Skoči na vsebino

Kawasaki GTR 1400


Noise

Priporočene objave

S svojim starim GTR1000 Kawasaki ni mogel več uspešno konkurirati tekmecem kot je Yamahin FJR, ZZR 1200 in 1400 pa sta bila preveč športna. Pri Kawasakiju so se odločili za izdelavo novega GTR 1400, agregat pa so vzeli kar iz športnega ZZR 1400.

--> http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=2858

post-1-1158850006_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa če bo imel ceno tam okoli 0,80 x BMW K1200GT, bi znal bit v segmentu nabildanih sport touringov zelo zanimiv.. :D

ZZR goes camping :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se strinjam z dex-om :OK:

mi je prav fajn, da se kawasaki prebuja z mnogo novostmi tudi drugje ne samo pri supersport motorjih.

sicer pa močnejša kot je konkurenca, boljše je

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Škoda ,ker je Kawasaki! :nono:

Mi ni pomembna znamka, samo da je potovalnik.

Zanimiv motorček. Še en model ki pride na spisek pri menjavi motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

http://motoplus-web.com/forum/viewtopic.php?p=11385#11385

Joj, kako je pa to nagravžno ... :BUA: ne morem pomagat, tak se mi zdi; pa še kup poznanih elementov najdem na njemu: zadnja luč MT 01, izpuh novi fazer 1000 (+ 50cm), bočni kufri Ikea, .....

PS: se pa težko odločim, kateri je za na 1. mesto po "lepoti": ali ta Kawa ali pa B-king od Suzukija :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Test od starga GTR ja sem prebral v motoraddovemu katalogu, kjer pise da ima cez 300kg in veliko porabi okoli 10l na 100km. Pa kljub temu sem jih ze kar nekaj videl. Mislim, da so s kubaturo pretiraval, saj bo sam poraba vecja efekta pa itak ne bo. Vseeno jih bojo kar nekaj prodali. Vsake oci imajo svojga malarja. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 8 mesecev pozneje...

Ok, lep nabor tem , lep nabor fotografij, slabi obeti glede specifikacij.......

Mene pa zanima koliko bo to čudo stalo? Anyone?

LP Cvetoo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, lep nabor tem , lep nabor fotografij, slabi obeti glede specifikacij.......

Mene pa zanima koliko bo to čudo stalo? Anyone?

LP Cvetoo.

14-17 jurjev, odvisn od opreme. če bi imel gor značko BMW, bi lahk zahtevali še dva do tri jurje več ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni osebno všeč potovalni motor ............... še akrapota gor, pa je čista zmaga, sploh za tako ceno ......... :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

14-17 jurjev, odvisn od opreme. če bi imel gor značko BMW, bi lahk zahtevali še dva do tri jurje več ...

Kolikor vem si se vozil že z vsakim mopedom, ki ga dajejo na probo. Torej, kdaj se bo kaj dogajalo? Najbrž v Mariboru? Lahko greva tudi skupaj. Itaq zasedem samo 1/3 toliko prostora kot ti.

LP Cvetoo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
  • 4 tedne pozneje...

Ojla,

no Motosvetovci, ga je že kdo vozil?

Sem oni dan klical in pustil številko v DKS-su in me seveda niso poklicali. Ker sem se naučil biti tečen, sem jih nekaj dni kasneje ponovno poklical in ker me je prijazna gospa kar odganjala češ, da testnih voženj ne bo, sem povprašal po gospodu Darkotu.

No g. direktor mi je omenil, da ne razmišlja o testnem motociklu ker, da je zavarovanje takšnega motocikla tako velik strošek, ki si ga ne nameravajo(generalni uvoznik Kawasaki za Slovenijo) privoščiti.

Pa sem vztrajal in omenil, da bo FJR šla od hiše in da pač pri nas ne kupujemo mačka v žaklju in da so mi pred leti ko sem kupoval FJR omogočili testno vožnjo le te, pa ZZR-ja, pa VFR-re in še kaj bi se našlo. Pa na Avto aktiv sem ga spomnil in na njihove dneve odprtih vrat, da ne govorim o njihovih testnih modelih.

Potem je g. Darko dejal, da se bo pozno jeseni mogoče dalo dobiti GTR-ja za kak km pod istimi pogoji kot pred tremi leti ZZR-ja. (par km z g. Darkotom na zadnjem sedežu)

Izgleda, da bo GTR še ena slovenska prodajna "uspešnica", pa ne po zaslugi motocikla, pač pa po zaslugi marketinškega pristopa.

Napisano izraža moje mišljenje o generalnem uvozniku motociklov Kawasaki za Slovenijo, motor pa me seveda še vedno zelo zanima.

LP Cvetoo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izgleda, da bo GTR še ena slovenska prodajna "uspešnica", pa ne po zaslugi motocikla, pač pa po zaslugi marketinškega pristopa.

Napisano izraža moje mišljenje o generalnem uvozniku motociklov Kawasaki za Slovenijo, motor pa me seveda še vedno zelo zanima.

LP Cvetoo.

kawasaki (uvoznik DKS) že od leta 99 ali 2000 dalje nima testnih motorjev ne za novinarje in ne za kupce. če se kak motor slučajno da dobit na test, je to dobra volja ali "gnjavljenje" ker to pomeni da ti direktor da svojega za probat. če imaš smolo in bi rad probal model, ki ga direktor nima privat ne bo nič. se baje ne splača :whistle:

jap tako je to in prodajne cifre to potrjujejo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V Nemciji se je predvcerejsnim zacel vzdrzljivostni test omenjenega motocikla. Testirajo ga nemski policisti, ki bodo v 100 dneh naredili 100 000km :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V Nemciji se je predvcerejsnim zacel vzdrzljivostni test omenjenega motocikla. Testirajo ga nemski policisti, ki bodo v 100 dneh naredili 100 000km :worship:

Torej bo najbolje, da gremo v vrsto k nemškim policajem in naredimo tisti dve uri na motorju in tistih 150 km za prvi vtis :krneki:

Lp Cvetoo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej bo najbolje, da gremo v vrsto k nemškim policajem in naredimo tisti dve uri na motorju in tistih 150 km za prvi vtis :krneki:

Lp Cvetoo.

Ja, najbrz bi bilo precej manj problemov kot pri slovenskem uvozniku :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hecno, da se pol nekateri uradni uvozniki, zastopniki in ne vem kaj še vse bunijo nad t.i. sivimi uvozniki. Saj druge poti ni, razen, če želiš kupit motor po katalogu.

GTR je moj prvi favorit za naslednjo sezono, ampak, če zavrtim tel. št. DKSa približno že vem kako se bom pogovarjal s tisto prijazno gospo na drugi strani. Zato pa še ni bilo Kawasakija v moji garaži. Žal, pa ne zaradi samega stroja, prav mika me, da ga bi imel, pa sem se vsakič odločim za drugo znamko in to zaradi že opisanih razlogov.

Če se ne motim je DKS zastopnik Kawasakija tudi za ostale držale ex YU, pa nam me kdo popravi, če se motim. Kaj bi mu pomenilo registrirat par motorjev?? Zagotovo bi se mu hitro povrnilo z velikimi obrestmi.

Srečno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa smo spet pri bluzenju.

Nov model se pojavi na trgu in z njim taužent razbijačev, ki si žele motor peljati in ga kupiti pri sivem uvozniku :krneki:

A je kdo pomislil, da smo vmes tudi potencialni kupci, ki bomo slej ko prej kupili novo FJR ali pa raketo. GTR obljublja SLEDNJE.

Simon, a zmoreš kdaj tudi kaj pozitivnega???

Osebno poznam le enega motosvetovca, ki je kupil pri sivemu uvozniku in se grdo nategnil.

Daj se pokaži. Saj si jack. Par postov više sem ti ponudil, da greva na probo skupaj. Jaz peljem. Z avtom. Ti pa uredi, da dobiva kaweljna za par ur.

No, a bo kaj konkretnega kdaj.

Aja, za pijačo bom dal jaz!

LP Cvetoo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Konec septembra oz. začetek oktobra, ga dobijo v prodajalni v Buttriu (UD) Italija. Jih pokličem in vidim, kako je kaj za krajšo testno vožnjo, če jih bodo registrirali. Mene zadeva tudi mika. Testi v tujih revijah so izredno pozitivni, skoraj preveč, da bi bilo res za ta denar. Mogoče so g. novinarje malo podkupili. :rolleyes:

Srečno

Tonček

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vam povem kako izgleda v praksi?

teška krava od motorja; treba imet od 1.9 do 2m višine, da ga obvladaš.

Mi ki smo navajeni težkih krav nam ne bo problem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vam povem kako izgleda v praksi?

teška krava od motorja; treba imet od 1.9 do 2m višine, da ga obvladaš.

za goldwinga pa po tvoje 2.9 do 3m visine ane? mogoce je motor res neokreten na mestu, vendar ima zelo dobro razporejeno tezo in je vodljiv kot pero ko se peljes ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
vam povem kako izgleda v praksi?

teška krava od motorja; treba imet od 1.9 do 2m višine, da ga obvladaš.

Sem pričakovala, da bo težji tako, da :naughty: ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ga bom imel priliko malo peljat, takoj, ko jih dostavijo italijanom tukaj čez.

Sicer, glede na reakcije na mojo vožnjo bmw K1200RS, ne vem, če bi vas obremenjeval z mojim pisanjem.

Vsekakor ima zadeva kar pošteno ceno in ni ravno za vožnjo po planinskih zavojih.

Antares

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!