Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
axxxi

Predolga veriga, členi...

Recommended Posts

BaTeMaN

Kupujem verigo za ZZR 250 in najbrž bo to DID-ova veriga, ki bo pomoje prav tako predolga... ???

Ima Oringe in stane med 22 in 24 000,00SIT... pomoje bo to kar OK.

Sedaj mi pa prosim povejte kakšen je postopek krajšanja ?!

Pomoje je en vezni ring z varnostno zaponko,... odvečne pa pač odbrusiš dol... če se ne motim :)

Mislil sem celo da so verige iz enega kosa (beri brez raztavljivega člena).

Hmmm prosim svetujte mi, če je to to ?! Ker original stane krepkih 37 tisočakov... sem bolj nov v vsem tem :)

O sedanji lahko rečem, da se je "pretegnila" pri 27 000km. Zanima me tudi kako ugotovim obrabo zobnika. Na zadnjem servisu je sicer rekel, da zobniki so še OK,.. veriga pa da nebo dolgo... in res je... od takrat je preteklo 2500km in nimam je več kam nategovat. Pika na i je bila, ko mi jo je včeraj celo vrglo dol z zadnjega zobnika.

Share this post


Link to post
Share on other sites
miki
Kupujem verigo za ZZR 250 in najbrž bo to DID-ova veriga, ki bo pomoje prav tako predolga... ???

Ima Oringe in stane med 22 in 24 000,00SIT... pomoje bo to kar OK.  

Sedaj mi pa prosim povejte kakšen je postopek krajšanja ?!

Pomoje je en vezni ring z varnostno zaponko,... odvečne pa pač odbrusiš dol... če se ne motim :)  

Mislil sem celo da so verige iz enega kosa (beri brez raztavljivega člena).

Hmmm prosim svetujte mi, če je to to ?! Ker original stane krepkih 37 tisočakov... sem bolj nov v vsem tem :)  

O sedanji lahko rečem, da se je "pretegnila" pri 27 000km. Zanima me tudi kako ugotovim obrabo zobnika. Na zadnjem servisu je sicer rekel, da zobniki so še OK,.. veriga pa da nebo dolgo... in res je... od takrat je preteklo 2500km in nimam je več kam nategovat. Pika na i je bila, ko mi jo je včeraj celo vrglo dol z zadnjega zobnika.

kup komplet pa ne bo predolga(2 verižnika+veriga). Verižnike moraš pa tudi menjati, ker naslednja stvar ki jo boš naredil boš menjal verižnika.

Nova veriga pa stara verižnika...to ne dela dolgo

Share this post


Link to post
Share on other sites
HHV

Bateman!!!!

Pojdi na stran Predhodna 1, 2, 3, 4

To fantič piše na vrhu strani. Klikete, klikete, klik, pa si na začetku, sredi, četrtku itd. Samo vmes je treba pa čitat, pa si na koncu brihten ko buče! No pa da te ne bom samo zajeb...l, ti povem, da je tisto glavno, kar te verjetno najbolj j..e, napisal Brane. Čitat in uči se.

Matr, pa smo včasih pionirčki maršalu Titu prisegal da se bomo učil, ta ta nova generacija pa še brat neče.....!!!! Grrrrrr!! :cry: :wink: :wink: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
BaTeMaN

hehe ni časa :) pa saj berem pa berem,.. pa vas takoj odnese off topic,.. pa neham brat :) se bom pobolšal obljubim :) evo že berem ! dober začetek a ne ? :) hehe

sorry

PS: niste se zjasnili kaj je zdaj z zaponko ? :) DA ali NE ! je res NEVARNA ? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
HHV
hehe ni časa :) pa saj berem pa berem,.. pa vas takoj odnese off topic,.. pa neham brat :) se bom pobolšal obljubim :) evo že berem ! dober začetek a ne ? :) hehe

sorry

Pohvaljen!!! Priiiiiideeeeeen!

:wink: :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
onboard

Živjo folk,

rabim vašo pomoč...

in sicer, zanima me kje v Sloviniji bi lahko dobila člene za verigo oz. celo verigo.

Mogoče izdeluje to kak privatnik ali se lahko kupi samo original?

Hvala za odgovore in pomoč.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
budacki
Živjo folk,

rabim vašo pomoč...

in sicer, zanima me kje v Sloviniji bi lahko dobila člene za verigo oz. celo verigo.

Mogoče izdeluje to kak privatnik ali se lahko kupi samo original?

Hvala za odgovore in pomoč.....

Kupis original in nimas problema. Menjas en clen, pa poc drugi in tako naprej. Zamenjas komplet zobniski set in resnicno nimas problemov.

Share this post


Link to post
Share on other sites
YAMASAKI
Živjo folk,

rabim vašo pomoč...

in sicer, zanima me kje v Sloviniji bi lahko dobila člene za verigo oz. celo verigo.

Mogoče izdeluje to kak privatnik ali se lahko kupi samo original?

Hvala za odgovore in pomoč.....

Poglej v Louisu: http://www.louis.de/_40964457d22ce76c1fd65....php?topic=list, v Ljubljani pa je podjetje Trg preko katerega lahko naročiš.

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
roadbuster

Kar velika večina mislim da nas daje na svoje konjičke kompleten set zobnikov in verige hkrati...in večina ne daje gor originalov,eni recimo dajemo gor D.I.D. komplete,ki so mislim da tudi cenovno dokaj ugodni v primerjavi z originalom...ampak izbira vsakega posameznika.Menjat členke po moje ni najboljša rešitev,ne s strani varnosti (kaj,če ti jo utrže v ovinku pri brzini?) ne ekonomske...ko so členki slabi,je za zamenjat verigo v kompletu...aja,pa D.I.D. komplete imajo v vsaki bolje založeni moto trgovini ali pa pri serviserjih,drugače ti jo pa naročijo...ker vseh in za vse motorje itak ne morejo imeti ;)

Edited by roadbuster

Share this post


Link to post
Share on other sites
roadbuster

Napiši pol,da je to za speedway mašino...to je druga zgodba...

Edited by roadbuster

Share this post


Link to post
Share on other sites
onboard

fantje hvala za pomoč,

bom te dni malo pobrskala kaj se da narest, pa vas potem obvestim, ko dam motor na ketno .)

Share this post


Link to post
Share on other sites
SEOI-NAGE

fantje eno vprašanje. DID 525 VM2 sicer je ketna z členom ki ga je potrebno zakovičit. Jaz sem zadnje kolo pobral dol, zadnji zobnik, sedaj bom še prerezal verigo in dal sprednji verižnik dol.

Ko namontiram nove verižnike, kdaj ketno zakovičim - na motorju ali jo je potrebno prej ? Če jo prej moraš še nihajno dati dol.

Hvala za pomoč

Share this post


Link to post
Share on other sites
k0ci

samo a si ti ziher da bi dobil neskončno (zakovičeno) ketno čez ti dve mesti, označeni na sliki......ok, čez prvo bi še šlo, če bi snel nihajko, sam za tisto na nihajki pa ne vem :grrr , bi jo moral kar mal pofleksat a ne :)

post-9362-1228167142_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
danci1973
Ko namontiram nove verižnike, kdaj ketno zakovičim - na motorju ali jo je potrebno prej ? Če jo prej moraš še nihajno dati dol.

Ketno obvezno zakovičiš vsaj en teden preden jo montiraš in to obvezno v kopalnici ob prisotnosti vsaj treh devic. :slap:

Ne bi bilo slabo, če bi vsaj en kanček pomislil...

D.

Share this post


Link to post
Share on other sites
SEOI-NAGE

Lihkar sem imel eno devico, škoda ki se nisem spomnil prej. Potem moram zakovičit gor dio porko

Share this post


Link to post
Share on other sites
danci1973
Lihkar sem imel eno devico, škoda ki se nisem spomnil prej. Potem moram zakovičit gor dio porko

A je že prepozno? ;)

Ja, seveda - najprej zmontiraš zobnike, potem napelješ verigo in na koncu zakovičiš. Pri motorjih, ki imajo zadnjo vilico z ojačitvijo ponavadi niti ni drugega načina.

D.

Share this post


Link to post
Share on other sites
SEOI-NAGE

Hvala, kakšno orodje je pa tole za kovičenje. Je možno doma narediti tole zadevo ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
k0ci

...no, če imaš še kak rezervi vezni člen jo lahko že prej zakovičiš, lahko potem vsaj rečeš da si se naučil ketno montirat na lastnih napakah

orodje za kovičenje imajo v louisu, lahko ga pa tudi doma narediš ja, izgleda nekaj podobnega kot mikrometer, nastaviš na štifta in zašraufaš da se zaprešata, lahko pa tudi en konec ketne nekam opreš in s kladivom zakovičiš :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
SEOI-NAGE

Hvala, mi je tudi koci nekaj povedal pa bom poskušal po domačem receptu. Bom poročal ko prerežem ketno, vse očistim potem pa poročam kako bo šlo za gor. Najbrž bo pa treba kupit na koncu ja:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • nejc15
      kateri izpit rabis za supermoto yamaho dt 50? AM?
    • kronik
      Ne znam da li je vec netko napisao ali vrijedi ponoviti. U Hrvatskoj je prijeko postena vlada odlucila zbog vlastite nesposobnosti zaraditi novce uvesti drakonske kazne za prekrsitelje u prometu. Kao navodno time uvode red i smiruju razuzdanu rulju.  Naravno da tako visko kazne nisu radi popunjavanja svojih osobnih potreba i punjenja budgeta!! Tko god da je to pomislio treba ga zakonom zabraniti !! Hrvatska vlada je itekako sposobna i pametna i lijepa i ......         Zato se ta prepametna i prelijepa i prekrasna vlada sjetila posaditi kamere na svakom kutu. A posto su tako pametni zaboravili su da su zakonom tmo davno sami sebi ucinili uslugu. Naime zabranili su snimanje javnih povrsina kamerama. Ono da se ne vide sva njihova sranja po novinama i televiziji.  Zato su im sve te kamere i zapisi zakonski gledano neupotrebljivi!! Sve dokle ne pise neka tabla na kojoj pise pozor kontrola prometa / mjerenje brzine vrijedi pravilo `ko te jebe vlado i samo gas!  Jadranska magistrala - eto mene opet! 🤘💪 Tu sam infomaciju dobio danas od jednog frenda iz Zagreba koji radi za policiju!! Ako on mene laze, lazem i ja vas.  Ali kada malo bolje razmislim vec mi je trebalo stici nekoliko kazni ....
    • Peter1270
    • Buschi
      Vsakršno glasovanje tuki, ali pa kjerkoli drugje in nošenje nekih peticij  na vlado je BREZVEZE. JASNO ! Ker zeleni so pri nas premočni, da bi lohka uspel. Zraven seveda  potegnejo še domačine in smo tam kjer smo. Za zelene vemo, da so zelni, dokler imajo zelence: torej je potrebno najprej podkupiti njihove vodje. Naprej, domačini bojo vedno proti, ker...kdo pa bi želel poslušati nenehno drkanje in prdenje  motorjev, vse dni, vse vikende...še jaz ne, pa se imam za petrolheada.  Torej, je potrebno najti lokacijo z minimalno vasmi naokoli, po možnosti v kakšnji kraški luknji, ampak še vedno dovolj blizu neke večje vasi in dovolj blizu AC. Zakaj večje vasi: zato ker bi recimo v ceno kosovne/urne/dnevne karte dal nek popust za kosilo v neki vaški oštariji. Ali pa bi nekaj procentov cene stopnice doniral v proračun krajevne skupnosti te vasi. Ko bi birti videli, da lohka tedensko prodajo 200 kosil več, bi jim že začeli delati klikerji. Tako bi dobil domačine na našo stran, ker bi dirkališče pomenilo razvoj tega kraja. Razrasle bi se oštarije po tej vasi, kakšni penzijoni ali meni ljubše: kmečki turizmi. Vas bi dobila nov asfalt, urejene pločnike, lepe rondoje z ogromno rož na sredini, LED javno razsvetljavo, kakšno malo pumpo itd, itd in vsi bi profitirali. REČMO. Poleg dirkališča itak rabiš neko minimalno infrastrukturo, za kar rabimo vzdrževalce, to pa pomeni tudi nekaj delovnih mest. Jaz bi se šel dirkališče na tak način. Počasi, lepo in prijazno. In, na vsake 500m stacionarni radar, katerega denar bi šel tudi v proračun krajevne skupnosti.
    • Scarabeo 500
      Sigurno si Bosanc , ajd malo za šalo.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!