Skoči na vsebino

Suzuki LS 650 Savage


motofrik

Priporočene objave

Ima kdo kaj izkušenj s tem tipom motorja? Na kaj je treba biti pozoren pri nakupu rabljenega. Vzdržljivost in vzdrževanje? Pri nas jih v oglasih ni, v tujini pa kar nekaj,... tako, .) da če ne bo pri nas, bi bila varianta Nemčija... Iskal po starejših temah, pa nič ne piše o njem. :angry2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav!

Tudi meni je to edini čoper, ki bi ga imel. Imel sem ga priložnost dvakrat videti in slišati v živo. Lastnik edinega takšnega primerka tukaj na našem koncev je imel za povedati same dobre stvari o tem motorju... Drugače so pa ti motorji znani po vibracijah in po tem, da jih je pred vožnjo potrebno lepo segreti, to pa sta tudi edini večji "pomankljivosti". Je pa v živo ta čoper nekoliko manjši, kot izgleda na slikah. Ni tako napihnjen kot drugi motorji te prostornine.

P.s. Štima je pa res nora :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moj znanec ga tudi ima, vendar jih je res zelo malo v sloveniji. zvok motorja pa je res hud. nekaj kilometrov sem vozil za njim in sem mislil, da mi ušesa odpadejo :D je pa res, da ma čisto odprt izpuh, tako da kar ogenj ven seka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, da jih je malo v Sloveniji, sem tudi sam opazil.. Bo menda res treba v D pogledat, ali pa kaj pri nas zvohat. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa malo sem še razmišljal, pa dal v ožji izbor še EN500... Ker LS-a bom verjetno res malo težje dobil pri nas. Gre se mi bolj za ceno registracije, ker prav veliko se ne bo časa vozit, da bi pa dajal ogromne denarje za registracijo, se mi pa ne znese. :( V oko mi je padel model '94, na jermen. Bi bil boljši LS ali EN? .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja odvisno od sistema zavarovanja. Gledano po kW padeta oba v isti razred (tak sistem ima večina zavarovalnic), gledano po prostornini motorja pa je EN za en razred nižje (tak sistem ima samo zavarovalnica Generali, pa še to vprašanje kako dolgo še bo).

Glede ostalih stroškov pa mislim, da neke hude razlike ne bo.

Pri izbiri upoštevaj tudi to, da je dele za EN veliko lažje dobit, kot za LS, saj glede motorja pašejo od ER in KLE.

Pa še to mogoče, EN je dvovaljnik, LS pa enovaljnik, tako da malo razmisli tudi o tem, kaj ti bolj ugaja. LS posledično bolj trese in ima več navora v nizkih obratih in tudi zaviranje z motorjem zna biti dokaj močno. Motor od EN-a pa je eden boljših kawasakijevih motorjev, saj se je uspešno obnesel pri vseh modelih...kot so GPZ, ER, KLE in EN.

Kakorkoli se boš odločil ti želim srečno roko pri izbiri motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsak ta prav čoper je V Twin!

En in LS sta kar nekaj, čoperja pa bolj švoh. Pa ne rečem s tem, da sta slaba motorja, le nekako ne spadata v image choperjev. IMHO!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BTW:

gledano po izviru besede chopper (to chop), je definitivno totalno nepomembno koliko valjev ima masina.

BTW 2:

ne EN in ne LS ne sodita v kategorijo chopper, kot vecina teh serijskih zadevsn. :)

cruiser mogoce, ne chopper. :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sem šel enkrat enga gledat, pa se je videlo, da je bil že na tleh. Pa še cilinder ni ornk tesnil.

Je pa bil to en uvoz iz Nemčije, lastniku se je pa videlo, da ga je sam ene 2x v življenju videl :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 let pozneje...

Živjo vsem skupaj!

Mene zanima, če bi mi kdo lahko razložil kaj se dogaja z mojim motorjem. Znamka motorja je Suzuki LS650 Savage in ima približno 36000 kilometrov. Motor je bil vedno serviran in je zelo očuvan. Pred nekaj dni pa se je nekaj zlomilo. Stvar je taka - Pelal sem se do bencinske črpalke in preden sem ga ugasnil je bilo vse uredu. Vendar ko sem hotel že spet prižgati da ga natočim, mi je neki začelo ropotati. Sprva sem mislil, da je alnesor v okvari, vendar pri majsorju je bilo vse uredu. To ropotanje prihaja ali iz alnesorja ali pa bata. Če mogoče kdo ve približno kaj je narobe naj prosim pove.

Hvala vsem skupaj!

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za lažje razumevanje tvojega vprašanja in problema, prosim če pod svojo objavo dodaš še legendo, kjer besedi alnesor in majsor prevedeš v slovenščino

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo vsem skupaj!

Mene zanima, če bi mi kdo lahko razložil kaj se dogaja z mojim motorjem. Znamka motorja je Suzuki LS650 Savage in ima približno 36000 kilometrov. Motor je bil vedno serviran in je zelo očuvan. Pred nekaj dni pa se je nekaj zlomilo. Stvar je taka - Pelal sem se do bencinske črpalke in preden sem ga ugasnil je bilo vse uredu. Vendar ko sem hotel že spet prižgati da ga natočim, mi je neki začelo ropotati. Sprva sem mislil, da je alnesor v okvari, vendar pri majsorju je bilo vse uredu. To ropotanje prihaja ali iz alnesorja ali pa bata. Če mogoče kdo ve približno kaj je narobe naj prosim pove.

Hvala vsem skupaj!

LP

ja kole ..vzemi anlesor dol pa poglej , če se ni zobek zataknil .. če ne pa tvojga majsorja pošlji v 3pm... ne more ti govort de je v redu če ropota ... ja pa poglej če se ni aspruh zalosal...

drugače pa - vzemi dol zaganjač ... poglej če je vse v redu z zobnikom .. če je , lahko izoliraš plus in minus kabel ter ga vžgeš na "porivanje" .. če bo potem še ropot , ga pelji k mehaniku .. kamor ga boš verjetno itak...

drugače pa meni zelo všečen motor..naslednik mojega .... enkratna oblika cilindra !!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po moje je mislil ajnlaser -elektrostarter. Kaj je pa ''majsor'' pa ne bi pogruntal... Mojster mogoče? Samo, kaki mojster, če ni ugotovil napake...?

---

Aja, si že napisal...

Popravljeno . Popravil motofrik
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a tako, majstor pa anlaser bi pa že zastopil :) če ti pri vžigu ropota otem to nima veze z batom, če bi bat tolko ropotal moped sploh delal nebi....kot že rečeno imaš verjetno pobran zobniček

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kar se tiče tega zaganjača (hvala ker si me spomnil ;)) smo dali dol in ssmo vse to naredili in ga tudi probali prižgati na porivanje, vendar še vedno ropota... Bom pogledal jutri auspuh pa bomo videli.

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imeli sličen problem, počil je ležaj na gredi za odpiranje ventilov. Ko me motor tekel je čudno ropotalo in se širilo po bloku motorja, vendar je bilo očitno, da je nekaj narobe pri cilindru.

pa je bilo z motorjem narejeno samo 15kkm. Tako da predlagam, da se pregleda to.

Popravljeno . Popravil HyperJack
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dokler mu boste razložili bo res nekaj crknilo-dokonca zaropotalo.Za zdaj po razlagi sodeč najprej demontiraj zaganjač in preveri zobnik,če ni na zobniku (sklopke-bendixa) in vidiš samo zobnik in zobje niso poškodovani bo potrebno demontirati pokrov in magnet za magnetom pa je ponavadi(sicer je pri določenih izvedbah lahko tudi na vmesnem zobniku)tako imenovani freilauf-prosti tek in ta je poškodovan! :hmm:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pelji moped k ta pravemu mehankarju in ne k šalabajzerju pri katerem si bil, ali pa fukni moped na odpad, ker ti je očitno motoroznanstvo španska vas. Če pa bi rad začel šravfat si kupi najprej podrto Tomosovo štirko, si vsaj kakšne posebne škode ne boš delal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo vsem skupaj!

Mene zanima, če bi mi kdo lahko razložil kaj se dogaja z mojim motorjem. ......

LP

pokukaj malo sem:

mogoce ti bo kaj vec jasno preden naslednjic odpiras temo z naslovom "Problemček... okvara neznana???".

in iskalnik ima namen. hecno, ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!