Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
viggen

Aprilia 750 Shiver

Recommended Posts

vulcan

Na zadnjem sedežu Shiverce 750 imam samo kakšnih 20 km, ampak prvi občutek je bil, da se sedet da, ni pa ravno nek luksuz.. Je pa res, da bi se kakšna brhka mladenka na tistem zadnjem sedežu najbrž počutila bolje kakor 186cm visok, 90-kilogramski dec :)

Saj jaz bi sedel spredaj, moja pa zadaj, samo problem je ker se je v desetletju sedenja na Vari precej razvadila ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
biker77

Saj jaz bi sedel spredaj, moja pa zadaj, samo problem je ker se je v desetletju sedenja na Vari precej razvadila ;)

se boš pač mal več sam vozil ona bo pa doma pospravljala :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
vulcan

itak sem bom večino časa sam vozil, njo bom pa na kakšen krajši izlet peljal, samo takrat mora biti motor vsaj malo udoben, ne da jo bo že po pol ure vse bolelo in jo bom moral kiropraktiku peljat :yes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
biker77

itak sem bom večino časa sam vozil, njo bom pa na kakšen krajši izlet peljal, samo takrat mora biti motor vsaj malo udoben, ne da jo bo že po pol ure vse bolelo in jo bom moral kiropraktiku peljat :yes:

to ni panike..

predvsem zna ratat problem če se nima kam prijet pri pospeševanju in predvsem pri bremzanju..pol je pa trk trk..tisto je nadležno..

Share this post


Link to post
Share on other sites
vulcan

Mislim, da bi se brez problema dalo narediti en ličen kovinski nosilec, ki bi bil privijačen na mestih pod sedežem, kjer so sedaj privijačeni ročaji.

Pa zadnji kovček gor, pol pa ni problemov. :hmm::rolleyes::OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scarabeo 500

Tudi mene zanima ali ima Shiverca nosilce za Givi ali kakšne druge kovčke. V mislih imam vse tri.

Scarabeo

Share this post


Link to post
Share on other sites
kasti

Tudi mene zanima ali ima Shiverca nosilce za Givi ali kakšne druge kovčke. V mislih imam vse tri.

Scarabeo

Givi ima v pripravi nosilec zadnjega kovčka:

6702FZ

Specific Monorack arms

only match the plates M5, M11, M5M, M6M / A handle bar for the passenger is included, you must remove the original grab rails

ARTICLE IN MANUFACTURING

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scarabeo 500

Givi ima v pripravi nosilec zadnjega kovčka:

6702FZ

Specific Monorack arms

only match the plates M5, M11, M5M, M6M / A handle bar for the passenger is included, you must remove the original grab rails

ARTICLE IN MANUFACTURING

Hvala za informacijo.

Motor je že kar nekaj časa na trgu, Givi pa pripravlja nosilec. Ne morem verjeti. Če bi še bil v prejšnji službi, bi ga naredil jutri v enem dnevu.

Za Mano ga pa imajo. Bodo pač eno Shiverco manj prodali.

Scarabeo

Share this post


Link to post
Share on other sites
creed

Pozdravljeni

Bom izkoristil temo...pa me zanima, kot mogoce bodocega lastnika shiverce...ima tale italijanka kake specificne probleme? Se pojavljajo kake tezave, ki se recimo pri konkurenci nebi pojavljale?

Pa se tole...glede na to da sem se cist "frisen motorsit" me zanima, na kaj pazit pri nakupu shiverce? Bi se odpovedali nakupu motorja z vec kot 20.0000km? Ali naj se raje izogibam tistih z sumljivo malo kilometri?

Hvala

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lipstick

Pozdravljeni

Bom izkoristil temo...pa me zanima, kot mogoce bodocega lastnika shiverce...ima tale italijanka kake specificne probleme? Se pojavljajo kake tezave, ki se recimo pri konkurenci nebi pojavljale?

Pa se tole...glede na to da sem se cist "frisen motorsit" me zanima, na kaj pazit pri nakupu shiverce? Bi se odpovedali nakupu motorja z vec kot 20.0000km? Ali naj se raje izogibam tistih z sumljivo malo kilometri?

Hvala

LP

http://www.apriliafo...3269%3B-exhaust

Share this post


Link to post
Share on other sites
creed

Ufa Sepravi kilometri oz. motor ni problematicen....glede na tvojih skoraj 90.000 prevozenih :kva2:

Sepravi motor nima hib? Kljub italijanskemu poreklu?

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Roki 22

Ufa Sepravi kilometri oz. motor ni problematicen....glede na tvojih skoraj 90.000 prevozenih :kva2:

Sepravi motor nima hib? Kljub italijanskemu poreklu?

LP

????????????????????????????

Share this post


Link to post
Share on other sites
SLVR

Vprašal bi vas kolikšen je servisni interval za shiverco? Menja se olje in filtri, še kaj?

Kdaj se dela veliki servis: menjava svečk, tekočin in nastavitev ventilov?

Če ima še kdo izkušnjo iz prve roke - koliko kilometrov vam je držala original ketna+zobnik?

Na netu najdem svašta različnih informacij, ki se ne skladajo najbolj ... :glare: Pred morebitnim nakupom rabljenega motorja bi rad vsaj vedel kaj me še čaka glede servisov.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tomicaaa

Jaz imam tudi eno vprašanje.

In sicer, prebiral sem malo apriliaforum in vidim, da so modeli 2008 (oziroma taprvi modeli) imeli kar nekaj tehničnih težav, od elektronike, do mrka motorja med vožnjo in tako dalje. Lahko kdo to potrdi? Ter kakšni so predvideni stroški za te težave?

Gledam med drugim tudi te tri motorje: http://tinyurl.com/d9hqbzo , http://tinyurl.com/d8zhbf4 in http://tinyurl.com/c3p8t9x

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tomicaaa

No ker pa ne morem več editirat svojega prejšnjega posta:

Vidim tudi, da imajo ljudje probleme s tem, da jim motor ne gre več kot 80 mph (kar je okrog 130 km/h), ve kdo kako je kaj s tem?

In pa kakšna je kaj poraba bencina pri zmerni vožnji (mešana)?

Share this post


Link to post
Share on other sites
SLVR

Vprašal bi vas kolikšen je servisni interval za shiverco? Menja se olje in filtri, še kaj?

Kdaj se dela veliki servis: menjava svečk, tekočin in nastavitev ventilov?

Če ima še kdo izkušnjo iz prve roke - koliko kilometrov vam je držala original ketna+zobnik?

Na netu najdem svašta različnih informacij, ki se ne skladajo najbolj ... :glare: Pred morebitnim nakupom rabljenega motorja bi rad vsaj vedel kaj me še čaka glede servisov.

Še vedno aktualno, čeprav je objava ostala na prejšnji strani. :sleep2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
SLVR

Lahko kdo priporoči kakšen dober bug-spoiler? Pri komu se splača vprašat? Meni na pamet pade samo Pohajač.

Zanima me tudi kje bi lahko dobil ugodno original šipco, lahko tudi ponaredek iste oblike? Original verjetno naročijo na katerem koli pooblaščencu za cca. 120€, kakor je cena na uradni spletni strani.

858081%20Sport%20screen_.jpg

Vsi predlogi zelo dobrodošli!

Share this post


Link to post
Share on other sites
SLVR

No če koga zanima, bom nadaljeval monolog :P - šipico sem zmontiral, časa za testno vožnjo še ni bilo. Za montažo potrebujemo 2 imbus ključa, za privijačiti je 6 vijakov, ki so priloženi (4x steklo, 2x nosilec). Paket sestavlja steklo, nosilec in vijaki z gumi nosilci.

Gre pa za original Aprilia vetrobransko steklo, kataloška št. 858081

Prej:

post-30907-0-53627600-1346844360_thumb.jpg

Potem:

post-30907-0-63443400-1346844464_thumb.jpgpost-30907-0-37697300-1346844625_thumb.jpgpost-30907-0-96161100-1346844742_thumb.jpg

Dodal bi le, da sem bil presenečen nad tem, da zgleda na motorju malo večja kakor na "reklamnih" slikah ter zdi se mi malce bolj prosojna. Ampak kljub temu izpade super! Veterne zaščite ne pričakujem ravno preveč, ampak vse kar bo več od nič bo OK. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
HyperJack

Lahko kdo priporoči kakšen dober bug-spoiler? Pri komu se splača vprašat? Meni na pamet pade samo Pohajač.

KLIK

Ali pa če se ti ne mudi, ti ga čez zimo naredim jaz ;)

Fsm

Share this post


Link to post
Share on other sites
SLVR

No nekateri že poznate moj mlinček in njegove Akrapovič izpuhe, ki dvovaljnemu agregatu služita za inštrument prelepih simfonij "grmenja" :P

post-30907-0-35470900-1348078797_thumb.jpg

Dovolj romantike! Danes ta deževen večer sem se končno opogumil za odšraufati dušilce ... 5 min dela in sta bila zunaj. :)

post-30907-0-39001100-1348078859_thumb.jpg post-30907-0-89343400-1348078883_thumb.jpg post-30907-0-83527500-1348078902_thumb.jpg

Tako je ropotalo v garaži, da sem mislil, da bodo štuk višje slike popadale s sten, hahaha. Kako se obnese po testni vožnji bom pa še videl.

Sicer pa se mi pojavlja rahla nemirnost motocikla pri npr. 50kmh v 2. ali 3. prestavi ko konstantno držim hitrost - rahlo cuka. Veriga ni neenakomerno raztegnjena ali preveč napeta, na kar sem najprej pomislil. Po krajši raziskavi apriliaforuma so nekateri potarnali, da do tega prihaja po zamenjavi izpuhov, rešitev pa naj bi bila odstranitev katalizatorja. Hja, mogoče projekt za čez zimo. Iz katalizatorja puhti precej vročine pri nogah, zato bi bilo to poleti kar dobrodošlo ampak bi potem moral nekaj pogruntati še z lambda senzorjem. Pravijo, da bi motor znal biti že preglasen (a to obstaja?! :D).

Zaenkrat bom probal kako bo z odstranjenimi dušilci in potem razmišljal naprej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!