Skoči na vsebino

Kawasaki GTR 1400


Noise

Priporočene objave

Težko ti svetujem,ker nevem kaj se je s tem motorjem dogajalo.Če si takega kupil ga takoj prodaj naprej,ker to zna nastati draga zadevščina.Sporobat 100%-no se neda. Lahko daš npr,pod pritisk hladilni sistem ampak,če ima takoimenovani(hor ris) to ne pokaže kajti voda pride šele v olje, ko se mašina segreje in še takrat samo kaka kapljica,ki se pokaže šele kasneje v olju ! Najpametneje je,da šeenkrat zamenjaš olje nalij notri dobro olje, če se spet pojavi voda te reši samo druga mašina, kajti popravljaš lahko vse dokler neobupaš ! !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Silwer, po slikah sodeč sem prepričan, da je s tvojim motorinom vse v redu. Moraš vedeti, da se v karterju motorja ustvarja velik vrtilni moment in se v olju kopajo, mažejo polek vitalnih delov motorja tudi vso menjalniško zobovje. In dokler se olje ne segreje se nekatera olja bolj druga pa manj penijo. Možno je to tudi zaradi različnih aditivov, ki jih imajo olja. Skoraj prepričan sem, da nimaš hladilne tekočine v olju.

Lep pozdrav izpod vinogradov!

Rocky B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Težko ti svetujem,ker nevem kaj se je s tem motorjem dogajalo.Če si takega kupil ga takoj prodaj naprej,ker to zna nastati draga zadevščina.Sporobat 100%-no se neda. Lahko daš npr,pod pritisk hladilni sistem ampak,če ima takoimenovani(hor ris) to ne pokaže kajti voda pride šele v olje, ko se mašina segreje in še takrat samo kaka kapljica,ki se pokaže šele kasneje v olju ! Najpametneje je,da šeenkrat zamenjaš olje nalij notri dobro olje, če se spet pojavi voda te reši samo druga mašina, kajti popravljaš lahko vse dokler neobupaš ! !

ok, zdaj sem zamenjal olje in filter a žal nemorem sprobat kaj preveč razen laufanja namestu kjer pa pomoje tudi če ga segrejem dovolj ni enak učinek. Prej nebom videl dokler ne izpustim olja ven. Če je motor hladen se tam po 2 minutnem laufanju pojavi belo na okencu a za 2-3 min izgine in je olje videt čisto. Predvidevam da če bi bila samo kaplica ali dve to nebi iz olja naredilo pene in je menda res kodenz vsaj zdaj v tem primeru. A lahko kakšna kapljica nastane v olju tudi zaradi kondenza ali tisto vse izhlapi?

In če po nekaj kilometrih izpustim olje bi se sploh videlo par kaplic vode v olju. Bom zdaj pozoren na tekočino in nivo olja ampak to bi potem moralo nekje že konkretno uhajat da bi na tak način ugotovil.

Hvala vsem za pomoč. POčakal bom do lepega vremena in poskušal naredi nekaj kilimetrov in menda se bo vseeno na nek način pokazalo če je že karkoli narobe. Nekaj dni spanca mi pa je že zdaj pobralo.

Hvala vsem!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Po dolgem času spet tukaj z vami ... :)

Ja, naredil sem cca. 2000 km in sem z motorjem zelo zadovoljen. Kar se tiče vode in penjenja olja pa se je še en čas penlo potem izginilo in zdaj je ok. Vode v hladilni posodi je zmanjkalo cca. pol centi po višini po 2000 km tak da mislim da bi se zdaj zagotovo že pokazalo če bi seveda bilo karkoli narobe.

Imam pa vprašanje za vse lastnike GTR-ov. Prej sem sicer sam imel BMW RT in gretja ni bilo. Moti me namreč, da izjemno greje malce nad koleni pa vse dol do gležnjev. Vem da je to normalno in sem vozil tudi FJR in je tudi tisti grel a ne tako močno. Tukaj na tzrenutke postaja nevzdržno vsaj v kavbojkah in le za silo gre v motorističnih hlačah. Menda je to normalno a me zanima če obstaja kaka varianta da bi ta zrak nekako preusmeril al kakorkoli že....

sicer pa je motor super stvarca...

pa lep motoristični pozdrav vsem!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hladilne tekočine ti vseeno nebi smelo zmanjkati. Vsaj po pravilih ne :)

Drugače pa težko verjamem da bi na tem agregatu kar tako preplozalo dihtungo sploh če motor nima vsaj 100.000km.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam pa vprašanje za vse lastnike GTR-ov. Prej sem sicer sam imel BMW RT in gretja ni bilo. Moti me namreč, da izjemno greje malce nad koleni pa vse dol do gležnjev. Vem da je to normalno in sem vozil tudi FJR in je tudi tisti grel a ne tako močno. Tukaj na tzrenutke postaja nevzdržno vsaj v kavbojkah in le za silo gre v motorističnih hlačah. Menda je to normalno a me zanima če obstaja kaka varianta da bi ta zrak nekako preusmeril al kakorkoli že....

....moja izkušnja z gretjem nog po golenih (predvsem ko vklopi ventilator)je bila v prvem letu vožnje z GTR-jem zares zelo moteča kr mal preveč!!Po prebiranju tujih komentarjev po različnih forumih po svetu-netu se je dosti motoristov žalilo na ta problem in verjetno tudi zaradi tega je Kawasaki za leto 2011 pripravil nov plastični oklep motorja kjer so mu zadekali tisti del kjer piha topel zrak -naredili pa večje stranske reže za odvajanje zraka.Problem pihanja zraka po golenih rešit tako da sem prvo zapru odprtini z plastiko ,ki sem jo sam naredil vendar po krajši furci sem opazil da se mi mašina greje skoraj za 2 črtici bolj kot ponavadi.Tko da sem od tega projekta odstopil takoj in pustil originalno stanje.Sicer se na tržišču dobijo nekakšne pene ki se montirajo na motor vendar predvidevam da bi se pojav prekomernega gretja mašine takoj pojavil,ker pač ni zadostnega odvajanja toplega zraka.!!!Tako da pojav o kateren govorim sem rešil tako da obvezno na motor visoke škornje -hlačnico čez škorenj ter kolenčmik ,ki je v hlačah čimbolj dol spustit proti škornju...tko nekako ne občutim nobenega toplega zraka več tud ob največji vročini... ni moteče.....je pa dejstvo to, da ko se sam motror segreje isto kot da bi sedel na termoakumulacijski peči ,ki ima 90 stopinj C...

post-11527-0-88847100-1336111685_thumb.jpg

post-11527-0-36063300-1336111702.jpgpost-11527-0-40648300-1336111718.jpgpost-11527-0-24589600-1336111923.jpg

slike kako zgleda aftermarket pena montirana,,,,

L.P.MAX

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Glede na to če se je s plastiko mašina bolj grela, mislim da se bo tudi če dam te gobe in zaprem odprtini. Bomo morali pač tistih par vročih dni se nekako prilagoditi.

Imam pa en velik problem. Na kovčkih so zatiči, v bistvu ko daš kovček gor ga nato zatič drži. In kateri imate GTR-a ali ste ga imeli veste kako naj bi to izgledalo. Jaz imam namreč na obeh kovčkih te zatiče zlamane in me zanima če je slučajno že kdo iskal kaj podobnega? Imajo sicer nove kjer moraš kupit celotni del mehanizma in stane za en kovček 240 € kar je 500 € za opa.

Sem že googlal in obrnil ebay a nisem nikjer našel. Razmišljam celo, da bi ga dal vliti iz aluminija...

hvala za odgovore!

lp, sandi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

V kolikor še nisi kje nabavil, je mogoče res najboljše, kot si omenil da daš vliti iz aluminija. Vendar pazi, da bo zadeva res držala, kajti izgubiti kovče pri 100...Km/h ačli več, nabrž ni nedolžna reč.

LP Aleksander

.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zatiče ti lahko postruži kak kovinostrugar, zdej ne vem kako točno zgledajo sicer...ampak takih zadev se ponavad ne uliva :)

Popravljeno . Popravil trojan69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v petek malo peljal tole bestijo (l.2008). vse lepo in prav, celo oklep v dezju dobro deluje, okretno (za svoje kile), ok vzmetenje, masina super, vendar............ KDO HUDICA LAHKO HODI NAOKOLI S TRDO KUHANIMI JAJCI?!?!?!

na ralaciji 130 km pri zunanji temperaturi okoli 35°C sem moral vsakih par minut vstati in si hladiti kraljevske dragulje. enostavno pod 70 km/h ventilator(ja?) pihata vso vrocino tocno na kronske juvele. v mestu ziva katastrofa; se moj zracno-oljno hlajeni bandit ne kuri tako. tako da, nope, not my case this case.

kako pa lastniki resujete ta problem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kokr vem je Kawasaki točno zaradi tega na novejšem modelu spremenil bočne plastike... tko da tega problema neb smelo bit več

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hja, zal nikjer se nisem zasledil da so problem odpravili, temvec samo omilili. do katere mere moram se testirati na 2011 ali 2012 modelu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Pozdravljen!

Sem lastnik GTR, za katerega praviš, da so zadevo omilili. Sicer je res, da se nisem vozil s prejšnjim modelov, iz debat pa sem lahko zaključil, da je bila zadeva v poletnih mesecih lahko več kot neprijetna. No, povedati ti moram, da je zadeva zagotovo več kot omiljena, saj je odvod vročega zraka lepo speljan, tako da v vročih dneh ni dodatnega kurjenja pod noge.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 3 mesecev pozneje...
  • 1 leto pozneje...

Kakšne imate iskušnje z vetrobrani?

 

..no da ti odgovorim po 1 letu presledkamedpostoma....iskušnje mam dobre...z vetrobrani.....MRA vario screen + GIVI screen -clar... :krneki:

 

.....VSEM SREČNO V NOVEM LETU 2014...!!

post-22578-0-67081000-1388321316_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

..no da ti odgovorim po 1 letu presledkamedpostoma....iskušnje mam dobre...z vetrobrani.....MRA vario screen + GIVI screen -clar... :krneki:

 

.....VSEM SREČNO V NOVEM LETU 2014...!!

 

Hvala. Kot vidiš je tema zamrla. Na tujih forumih sem že našel informacije, ki so me zanimale. Lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
  • 5 tedne pozneje...

........misliš...homologiranimi .. :grim ....povem ti samo da vem za 2 znamki ...sam imam namontiran MASS-slip-on-oval...in po 4 sezonah.še zmeraj opravlja svoje delo  B.P.....leo-vince je pa tud ok..sam mal manj glasen pa dražji..vem da ga servis ELISA tud dobavlja  v Domžalah...ostali avspuhi so pa cenovno dražji in nezanimivi vsaj zame......akrapovič ne dela za GTR-ja avspuha....no lahko kaj zmodificiraš..sam ne moreš homologirat....!!

post-11527-0-70277100-1396600690_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Pozdravljeni,

 

pred kratkim sem se pridružil skupini motoristov, ki vozite Kawasaki GTR 1400 :) zaenkrat po dobrih 2k km sem izredno zadovoljen. Sedaj pa imam vprašanje za stare mačke, ki si ta motocikel lastite že dlje časa(ali tudi ne) in tiste, ki radi kaj popravite na svojem motorju.

Motor je letnik 2009 in ima prevoženih cca. 45.000 km, takoj po nakupu sem opravil redni servis(olje, filter, zavorna tekočina,...). V navodilih sem zaznal, da bi bilo pri teh km potrebno nastaviti ventile. Zanima me ali ste uporabniki, kljub gladkemu delovanju motorja ventile dali preverit/nastavit? Kje ste preverjanje opravili in cca. strošek?

V primeru, da sem odgovor na vprašanje kje spregledal me prosim preusmerite na tisto temo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

.......lahko rečem da je bolezen pri gtr-ju puščanje olja na pokrovu ventilov pri 50.000km kar stalnica (meni pri 49.000km) !! Zato proizvajalec priporoča kontrolo ventilov pri tej kilometrini ter posledično menjavo dihtunge in gumic.Sam sem to opazil zgolj ob tem ko sem mrzli motor zagnal in se je malo olja pocedilo na krivine avspuha ter ob segrevanju le teh pokadilo in zasmrdelo...tako sem ob prvem servisu dal zadevo sanirati in ventile naštelati...no samo preveriti če so v redu...(štelanje ni bilo potrebno)...!!Na tujih forumih sem opazil -prebral, da se to dogaja tudi novim motorjem že pri 8.000km prevoženih.....vsaj tako so eni pisali....pač materjal -dihtunga se ni vsedla dobro in je pač puščala :jezen .!!Zadevo mi je saniral Jure Primec servis v Ljubljani.(priporočam) :worship: ..je pa potrebno se naročit ker materijal in samo delo je kar zamudno....jest sm dal to sanirat že skor v zimskem času...cena ,,,ne vem točno ker se je delalo na motorju par stvari..servis..itd...najbolj da pokličeš!!

 

L.P.MAX

post-11527-0-16019900-1405586576_thumb.jpg

post-11527-0-92433600-1405586586_thumb.jpg

post-11527-0-46017800-1405586597_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil DESIM
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovor! Okoli pokrova ventilov sem že preverjal, ker sem podobno kot ti prebral na internetu za to hibo. Torej bom z preverjanjem/nastavljanjem ventilov še malo počakal(glede na to da motor normalno prede in ima normalno kompresijo).

Zanima me še, če uporabljate crash padse ali engine guarde? Ter kolko ste kaj odšteli za njih, sam nisem zasledil nič kaj pod 350-400€(če pomaga itak ni preveč :grim ), pa še lični niso kot ti na spodnji sliki :BUA: 

GTR1400%20Engine%20Guards-500x500.jpg

.......lahko rečem da je bolezen pri gtr-ju puščanje olja na pokrovu ventilov pri 50.000km kar stalnica (meni pri 49.000km) !! Zato proizvajalec priporoča kontrolo ventilov pri tej kilometrini ter posledično menjavo dihtunge in gumic.Sam sem to opazil zgolj ob tem ko sem mrzli motor zagnal in se je malo olja pocedilo na krivine avspuha ter ob segrevanju le teh pokadilo in zasmrdelo...tako sem ob prvem servisu dal zadevo sanirati in ventile naštelati...no samo preveriti če so v redu...(štelanje ni bilo potrebno)...!!Na tujih forumih sem opazil -prebral, da se to dogaja tudi novim motorjem že pri 8.000km prevoženih.....vsaj tako so eni pisali....pač materjal -dihtunga se ni vsedla dobro in je pač puščala :jezen .!!Zadevo mi je saniral Jure Primec servis v Ljubljani.(priporočam) :worship: ..je pa potrebno se naročit ker materijal in samo delo je kar zamudno....jest sm dal to sanirat že skor v zimskem času...cena ,,,ne vem točno ker se je delalo na motorju par stvari..servis..itd...najbolj da pokličeš!!

 

L.P.MAX

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...ja neke velike izbire crash-pads-ov ni na tržišču....jest sem si zmontiral od GSG firme bili so okoli 200€ na ebay-u z tem, da sem jih še podaljšal navzven za 5cm..itak so mišljeni zgolj samo za to ,da če ti motor prevaga na mestu ali pri majhni hitrosti, da ti vse plastike ne zbije....če pade po tleh motor...bi te pa opozoril da zelo rado motor prevaga pri majhni hitrosti ko obračaš ...pojavi se neka čudna sila ki ti potegne motor v tla...---zelo zajebano predvsem če si ful naložen in sopotnik odzadaj...to se je meni naredilo 3x...uglavnem pri majhni hitrosti oziroma manevriranju na mestu....na srečo ker me je malo več skupaj sem vse skupaj zadržau na rokah in kolenih....sam je bil pol mal boleč muskel-fiber par dni....!!Za GTR-ja se sicer v Ameriki dobi vse kar hočeš kar se zadeva crash in cevne zaščite samo je z poštnino pol ker drago--450€....to je pa mal preveč..!!Jest že neki časa iščem nekoga ,ki bi mi jih izdelov (cevno zaščito) pa glih nisem pri tem uspešen...!!Te ki si jih dal kot sliko se ne splača so predragi---ccc,,,,

http://www.motosvet.com/tabla/topic/29007-crash-pads-crash-bars-zascitni-loki-bunke/page-17

 

take mam jest...http://www.ebay.de/itm/GSG-Moto-Sturzpads-NEU-Kawasaki-GTR1400-GTR-1400-/360281674546?pt=DE_Motorradteile&hash=item53e2761332

 

 

L.P.MAX

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!