Skoči na vsebino

Aprilia 750 Shiver


viggen

Priporočene objave

Prosim ne jemlji tega kot trolanje, ampak ZAKAJ HUDIČA? a se z orioginali ne da stisnt sklopke al kaj?

 

Originalne imajo premalo stopenj nastavljivosti, sploh za tiste, ki nimamo pol metrskih prstov. To je glaven razlog. 

Skoraj drugi glavni razlog je pa ta, da originalne ne soupadajo z estetiko mopeda. 

In če pogledaš, da stane komplet 20 €, je to za moje pojme must have zadeva. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za mene glavni razlog: če kresneš po tleh, lahko daš original ročko odlomljeno v žep in greš domov brez sklopke ali prednje zavore, krajša aftermarket pa ostane na balanci. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za mene glavni razlog: če kresneš po tleh, lahko daš original ročko odlomljeno v žep in greš domov brez sklopke ali prednje zavore, krajša aftermarket pa ostane na balanci. :D

No je pa tale velik bolš razlog, k od unga prejšnga....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za mene glavni razlog: če kresneš po tleh, lahko daš original ročko odlomljeno v žep in greš domov brez sklopke ali prednje zavore, krajša aftermarket pa ostane na balanci. :D

Jaz nikoli nisem razmišljal o tem razlogu, ker nimam plana metat motorja na tla. Enkrat je blo dost :P

 

No je pa tale velik bolš razlog, k od unga prejšnga....

Sto ljudi sto čudi. Tudi jaz tebe ne razumem, tako kot ti ne mene. Smo si pač različni.

 

Jaz dam na motor vse kar dam lahko gor. Pa to ne zato ker lahko dam, ampak zato, da neko stvar izboljšam, oz. si jo prilagodim mojim potrebam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za mene glavni razlog: če kresneš po tleh, lahko daš original ročko odlomljeno v žep in greš domov brez sklopke ali prednje zavore, krajša aftermarket pa ostane na balanci. :D

 

Če kresneš po tleh in lahko razmišljaš o nadaljevanju vožnje je tudi že nekaj:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Originalne imajo premalo stopenj nastavljivosti, sploh za tiste, ki nimamo pol metrskih prstov. To je glaven razlog. 

Skoraj drugi glavni razlog je pa ta, da originalne ne soupadajo z estetiko mopeda. 

In če pogledaš, da stane komplet 20 €, je to za moje pojme must have zadeva. 

 

 

:D o okusih se ne razpravlja, in OK, če so vam všeč. men delujejo kot fake spider bunde kupljene na tržnici arizona. 

enkat mi je nekdo razložu da s temi kratkimi lažje vozi, ker zavira/speljuje samo z dvemi prsti, in mu ročica ne naseda na orokavičena prstanca in mezinca.jez pa rad zagrabim z vsemi 4 prsti, ker se mi zdi da tako lažje nadziram popuščanje sklopke in prijemanje žlajfov......tako da za te kratke ne vidim nit enga samega + argumenta in sem zato vprašal tebe, ki nisi  tipičn internetni nabavljač pofla....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:D o okusih se ne razpravlja, in OK, če so vam všeč. men delujejo kot fake spider bunde kupljene na tržnici arizona. 

enkat mi je nekdo razložu da s temi kratkimi lažje vozi, ker zavira/speljuje samo z dvemi prsti, in mu ročica ne naseda na orokavičena prstanca in mezinca.jez pa rad zagrabim z vsemi 4 prsti, ker se mi zdi da tako lažje nadziram popuščanje sklopke in prijemanje žlajfov......tako da za te kratke ne vidim nit enga samega + argumenta in sem zato vprašal tebe, ki nisi  tipičn internetni nabavljač pofla....

zgledajo pač ku zgledajo, za tiste soude so več ku super. jst mam kjub temu, da delam vse z dvemi prsti dolge, ker na naših tehničnih nikol ne veš kdo se v kej vpiči. sicer pr mojemu ni blo nekih problemu s stiskanjem, bi pa jih takoj zamenjala na mašini od gospoda moža, ker tam pa res težko sklopko stisnem, isto je veljalo za zjčka. tko da meni za primt so te ročke bolj komot.

 

pa tudi neki novga navesiš na moped, kar je tudi en vir zadovoljstva :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz nikoli nisem razmišljal o tem razlogu, ker nimam plana metat motorja na tla. Enkrat je blo dost :P

 

A ko si ga enkrat po tleh vrgu si pa planiral al kaj? Sam da bi meu spet kej za šraufat, sej vem, dolgčas ti je bilo.  :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SLVR ja kam je pa šla šiverca?

Imaš kaj novega?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja, zdaj že ex mašina, je šla v dobre roke HyperJackove boljše polovice (da bo vsaj en taprav motor v garaži, hihi). Jaz pa novega žrebca še iščem. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne lubi se mi...ker je nasmeteno vse ko pes....

 

Na brzino je bilo napisano:

 

"Drgač pa prvi vtisi na Shiverci naprav Z.ju so bili, da je iz njižjih obratih na račun V2 mašine bolj poskočen...Tam kjer se Shiverci konča se Z.ju začne dogajat. Shiver je težko vozit pri 50km/h, Z gre s katero koli brzino tekoče =)

Zvok na Shiver je sedaj po predelavi brutalen, Z ima značilno sportski zvok  :P

Glede na to, da je Shiver po papirjih 30 kg manj kot Z.ja, se to pri sedenju in premikanju ne opazi. Ko spelješ je vseeno. Zavore primejo pri Shiver za odtenek bolje (cirka 10%).

 

Za tistega ki bi se morebiti odločal za nakup katerega koli, naj posluša svoje srce. 

 

Jaz sem Kwakar, srce mam v obliki črke Z, zato so vse nadaljne primerjave med Z in Shiver nerelavantne  :D"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ka pa menjalnik, vzmetenje, voznost? poraba,vzdrževanje navsezadnje?! je kateri na splošno gledano bolj "suveren"?

Popravljeno . Popravil siks
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ka pa menjalnik, vzmetenje, voznost? poraba,vzdrževanje navsezadnje?! je kateri na splošno gledano bolj "suveren"?

 

Menjalnik pri Shiver je tipično italjanski. Je treba prestavljati kr korajžno, drugače ostane med brzinami. Pri Z.ju tega ni bilo, je samo skočilo v prestavo. Na trenutke je na Shiverci zelo mehak. Čist odvisno, kako olje stisne hidravlično sklopko.

Vzmetenje: Shiver ima zelo zelo "trdo" vzmetenje, prve vilice niso nastavljive, pri Z.ju je nastavljiva ena vilica. Kar se tiče zadnjega sta pri obeh motorjih zelo slična. Ni opazit nekih drastičnih razlih. Edino kakšnih 10 % pri zadnji vzmeti, ki mi na pogled deluje nekoliko bolj trda kot pri Z.ju.

Vzdrževanje: olja je ista količina, oljni filter isto, razlika je le pri svečki 4 vs. 2. Je pa Shiver absolutno večji porabnik gume, pri istem stilu bo prav gotovo bila poraba za 30 % večja kot pri Z.ju in to le nba račun navora na nizki obratih.

 

Za Kawasaki lahko rečem da je suveren ker je le Japonc. Za Shiver se ne bom nič trdil, ker nimam izkušenj z Italijanskimi motorji. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Tamale ročke so res kul, pa še z zlatimi gumbi za nastavljanje se dobijo, bling bling. :P

 

Glede gum - ima pa Shiverca zato 3 mape za spreminjanej motorne elektronike, kar lahko uravnava navor agregata, posledično moč na zadnji gumi.

Sam nisem bil nek tiščač, pa mi je zadnja guma držala isto časa kot prva, čeprav sem iz ovinkov velikokrat odpiral na polno. Razlog je verjetno v temu, da sem jo imel 90% časa na Touring mode, ker je ročica za plin tako manj občutljiva, pa še ni bojazni za zdrs zadnjega kolesa ob prehitevanjih ali pa agresivnemu pospeševanju iz ovinkov. Na sploh se motor precej umiri, manj cuka, še posebno v dvoje je vožnja bolj prijetna. 

 

Kar se tiče menjalnika, pa je treba z njim na momente res bolj po moško. :D 
Zvok z akrapoviči je pa itak sam hnjooooo ...  :ninja:

Popravljeno . Popravil SLVR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, tud jst sm dubu ročke. Bo še treba na furo, da vidim kako se obnesejo. 

 

Sicer slaba slika, ampak vseen :OK:

 

20150418131822.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj je to prava cena? Najdražja kar je bila letos v ponudbi je bila 09 za 4 jurje z kurc kaj kilometri, pa 10% se vedno shandla se pravi 3600 :D če kdo resno kaj proda, naj pošlje ponudbo v ZS, hvala :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Katere gume kaj uporabljate na Shiver ?? 

Po koliko km delate, se obnesejo v konkretnih nagibih??

Jaz imam Dunlop Roadsmart 1, pa bi mogoče še kaj druga probal.... Kaj imate kaj...?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst mam Michelin Pilot road 3, zelo zadovoljen. Prevozil 2kkm, pa se jim ne pozna skoraj nič. Drži se pa tudi odlično.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!