kar malo odvrnilo od nakupa. :cry: So nas japonci razvadl.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

Si sposodim še jaz to temo, ko smo že pri čokih. Sam imam namreč problem pri hladnem vžigu, ko "dam" čok, mi nihajo vrtljaji od 2k - 6k. Ko se motor segreje, je potem nekako ok. Je pa potem posledično glede tega zelo težko nastaviti minimum delovanja motorja. Kakšna ideja kaj bi to lahko bilo? Gre pa za monstra 620 i.e. 2002.

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!