Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
jupiter

Triumph Tiger 1050

Recommended Posts

dlicen
pred 6 minutami, bojc84 pravi:

 Sem dal zadaj Mupo (komplet), za spredaj sem zaenkrat naročil samo vzmeti (še ni zmontirano).

Po nekem splošnem prepričanju je spredaj bolj kriza pri hidravliki, kot pri fedrih.  Jaz sem sicer zamenjal oboje. Upam, da ti bo ok, daj vsaj čim bolj gosto olje.

Pred časom mi je Jerman pravil, da se je nabavljalo enega Mupa za nekoga, si to ti? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
bojc84

To bom jest ja ;) Vem pa, da je bolj kriza s hidravliko, tako da verjetno najbolje, da še to naročim (preden montirava fedre). Pa mora bit pol mir. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Basko

Tiger 1050  ima spredaj premehke vzmeti, zato tudi pri običajni vožnji vzmetenje uporablja skoraj cel hod (vendar ne zabija). Ko sem kupil rabljenega (letnik 2009), je na prvi daljši vožnji spustil semering na vilici. Zato sem dal spredaj bolj trde vzmeti (celo pretrde za po Balkanu) in odkril nov motor :grupni:

Zadnji amortizer se mi ne zdi problematičen, vendar je res, da imam prevoženih le nekje 30.000 km (vem kaj prinese nov zadnji amortizer, saj sem na prejšnjem motorju original zamenjal z Wilbersom, na Tigru pa zaenkrat ni potrebe). Drugi Tigri z več prevoženimi kilometri imajo tudi zadaj probleme z vzmetenjem.

Pri motorju se moraš navaditi na trd menjalnik z občasnimi leri med brzinami (tu pomaga bolj ohlapna ketna).

Slabost so tudi luči, ki svetijo res slabo. Rešitev je mnogo, še najbolj pomaga, če se ne voziš ponoči.

Sicer je motor zakon :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
dlicen
pred 1 minuto, Basko pravi:

 

Pri motorju se moraš navaditi na trd menjalnik z občasnimi leri med brzinami (tu pomaga bolj ohlapna ketna).

 

Po tujih forumih sem zasledil, da naj bi za to pomagala prava izbira olja. Iz glave se spomnim, da naj bi pomagalo zlivanje Bardahla (lahko pa da gre za klasične forumske placebo efekte...).

Share this post


Link to post
Share on other sites
axaQ4

Sam sem zamenjal vzmeti spredaj(linearne nisem fen progresivnih..in zadaj,) zadnji amortizer obnovil, olje za sprednje vilice pa izbral drugo "mesanico". Drug motor. Defintivno je pri Tigru 1050 vzmetenje na prvem mestu. Zadnji pisker, če želis narediš sam "offroad" verzijo...je vsaj mir z pristojnimi, ker vse zgleda stock :P. Remapiranje je pa mala malca pri triumphi.

Priporočam pa še airbox predelavo, blokiranje SAI-ja in decat (seveda za tem remap)...motorček zadiha s polnimi pljuči (kar na1x začne bolj rad wheelie delat motor hehe). So pa to predelave, ki pašejo na eno serijsko mapo od triumpha in ko sem logiral je vse v normalnih parametrih kot more bit.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
perici

za prvega ti lahko povem, da lastnik zelo dobro skrbi zanj. meni je super motorin. med vožnjo sem bil navdušen nad vzmetenjem, spredaj ima progresivne vzmeti. trivaljni motor se tudi zelo lepo pelje.

več pa ti iz prve roke lahko pove lastnik @dlicen

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

načeloma če je redno servisirana nič. tankaj in vozi.. tudi meni je padel ta rumen v oči .. malce mi je visok 1050 ..no jst sm mejhn ..  na 800 sem precej bolj na tleh ..

Share this post


Link to post
Share on other sites
axaQ4

Ta prvi ga zmaga. Dodatna oprema veliko odtehta. Km, ce je bil redno servisiran nimajo delati kaj problemov. Sem imel starega tigra 955 z 120k km +. Delal kot urca.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zdrawc

Je, samo ni šel daleč, samo 3 kilometre od mene B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!