Jump to content

Triumph Tiger 1050


jupiter

Recommended Posts

Ve mogoče kdo za kakšen tip konektorja gre? Je kak DIN standard ali kaj podobnega po čemer bi lahko iskal?

 

Me je danes zjutraj malce v prstke zeblo, sem bolj softič. Gretje ročk naročim pr poševnookih v kratkem. :P Pa še eno 12/5V vtičnico za telefon/navi, javim rezultate ko zmontiram. 

Edited by SLVR
Link to post
Share on other sites
  • Replies 238
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dlicen

    29

  • Zdrawc

    24

  • SLVR

    17

  • Barth

    10

Top Posters In This Topic

Popular Posts

AVE Triumphatorji   po 10 letih preganjanja Tigra 885i, (naprodaj), ker sem nabavil Tigra 1050, letnik 2007, 24k km. Upam, da bo služil kot prejšnji. Še slikca od obeh    

Tiger 1050  ima spredaj premehke vzmeti, zato tudi pri običajni vožnji vzmetenje uporablja skoraj cel hod (vendar ne zabija). Ko sem kupil rabljenega (letnik 2009), je na prvi daljši vožnji spustil se

Tudi sam si lastim tegale Tigerčka in se moram strinjat, da je vzmetenje res slabo. Sem dal zadaj Mupo (komplet), za spredaj sem zaenkrat naročil samo vzmeti (še ni zmontirano). Izpuh sem dal samo sli

Posted Images

Ve mogoče kdo za kakšen tip konektorja gre? Je kak DIN standard ali kaj podobnega po čemer bi lahko iskal?

 

Me je danes zjutraj malce v prstke zeblo, sem bolj softič. Gretje ročk naročim pr poševnookih v kratkem. :P Pa še eno 12/5V vtičnico za telefon/navi, javim rezultate ko zmontiram.

http://www.cycleterminal.com/amp-econoseal-j.html

Naročil in dobil v 4.dneh

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
Bi rad kdo imel triple look? Nič lažjega, samo pobereš plastike dol. :P
post-30907-0-18038700-1432421119_thumb.jpg
 
Tule moram pograjat šlampasto pobarvan spodnji del maske - s flashom je še bolj opazen nepokrit "prajmer"! 
post-30907-0-84081700-1432420733_thumb.jpgpost-30907-0-93390200-1432420449_thumb.jpg
Sprednja maska zgleda pa kot Toothless! :D
11007792_365262843661343_902327921_n.jpg
 
  • Like 2
Link to post
Share on other sites

Pri odpiranju pokrovčka tanka probajta pokrovček z drugo roko malo stisnit proti tanku, da razbremenita jeziček zapirala. Verjetno je tesnilo malo otrdelo in se trdo zapira.

 

Zanimivost: sem poskusil, pa je ključavnica enako nevoljna. Bom malo masti noter spustil.

Link to post
Share on other sites

Zanimivost: sem poskusil, pa je ključavnica enako nevoljna. Bom malo masti noter spustil.

vzemi pokrovček dol , našpricaj z brake cleaner-jem , posuši/spihaj in malo wd40 ..nič drugega ...tesnilno gumo namaži z mazilom za gumo kaj je že ... silikon - ne ..khmm .. tole mogoče http://www.durex.co.uk/durex-embrace-pleasure-gels-60ml- mogoče ... 

dej pomoje z glicerinom res ne boš falil ..  :D

  • Like 3
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Notri naj bi šlo 20L, kar pomeni nekje 300, max 350 km dosega? (250 km pri povprečni porabi 8l/100km in 330 pri 6l/100km).

 

Jaz sem imel torej še 6L fore ... Po eni strani ni slabo, da ti lučka posveti prej, da najdeš kakšno črpalko ko imaš še 100km dosega ... ampak glede na to, da je to 1/3 kapacitete se bi prej navadil vestno ignorirati rumeno lučko. :D Spraznim še kak tank ali dva in vidimo dalje, trenutno se zanašam samo na prevožene kilometre. 

 

Najlažja rešitev bi bila zakriviti štangico plovčka znotraj tanka. Prav ta plovček se je meni samo staknil iz potenciometra, ima namreč 2 plastična zatiča, več je opisano tule

Link to post
Share on other sites

Kdaj se vam prižge lučka za tankanje?

 

Evo, včeraj sem bil pozoren. Lučka se prižge, ko računalnik meni, da imaš še 70 km bencina. Torej istočasno kot display preklopi na preostale km. Ima pa kar nekaj rezerve.

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
  • 1 month later...

lep pozdrav

na triumphu tugru 1050 l2007 iščem model motorja, baje da bi moralo pisat nekje na motorju ali gestelu 1050 STD ampak nenajdem nikjer ali mogoče ve kdo kje bi nasel to oznako?

hvala

Link to post
Share on other sites

Ja, ko sem ga jaz peljal na homologacijo, so se kar namučili zaradi te številke. Ker naj ne bi bila po standardu itd... čez nekaj časa so se odločili, da štima. Piše pa nekje na mašini, najbrž bolj spodaj, ker tisti se je fotoaparatom fajn stegoval.

Link to post
Share on other sites

no meni so pol kar brez te stevilke uredili homologacijo

 

kakšne imate pa kaj izpuhe na triumph-ih? kolko sem gledal akrapovic ne obstaja, za leovince so mi tud rekli da ga naj nebi bilo, arow se nisem preverjal ampak če se tega ni pol mi se pa ostanejo sam te manj znane,cenejse znamke

za miw sem ze spraseval pravi trgovec da vsak model ko gleda al z kufri ni kompatibilen al pa z centralnim stojalom

kaki predlogi?

 

Link to post
Share on other sites

Imaš precej izpuhov na voljo.

Najprej je TOR, to je Triumph off-road, najbrž najboljša izbira, a mnogim ni všeč, ker je identičen originalu, pa še homologiran za cesto ni. Mislim, da se novega več ne dobi.

Imaš pa še Arrow, Remus (izredno lep), Mivv, LeoVince, SC-project, Shark, Roadsitalia in verjetno še kakšnega. Mnogi imajo na voljo izvedenko zgoraj (kot original) in spodaj. Vsi so bolj ali manj kompatibilni s kufri, ker je že originalen precej masiven.

Link to post
Share on other sites

Me je že dilcen prehitel, ampak kljub temu:
Jaz imam TOR - Triumph Off Road, izgled je isti kot original, le dušilcev je precej manj. Takšnega sem dobil že iz ITA in na homologaciji niso komplicirali. Je pa res, da če bi se kdo poglobil na zadnji strani (proti gumi) piše "Not intended for road use" ali nekaj podobnega, dokumentov za homologacijo seveda ni možno dobiti. Tudi glasnost je malo večja, ko ga odpreš nad 5k RPM ... :kva2:Proti blokadi pa je že kot, da bi žgal babo na vročem šporhetu, dere se "k prasica"! :yea2::P Predstavljajte si cestaka s turbino, tak zvok. :D 

Pri aftermarket izpuhih so ponavadi tudi možnosti visoke (kot original) ali nizke montaže. Še posebno, če bi imel neoriginalne ali predelane nosilce kovčkov, je z nizkim izpuhom to mala malica, ker pride pod kovčki. Jaz imam original kovčke in je en precej manjši na račun "vbokline" za izpuh. 

 

Sem se pa ta teden lotil štromarije na moji kobili ... Zmontiral sem LED smernike ... naredim test, seveda en ne dela. Kitajska roba, brez QC. :D 
Namontiral sem še vodoodporno USB napajanje za morebitno navigacijo ali telefon ter Oxford Touring gretje ročk. Tudi slednje mi povzročajo malce preglavic, ker naj bi imele ročke pametni kontroler, ki gretje avtomatsko ugasne, ko motor ni prižgan. Ko sem priklopil direktno na akumulator je bilo vse OK, po 2. min  se je kontroler preklopil v ECO mode. Nato sem vse skupaj zvezal v konektorje v nosu pod masko in seveda preklopa v ECO način ni bilo. :wallbash: Zdaj ne vem, ali je problem z kontrolerjem (veliko ljudi po forumih pojamra nad okvarami), ali pa je problem, da ni vezan direktno na akumulator. Moram it na testno vožnjo, ko bom sestavil masko nazaj pa vidimo kako se bo obnašalo. 
No, tudi sama montaža ročk ni najbolj enostavna, saj je potrebno porezati nekaj plastike na desni ročki (za plin) čez katero pride Oxford ročka. Najprej sem jih poizkusil fiksirati z lakom za lase, vendar se po enem dnevu ni dovolj posušil ali pa je bil spoj preslab. Zdaj sem uporabil priloženo sekundno lepilo in zadeva drži. Upam samo, da jih ne bom rabil več nikoli snemati. :D

Pa še en moj komentar glede elektrike ... Možnosti za priklop dodatnih porabnikov so 3 ... Prvi je pod sedežem na levi strani, označuje ga moder izolirni trak. Je nek čuden štirikotni konektor. Drugi dve možnosti pa sta v nosu, takoj nad / izza luči. Gre za t.i. Econoseal konektorje, ki so očitno neka pogruntavščina iz Velike Britanije.
econoseal-connector-male-2-way-bg1.jpg

Našel sem jih samo v LandRover in Triumph katalogih. Konektorji so zasoljeno dragi (5+€ kos), a popolnoma neuporabni. Ko na "kabel-čevlje" naciniš in stisneš žice gredo zelo težko v sam konektor. Ko misliš, da ga boš zlomil se celo zaskoči ... včasih. A seveda potem v 90% ni kontakta. :) Potem pa še sam konektor ne gre več skupaj kot bi moral ... Vse je narejeno zelo precizno, "na fino", priložen material pa je očitno zelo "grob". :P Na motorju je že vse razen kovinskih kabel-čevljev (kontaktov), zato ni potrebno kupovati samih konektorjev, le te kovinske palčke. Vendar jaz nisem v nobeni elektro trgovini našel dovolj dolge in ozke čeveljčke, da bi šli v te konektorje, sem naročil original preko spleta. Skratka ... če bi se še enkrat lotil od začetka bi zadevo odščipnil že prvih 10 sekund! :angryrant2: V nasprotno me je prepričalo le to, ker je original konektor na zelo kratkem kablu in bi bilo cinjenje tam problematično, že s kleščami težko prideš zraven. 

Mogoče pride prav komu še podatek, da je en izvor elektrike v nosu vezan preko releja. To je trojni konektor, srednja žička je minus, ena stran je stalni plus, druga stran pa plus preko releja. Dvojni konektor ima stalni tok, isto velja za tistega pod sedežem. Tudi tu sta označena z modrim izolir-trakom.
Edit: ("preko releja" pomeni, da se napajanje ugasne, ko odvzamemo kontakt in nam ne izprazni akumulatorja če pustimo priklopljen kakšen porabnik)

Bom naredil kakšno sliko preden dokončno sestavim masko nazaj. :photo:

Mimogrede, če ima kdo željo spreminjat višino luči ... idealna možnost je, ko imaš podrto masko, sicer je vijak praktično nedostopen. :doze:

Edited by SLVR
dodano besedilo
Link to post
Share on other sites

Bravo za izčrpno poročilo.

Ne spoznam se ne na gretje ročk in niti na elektriko. Ampak imam v spominu, da obstaja na motorju namenski konektor za priključitev gretja ročk. Magari pobrskaj po kakšnem tujem forumu ali morda v service manual.

Link to post
Share on other sites

Ja saj to je to - ta econoseal hudič, nebodigatreba™. :D Predpriprava za originalno gretje ročk, navigacijo itd. Prednost je, da gredo vsi pred-pripravljeni konektorji preko varovalk, en celo preko releja. No, sicer je varovalka priložena tudi gretju ročk, samo zakaj bi vlekel 2m kabla od akumulatorja, če to ni nujno. 

Link to post
Share on other sites

nekaj sem že nasel

prvi je tale gpr sicer od novejšega modela trenutno čakam uvoznika da mi poroči če bo pasal tudi na letnik 2007

drugi pa nek delkevic ki sm prvič slišal za njega ampak je kr lep:

http://www.ebay.com/itm/DL10-14-Carbon-Fiber-Exhaust-Muffler-Silencer-Slip-on-Triumph-Tiger-1050-06-11-/181274798442?fits=Make%3ATriumph|Model%3ATiger+1050&hash=item2a34d1e96a&vxp=mtr

grande_381288355.jpg

Edited by brancisv
crkovanje
Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Evo, pri meni nekaj novega, se res že dolgo odpravljam spisat prispevek ... 

Montiral sem grelne ročke Oxford Touring, sem zadovoljen, še posebno v hladnejših jesenskih vikendih, ko malce završim med posušenim listjem. :)
Pri montaži sem si rekel, ah, kaj mi bo tista varovalka in žica vse do akumulatorja ... *CVIK* Bo treba očitno čez zimo popraviti in zvezat direktno na akumulator ali pa vsaj na drugi konektor v nosu, ki gre preko releja, da se ročke ugasnejo, ko ni kontakta. :dry:
15100005.thumb.jpg.f018613f9f38dba4026a45008a33b5f4.jpg

Ko smo že pri nosu, tam sem zvezal tudi vodoodporen USB priključek, adapterček pa sem kar prilepil z ježkom. Uporabil sem Econoseal konektorje, ki se jih da dobiti tule. Kot sem že rekel: Zasoljena cena, pa še ne pašejo ravno ulito ... če bi se lotil še enkrat bi jih odcvikal. :dry:
15100003.thumb.jpg.8f624aa9851a6401dfbb9049d3bfe528.jpg15100004.thumb.jpg.9172c8d779d87c9dfab88a61f327a187.jpg

Ko sem imel masko že razdrto sem zamenjal še rele za elektronskega, ki se ga enostavno samo zamenja z originalom. Zakaj? Ker sem zmontiral tudi LED smerokaze. :) Delno sem uporabil originalna "ležišča", bunkice in stekelca s parabolami pa imam viška, če je kdo polomil svoje, mu jih šenkam.  Tu mi še manjkajo fotke končne montaže, menda mi tudi to uspe kdaj pofotkat. :D Seveda pri elektriki ne more biti enostavno, če se lahko zakomplicira - in seveda je temu bilo tako. Ko sem zmontiral vse 4 smerokaze mi en ni svetil. Pa sem rekel, ah, poceni kitajska roba, bom pač naročil nov komplet. Mine nekaj tednov, poštar prinese nov komplet od poševnookih, priklopim, tudi ne dela. Hm ... Bil sem prepričan, da tok je. Vzamem voltmeter, ta kaže utripanje z okoli 12V ... žal nisem opazil negativnega predznaka, torej -12V! :BUA: Na treh smerokazih je bila črna - in bela žica +, pri četrtem, ki je bil očitno narejen po malici v fabriki, pa sta bila polariteti zamenjani, LED pa seveda sveti samo ob pravilni vezavi. Sem se nekaj naučil, da ni zaupati kmečki logiki kjer je vmes človeška roka ... se pa vsaj komu drugemu ne bo treba, ker se lahko uči iz mojih napak. :D 

No, za konec sem pod sedežem na levi strani motorja (v smeri vožnje) poiskal še konektor, ki ima stalnih 12V, označen je na slikah. Kot že rečeno, iščite moder izolir-trak. Razmišljam, da bi ga uporabil za vtičnico za polnjenje pod sedežem, ali pa bi mogoče kabel speljal kar v kovček, da lahko tehnikalije še lažje polnim med vožnjo. 15100007.thumb.jpg.f7bf022a79b478fe5d0788a338610c3c.jpg15100009.thumb.jpg.c21ec958af5238094cf6334d81e4fada.jpg

Torej, če bi kdo želel čez zimo montirati LED smerokaze, jih dobi od mene za 10€ po pošti ... En je bil nataknjen za pol minute. :P 
2x-Universal-Motorcycle-Bike-12-LED-Turn

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
On 26. 9. 2015, brancisv said:

lep pozdrav

na triumphu tugru 1050 l2007 iščem model motorja, baje da bi moralo pisat nekje na motorju ali gestelu 1050 STD ampak nenajdem nikjer ali mogoče ve kdo kje bi nasel to oznako?

hvala

 

Najbrž si rešil, ampak morda pride v prihodnosti še komu prav: številka motorja je vtisnjena na desni strani mašine, nad pokrovom sklopke, je dobro vidna. Tudi če na homologaciji čudno gledajo...

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!