Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
viggen

Aprilia 750 Shiver

Recommended Posts

gregorius

tako pa zgleda če dežuje in so ceste polne peska, ki se v takem primeru pač spremeni v - blato...

post-17094-125098452958_thumb.jpg

post-17094-125098466757_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
gregorius

zdaj, glede vožnje same pohvale, čeprav moram povedat da to velja takrat ko motor 100% deluje. zaradi težav z elektroniko temu ni vedno tako, so pa mojstri iz aprilije odkrili da naj bi bil krivec senzor (podobne težave je imel še dorsoduro). bomo videli ko bodo ponovno poservisirali. zadeva je dokaj moteča, saj se števcu na trenutke začne mešat in kaže nenormalne podatke, lahko pa tudi med vožnjo ugasne motor... na slikici vidite o čem se gre, npr. moja najvišja dosežena hitrost, ki je verjetno tudi absolutni svetovni rekord v hitrosti 298km/h. no, to je lahko sicer zabavno, ni pa zabavno če ti med tesnim prehitevanjem ugasne mašina!!! kar zoprno. na srečo so bili na servisu aprilije v mb zelo dovzetni za rešitev problema. no, ko pa to odmislimo, je motor čista pravljica kar se tiče vožnje, lahkotno vodljiv, pada v ovinke (enkrat mi je celo dobesedno), udoben za vožnjo - tudi v dvoje, športno oster ali turističen, če se igraš s programi vožnje... o komponentah in izgledu pa misim da ni treba preveč besed. poraba je 6-7 litrov, kar je nič v primerjavi s kolegovim tuonom (če primerjamo aprilije) ki kuri od 10 dalje. glede vrednosti glede na kupljeno, ker je cena pač višja od konkurence, pa ugotovitve kolega, ki ima Z750. ko je naredil proben far je prikimal. je pa seveda vse stvar okusa (tisti ki ga imajo bodo sigurno prebrali ta post) in na žalost denarja. pa na zdravje!

post-17094-125098622175_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
gregorius

po popravilu skorajda famoznega senzorja, zadeva laufa tak kot mora. zgleda da bo. :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gregc

Gregorious, lep motor(se zavedam da je tema precej stara) mene pa zanima ali je motor prehud za prehod iz 125-ke na tako Shiverco? V mislih immam moč pa težo...

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
gregorius

Gregorious, lep motor(se zavedam da je tema precej stara) mene pa zanima ali je motor prehud za prehod iz 125-ke na tako Shiverco? V mislih immam moč pa težo...

LP

malo pozno pa vendar... težko ocenim oziroma ne želim preveč ocenjevati, čeprav mislim, da ni nič prehudo, glede na to koliko je še "hujših" strojev. čisto odvisno od tebe, za ene je tudi 125 preveč. če si to želiš potem bo že šlo, sprva mogoče bolj počasi, čez čas pa boš že razmišljal o tuonu ipd. v kolikor želiš pa se mi lahko javiš in prideš sprobat en krog. lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
gregorius

to pa je ena današnja, seveda spet iz golice.. danes je bilo za tri krat čez trance_42_walkman.gif

post-17094-127586353935_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
GRUNF

bomo vidli..

Torej je zadeva v božjih (beri ptujskih) rokah?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sky

http://www.avto.net/...=3719753&show=1

no bom še tle prašal....mogoče kdo ve kakšne podrobnosti o teli zadevci :D

se priporočam za odgovore :D eehehhe

ti kakšna je pa kaj drža....oz. povej kolk te kej hrbet boli po furci??

je drža kaj agresivna?

še to....a se da omejiti na 35kw? oz. a obstaja blokada al karkol....al to računalniško sam kaj naredijo?

LP

Edited by Sky

Share this post


Link to post
Share on other sites
gregorius

http://www.avto.net/...=3719753&show=1

no bom še tle prašal....mogoče kdo ve kakšne podrobnosti o teli zadevci :D

se priporočam za odgovore :D eehehhe

ti kakšna je pa kaj drža....oz. povej kolk te kej hrbet boli po furci??

je drža kaj agresivna?

še to....a se da omejiti na 35kw? oz. a obstaja blokada al karkol....al to računalniško sam kaj naredijo?

LP

po dnevni "furci" me ne boli nič več kot pa me mora, da vem, da sem se vozil.. če hočeš zgledat agresivno ti bo uspelo, glede blokade pa ne vem kaj ti bo, razen nekaj €+ pri registraciji. :music4:

Share this post


Link to post
Share on other sites
biker77

Ej fantje, mi zna kdo povedat v čemu je skrivnost, da v Italiji lahko dobiš nov motor 2400 € ceneje kot pri nas? :hmm:

http://www.moto.it/m...tml?msg=2536768

ne vem..lahko pa ga greš kupit, plačaš nanjga še DDV in DMV, in potem probaš od italijanov davek nazaj dobit..

aja pa ne pozabi na stroške prevoza in homologacije pri nas..

mogoče bi celo kaj ceneje prišel skozi kot če ga pri nas kupiš..ali pa tudi ne..

Share this post


Link to post
Share on other sites
biker77

Hmm, a ni tako da če kupiš motor za izvoz, ti ga proda za ceno brez davka?

mogoče je to že cena brez davka?

mislim pa da se zadnje čase italijani bojijo davkarije ko hudiča..sem kupil nek filter, sem rekel da ne rabim računa, so mi ga porinl v roke (račun namreč)

Share this post


Link to post
Share on other sites
biker77

Nov motor, kupljen pri trgovcu, brez težav kupiš brez davka(in ga potem plačaš pri nas), vsaj pri nas je šlo vse povsem gladko.

tako "gladko" je delal nekdo, zaradi kogar ima zdaj marsikdo "sive" lase..

nekje italijani šele po dokazilu da je davek plačan v sloveniji "začnejo" razmišljati o vračilu davka plačanega v italiji ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gregc

mogoče je to že cena brez davka?

mislim pa da se zadnje čase italijani bojijo davkarije ko hudiča..sem kupil nek filter, sem rekel da ne rabim računa, so mi ga porinl v roke (račun namreč)

Čisto možno. Bom poslal mail pa da vidimo kaj je na tem. Očitno se tudi Italijani spreminjajo in niso več taki "šmuglerji" :D

Edited by Gregc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gregc

Aja glede blokade Shiverce na 35kw, na servisu računajo dve delovni uri in to je to, plus homologacija. Se pravi nekje 140 € stroška. Sem bil prav presenečen ko sem slišal znesek, ki je res zanemarljiv v primerjavi z nekaterimi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Killroy

Po dolgem času se zopet javljam na forum, in to ravno v temi od Shiverce, ker zna biti to moja naslednja dvokolesna ljubica :) Gregorius, ali ima tvoja draga poleg zdaj že popravljenega senzorja še Apriliino hibo rošenja armaturke ob temperaturnih razlikah? Spominjam se namreč da je bilo včasih na moji bivši Stradi 650 rahlo moteče ko si imel akvarij namesto števca hitrosti :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gregc

Živjo!

Kot bivši lastnik Aprilije Shiver sem malce pregledoval kaj bi si sedaj omislil in nekak mi je najbolj v oko padel F 800 ST z ABS-om...

A slučajno kdo od forumašev prodaja omenjen motor?? Bil bi resen kupec seveda za kak soliden motor letnika 2007 ali 2008 seveda ne iz uvoza.. :) :)

LP Matej!

Smem samo vprašati, kako si bil zadovoljen z Aprilio Shiver?

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tejo

Smem samo vprašati, kako si bil zadovoljen z Aprilio Shiver?

LP

Helo!

Shiver je bil moj prvi tezji motor, in moram rect, da sem glede na svoje zahteve bil z njim zelo zadovoljen... Programčki, ki si jih lahko nastavljal za podajanje moči so zelo koristni... Glede na mojo hitrost vožnje je bil bil več kot zadovoljiv.... Edino, kar pa se mi je nekajkrat zgodilo pa je bilo to, da so pri zaviranju v serpetinah zavore tresle... To sem sicer na servisu povedal vendar sem dobil nazaj odgovor da je to pac problem v prednjih vilicah, ki naj nebi bile dovolj kvalitetne... problem pa naj bi se rešil z menjavo olja, ki pa seveda ni spadalo v garancijo... Sem pač Pričel pred serpetinami zavirati prej tem si pomagal z zadnjo zavoro... Me je pa kot ljubitelja malce daljsih tur zacelo motiti to, da ni vetrne zascite in tudi tio je bil najvecji razlog, da sem se odlocil za prodajo... V koncni oceni lahko recem, da sem bil zadovoljen z njim...

Po odlocanju kaj naj sedaj kupim, mi je nekak najbolj padel v oci ravno F 800 ST (po zaslugi Andreja777, ki mi je svojega F 800 S, posodil za krajso furco), v igri pa malce v ozadju ostaja tudi CBF 1000... Oba seveda za Abs-om...

Upam, da se v kakem kratkem casu pojavi kaj pametnega...

LP Matej!

Share this post


Link to post
Share on other sites
vulcan

Nikjer nisem opazil, da bi imela kakšna Shiverca montiran zadnji kovček.

A GIVI nima nič?

Našel sem nosilec za top case od ˛H&B pa je grd kot smrt.

Na koliko km se delajo servisi, a imam motor kakšne posebnosti (glede servisov)?

Kako se kaj sedi na zadnjem sedežu?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jure

Na zadnjem sedežu Shiverce 750 imam samo kakšnih 20 km, ampak prvi občutek je bil, da se sedet da, ni pa ravno nek luksuz.. Je pa res, da bi se kakšna brhka mladenka na tistem zadnjem sedežu najbrž počutila bolje kakor 186cm visok, 90-kilogramski dec :)

Edited by Jure

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!