Skoči na vsebino

Ducati Monster ali Monster Ducati


A_je_to

Priporočene objave

...zvok ducatija se ne more primerjati z drugimi motorji,lahko bi ga poslušal ure in ure.Me prov zanima kašnga bo mel ta nov GP desmosedici??? :?: :?: :D :D

Takega ... zmagovalnega :) :)

Pa precej običajnega za 4 cilindre. Varianto s po dvema cilindroma z istočasnim vžigom so opustili. :( :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Točno kot je rekel Desmo... kar po japonca, Duc se precej kvari - 5000 km pol pa generalka. :(

Joj kako ste nekateri smešni. Ta pravi Slovenci. Ta je boljši, on je boljši, Ducati se kvari, Harley je kup železa.... japonci delajo kot urca do 200.000 km, pol pa samo olj zamenaš pa je ok še za naslednjih 200.000.... ahh. Smešno. Če že kritizirate, dajte na primerjavo vsaj motorje, ki imajo pribljižno iste generacije agregat. Npr. monster 900 in zr7 kawa. Ne moreš primerjati 25 let staro (dodelano!) mašino monstra, z popolnoma novim vodno hlajenim dvovalnikom, ali celo štirivalnikom. Ducatiji so lahko čisto o.k. (meni osebno niso všeč) ampak zato ne bom igral na karto, da niso vzdržljivi, da se kvarijo in jih s tem "poniževal". S kritiziranjem nekako priznavate dober image (ne vem, dušo, al ka tu pravte...) Ducatija.

Treba pa je priznati, da so italjani tako globalno gledano res malo šlampasti pri izdelavi. Mogoče je pa v tem tudi čar italjanske tehnike.

lp pa ne se kregat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men se zdijo ducatiji zlo fest motorji tudi zato,ker sem ljubitelj te znamke

pa tud če tko mal pogledamo,ko pravte,da so "jajca" jest še nisem vidu zlo zgonenga Ducatija medtem,ko sem japoncev vidu že ogromen.

najbolj pr Ducatiju pa je njegov zvok,ki je mnogo lepši od žvižgačev 8) 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brez plastik pa sploh boljš zgledajo kat japanesarji. :lol: :lol: :lol:

Drguače mi pa ni treba nič slik popat, sem že v živo kakšnega razbitega videl. Ti samo glej, da ne bom še kakšno 7edmico al pa R1. :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm... a ni to čudn ... tip se zloži z Ducom in bike tko slab da kar od njega vse popada ... bad, bad...

Ker zadnjic je pa en z Yamaho užgal pa motorju niti pikice, samo asfalt so pa mogli nanovo položiti :lol: :twisted:

Desmo poglej kok je Ducati dobr skup sestavlen :lol: :twisted: http://www.sportbikerider.us/index.cfm?fuseaction=displayit&Picture_ID=4328
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Nekaj novega pri monstrih :D :wink:

JA res ... Desmo ima S4 doma :) :) ... čakamo na Điro ... :D :D ... sicer pa CONGRATULATIONS za nakup ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa ti si doplačal tisti R ali ne? :)

Not. Sem novico dobil šele danes, cena bo pa verjetno malo previsoka, tako da mi ni žal da sem bil malo prehiter. :? :wink:

A lahko do đira vsaj kakšno slikico dobimo?

Evo zate cela eskadrilja monstrov:

S_118-1819_IMG.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Desmo 8)

* potrjujem, da zadeva tudi v zivo hudo dobro zgleda (ena boljsih reci, kar sem jih zadnje case videla 8) )

* in da bo sploh mega, ko ga bo Desmo malo popravil (heh, klinc pa tak motor, za katerega sicer pravijo, da je *spica*, ko pa ga kupis, ga moras pa se popravljat, da res dobro zgleda ... :wink: :wink: :D )

* in mislim, da bo hudo dobr tud za vozit :!: .

Desmo, vsi smo ti fous :wink: (tudi tisti, ki tega ne priznajo, hehe) - predvsem zato, ker si si izpolnil mocno zeljo in vesela sem zate! Srecno vozi!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Desmo 8)

* in da bo sploh mega, ko ga bo Desmo malo popravil (heh, klinc pa tak motor, za katerega sicer pravijo, da je *spica*, ko pa ga kupis, ga moras pa se popravljat, da res dobro zgleda ... :wink: :wink: :D )

Popravljati? Upam da si mela v mislih popravljati le izgled (rori, itd)? Pa ja ni menda kaj narobe z njim?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oooo... , L'Ducati Monster, kot sta z velikimi očmi izdavila dva mladeniča v francosko govorečem delu Švice, nekje blizu ženevskega jezera.

eeeej, MotoManiac, sej res: tvoj monster! 8)

skoraj sem ze pozabila nanj - spremenili so mu duso :? , pa sem ga nehote odpisala :cry:

za tiste, ki ne veste: MM in njegov monster 900 - to je bil par za vikat! 8)

huh, stari, kaksen car' si bil z njim! *devil on the ride* - takih je malo. :wink: :)

lokacija iz citata spet potrjuje, da se da z monstrom dalec pripotovati. 8)

bilo je nekoc ...

ko je MM brez zemljevida (in mobitela oz. stika z ostalimi iz skupine - nismo bili niti dobro dogovorjeni, kje je nas cilj tistega dne, heh :oops: ) prevozil hribe jz Svice in ga je njegov monster pripeljal do Zenevskega jezera. :o

... takrat smo prevozili Dolomite, Svico, Bavarsko ... in povsod je bil monster 'tisto' 8) ! :wink: :D

p.s.: Ice, dragi, pusti mi malo veselja :oops:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi gre kar na jok ob vsem skupaj. :cry: :cry: Spomini, spomini...

Sem napisal že daljšo klobasarijo, pa se mi je zbrisal vse skupi, ko sem pohlepno odpiral privatno sporočilo :lol: :lol: :wink:

No ja, še enkrat ne bom solz pretakal, je blo dost nostalgije za en dan.

Grem zakurblat Milleta, da vidm če še poje.

MM 8) 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Desmo ... piši piši ... vtisi, razlike ... kako se pelje z rdečimi feltnami :) :) ... najboljš, kar v temo o Monstru ...

No, prvi vtisi (300km) z S4. Občutek niti ni tako drugačen kot pri 600-tki, razen seveda kadar obrneš desno roko :D ;-) Večinoma sicer obračam plin tja do 6000 obratov ampak mi je že kdaj ušlo tudi na 8000, pa gre kot hudič. 20kg večje teže ni čutiti, 3cm višine pa kar čutim, kadar stojim na mestu. V ovinkih z neravno podlago se mi zdi malo bolj stabilen pa ne vem ali je to zaradi boljšega vzmetenja ali zaradi močnejšega okvirja. Ni pa še pogojev na cesti niti še jaz nisem dovolj dobro utečen za neko pravo oceno. Vse skupaj ima da se poklopi tja do 1.maja, ko bova motor pa tudi jaz v boljši kondiciji in takrat napišem kaj več.

Še tole, zvok je sicer v redu ampak daleč od tistega, ki sem ga imel na 600-tki, tako da je treba čimprej investirat v nove auspuhe. 8)

In rdečih felten do sedaj čutil ne spljoh. :P :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

V petek sem v Trstu našel trgovino (iz Lj si tam v eni uri), ki ni napisana na ducati.com kot uradna Ducatijeva trgovina. Gre za Dolomiti Racing, Via Flavia 120 (industrijska cona). Imajo nekaj stvari na zalogi, če ne pa naročijo in pride v enem tednu. :wink: :D

BTW, ukvarjajo se tudi z motorji Suzuki. :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O porabi olja ...

... na svojem Hotschko Edition-u sem opazil občutno zmanjšanje porabe olja ... na začetku je bila poraba nekaj čez 1dcl olja na 1000km ... trenutno pri 37.000 km pa sem zabeležil porabo pod 0,5 dcl na 1000km. I happy :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole je pa tako lepo napisano, da je kar za v Monster Ducati arhiv:

AMASuperbike.com

An Amazing Day Of Racing

by dean adams

Monday, April 07, 2003

Ducati leads the GP, finishes on the podium.

Think about it, a small team of Italian bandits build a GP bike and enter it in the most competitive GP season in years. From the outside, predicting that they would ever be competitive with Honda and Yamaha, ever, mind you, not in the first race, would be insanity.

Yet, Claudio Doemnicali and Co. show up with a fresh bike and from the first lap are right in line with the world championship Honda V5s. The little red team that could finishes third, in their first GP. Capirossi pulled an amazing holeshot and led the damn race, in front of the current world champion. Teammate Troy Bayliss had not seen until Suzuka a week before, but he still finished fifth, in front of Suzuka expert Colin Edwards and many "unbeatable" factory GP Gods.

What lesson does this show us? That some companies make racing an amazingly complicated exercise when it really doesn't have to be. Ducati Corse identified what they felt would be a successful design, figured out how fast they'd have to go to compete with the class leaders, assembled the team, built the bike, hired the riders and went racing. With the intent of winning. It wasn't about ego, wasn't about selling jackets; they didn't waste ten years throwing band-aids at a bad design, proving that if your intent really is to win, and not prop up your limping ego, GP racing isn't brain surgery.

How long did it take Cagiva to lead a GP?

8) 8) 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!