Skoči na vsebino

Pletenice, ojačane cevi za zavore, zajle...


elbarto

Priporočene objave

po nasvetu Transalpa poiskal, našel, poklical in šel k oni na Tržaški ... bo jutri zrihtano za 1500 sitnih ... yeehaa ...

Popravljeno . Popravil hotschko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole je pa dobro vedt za drugič!!! ;) :P :D :rolleyes: <_<

Ciao,by Pero

PS:In Hočko kaj ti bodo naredl za tistega čuka???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PS:In Hočko kaj ti bodo naredl za tistega čuka???

zamenjali so mi "zajlo" za števec ... bovden je ostal isti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zaenkrat sem jih vedno kupoval originalne za števc, za ostale pa sem poskrbel sam. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ljubljana nasproti Jurmana.Malce starejša nizka hiša, ima tablo na hiši.

Meni je že naredil zajlo za KLE-ja za števec.Poceni in dobro

LP

Leteči

Ne nasproti Jurmana ampak eno krizisce pred Jurmanom. Na desni strani, ko se gre v Fuzine. Ce imas zajlo sabo, ti jo takoj naredijo. Vsaj vcasih je bilo tako.

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

Mogoče kdo ve od kerga motorja bi lahka dal zajlo za števc na ducati monstra? Sm klicu že zastopnika pa ne morjo dobavlat delov vsaj še do marca...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Podobn problem mam jest na svoji cagivi. A mislte da bi na moj motor pasala tud zajla od ducatija, ker je moj mito itak ponaredek 998.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dolgi most Lj,nasproti gostilne Pri Babici se nahaja delavnica,kjer vam hitro in poceni izdelajo vse mogoče zajle...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kot rečeno ... glej v zgoraj predlagano temo ... poceni, kvalitetno ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Na moto guzziju nevadi zavore kljub dvema sprednjima diskoma niso ravno ostre. Glede na mojo umirjeno vožnjo so zavore čisto v redu, vendar mislim, da za nenadno hitro zaviranje (ovira na cesti) premalo primejo. Včeraj sem menjal zavorno tekočino, vendar se ob stisku ročica še vedno poda vse do balance!

99% sem prepričan, da sem popolnoma odzračil zavorni sistem (res da sem to prvič delal na motociklu, vendar sem to že večkrat uspešno naredil na različnih avtomobilih). Predvidevam, da prednje zavore premalo primejo tudi za tehnični pregled. Zato razmišljam o vgradnji opletenih zavornih cevi, vendar je Gidl lepo opisal, da z opletenimi cevmi lahko dobimo preveč ostre zavore.

Kakšna mnenja o vgradnji opletenih cevi na nevado oziroma o vzrokih trenutne mehkobe?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na Husotu je razlika več kot očitna. Mogoče pa so bile originalne gumijaste tako za en k...c. Ročica ima manjši hod, zavorno moč se da zelo natančno dozirat in potrebna je manjša sila na zavorno ročico. Prav zaradi natančnosti imam več zaupanja proti nekontroliranem zdrsu na mokri cesti. Z gumijastimi je bil občutek zelo plehek in nedoločljiv.

Približno kvaliteto gumi cevi naj preizkusi vsak sam. Na parkiranem motorju stisni ročico zavore do točke kjer naj bi bilo kolo blokirano. Nato naprej stiskaj ročico z vso močjo in boš videl razteg gume. Pri Husotu je šla ročka skoraj do balance!? Zdaj, z brembo cevmi je ne premakneš nič. Prej se zlomi ročka.

E, to je to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na Husotu je razlika več kot očitna. Mogoče pa so bile originalne gumijaste tako za en k...c. Ročica ima manjši hod, zavorno moč se da zelo natančno dozirat in potrebna je manjša sila na zavorno ročico. Prav zaradi natančnosti imam več zaupanja proti nekontroliranem zdrsu na mokri cesti. Z gumijastimi je bil občutek zelo plehek in nedoločljiv.

Približno kvaliteto gumi cevi naj preizkusi vsak sam. Na parkiranem motorju stisni ročico zavore do točke kjer naj bi bilo kolo blokirano. Nato naprej stiskaj ročico z vso močjo in boš videl razteg gume. Pri Husotu je šla ročka skoraj do balance!? Zdaj, z brembo cevmi je ne premakneš nič. Prej se zlomi ročka.

E, to je to.

kje si kupu ....

kolko šoldu..

možne barve?????????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kje si kupu ....

kolko šoldu..

možne barve?????????

Motosprint v Trstu

Dobrih 100 eur (3 cevke)

Sam sem kupu inox. Imaš na razpolago tudi ergal končnike vseh barv, ki so nekaj dražji. Za barvane cevi pa ne vem.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz imam nepletene pa sem zelo zadovoljen z bremz efektom, ker ni premočan ampak zelo pravšen, ni šans da kje ne bi zbremzal oz kolo lahko tudi zablokira, če pretiravam

če bo potreba, bom menjal za pletene, nabavil pa bi jih pri nekom iz šmarja-sap oz grosuplja??, ki dela tricikle, kao zelo ugoden

če ima nek motor slab zavorni efekt bi se mogoče zamislil nad ploščicam ali pa poiskal po netu, če je to v naravi tega motorja, preden bi šel v kakršnokoli investicijo

Popravljeno . Popravil D.J.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz imam nepletene pa sem zelo zadovoljen z bremz efektom, ker ni premočan ampak zelo pravšen, ni šans da kje ne bi zbremzal oz kolo lahko tudi zablokira, če pretiravam

če bo potreba, bom menjal za pletene, nabavil pa bi jih pri nekom iz šmarja-sap oz grosuplja??, ki dela tricikle, kao zelo ugoden

če ima nek motor slab zavorni efekt bi se mogoče zamislil nad ploščicam ali pa poiskal po netu, če je to v naravi tega motorja, preden bi šel v kakršnokoli investicijo

Z opletenimi cevmi se povečanje sile na zavorni ročici bolj linearno prenese na disk - tako lahko zavorno silo bolj natančno doziraš. Na sam zavorni efekt imajo zelo malo vpliva - če sploh.

lp, D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-povečanje sile se bolj linearno prenese na disk

-nima vpliva na zavorni efekt

:OK:

predvsem pri poletnih temperaturah postane starejša nepletena zavorna linija po občutku bolj spužvasta

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-povečanje sile se bolj linearno prenese na disk

-nima vpliva na zavorni efekt

:OK:

predvsem pri poletnih temperaturah postane starejša nepletena zavorna linija po občutku bolj spužvasta

-na zavorni efekt ima vpliv vse (od npr. radialne zavorne pumpe, do cevk, ploščic, zavornih čeljusti, diskov, zavornega olja ipd)

-vse "zavorne linije" so pletene. Ene z zunanjo jekleno mrežco, druge pa z armaturo, ki se nahaja v gumi. Brez te armature, ali pa če je prestara in poškodovana se ne boš ustavil, razen z podplati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res, vse so armirane.

Tiste, ki imajo vrhnjo plast kovinsko, zakaj so trše? Saj so znotraj vseeno gumijaste kajne? So vlakna ki so v "navadni" gumijasti cevki elastična?

In ali se dogaja, da zavorna napeljava poči?

Ideja :doze: : mogoče se "navadna" cev bolj razteza, ker ima več gume, zato ker mora biti v gumi ojačitev. Cevi ki pa imajo ojačitev zunaj (kovinsko) pa so lahko izredno tanke, saj ves pritisk drži kovinski del, guma samo "dihta". Možno?

Kaj če bi namontiral alkaten? (bolj čudna ideja, ampak na vsak n takih je ena genialna)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res, vse so armirane.

Tiste, ki imajo vrhnjo plast kovinsko, zakaj so trše? Saj so znotraj vseeno gumijaste kajne? So vlakna ki so v "navadni" gumijasti cevki elastična?

Navadne zavorne cevi so sestavljene tako (od znotraj ven):

1. luknja :)

2. guma cca. 1mm

3. 'tekstilni' oplet

4. guma (tanka)

5. 'tekstilni' oplet

6. zunanja guma (0.5 mm)

post-2208-1106515979_thumb.jpg

In ali se dogaja, da zavorna napeljava poči?

Verjetno se ne dogaja prav pogosto, je pa možno - ko je cev že stara in preperela...

Ideja :doze: : mogoče se "navadna" cev bolj razteza, ker ima več gume, zato ker mora biti v gumi ojačitev. Cevi ki pa imajo ojačitev zunaj (kovinsko) pa so lahko izredno tanke, saj ves pritisk drži kovinski del, guma samo "dihta".  Možno?

Vlaknast oplet je pač bolj prožen in se bolj razteza kot kovinski oplet.

Kaj če bi namontiral alkaten? (bolj čudna ideja, ampak na vsak n takih je ena genialna)

Alkaten je res čudna ideja, saj se - kolikor vem - ne uporablja tam, kjer so visoki pritiski... Avtomobili pa že od nekdaj uporabljajo trde kovinske cevi za zavorno napeljavo povsod, kjer ta ne rabi biti gibljiva.

lp, D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po treh dneh preizkusov sem zadevi skoraj prišel do dna: cevi so v redu, niso raztegljive. Preiskus je enostaven: med priključek cevi in zavorni cilinder (oziroma v priključek na zavornih kleščah) daš tesnilo (dovolj trdo gumo) in stisneš ročico. Če ni več gumijastega občutka, je težava v zavornih cilindrih. Toda kje točno? Popolnoma sem razstavil in pregledal oba cilindra, vidnega ni nič! :blink: :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

. . . Včeraj sem menjal zavorno tekočino, vendar se ob stisku ročica še vedno poda vse do balance! 99% sem prepričan, da sem popolnoma odzračil zavorni sistem (res da sem to prvič delal na motociklu, vendar sem to že večkrat uspešno naredil na različnih avtomobilih) . . .

Kako si menjal zavorno tekočino? Sistem pri motorjih oz. odzračevanje ni enako kot pri avtomobilu? Lahko se mal zaj... in skor sigurno ti ostane v sistemu zrak, ki ga pol z muko ven spravljaš!!!! :(

Po treh dneh preizkusov sem zadevi skoraj prišel do dna: cevi so v redu, niso raztegljive. Preiskus je enostaven: med priključek cevi in zavorni cilinder (oziroma v priključek na zavornih kleščah) daš tesnilo (dovolj trdo gumo) in stisneš ročico. Če ni več gumijastega občutka, je težava v zavornih cilindrih. Toda kje točno? Popolnoma sem razstavil in pregledal oba cilindra, vidnega ni nič!  :blink:  :?

Zavorni cilindri imajo bate, ki se ob pritisku na zavorno ročico pomikajo proti disku, oz. pritiskajo zavorno ploščico ob disk. Ko sprostiš ročico, se sprosti samo sila, ki pritiska ploščico ob disk, torej naj bi bat in ploščica ostala v istem položaju, oz. ploščica drsa ob disk. Ker je tesnenje med batom in čeljustjo že staro (postarana guma, manj-elastična), guma potegne bat nekoliko nazaj! Zaradi tega ostane preveč prostega hoda med batom oz. ploščico in diskom. Ko naslednjič pritisneš na zavoro, moraš najprej prepotovati prosti hod, kar ti lahko pobere skoraj cel hod ročice, namreč ko se enkrat dotakneš diska, je teoretično hod res minimalen (odvisen samo od stisljivosti z. tekoč. in razteznosti z. sistem).

Ali se zavorni občutek izboljša, če najprej mal "pumpaš" z zavorno ročico :?

Velika verjetnost je, da imaš zgoraj opisana problema, še največji problem ti dela pa zrak!

Če nisi najbolj racionalno zamenjal zavorne tekočine, je sistem za odzračevanje naslednji:

- odpri zgornji pokrovček

- pritiskaj oz. kar "drk...", tolči po zavorni ročici par ur (2-6h) :kva2: , na vsek toliko bo mogoče skočil ven kak mehurček .) , zberi več folka in se menjavajte :D

Tisto, da napumpaš zavorno ročico in nato na spodnjem ventilu na čeljusti spuščaš kao zrak ven, tu ne deluje :angry: !

Lahko pa še enkrat zamenjaš zavorno tekočino po pravilnem postopku :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če nisi najbolj racionalno zamenjal zavorne tekočine, je sistem za odzračevanje naslednji:

- odpri zgornji pokrovček

- pritiskaj oz. kar "drk...", tolči po zavorni ročici par ur (2-6h) :kva2: , na vsek toliko bo mogoče skočil ven kak mehurček  .) , zberi več folka in se menjavajte  :D

Tisto, da napumpaš zavorno ročico in nato na spodnjem ventilu na čeljusti spuščaš kao zrak ven, tu ne deluje :angry: !

Zanimivo, pri meni je avtomobilski sistem kar delal - pumpal sem samo kakšno uro. :) Zakaj pravzaprav ne bi delal? V čem je razlika med avto in moped zavoro!?

Sem pa takrat iskal informacije na to temo in ena med temi je bila tudi, da pustiš čez noč pokrovček odprt (seveda ne v kakšni vlažni kleti) in mehurčki kar sami zapustijo cevi... A tega še nisem preizkusil. :)

lp, D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!