Skoči na vsebino

Triumph Tiger 1050


jupiter

Priporočene objave

Nimam kufrov, ampak saj so lonci narejeni tako, da ne motijo desnega kufra. Tudi vsak aftermarket lonec je manjši od originalnega bojlerja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 11 mesecev pozneje...

AVE Triumphatorji

 

po 10 letih preganjanja Tigra 885i, (naprodaj), ker sem nabavil Tigra 1050, letnik 2007, 24k km. Upam, da bo služil kot prejšnji.

Še slikca od obeh

 

 

P.S. Če bi bil kak interesent, bi prodal stranska kovčka z original nosilci, barva ista kot je 1050ka.

17361857_10212529362177725_1727941149382672913_n.jpg

Popravljeno . Popravil Zdrawc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšne gume kaj dajete na tega Tigra?

je kdo slučajno delal kaj na lučeh, ni mi všeč da sveti samo ena kratka, pri svojem starem sem samo zamenjal en rele in je bilo to rečeno ?

našel sem sicer tole na eni nemški strani  Doppellicht Modul

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tiste, ki ti bodo dlje zdržale. :) Jaz imam zdaj Mitas SF+. Prej sem imel Roadsmart, ampak so zdržale absolutno premalo km.

Glede luči: nekateri so predelali žaromet Tigra 1050 sport in ga namontirali na Tigra 1050. Drugi so montirali xenon kit.

Tretji se vozimo podnevi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 8 mesecev pozneje...

Tovarniško vzemetenje ni najboljše. Pri tako starem je verjetno za pogledat regulator napetosti in alternator. Pa drobnarije, stikalo na ročici sklopke, morebitna rja v rezervoarju, kakšen semering vilic, servisiranje,... 

Tiger sport je prišel ven leta 2013 in ima kar nekaj izboljšav, tudi 10 konjev močnejši je, itd... Vsekakor boljši motor.

Popravljeno . Popravil dlicen
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem kupil isti motor (letnik 2008) z 47k km dobre 2 leti nazaj. Kot omenjeno, sem postimal vzmetenje (dalec premehko, se posebi ce si malo vecji in tezji motorist) malo stunal masino (remap, snorkl, decat itd), da malo lepse diha (se kar pozna). Ostalo vse tip top deluje ze od takrat.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 42 minutami, NARGOTH pravi:

 Edino seveda menjava izpuha in filtra je obvezna.

Hm? Izpuh na vožnjo praktično nima nobenega vpliva.

Vzmetejne je pa za dobro počutje in varnost še kako pomembno.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, NARGOTH pravi:

Vzmetenje si zamenjal ali obnovil? Glede na to da delam dokaj malo km na leto mislim da bo oiginal verzija cisto dovolj :).  Edino seveda menjava izpuha in filtra je obvezna. :D

Pri starejših motorjih je servis vilic obvezno opravilo za varno vožnjo. Se strinjam, da je original čisto spodoben kos, če je le servisiran kot je treba.

Ko boš enkrat zaradi slabega vzmetenja zašel  v konkretne težave, se boš spomnil, da si z investicijo v izpuh flalil na polno. Dober izpuh in dobro vzmetenje sta si cenovno tam-tam. Premisli!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

300€ je slip on, kar pomeni vizuelno počutje, zvokje več al manj isti, razen če katalizator odstraniš, potem se pa veliko bolje dere.

Jaz bi naredil, kot so ti svetovali, servis vilic (cca 100€), pa aftermarket upgrejdan zadnji amortizer z možnostjo nastavljanja prednapetosti na roler (od 400-700€cca)

Kontroliral bi še in po potrebi menjal:

zavorne ploščice, zavorni diski, zavorno olje

veriga in verižniki

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, NARGOTH pravi:

En poceni izpuh pride cca 300eur menjava vzmetenja pa če se ne motim 1000eur+. Vsekakor bo motor šel na servis vzmetenja, da bi ga pa menjal ne razmišljam.

Sem napisal DOBER, kar se razume skupaj s krivinami, kar znese po večini kar čez jurja.

Zaradi auspuha ni še nihče šel v maline, zaradi slabega vzmetenja pa že veliko. Mogoče je zdaj bolj razumljivo?

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, NARGOTH pravi:

Zahvaljujem se vsem tistim ki ste mi ze in tistim ki mi se boste dali koristne informacije glede nakupa Tigra.

Se pa umikam iz debate zaradi "vsevedov" ki ocitno tudi na tem forumu nemorejo da nebi smetili.

LP

Lej, podana so bila mnenja v stilu za-proti. Vsaj kar sem prebral, so ljudje podajali normalne in uporabne informacije. Kaj bo pa vsak od nas namontiral najprej na svoj moped je pa tako ali tako samo problem in odločitev lastnika. Tako da ne vem, zakaj bi se umikal iz debate.

Definitivno, če bo ror pravi, bo veselje tudi temu primerno :D

ps. če je vzmetenje cigu-migu še ne pomeni, da boš letel v maline. 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam kolk so pa bodoči triumfatorji težki ldje.. :P

če dobro pogledam - ja se strinjam s tistimi , ki menijo , da ima upgrade vzmetenja prednost pred izpuhom in performansami .. in strinjam se iz svojih triumphovskih izkušenj .. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še pred kratkim so na WOT praktično razdajali aftermarket Arrowe za Tigra 1050 (cca 160€). Čekidaut. Drugače pa ja, samo z loncem ni neke strašne razlike (razen zvoka), ampak Triumph ima to značilnost, da razmeroma zlahka sam zamenjaš mapo ecuja, tu se pa razlika pozna zelo občutno in ti nariše nasmeh pod čelado.

Drugače pa: ventili za vilice Mupo so cca 120 €, bazični Wilbers zadaj 400 €, en par kulturnih gum in imaš super motor.

Serijsko vzmetenje na letnikih do 2011 je res precej katastrofalno, če nimaš ravno 50 kil. Po 9 letih pa še toliko slabše. Če bi izbiral, bi verjetno prej poštimal amortizacijo. Pisker zadaj pa takoj zatem. :D

Popravljeno . Popravil dlicen
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi sam si lastim tegale Tigerčka in se moram strinjat, da je vzmetenje res slabo. Sem dal zadaj Mupo (komplet), za spredaj sem zaenkrat naročil samo vzmeti (še ni zmontirano). Izpuh sem dal samo slipon (MIVV-cenejšega nisem našel), pa sem zadovoljen z zvokom. Če bi sam še enkrat kupoval Tigra, bi bil pozoren če se prodaja slučajno kakšen, ki ima to že poštimano.... Drugače se pa da seveda vozit tudi z original, čeprav se bojim, da boš šele ob vožnji ugotovil, kaj smo imeli v mislih s slabo amortizacijo. 

Pa dober nakup!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa ravno obratno. Ker sem vedel za te hibe, sem namensko poiskal čim bolj originalen motor (da ne plačujem aftermarket dodatkov prejšnjega lastnika) in potem sam motor poštimal po meri zase (zadnji amortizer ti naredijo po meri po tvojih specifikacijah, kar res ni slabo). Torej sem predvidene stroške predelave že vnaprej predvidel v investicijo. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, bojc84 pravi:

 Sem dal zadaj Mupo (komplet), za spredaj sem zaenkrat naročil samo vzmeti (še ni zmontirano).

Po nekem splošnem prepričanju je spredaj bolj kriza pri hidravliki, kot pri fedrih.  Jaz sem sicer zamenjal oboje. Upam, da ti bo ok, daj vsaj čim bolj gosto olje.

Pred časom mi je Jerman pravil, da se je nabavljalo enega Mupa za nekoga, si to ti? :D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To bom jest ja ;) Vem pa, da je bolj kriza s hidravliko, tako da verjetno najbolje, da še to naročim (preden montirava fedre). Pa mora bit pol mir. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tiger 1050  ima spredaj premehke vzmeti, zato tudi pri običajni vožnji vzmetenje uporablja skoraj cel hod (vendar ne zabija). Ko sem kupil rabljenega (letnik 2009), je na prvi daljši vožnji spustil semering na vilici. Zato sem dal spredaj bolj trde vzmeti (celo pretrde za po Balkanu) in odkril nov motor :grupni:

Zadnji amortizer se mi ne zdi problematičen, vendar je res, da imam prevoženih le nekje 30.000 km (vem kaj prinese nov zadnji amortizer, saj sem na prejšnjem motorju original zamenjal z Wilbersom, na Tigru pa zaenkrat ni potrebe). Drugi Tigri z več prevoženimi kilometri imajo tudi zadaj probleme z vzmetenjem.

Pri motorju se moraš navaditi na trd menjalnik z občasnimi leri med brzinami (tu pomaga bolj ohlapna ketna).

Slabost so tudi luči, ki svetijo res slabo. Rešitev je mnogo, še najbolj pomaga, če se ne voziš ponoči.

Sicer je motor zakon :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Basko pravi:

 

Pri motorju se moraš navaditi na trd menjalnik z občasnimi leri med brzinami (tu pomaga bolj ohlapna ketna).

 

Po tujih forumih sem zasledil, da naj bi za to pomagala prava izbira olja. Iz glave se spomnim, da naj bi pomagalo zlivanje Bardahla (lahko pa da gre za klasične forumske placebo efekte...).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sem zamenjal vzmeti spredaj(linearne nisem fen progresivnih..in zadaj,) zadnji amortizer obnovil, olje za sprednje vilice pa izbral drugo "mesanico". Drug motor. Defintivno je pri Tigru 1050 vzmetenje na prvem mestu. Zadnji pisker, če želis narediš sam "offroad" verzijo...je vsaj mir z pristojnimi, ker vse zgleda stock :P. Remapiranje je pa mala malca pri triumphi.

Priporočam pa še airbox predelavo, blokiranje SAI-ja in decat (seveda za tem remap)...motorček zadiha s polnimi pljuči (kar na1x začne bolj rad wheelie delat motor hehe). So pa to predelave, ki pašejo na eno serijsko mapo od triumpha in ko sem logiral je vse v normalnih parametrih kot more bit.

 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

za prvega ti lahko povem, da lastnik zelo dobro skrbi zanj. meni je super motorin. med vožnjo sem bil navdušen nad vzmetenjem, spredaj ima progresivne vzmeti. trivaljni motor se tudi zelo lepo pelje.

več pa ti iz prve roke lahko pove lastnik @dlicen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!