Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Noise

Kawasaki GTR 1400

Recommended Posts

Igor Štern

Imam Kawasaki 1400 gtr, letnik 2008. Prevoženih imam 48.000 km. Do sedaj je delal odlično, brez ene same napake. Pred tednom pa se mi je zgodilo, da nisem mogel obrniti ključa v kontaktni ključavnici. Prvo sem mislil, da je kriva slaba baterija v daljincu oz. v ključu, ki ga imaš pri sebi ampak v tem primeru se ti na armaturki pojavi opozorilni napis. Potem pa sem motor malo premaknil na mestu oz. malo obrnil krmilo in je takoj vzpostavil kontakt. To mi je naredil samo enkrat ampak me je vseeno malo strah, da je kaj večjega narobe. Ima kdo kakšno podobno izkušnjo?

Igor

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lukec1

Igor Štern jaz do zdaj nisem imel nikoli takšnih težav, si mogoče imel motor pred tem kje na dežju ali vlagi?

 

Mene pa zanima, če ima morda kdo od vas na spodnji desni strani kot je označeno na sliki kaj mastno? Med zimo sem opravil pregled ventilov, menjavo tesnil, svečk, itd. Najprej sem mislil, da morda kje kakšno tesnilo pušča, zdaj ko sem menjal tesnila pa več nimam ideje kaj bi lahko bilo. Aja pa tudi olja ne zmanjkuje v motorju..

 

kawasaki.jpg

 

Imam Kawasaki 1400 gtr, letnik 2008. Prevoženih imam 48.000 km. Do sedaj je delal odlično, brez ene same napake. Pred tednom pa se mi je zgodilo, da nisem mogel obrniti ključa v kontaktni ključavnici. Prvo sem mislil, da je kriva slaba baterija v daljincu oz. v ključu, ki ga imaš pri sebi ampak v tem primeru se ti na armaturki pojavi opozorilni napis. Potem pa sem motor malo premaknil na mestu oz. malo obrnil krmilo in je takoj vzpostavil kontakt. To mi je naredil samo enkrat ampak me je vseeno malo strah, da je kaj večjega narobe. Ima kdo kakšno podobno izkušnjo?

Igor

Share this post


Link to post
Share on other sites
Igor Štern

Nisem ga imel na vlagi, bil pa je normalno opran in posušen. Tam, ko si narisal puščico, me zanima ali je mastno noter v ščitu ali ti olje že canka na tla? pri meni je tam položena v ščitu ena pena, ki je vedno malo umazana od praha, vlage, ko ga pereš itd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lukec1

Ni videt da bi kaj cankalo. Možno da je potem res to umazanija + vlaga in izpade mastno... Ker na drugi strani pa ni tega zasledit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Igor Štern

Probal sem oprat zadevo z visokotlačnim čistilcem, pa moraš pazit, da ne poškoduješ oz odlepiš te pene. V teh letih pa se je v peni nabralo že marsikaj, tako, da je to, to. Nič strašnega. Kateri letnik je tvoj?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lukec1

2009 (leto izdelave 2008), vbistvu isti kot tvoj le da imam kakšen km več na njem (53000km) :)

 

zaenkrat izredno zadovoljen! Sem pa opazil da je letos videt v Mariboru kar nekaj GTR-jev, bo treba kako druženje nardit tako kot imajo ostali :)

 

 

Probal sem oprat zadevo z visokotlačnim čistilcem, pa moraš pazit, da ne poškoduješ oz odlepiš te pene. V teh letih pa se je v peni nabralo že marsikaj, tako, da je to, to. Nič strašnega. Kateri letnik je tvoj?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Igor Štern

2009 (leto izdelave 2008), vbistvu isti kot tvoj le da imam kakšen km več na njem (53000km) :)

 

zaenkrat izredno zadovoljen! Sem pa opazil da je letos videt v Mariboru kar nekaj GTR-jev, bo treba kako druženje nardit tako kot imajo ostali :)

Sem takoj za, piši mi na FB, pa se bomo zmenli.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DESIM

http://www.camping-pfunds.at/ 

 

V temle kraju -campu bo internacionalno srečanje gtr 1400..med 19-21.06 2015...jest grem ...če koga še zanima se lahko pridruži ..štart v petek ob 7.00.iz Ljubljane proti Villachu-beljak ..kjer se z ostalimi dobim ob 11.00 pred trgovino LOUIS  na Maria galer strase...info na zs..

 

 

l.p.MAX

Share this post


Link to post
Share on other sites
hy650

Živjo!

Mene pa zanima kako se kaj ta zadeva vozi. Zanima me ,kako se obnaša pri bolj dinamiči vožnji in med ovinki...Koliko je realnega udobja za dva? Ker ko stojiš zraven deluje kar nekako nizko in kratko...Nekako mi je pa čedalje bolj všečen,Sploh zato,  ker ni tako glomazen kot nekateri ST mopedi...Sem slišal, da jih imajo hrvaški policisti za križarit po avtocestah in ni praktično nobenih težav z njimi v primerjavi s podobnimi bavarci, ki jimajo pogosto na izrednih servisih...

Share this post


Link to post
Share on other sites
zoranv12

Pozdravljeni, ali ima kdo to isto težavo? Ali lahko preverite, postavite na stojalo in pri hladnem zavrtite kolo NAZAJ, se sliši klikajoči zvok? Na različnih forumih je nešteto primerov, tudi pri meni...Hvala

Edited by zoranv12

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lukec1

@zoranv12 pri meni ne, kolikor mi je znano si ugotovil, da je to normalno. Bi še tukaj napisal zakaj, če se morda kdo najde, ki bo  v enakih dvomih kot si bil ti? :quad:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
Ob 11. 9. 2016 ob 10:50, hy650 pravi:

Živjo!

Mene pa zanima kako se kaj ta zadeva vozi. Zanima me ,kako se obnaša pri bolj dinamiči vožnji in med ovinki...Koliko je realnega udobja za dva? Ker ko stojiš zraven deluje kar nekako nizko in kratko...Nekako mi je pa čedalje bolj všečen,Sploh zato,  ker ni tako glomazen kot nekateri ST mopedi...Sem slišal, da jih imajo hrvaški policisti za križarit po avtocestah in ni praktično nobenih težav z njimi v primerjavi s podobnimi bavarci, ki jimajo pogosto na izrednih servisih...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Samuell
13 hours ago, Snecer said:

 

Ta zadeva se ne vozi ta zadeva leti ... za več  kot 300 kil je to ultimativen športni potovalnik ... in če bom karkoli kupoval je to samo še nov model GTR-a ... nudi vse tisto kar potrebuješ in še mnogo več ... Ne bom ga primerjal z nobenim motorjem ker nima smisla ... Zadevo sem kupil čisto naključno ... sem imel druge motorje v mislih ... in nič mi nebi bilo prodati težje kot to ...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
hy650

 

Kawasaki GTR 1400 Green Liner open engine 211hp ...

IMG_1812.JPG

Daj mi prosim razloži, kar trdiš na sliko....:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
wulf

Pozdrav vsem.

Sam imam težavo z puščanjem hladilne tekočine na hladilniku. (moped letnik 2010) Debate v zvezi z popravili kar nekaj, čeprav že malce zastarelih postov.

Če pa bi se odločil zamenjati hladilnik je cena tam 180 Eur za ponaredek, ebay pa to..., imam kdo kaj izkušenj, oziroma preverjenih prodajalcev? Ali pa morda kakšnega aktualnega mojstra ki bi zadevo vzel v roke in zrihtal tako kot se šika da potem ne voziš s strahom kdaj bo procurilo...

Hvala in LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Loba
On 4/11/2017 at 4:43 PM, hy650 said:

 

Kawasaki GTR 1400 Green Liner open engine 211hp ...

IMG_1812.JPG

Daj mi prosim razloži, kar trdiš na sliko....:)

Po dolgem času sem malo prečekiral cene rabljenih GTR, v Nemčiji se dobi 2010 letnik že za 6.500 EUR. Noro lep je še vedno ta velik potovalnik, pa mašina, jaooo. Prav zanimivo kako je moda visokih advanture - touring motorjev zmanjšala zanimanje za te velike mrcine - in s tem seveda cene. Matr, ko pomislim, sem za moj 300 kubični skuter dal toliko, kot danes stane 2010 letnik GTR ga zamenjam takoj ..... In tema je tudi zamrla tukaj vidim. Bom pa vesel, če bi kdo spet kaj napisal na to temo, torej lastniki, kolk ste kaj prevozili letos km, in kakšem stavek glede filinga vožnje.?  

Share this post


Link to post
Share on other sites
Železničar

Hay...

Prebiram naše forume,glede pihanja vročega zraka na GTR...Nabavil sem l.2008,in me res zanima ,

ali je res taka vročina od motorja in ali se da to rešii z spužvo med reže...

Hvala za info...!

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 1 uro, Železničar pravi:

Hay...

Prebiram naše forume,glede pihanja vročega zraka na GTR...Nabavil sem l.2008,in me res zanima ,

ali je res taka vročina od motorja in ali se da to rešii z spužvo med reže...

Hvala za info...!

bo kar tule prava tema, ne rabiš nove odpirat.

Reže zraka so namenske, da hladi, oziroma cirkulira zrak, ne priporočam raznega mašenja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
GoranP

Pozdrav vsem. Sem novi lastnik gtr-a in me zanima katero olje dajete v ta motor in če je mogoče kdo poizkušal različna olja in opazil kakšne razlike (prednosti/slabosti). Prav tako me zanima za olje v kardanu kaj uporabljate. Ima mogoče kdo kakšen predlog glede povišanega vezirja in pa mogoče sliko? Rabim malo višjega ampak ne takega da bo zgledal kot poštarski moped 😉. Pa še ena stvar me zanima. Katere gume imate nameščene in koliko km naredite z njimi. Katera je tista prava izbira če upoštevaš zanesljivost, cena, kilometrina. Hvala vam za odgovore

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • smasher
      Torej jaz se vozim na elektriko samo ko vozim viličarja .  Ampak enkrat je nanjutubu enđiniring explejnd razlagal kako elektro avti ne rabijo motorja pa se ne strinjam s tem. Torej recimk zdej za kawo na vem ampak moj plan za elektro moped je bil ravno ta da projektiraš na moč ki jo uporabljaš večino časa, ker elektromotor komot dela nonstop na 75% moči. Torej motor sprojektiran da vleče "normalno" v srednji prestavi in potem je ena nižje za recimo štartanje sredi klanca in visoka prestava za neobremenjeno vožnjo po ravnici. Torej teoretično 3 prestave so dovolj za elektro motor.  Kawa ima verjetno 4 zaradi izkoristka navora, kot so delali nekoč raziskavo športni motorji "letijo" že ko na tla spravijo samo 35 konjev (dobra aerodinamika, oprijem, zmerna teža). Eketro motorji imajo omejeno količino obratov, čeprav je razpon dosti večji kot pri bencinarjih. Če se komu da računat, razmerja, ampak recimo če hočemo optimalne pospeške bo tudi motorju ki zmore 50 000 obratov enkrat teh zmanjkalo (pa že to cnc rezkar z visokimi obrati), torej če hočeš izkoristit ves navor elektromotorja je treba dat menjalnik, še aku vijačniki imajo 2 prestave. 
    • farang
      Danes najden v ITA.  Hvala vsem ki ste pomagali z delitvami na socialnih omrežjih.
    • b2z25
      Sicer nikjer nič uradnega vendar na forumih se omenjajo špekulacije, da bo Euro5 pokopal omenjeni motor.
    • ligenjček
      JOj kaj pa zdAJ?
    • ligenjček
      a če mi simpatična mladenka začne pisat v angleščini pa mi želi pošiljat nage slike se lahko torej tu pritožim? 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!