Skoči na vsebino

Yamaha YBR 250


C4V4L13R

Priporočene objave

a se komu kej sanja kdaj bojo toje ybr-ko k nam pršlepal :D

pomoje bi mogla bit po novem letu že v štacunah!!! :naughty:

če kdo kej zve nej pove. :rolleyes:

mislm d sm vidu d pride 2007 na trg v evropi tku d vrjetn tud pr ns ne bo dost kasnej

Popravljeno . Popravil C4V4L13R
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa saj tista črna na sliki ni tako grda..Spodoben motorček za po mestu, neke rakete pa ja ne pričakujete.

Vse je za svoje namene pripravljeno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa saj tista črna na sliki ni tako grda..Spodoben motorček za po mestu, neke rakete pa ja ne pričakujete.

Vse je za svoje namene pripravljeno

točn tko, vsem itak d ne bo všeč, kr nekaterim pač nakedi nikakor ne sedejo, tle se pa pač govori o tem kok je motor dobr v tem za kar je namenjen, ne pa da se tle navajajo neke ekstremne primerjave kukr bi primerjov ne vem mercedesa s hyundaijem :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v avtošoli te učijo da se z predno bremzo bremza približno za 60% na zadno pa 40%

tolk za info sam :)

kaj pa ko bremzas na polno, in je zadnje kolo 15 centi v zraku, takrat tud zadnje kolo nosi 40% zaviranja? ah ja, takega zaviranja pa v avtosolah ne ucijo, pa se tisto kaj ucijo je narobe ali neuporabno... :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nism še vidu inštruktorja, k bi reku enmu, da naj se po 15 urah vožnje motorja, pelje po prvem kolesu, to je isto ko da bi reku daj vrzi motor na tla

Popravljeno . Popravil k0ci
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj pa ko bremzas na polno, in je zadnje kolo 15 centi v zraku, takrat tud zadnje kolo nosi 40% zaviranja? ah ja, takega zaviranja pa v avtosolah ne ucijo, pa se tisto kaj ucijo je narobe ali neuporabno... :BUA:

S tem se ne bom ravno strinjal.. Kar te tam učijo, je popolnoma primerno za znanje nekega začetnika. V avto šoli morajo namreč izhajat iz predpostavke, da je tisti, ki ga učijo, takrat prvič na dvokolesniku. In za nekoga, ki sta mu 2 kolesi popolnoma novi, je prav da začne lepo počasi in postopno.

Filing za tako zaviranje na polno, pa dobiš šele z nekaj prevoženimi km, ne pa po 200km, ki jih prevoziš v avto šoli, ponavadi še na kakem zjebanem motorju..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...ampak zaviranje v kriticni situaciji (pri katerem btw. nosi prednje kolo 100% zaviranja, kar je v nasprotju s tistim, kar ucijo) bi moral biti sestavni del ucenja. tistih 40 km/h in zavorna pot 40 m lahko opravis tudi samo z zadnjo zavoro.

:topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:topic:

Če bi hoteli naučiti nekoga, ki je na motorju prvič, varno zavirati na tak način, potem ne bi bilo več obveznih samo tistih par ur vožnje, ampak bi jih bilo potrebno najmanj 50 in polovica od teh na poligonu, kjer bi se treniralo te zadeve.. .) To pa enostavno ne bi šlo skozi, ker si veliko folka pri današnjih cenah ur, izpita sploh ne bi moglo privoščit.. Zato pa imamo šole varne vožnje, da se priučimo teh zadev, ki se jih v avto šoli ne moremo naučit.

Fora je, da zaviranje na polno iz 40km/h se še da naučit in obvladat v razmeroma kratkem času, tudi tekom vožnje v avto šoli, ampak zaviranja na polno pri hitrostih, s katerimi se motoristi vsakodnevno srečujemo pri vožnji, so pa popolnoma druga zadeva.. In za obvladanje tega, so potrebne izkušnje and that`s it. Kaj ti pomaga, če znaš na polno zavirat na poligonu pri 40km/h, če ti pa lahko nekje pri 120km/h pred tabo zapelje traktor.. Tu te reši samo občutek, ki si ga pridobil z izkušnjami.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

res ja :blush: pozabmo tistih 120km/h :lol1:

in se preselimo na zanesljivih 150

Popravljeno . Popravil C4V4L13R
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pilota tud naucijo vse... ...razen pristankov, ker je to pac najzahtevnejsi del letenja... :OK:

ma ne da se mi vec.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oj!

Verjetno bo tale ybr zelo uporabna zadeva. Kako izgleda, pa je stvar okusa. Osebno mi je lep. Kar se pa tiče zadnje zavore, pa menim, da je povsem vredu za takšen motor. Upam, da jih bodo kupile tudi avtošole, ker z čoperčkom se ni prijetno vozit po poligonu, ker vse neki ravsa po tleh :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oj!

Verjetno bo tale ybr zelo uporabna zadeva. Kako izgleda, pa je stvar okusa. Osebno mi je lep. Kar se pa tiče zadnje zavore, pa menim, da je povsem vredu za takšen motor. Upam, da jih bodo kupile tudi avtošole, ker z čoperčkom se ni prijetno vozit po poligonu, ker vse neki ravsa po tleh :blink:

:grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Cast aluminium 17-inch wheels, LCD instruments, big front disc and distinctive modern styling � the YBR250 has got the style and specification to turn the 250 class on its head. The torquey four-stroke, five-speed single engine means the YBR is great in the city or out, solo or with a pillion. It does it all.
lazejo? :P
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hja ni slab motorček tale, čeprav bi glede na to da se že dve leti jajcam na 4 taktni 125ki, raje nabavil nekaj močnejšega, ker za 250 ko je res švoh, v primerjavi z kakim ZZR ali celo RS :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vse kar mu manjka, je 10 konjev in disk zadaj. pa kakih 10 centi sirine, ker prevec spominja na hondo cbr 125. :)

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav!

To, da je motor ozek je prej prednost kot slabost. Zadnjič sem v Budinpešti opazoval kurirje (večina jih vozi ybr 125 in bilo jih je res veliko) kako manevrirajo po mestu. Bili so pravi cirkusanti :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav!

To, da je motor ozek je prej prednost kot slabost. Zadnjič sem v Budinpešti opazoval kurirje (večina jih vozi ybr 125 in bilo jih je res veliko) kako manevrirajo po mestu. Bili so pravi cirkusanti :OK:

Ravno zadnjič smo v avtošoli trije govorili o razliki med ybr125 in er5. In vsi smo kot iz topa izstrelili, da je doooosti bolj okretna in vodljiva od er5...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam vecina se nas ne vozi 90% po mestu, ampak 95% izven.. :)

to je že res, sm kukr v naslovu piše City slicker al nekej podobnga, kr ti že samu pove, je motor namenjen za po mestu pa za na kakšne krajše turce

Popravljeno . Popravil C4V4L13R
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam vecina se nas ne vozi 90% po mestu, ampak 95% izven.. :)

Zato ste pa nabavli druge zadeve. Za tiste, ki pa nam/jim bodo izleti iz mesta redkost, pa zna bit ta motor po moje bomba. Čeprav, kot sem že večkrat prebral... vse do vključno 250 ccm je doooosti preveč prestavljanja, da bi motor nudil boljše potovalne lastnosti, kot enako velik skuter. Če pa je res, pa iz prakse ne bi vedel...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Siguren sem,da ima tale isti motorček kot Virago 250. Tega sem pa vozu in me je za 250ccm kar presenetu. po ravnem potegne do 130, navzdol do 145 km/h! Tale gre pa tudi sigurno tolk. Navora ima pa za prostornino ogromno že od prostega teka naprej. Če bo cena tegale okrog 600-700 jurju, je to sigurn best buy, ker je motorček uporaben za vse!

:OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!