Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
jupiter

Triumph Tiger 1050

Recommended Posts

SLVR

Prodaja kdo kakšnega soldinega? :)

 

Sem bil pred kratkim na testni vožnji, navdušen nad lahkotnostjo prelaganja in agregatom - traktorsko vleče, športno ropota!  :ninja:

Share this post


Link to post
Share on other sites
dlicen

Toliko, kot jih je sedaj na anet, jih že nekaj časa ni bilo. :)

Drugače pa imaš v Italiji neprimerno boljšo izbiro in tudi cene.

Share this post


Link to post
Share on other sites
HyperJack

Prodaja kdo kakšnega soldinega? :)

 

Sem bil pred kratkim na testni vožnji, navdušen nad lahkotnostjo prelaganja in agregatom - traktorsko vleče, športno ropota!  :ninja:

Povej, greva v italijo po vsak po enega. bo kak količinski popust :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
SLVR

Mam zverino v garaži, čakana zavarovanje in registracijo.  :OK:

 

Če bo kdo iskal User Manual / Owners Handbook - jaz sem jo iskal kar nekaj časa, jo je malce težje dobiti za brezplačen prenos, zato jo prilagam. Service manual (za mehanike) pa Google najde dokler napišeš keks v iskalnik.  :whistle:

 

 

Triumph-Tiger-1050-Owners-Manual-UK.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cartman

Mam zverino v garaži, čakana zavarovanje in registracijo.  :OK:

 

Če bo kdo iskal User Manual / Owners Handbook - jaz sem jo iskal kar nekaj časa, jo je malce težje dobiti za brezplačen prenos, zato jo prilagam. Service manual (za mehanike) pa Google najde dokler napišeš keks v iskalnik:whistle:

 

 

To pomeni de use crkuje pa nonstop šraufajo..... :P /joke

 

Srečno in dost veselja z njim. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2

Srečno in varno tudi iz moje strani  :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
raza

User manual in service manual je konkretna razlika. Prvo je knjižica uporabniku s splošnimi in koristnimi navodili za uporabo, drugo je navodilo za strokovnjake-mehanike.

Tisto kar si objavil (priloženo je navodilo za uporabnika v angleščini) ob nakupu pa verjetno nisi dobil nič ali pa nemška - italjanska navodila, kajti v slovenščini jih ni, ker nimamo uradnega uvoznika. Angleška so pa dostopna na uradni Triumph strani(http://www.triumphmotorcycles.co.uk/services/manuals?bike=86344d8f-ac27-4964-87eb-6b93bac3eb11)

Za service manual pa za "snet" zaenkrat ni kaj dosti (vse kar sem našel za svojega je par reklamnih strani v pdf), razen če pokažeš € in kupiš knjigo. Dobiš tiskovino in ne v elektronski obliki.

Pa srečno vožnjo!

Share this post


Link to post
Share on other sites
cikadina

za te nase angleze je treba se na kak tuj forum prjavit. gotovo je prav kak forum o teh tigrih tko da gotovo bi se dalo dobit. meni je poslal za mojga komplet delavniski cd. po moje more to obstajat za vse ostale.

Share this post


Link to post
Share on other sites
raza

za te nase angleze je treba se na kak tuj forum prjavit. gotovo je prav kak forum o teh tigrih tko da gotovo bi se dalo dobit. meni je poslal za mojga komplet delavniski cd. po moje more to obstajat za vse ostale.

Nisem rekel, da ne obstaja. Če ti je nekdo s tujega foruma poslal CD je to pač naredil dobrovoljno, za moj model se na angleškem forumu delavniška navodila tržijo po 25Ł + pošt. 10Ł In tisti ki, je pošten in je plačal sigurno ne bo kar objavil skeniran manual na spletu.(ni pa rečeno, da se to ne more zgoditi).

Share this post


Link to post
Share on other sites
SLVR

Mam zverino v garaži, čakana zavarovanje in registracijo.  :OK:

 

Če bo kdo iskal User Manual / Owners Handbook - jaz sem jo iskal kar nekaj časa, jo je malce težje dobiti za brezplačen prenos, zato jo prilagam. Service manual (za mehanike) pa Google najde dokler napišeš keks v iskalnik.  :whistle:

 

Bom semle obesil še par dokumentov ... 

 

Najprej t.i. Service / Workshop Manual, ki je namenjen mehanikom, je pa kar velika datoteka - 175MB, zato bo trajalo malce dalj časa za prenos.  

Verjetno bosta še marsikomu prišla prav tale dva dokumenta, ki jih imamo lahko v pomoč pri rednih servisih in pregledih motocikla: Scheduled Maitenance Check Sheet in Service Data Sheet.

 

Vse skupaj se nahaja v priponki. 

Triumph Tiger 1050 - Scheduled Maitenance Check Sheet.pdf

Triumph Tiger 1050 - Service Data Sheet.pdf

Triumph Tiger 1050 - Service Manual.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites
SLVR

Mimogrede ... Kakšne imate kaj nastavitve vzmetenja? 

 

Na tujih forumih priporočajo spredaj kar najtršo nastavitev dušenja za Rebound in Compression, zadaj pa nekaj srednjega, glede na obtežitev, a vedno eno stopnjo trše kakor predpisano.
Zdaj sem malo v dvomih, če je to res potrebno, mogoče so samo vsi cestakov navajeni ... :)  za naše jame po cestah bi skoraj raje bil bolj na komot. :P  

 

Bom vesel kakšnih izkušenj iz prve roke! 

 

post-30907-0-31387200-1430809313_thumb.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
HyperJack

Mimogrede ... Kakšne imate kaj nastavitve vzmetenja? 

 

Na tujih forumih priporočajo spredaj kar najtršo nastavitev dušenja za Rebound in Compression, zadaj pa nekaj srednjega, glede na obtežitev, a vedno eno stopnjo trše kakor predpisano.

Zdaj sem malo v dvomih, če je to res potrebno, mogoče so samo vsi cestakov navajeni ... :)  za naše jame po cestah bi skoraj raje bil bolj na komot. :P  

 

Bom vesel kakšnih izkušenj iz prve roke! 

 

attachicon.gifTiger 1050 - Suspension Setting Chart.png

 

S tem, da ti bo skozi hitrejše prevožene ovinke zadnjo gumo nekoliko slabše "pobiralo" v kolikor boš imel nastavitev na "komot" ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
dlicen

Mimogrede ... Kakšne imate kaj nastavitve vzmetenja? 

 

Na tujih forumih priporočajo spredaj kar najtršo nastavitev dušenja za Rebound in Compression, zadaj pa nekaj srednjega, glede na obtežitev, a vedno eno stopnjo trše kakor predpisano.

Zdaj sem malo v dvomih, če je to res potrebno, mogoče so samo vsi cestakov navajeni ... :)  za naše jame po cestah bi skoraj raje bil bolj na komot. :P  

 

Bom vesel kakšnih izkušenj iz prve roke! 

 

attachicon.gifTiger 1050 - Suspension Setting Chart.png

 

Tako zadnji mono kot vilica v originalu nista za prehvalit. Oboje je za cesto premehko, tudi z najtršo nastavitvijo. Hidravlične nastavitve vilice so v originalu nezadostne. No, morda če si lahek, je malo bolje.

Res veliko ljudi nekako predela vzmetenje in to se RES pozna pri vožnji. Tudi z relativno majhnim vložkom. Izkušnja iz prve roke.

Share this post


Link to post
Share on other sites
SLVR

Mi lahko kdo pojasni kako, da motor nima nekega normalnega plovčka za ugotavljanje nivoja goriva? :D Ko ga tankaš enostavno reče, da je poln ali kako deluje ta indikator?

 

Več o vzpodbudni tehnologiji britancev boste našli v mojem vtisu prve dnevne vožnje. Sem spraznil tank, števec pa je kazal še pol polno, prav tako ni svetila lučka za rezervo.  :BUA:

Share this post


Link to post
Share on other sites
dlicen

Očitno ti nagaja indikator. Poskusi natankat poln tank, morda bo prišel k sebi. Sicer pa imaš tudi board computer, ki ti kaže preostale kilometre na razpolago.

Share this post


Link to post
Share on other sites
axaQ4

Koliko casa je motor stal? TIle plovci se znajo rahlo zaštekat občasno. KAkor ti je *dlicen

svetoval, natankaj do vrha pa počakaj, rabi kar nekaj časa, da pokaže polno (na mojemu je rablo skor 2 minute, zgleda, da ima računalnik toliko dolge intervala nastavljene za kontroliranje)

Edited by axaQ4

Share this post


Link to post
Share on other sites
SLVR

Sem ravno včeraj po forumih zasledil podobne informacije - plovčki so slabe kvalitete. Po kilometrih nisem mogel gledat, ker sem motor nabavil na novo in je bil prodajalec šrtica, :D saj mi je očitno pustil samo pol litra bencina. :D

Sedaj sem ga napolnil do polnega, pa vidimo kako bo s prikazovalnikom, za vsak slučaj bom resetiral še Trip kilometrino. 

Mi je pa res žal, da nisem vzel računa na črpalki, da bi videl koliko se natanka popolnoma polnega. 

 

Notri naj bi šlo 20L, kar pomeni nekje 300, max 350 km dosega? (250 km pri povprečni porabi 8l/100km in 330 pri 6l/100km).

 

Se vam tudi precej trdo/težko obrača ključ v pokrovčku rezervoarja? Čutiti je kar nekaj upora, bom očitno moral mehanizem razdreti in očistiti. Razen če je plastika za odpiranje narejena bolj na tesno. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
dlicen

Ja, plovec rabi kakšno minuto, dve, da pokaže polno.

Board computer (ne trip meter) ti vedno kaže, koliko teoretičnih km imaš še na razpolago. Ko jih je manj kot 70, prikazovalnik tudi samodejno preklopi nanj in ti odšteva km. Tega ne resetiraš ti.

Tvoji računi so nekako pravilni.

Tudi meni se ključ obrača težje od povprečja, ja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
raza

Pri odpiranju pokrovčka tanka probajta pokrovček z drugo roko malo stisnit proti tanku, da razbremenita jeziček zapirala. Verjetno je tesnilo malo otrdelo in se trdo zapira.

Share this post


Link to post
Share on other sites
SLVR

Zdaj imam ves čas čisto poln tank, mogoče pa je šele zdaj preklopil na vožnjo na hlape?  :D
Šalo na stran, malce sem gledal nadomestne plovčke in so cene nekje med 100€ (preveč, če bi delovalo samo čiščenje) pa do 45€ + 5.50€ PTT iz VB ("rabljen", kot nov). Glede na to, da je v tanku samo bencin pa je verjetno lahko problem samo v stikalcu ali plovčku, umazanije tam notri večinoma ni. 
 
Če se plovčki že tako ali tako veliko ljudem zatikajo, bi ga bilo verjetno boljše kar zamenjati, ker se mi zdi razdiranje in dvigovanje tanka relativno velik poseg. Se doseže plovček tudi z vrhnje odprtine?

Tole bo verjetno prišlo še komu prav, super slike rezervoarja goriva, tu je bil problem zataknjen plovček na max poziciji (kot je mogoče pri meni, čeprav se mi je ob nakupu zataknil na polovici):

Ok...I finally got into tearing the old girl apart to see what's up.

First thing, is that my factory service manual, and all Bikebandit's drawings are wrong for my bike. Mine is a 2008 steel tank version, and the fuel gauge is nothing like the older ones. The correct gauge setup finally shows up on Bikebandit's pages in 2011!!

http://www.bikebandit.com/2011-trium...7280#sch737805

The float is a lever/float assembly "clipped" onto a bracket welded inside the tank. Here is the fuel pump coming out:
http://i1280.photobucket.com/albums/...ps0e24df46.jpg

And the float electrical connector to the pump assembly:
http://i1280.photobucket.com/albums/...ps88ad199d.jpg

Anyway, I WAS expecting a sticking float, but once I got into the tank, here is what I found:

This is the float assembly Wedged into the top of the tank.
http://i1280.photobucket.com/albums/...ps4d774423.jpg

The Sending Unit has two little tabs, at approx. 4 o'clock, and 8 o'clock that control the maximum range of the float. On mine, the assembly had "jumped" the top tab, and was wedged into the top of the tank.
http://i1280.photobucket.com/albums/...ps93483261.jpg

Although the sender can be removed by bending the release clips where it attached to the bracket, I was able to get one hand on the float rod and use a long small screwdriver from the outside and work the float back into it's correct position.
http://i1280.photobucket.com/albums/...psf0275608.jpg

It took a fair bit of force. So...how did it get wedged up there? Obviously it was some type of fuel surge which caused it to force the float above the top stop...

Funny about co-incidences...
Upon reflection, within the first hour after changing the battery on my road trip I almost "binned" the bike on a 15 mph right hander. The rear of the bike stepped out pretty well to full lock, and I managed to keep it on the road after the resulting tank slapper. Took the toe out of my riding boot when it got jammed between the fairing and the road on the right side, but otherwise no damage to me or the bike (knee was pretty sore the next day).

This is the only event I can think of that may have caused this fuel surge to push the float up. It IS interesting that the ECU continues to try to correct the fuel gauge by reducing the bars showing as long as the ignition is on. Once you shut the bike down and restart, it was seeing the fuel tank as full again.

Problem solved. No parts needed and now I know what the inside of the tank looks like.

 
 
Če bi se že lotil podiranja tanka, sem se spomnil, da naj bi bil pod njim nekje še vtič za 12V napajanje zunanjih naprav. Naj bi bila pa še 2 priključka v nosu, za gretje ročk (3-žilni) in navigacijo (2-žilni).  Tisti pod sedežem je pod stalno napetostjo, v nosu pa naj bi bila za navigacijo stalna napetost, 3-žilna za gretje ročk pa preko releja.

 

Je kdo že priklapljal kaj na žice v nosu? So pod instrumentnim panelom ali kje drugje? Sigurno bo lažje vleči žice iz armature kakor izpod rezervoarja. :)

 

Unless there have been some changes, the accessory power outlet is just two wires and a connector taped in blue tape and located under the tank. You purchase the John Deere female plug from Triumph, and it comes with the mounting bracket that mounts on the left side of the engine near the upper engine mounting bolt. If you look at the engine mounting bracket for that area, you should see two black (rubber or plastic plugs--I can't remember which) that are in the mounting holes--very small. The installation is plug and play--the only hard part is getting the wires out from under the tank...it may be necessary to remove the tank to get to the wires.

There are two sets of wires in the nose cone (in front of the instrument panel. One is a 3 wire plug for the heated grips which come with a relay that mounts in a place provided in that same area. The other is a two wire connector for the Sat. Nav. accessory wiring sold again by your Triumph dealer.

I recommend the Triumph accessory plug purchase, and the Triumph heated grips; however, it may be a waste of one's money for the Sat. Nav. accessory wiring. My Garmin came with all the wiring I needed and was much longer than I needed. I used the Triumph provided wires for the Garmin; however, I just cut the connectors off and used the ones provided by Garmin.

 

Torej za zdaj 2 vprašanji - od kje vlečete elektriko za tehnikalije in čez katero luknjo se da požokat plovček. :D 

Edited by SLVR

Share this post


Link to post
Share on other sites
HyperJack

Zdaj imam ves čas čisto poln tank, mogoče pa je šele zdaj preklopil na vožnjo na hlape?  :D

Šalo na stran, malce sem gledal nadomestne plovčke in so cene nekje med 100€ (preveč, če bi delovalo samo čiščenje) pa do 45€ + 5.50€ PTT iz VB ("rabljen", kot nov). Glede na to, da je v tanku samo bencin pa je verjetno lahko problem samo v stikalcu ali plovčku, umazanije tam notri večinoma ni. 

 

Če se plovčki že tako ali tako veliko ljudem zatikajo, bi ga bilo verjetno boljše kar zamenjati, ker se mi zdi razdiranje in dvigovanje tanka relativno velik poseg. Se doseže plovček tudi z vrhnje odprtine?

Tole bo verjetno prišlo še komu prav, super slike rezervoarja goriva, tu je bil problem zataknjen plovček na max poziciji (kot je mogoče pri meni, čeprav se mi je ob nakupu zataknil na polovici):

 

 

Če bi se že lotil podiranja tanka, sem se spomnil, da naj bi bil pod njim nekje še vtič za 12V napajanje zunanjih naprav. Naj bi bila pa še 2 priključka v nosu, za gretje ročk (3-žilni) in navigacijo (2-žilni).  Tisti pod sedežem je pod stalno napetostjo, v nosu pa naj bi bila za navigacijo stalna napetost, 3-žilna za gretje ročk pa preko releja.

 

Je kdo že priklapljal kaj na žice v nosu? So pod instrumentnim panelom ali kje drugje? Sigurno bo lažje vleči žice iz armature kakor izpod rezervoarja. :)

 

 

Torej za zdaj 2 vprašanji - od kje vlečete elektriko za tehnikalije in čez katero luknjo se da požokat plovček. :D 

- kot je rekel raza, pritisneš pokrovček tanka in obrneš ključ, jaz to vedno počnem, že od kar mam novi moped (od 2008 leta :P)

- Štrom vedno vlečeš direktno od vira napajanja! zakaj, zato da če kdaj ta povezava odpove, lahko hitro ugotoviš napako.

Share this post


Link to post
Share on other sites
raza

- Štrom vedno vlečeš direktno od vira napajanja! zakaj, zato da če kdaj ta povezava odpove, lahko hitro ugotoviš napako.

 

 

Zakaj od mesta napajanja (aku), če imaš pod tankom in okolici vse pripravljeno?

Snameš zaščitni del konektorja, vanj vstaviš pine s priklopljenimi žicami porabnika in imaš lepo vse kot original. Tovarniško preko relejev in varovano ter primerno speljano in izolirano.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • raza
      Ne poznam programa s katerim ustvarjaš .gpx. Izgleda, da planirano pot ustvari v obliki sledi, postavljene točke pa da v planirano pot kot POI.
    • motozajebant
      Verjetno si ne želim
    • motozajebant
      Kaj pa tebi dogaja? Obešam na tvoje poste? Lol  Vem da si napisal za stroške, da so. Jaz sem sam ddv v številki napisal, nič takega. Za turistično sem napisal da je minimalna, ker točne cifre ne vem (2 eur je? Al neki tazga). V čem je zdaj problem? Ubistvu je bil sam dodatek k tvoji info in posledično strinjanje s tabo. Verjetno si narobe razumel...  Opozicija-koalicija. Zamenjal sem besedi. Kaj želiš povedat? Da se nikol ne zmotiš?  
    • Andrej P
      https://www.tirol.gv.at/verkehr/verkehrsrecht/motorrad-fahrverbot/allgemeines-informationsblatt/ Avstrijci pa znajo... Bo treba denar kje drugje trošit... Še dodatna informacija; https://www.oe24.at/oesterreich/chronik/tirol/Gruene-sperren-Strecken-fuer-laute-Motorraeder/431572370  
    • truckdriver
      Članek z nekega spletnega portala pod katerim se rade volje podpišem:   Diskurz leve politike Ob dialogu o družbenih vprašanjih dobi povprečen konservativec/pripadnik politične desnice večina časa občutek, da pripadniki levega političnega pola nanj gledajo zviška, njegove odgovore na določeno družbeno tematiko obravnavajo kot pristranske, nerazumne, nevredne obravnave, ter po drugi strani oblastiželjne in nevarne… Zaradi takšnega pogleda je dialog onemogočen in edino kar ostane so napadi ad personam. Prisotna vzvišenost je dobro opazna tudi v trenutni politični situaciji, ter v odnosu protestnikov, ki sebe dojemajo kot bojevnike za Dobro in Pravično. Od kod ta samozaverovanost? Po drugi svetovni vojni so nekateri intelektualci Frankfurtske šole neomarksizma, ki so imeli osebne izkušnje z nacizmom pričeli ta pojav preučevati. Tako je Adorno govoril o psihopatologiji ekstremne desnice, pri čemer je obravnaval več osebnostnih lastnosti, ki se v visoki izraženosti skupaj seštejejo v pojav nacizma. Predpostavka, ki so jo zastavili je bila, da lahko nacizem še pred svojim nastankom zaznajo in preprečijo. Ta pristop je vprašljiv iz dveh plasti. Prva je ta, da izhajajo iz poenostavljenega pogleda, da se zgodovina ponavlja, ter da bo naslednja vojna v Evropi tudi zaradi iste oblike vladanja, ki smo jo doživeli leta 1945, vendar bi nas daljši pogled v zgodovino prepričal v to, da je možnih razlogov za vojno več, da so pestri, ter zmeraj v rahlo drugačni obliki. Kot primer lahko navedem trenutno krizo s koronavirusom, katero so vsi psi čuvaji Evrope popolnoma spregledali, medtem ko so bili pozorni na vzpon desnice v Evropi, trenutno smo v vrtincu nepredvidljivosti in nihče od njih ne zna navesti kam bomo zašli, možno je marsikaj. Druga spornost pa je, da se kot patološko obravnava vsakršno bolj konzervativno politično potezo, katero se pozorno spremlja in v obsesivni-kompulzivni nameri interpretira vse nadaljnje poteze kot drsenje proti fašizmu. Primer tega predstavlja Orban, ki je zaradi uspešne zaustavitve migrantskega vala pod budnim očesom evropskih birokratov, ki si v njihovi maniri presežnega užitka birokrata, ki si nenehno izmišljuje nova uradniška pravila, za katera zahteva, da se jih ljudstvo drži, nenehno poenostavljeno reinterpretirajo vsakršne družbene dogodke na Madžarskem kot znake fašizma o katerih nato beremo v sredstvih družbenega obveščanja. Spornost takšnega pristopa lažje vidimo, če si predstavljamo, da bi vsakršno družbeno solidarnost videli že kot rojevajoč se komunizem. Podobno se avtoritarnost in diktatura trenutne vlade lahko opazi le z dovolj domišljije in z zavrnitvijo konservativnih vrednot kot apriori patološke in vodeče v avtoritarnost.   Za razumevanje našega trenutnega odnosa do konservativnih vrednot je potreben tudi vpogled v našo prejšnjo državo in ideologijo, ki jo je prežemala. Nietzsche je pravilno uganil, ko je jedro socializma videl v resentimentu, zagrenjenosti in užaljenosti nasproti tistim, ki so višje na družbeni lestvici. Ne gre torej za sočutje, ampak za maščevanje nad razrednim sovražnikom. Eden izmed razrednih sovražnikov je bilo meščansko jedro. Na spletni strani zgodovina na dlani najdem zapis: Slovenci so največjo družbeno diferenciacijo v materialnem smislu dosegli prav z meščanstvom, ne glede na nekatere razvojne posebnosti. Slovensko meščanstvo[9] doseže vrh v tridesetih letih 20. stoletja, tik pred drugo svetovno vojno. Ta vrh bi gotovo presegli in nadgradili, če ne bi prišlo do socialistične revolucije. Socializem je v meščanstvu spoznal najhujšega razrednega sovražnika in temu primerno proti njemu tudi ukrepal. Meščanstvo in t.i. meščanske vrednote, so bile najprej nezaželene, nato postavljene na stranski tir in sčasoma skoraj docela izničene. Stare vrednote, tradicije in običaje so uničili do te mere, da so v večji meri propadle in zamrle. Po vojni so mnoge pobili, pozaprli, mnogi so se izselili, druge so razlastili, nekateri so šli v partijo in s tem (nekateri tudi nehote) izdali meščansko tradicijo. Na sedanjost pa je prav tako močno vplival tedanji izobraževalni sistem družboslovja, kajti ideologija, prejšnje države je zahtevala doktorske disertacije, ki niso bile v nasprotju z marksističnem pogledu na svet. Morda je bil lahko kdo do prevladujoče ideologije tudi kritičen, vendar si je s tem zaprl nadaljnji akademski vzpon. Iz osebnih pričevanj vemo, da je bil zaradi politične nekorektnosti nekaj časa nezaposlen tudi Slavoj Žižek, ki zase trdi da je marksist. Ob razumevanju destrukcije meščanskega sloja Slovencev in indoktrinacije v družboslovju, ki je potekala več desetletij, lažje razumemo zakaj še sedaj desni odgovori na politična vprašanja veljajo za manjvredne in nerazumne.   Če povzamem. Levi politični pol obravnava desnega kot nerazumnega, manjvrednega in patološkega, ob tem pa sebe predstavlja kot naslednika razsvetljenskih vrednot, socialnega in čutečega, a pod površjem socialnosti in dobrote se po Nietzscheju nahaja resentiment in gola volja do moči, ki jo najbolje ubesedijo besede, ki se po navedbah prič naj bi izrekle s strani sodnika Branko Masleša:˝Sf***** ga je potrebno, popolnoma ga je potrebno s******.˝ Besede namenjene trenutnemu predsedniku vlade.   Psiholog Kahneman je govoril o dveh sistemih razmišljanja, hitrem in počasnem. Hitri je tisti, ki ga ljudje največkrat uporabljamo, saj je energetsko najmanj potraten in nas najmanj utrudi. Hitri sistem bazira na asociacijah, ki se tvorijo glede na to kolikokrat kakšno stvar slišimo. Če v sredstvih množičnega obveščanja, večkrat dnevno slišimo, da je trenutna vlada slaba, zločinska in polna korupcije, ter da nas pelje v diktaturo, si bo veliko ljudi to zapomnilo kot resnico, ter na podlagi tega tudi ravnalo. Za to pa bodo dovzetni sploh mladi ljudje, ki politiko navadno ne spremljajo in zato ne pričakujejo umazano igro manipulacij na katero je potrebno biti pozoren, zato ni nenavadno, da kar nekaj mladine tudi odide na kolesarske proteste, ter si ob tem dejansko misli, da se bori za Dobro. Edini način borbe proti manipulaciji je zavedno konzumiranje ene in iste novice prek različnih medijev, tako desnih kot levih, ter nato še ogled neposrednega posnetka dogodka, če je na volja, kar vse pa je seveda naporno.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!