Jump to content

Triumph Tiger 1050


jupiter

Recommended Posts

Pozdravljeni,prosim za nasvet ali usmeritve. Moj dober prijatelj kupuje Tigra 1050  ,lastnik je iz Maribora,motor ima prevoženih 150 000 km kar je velik. Zanima me na kaj naj bova pri nakupu pozorna,možne okvare,slabe lastnosti .......letnik je 2002 ali 2003 se ne spomnim ,če ga najdem prilepim še link če ga kdo pozna.

Za vašo pomoč se vam že v naprej zahvaljujem,saj o teh motorjih nimam pojma......

Link to post
Share on other sites
  • Replies 238
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dlicen

    29

  • Zdrawc

    24

  • SLVR

    17

  • Barth

    10

Top Posters In This Topic

Popular Posts

AVE Triumphatorji   po 10 letih preganjanja Tigra 885i, (naprodaj), ker sem nabavil Tigra 1050, letnik 2007, 24k km. Upam, da bo služil kot prejšnji. Še slikca od obeh    

Tiger 1050  ima spredaj premehke vzmeti, zato tudi pri običajni vožnji vzmetenje uporablja skoraj cel hod (vendar ne zabija). Ko sem kupil rabljenega (letnik 2009), je na prvi daljši vožnji spustil se

Tudi sam si lastim tegale Tigerčka in se moram strinjat, da je vzmetenje res slabo. Sem dal zadaj Mupo (komplet), za spredaj sem zaenkrat naročil samo vzmeti (še ni zmontirano). Izpuh sem dal samo sli

Posted Images

MB 150k km mene ne preprica. 1050 se mi zdi da so kasnej zacel (950). Ce nisi skrben rad malo porjavi. Karakteristike 'srca' so pa fantasticne! Mozakar je resen sofer.

Link to post
Share on other sites

Tiger 1050 obstaja od 2006 naprej. Pred tem je bil 955, ki je bil bolj enduraški in izgleda precej drugače kot 1050.

150.000 km? To je res kar precej. To je že toliko, da bi težko kaj svetoval prav glede na znamko. Preglej vse kar bi pri teh km pregledal pri vseh drugih motorjih.

Kandidat za okvaro je sigurno kakšen regulator, alternator, pa če je kje rjav. Pa noter gotovo jermeni,...

Ne vem, nimam prakse s tako zlaufanimi mašinami.

Link to post
Share on other sites

MB 150k km mene ne preprica. 1050 se mi zdi da so kasnej zacel (950). Ce nisi skrben rad malo porjavi. Karakteristike 'srca' so pa fantasticne! Mozakar je resen sofer.

Dobim slike in prilimam ,mi prijatelj ni znal povedat ,ja pol pa vrjetn 955......

Link to post
Share on other sites

Evo slikce ,če kdo kaj ve o tem motorju pa tud dobrodošlo......

 

UnionJack letnik 2002 pa 150 000km ,zame je to čisto povprečen šofer 12-13kkm na let nč takšnega,pa vsaj realni so,maš pa 2002 letnike z 15kkm ,no pol pa že veš da ni vse čisto  :grrr

 

10441059_1506308216295381_80815714157542

 

10731046_1506308226295380_13044216004675

10689745_1506308229628713_46665963820790

10393570_1506308242962045_30327929167391

Link to post
Share on other sites

ja, to so res neke povprečne sezone tko da ok...

jaz lahko predlagam da naj proba kdaj se začne pregrevat (kdaj vklopi vent) in naj vpraša oz. odturira eno in vidi kako je z oljem.

Men 1050 popije nekaj olja (2k=2dcl). narejenih ima 47.000.

Rja se mi pojavlja okrog izpušnh cevi - pritrditve.

Sicer pa model/oblika motorja kaže na starejšega voznika z manjšo mero suicidal tendencies :ninja: .

Link to post
Share on other sites

zgleda član rrrr http://www.motosvet.com/tabla/user/11555-rrrr/ obvlada tegale tigrčka v nulo, glede na to, da smo brali lahko njegove potopise http://www.motosvet.com/potopisrusi-kazah-uzbeki-turkmeni-irani-turki-stani-del.html

 

ponavadi se še najbolje obnesejo zasebna sporočila, ker mogoče ne bere te teme.

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

Evo slikce ,če kdo kaj ve o tem motorju pa tud dobrodošlo......

 

UnionJack letnik 2002 pa 150 000km ,zame je to čisto povprečen šofer 12-13kkm na let nč takšnega,pa vsaj realni so,maš pa 2002 letnike z 15kkm ,no pol pa že veš da ni vse čisto  :grrr

 

 

Če je cena "prava" (nizka) in motor lepo dela potem samo "piči"...še 100 k km.

Lahko bo še kaj za popravit, je pa to dober potovalni motor.

Link to post
Share on other sites

Za 1-2 jurja nimaš kaj razmišljat.

Malo še vložiš pa maš mir

Se mi zdi da tam okrog 1800-2000€.....

 

Se opravičujem ker ni pravi model za to temo,sem bil zaveden iz strani prijatelja :blush:

Edited by Kmet2
Link to post
Share on other sites

Se mi zdi da tam okrog 1800-2000€.....

 

Se opravičujem ker ni pravi model za to temo,sem bil zaveden iz strani prijatelja :blush:

Zdi se mi, da je to v MB nekje na Studencih. Žal pa tega lastnika pa tudi motorina ne poznam. 

Link to post
Share on other sites

Zdi se mi, da je to v MB nekje na Studencih. Žal pa tega lastnika pa tudi motorina ne poznam. 

Čez vikend ga gremo pogledat,pa vidmo al je za kaj al je podrtija.....

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Kaj pa je z njim narobe, glede na to, da se še vedno prodaja?

Nista prišla skupaj tako kot pravi Cartman,čeprav moram priznat da je motorček za ta leta in kilometre v zelo dobrem stanju,lepo vzdrževan!!!

Edina napaka ,ker je motor večinoma stal so zagrabile prve zavorne čeljusti,tako da se motor le stežka premika ročno,ampak to je ,če znaš sam ,zanemarljiva napaka ki jo odpraviš poceni!

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

Cena niti ni pretirano previsoka, če je motor res dobro ohranjen in ker gre za kar uporaben motor, problem je, ker gre za zastarel model in eksotično znamko. Če bi to bil japonc bi kmalu šel, npr., moja TDM, še 2 leti starejša in za podobno ceno je šla v enem dnevu. Verjetno je pri takem motorju potrebno kmalu računati na zamenjavo sklopke in vzmetenja kar pride na grobo okoli 2k € v kolikor to še ni bilo menjano...

Link to post
Share on other sites

Mah, morda tudi ne toliko. Komplet sklopka pride nekaj čez 600 eur. Dober (ne pa fensi) nov zadnji amortizer se dobi za 400 eur. In nekaj 100 € za prednje fedre in delo.

Če bi bilo sploh potrebno. Motor v oglasu ima namreč 118 kkm.

Link to post
Share on other sites

Mah, ne vem. Če bi sodil po sebi, z mojo VTR  (110000km na števcu) se naslednjih petih sezon ne bojim nit malo. Ampak, če bi jo šel kupovat, paa......najbrž je za 2k€ ne bi nit pogledal.   Verjetno je tale tiger lastniku zelo dober stroj, kupci pa so skeptični. popolnoma razumljivo. 

  • Like 3
Link to post
Share on other sites

Mah, morda tudi ne toliko. Komplet sklopka pride nekaj čez 600 eur. Dober (ne pa fensi) nov zadnji amortizer se dobi za 400 eur. In nekaj 100 € za prednje fedre in delo.

Če bi bilo sploh potrebno. Motor v oglasu ima namreč 118 kkm.

No če bi vse to postoril+cena ki je postavljena brez zadnjega kovčka je nakup brca v temo,vsaj tako jaz vidim,za tako star motor in prevoženih km je cena previsoka,kljub ohranjenosti!

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!