Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
jupiter

Triumph Tiger 1050

Recommended Posts

dlicen

Nimam kufrov, ampak saj so lonci narejeni tako, da ne motijo desnega kufra. Tudi vsak aftermarket lonec je manjši od originalnega bojlerja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zdrawc

AVE Triumphatorji

 

po 10 letih preganjanja Tigra 885i, (naprodaj), ker sem nabavil Tigra 1050, letnik 2007, 24k km. Upam, da bo služil kot prejšnji.

Še slikca od obeh

 

 

P.S. Če bi bil kak interesent, bi prodal stranska kovčka z original nosilci, barva ista kot je 1050ka.

17361857_10212529362177725_1727941149382672913_n.jpg

Edited by Zdrawc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zdrawc

Kakšne gume kaj dajete na tega Tigra?

je kdo slučajno delal kaj na lučeh, ni mi všeč da sveti samo ena kratka, pri svojem starem sem samo zamenjal en rele in je bilo to rečeno ?

našel sem sicer tole na eni nemški strani  Doppellicht Modul

Share this post


Link to post
Share on other sites
dlicen

Tiste, ki ti bodo dlje zdržale. :) Jaz imam zdaj Mitas SF+. Prej sem imel Roadsmart, ampak so zdržale absolutno premalo km.

Glede luči: nekateri so predelali žaromet Tigra 1050 sport in ga namontirali na Tigra 1050. Drugi so montirali xenon kit.

Tretji se vozimo podnevi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
NARGOTH

Pozdravljeni.

Naslednjo sezono nameravam kupiti Tigerja 1050 letnik 2008-2009 in me zanima če ima motor kakšne tovarniške napake oz če je kašen del na motorju na katerega moram biti še posebej pozoren pri nakupu? Zanima me tudi v čem je razlika med Tigrom 1050 in Tigrom 1050 sport?

Hvala. Lep pozdrav.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dlicen

Tovarniško vzemetenje ni najboljše. Pri tako starem je verjetno za pogledat regulator napetosti in alternator. Pa drobnarije, stikalo na ročici sklopke, morebitna rja v rezervoarju, kakšen semering vilic, servisiranje,... 

Tiger sport je prišel ven leta 2013 in ima kar nekaj izboljšav, tudi 10 konjev močnejši je, itd... Vsekakor boljši motor.

Edited by dlicen

Share this post


Link to post
Share on other sites
NARGOTH
pred 8 urami, dlicen pravi:

Tovarniško vzemetenje ni najboljše. Pri tako starem je verjetno za pogledat regulator napetosti in alternator. Pa drobnarije, stikalo na ročici sklopke, morebitna rja v rezervoarju, kakšen semering vilic, servisiranje,... 

Tiger sport je prišel ven leta 2013 in ima kar nekaj izboljšav, tudi 10 konjev močnejši je, itd... Vsekakor boljši motor.

Hvala za informacije. Za moje kriterije 10 let star motor nebi smel bit ob rednem vzdrževanju pretirano izrabljen. Seveda ob normalno prevoženih kilometrih. :) Torej nekih hudih napak nima če prav razumem? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
axaQ4

Sem kupil isti motor (letnik 2008) z 47k km dobre 2 leti nazaj. Kot omenjeno, sem postimal vzmetenje (dalec premehko, se posebi ce si malo vecji in tezji motorist) malo stunal masino (remap, snorkl, decat itd), da malo lepse diha (se kar pozna). Ostalo vse tip top deluje ze od takrat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
NARGOTH
pred 4 urami, axaQ4 pravi:

Sem kupil isti motor (letnik 2008) z 47k km dobre 2 leti nazaj. Kot omenjeno, sem postimal vzmetenje (dalec premehko, se posebi ce si malo vecji in tezji motorist) malo stunal masino (remap, snorkl, decat itd), da malo lepse diha (se kar pozna). Ostalo vse tip top deluje ze od takrat.

Vzmetenje si zamenjal ali obnovil? Glede na to da delam dokaj malo km na leto mislim da bo oiginal verzija cisto dovolj :).  Edino seveda menjava izpuha in filtra je obvezna. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa
pred 42 minutami, NARGOTH pravi:

 Edino seveda menjava izpuha in filtra je obvezna.

Hm? Izpuh na vožnjo praktično nima nobenega vpliva.

Vzmetejne je pa za dobro počutje in varnost še kako pomembno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
raza
pred eno uro, NARGOTH pravi:

Vzmetenje si zamenjal ali obnovil? Glede na to da delam dokaj malo km na leto mislim da bo oiginal verzija cisto dovolj :).  Edino seveda menjava izpuha in filtra je obvezna. :D

Pri starejših motorjih je servis vilic obvezno opravilo za varno vožnjo. Se strinjam, da je original čisto spodoben kos, če je le servisiran kot je treba.

Ko boš enkrat zaradi slabega vzmetenja zašel  v konkretne težave, se boš spomnil, da si z investicijo v izpuh flalil na polno. Dober izpuh in dobro vzmetenje sta si cenovno tam-tam. Premisli!

Share this post


Link to post
Share on other sites
NARGOTH
pred 10 minutami, raza pravi:

Pri starejših motorjih je servis vilic obvezno opravilo za varno vožnjo. Se strinjam, da je original čisto spodoben kos, če je le servisiran kot je treba.

Ko boš enkrat zaradi slabega vzmetenja zašel  v konkretne težave, se boš spomnil, da si z investicijo v izpuh flalil na polno. Dober izpuh in dobro vzmetenje sta si cenovno tam-tam. Premisli!

En poceni izpuh pride cca 300eur menjava vzmetenja pa če se ne motim 1000eur+. Vsekakor bo motor šel na servis vzmetenja, da bi ga pa menjal ne razmišljam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

300€ je slip on, kar pomeni vizuelno počutje, zvokje več al manj isti, razen če katalizator odstraniš, potem se pa veliko bolje dere.

Jaz bi naredil, kot so ti svetovali, servis vilic (cca 100€), pa aftermarket upgrejdan zadnji amortizer z možnostjo nastavljanja prednapetosti na roler (od 400-700€cca)

Kontroliral bi še in po potrebi menjal:

zavorne ploščice, zavorni diski, zavorno olje

veriga in verižniki

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
raza
pred eno uro, NARGOTH pravi:

En poceni izpuh pride cca 300eur menjava vzmetenja pa če se ne motim 1000eur+. Vsekakor bo motor šel na servis vzmetenja, da bi ga pa menjal ne razmišljam.

Sem napisal DOBER, kar se razume skupaj s krivinami, kar znese po večini kar čez jurja.

Zaradi auspuha ni še nihče šel v maline, zaradi slabega vzmetenja pa že veliko. Mogoče je zdaj bolj razumljivo?

Share this post


Link to post
Share on other sites
NARGOTH
pred 2 minutami, raza pravi:

Sem napisal DOBER, kar se razume skupaj s krivinami, kar znese po večini kar čez jurja.

Zaradi auspuha ni še nihče šel v maline, zaradi slabega vzmetenja pa že veliko. Mogoče je zdaj bolj razumljivo?

Kaksno vzmetenje imas pa ti na motorju?

Share this post


Link to post
Share on other sites
NARGOTH

Zahvaljujem se vsem tistim ki ste mi ze in tistim ki mi se boste dali koristne informacije glede nakupa Tigra.

Se pa umikam iz debate zaradi "vsevedov" ki ocitno tudi na tem forumu nemorejo da nebi smetili.

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 11 minutami, NARGOTH pravi:

Zahvaljujem se vsem tistim ki ste mi ze in tistim ki mi se boste dali koristne informacije glede nakupa Tigra.

Se pa umikam iz debate zaradi "vsevedov" ki ocitno tudi na tem forumu nemorejo da nebi smetili.

LP

Lej, podana so bila mnenja v stilu za-proti. Vsaj kar sem prebral, so ljudje podajali normalne in uporabne informacije. Kaj bo pa vsak od nas namontiral najprej na svoj moped je pa tako ali tako samo problem in odločitev lastnika. Tako da ne vem, zakaj bi se umikal iz debate.

Definitivno, če bo ror pravi, bo veselje tudi temu primerno :D

ps. če je vzmetenje cigu-migu še ne pomeni, da boš letel v maline. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

sam kolk so pa bodoči triumfatorji težki ldje.. :P

če dobro pogledam - ja se strinjam s tistimi , ki menijo , da ima upgrade vzmetenja prednost pred izpuhom in performansami .. in strinjam se iz svojih triumphovskih izkušenj .. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
dlicen

Še pred kratkim so na WOT praktično razdajali aftermarket Arrowe za Tigra 1050 (cca 160€). Čekidaut. Drugače pa ja, samo z loncem ni neke strašne razlike (razen zvoka), ampak Triumph ima to značilnost, da razmeroma zlahka sam zamenjaš mapo ecuja, tu se pa razlika pozna zelo občutno in ti nariše nasmeh pod čelado.

Drugače pa: ventili za vilice Mupo so cca 120 €, bazični Wilbers zadaj 400 €, en par kulturnih gum in imaš super motor.

Serijsko vzmetenje na letnikih do 2011 je res precej katastrofalno, če nimaš ravno 50 kil. Po 9 letih pa še toliko slabše. Če bi izbiral, bi verjetno prej poštimal amortizacijo. Pisker zadaj pa takoj zatem. :D

Edited by dlicen

Share this post


Link to post
Share on other sites
bojc84

Tudi sam si lastim tegale Tigerčka in se moram strinjat, da je vzmetenje res slabo. Sem dal zadaj Mupo (komplet), za spredaj sem zaenkrat naročil samo vzmeti (še ni zmontirano). Izpuh sem dal samo slipon (MIVV-cenejšega nisem našel), pa sem zadovoljen z zvokom. Če bi sam še enkrat kupoval Tigra, bi bil pozoren če se prodaja slučajno kakšen, ki ima to že poštimano.... Drugače se pa da seveda vozit tudi z original, čeprav se bojim, da boš šele ob vožnji ugotovil, kaj smo imeli v mislih s slabo amortizacijo. 

Pa dober nakup!

Share this post


Link to post
Share on other sites
dlicen

Jaz pa ravno obratno. Ker sem vedel za te hibe, sem namensko poiskal čim bolj originalen motor (da ne plačujem aftermarket dodatkov prejšnjega lastnika) in potem sam motor poštimal po meri zase (zadnji amortizer ti naredijo po meri po tvojih specifikacijah, kar res ni slabo). Torej sem predvidene stroške predelave že vnaprej predvidel v investicijo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • farang
      Jest mam pa eno vprašanje. A mate vsi tolk vlke cohones da vas ne ganejo razrukane ceste al so motorji višjega ranga enostavno toliko bolj stabilni? Vedno se čudim ko mi v kakem vegastem ovinku moped linijo odpira, pa pade mimo mene mojster balance kot da ni nič, čeprav tudi njegov motor konkretno razmeče prek grbin in valov. Torej, a sm res samo tak pussy da cviknem ko ni vse tako kot mora bit, al so vzmetenja na motorjih višjega ranga tolk boljša da take nepravilnosti cestišča ne vplivajo na linijo v ovinku in pač kljub vidnem stresanju motorja le ta ostaja stabilen?  
    • MARE 65
      Res se moram zapeljat v Štanjel, full dobro zgleda, pa sem vedno samo peljal mimo in nikoli ustavil.
    • MARE 65
      Mogoče pa naši tudi tako kje ležijo pri sosedu ker prismrdijo domov po dimu 
    • gospodar
      hmmm??? vozil sem po večin maxiskuterje, v mirovanju sem teže manevriral z burgmanom 650 2016 kot ko sem imel možnost sedeti na GL1800 F6B, pa še znižan sedež imel a GL je imel tovarniški, ki pa se da dobiti še nižji cca 2,5cm, zato mislim da bi bil bolj primeren zame, a obvezno z R prestavo, npr. BMW R1200GT mi sploh ne gre  
    • LunaticFringe
      Jutri, okoli 9:30-prej ne morem, štartam iz NG, čez kras, pol pa severno al pa južno na kafe. 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!