Skoči na vsebino

Ducati 999


vrho1679

Priporočene objave

 

Drži. To je bil stroj, ki je precej potegnil iz reparto corse. Je tudi edini Ducati s klasično nihajko zaradi zmogljivosti, in ne pocenitve, kot jo ima mali Panigale ali MTS620. 

 

Ta zadevšna je tudi krasno ponazorila, kako nepomembni so kultni statusi in izjemni športni uspehi (na pamet bi reku de so bli z njim vsaj 3je prvaki v WSBK, Bayliss Hodgson Toseland). Vsi silni tifosi in WDW navdušenci in oh in sploh Ducatisti so fabriko pustili crknit, ker motor ni bil lep. Spomnim se članka, da so Britanci v nekaj dneh pobrali več rezervacij za 1098 kot so prodali 999 v celem obstoju tega modela. 

 

 

Men ni bil lep. Še vedno mi ni. V poliestrih, mal zbit in potolčen pa zgleda hud za popizdit. 

 

To pa nism vedu, meni se je zdel 999 estetsko futurističen stroj ko je prišu vn je bil in  še zmiri je edn najlepših motorjev mogoče glih zaradi tega kr nima čisto standardne oblike maske spredaj, pač moje mnenje.

In zmiri si pravim, da ko bom velik si bom kupu ta economy verzijo (749) samo zaradi estetike kr sm bol slow rajdr.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

hallo

Dejte mi pomagat neki..rabim db killerje za termignoni race (ducati 999)  ve kdo za koga ki bi to lahk naredo(relacija koroška bi mi najbolj ugajala) .. posodo ,da jih dam delat ...prodal.. kar koli.nujno jih rabim 

hvala za kakrsno koli pomoč

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hallo

Dejte mi pomagat neki..rabim db killerje za termignoni race (ducati 999)  ve kdo za koga ki bi to lahk naredo(relacija koroška bi mi najbolj ugajala) .. posodo ,da jih dam delat ...prodal.. kar koli.nujno jih rabim 

hvala za kakrsno koli pomoč

post-36856-0-58669600-1435308867_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker je bila tema glih pred kratkim obnovljena bom kar tule vprašal. Sicer sem na strani Japonskih motociklov ampak me vseeno samo tako informativno zanima kako je z modelom 749, ki je oblikovno enak ali vsaj podoben temu v tej temi? Opažam da imajo na netu vsi zelo zelo malo prevoženih kilometrov glede na letnik. Zakaj je temu tako? Je bil to bolj ponesrečen izdelek te znamke? Vozi se pa zadeva verjetno ne slabo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Ker mi je všeč ducati 999 in sem o njem že kar nekaj let razmišljal sem se včeraj usedel na letnik 2003. Pred tem sem dve leti vozil ZX-6R letnik 2007. Položaj za krmilom se mi je zdel še dosti bolj športno naravnan kot pri ninji. Tank je kar dolg in zato je posledično tudi sedež zamaknjen nazaj. Ker mi je motor izredno všeč, gledam letnik 2005 model S, ki ima vgrajenih malo bolj kvalitetnih delov. Seveda se pojavi problem, ker sem majhen (165) slišal pa sem, da je motor dosti naporen za vozit, drža izrazito športna, dosti bolj kot pri novejših modelih (panigale) in zahteva dosti izkušenj. Večina kar sem prebral tudi že pred leti, da je motor hiter čez ovinke in da se da z njim lepo peljat. Sedež je sicer nizek (780mm) v primerjavi z ninjo (820mm) pa tudi ožji se mi zdi. Z nogo sicer trdno stojim na tleh, če se malenkost nagnem, tistih par sekund se mi ni zdelo ravno veliko razlike v primerjavi z ninjo. Torej rad bi nasvet kako naporen je ta motocikel tudi za daljšo vožnjo 2-3 ure v smeri morja in po konkretni vročini. Druga rešitev je recimo 848, 1098 kar se sportnih variant tiče, sem vozil par kilometrov tudi hornet 600 pa se mi je položaj zdel, kot da se bom zdaj zdaj prekucnil. Ostane še monster s4rs letnik 2005 oz 1100 letnik 2009. Ostane sicer še povsem drug tabor agusta f4 1000 letnik 2006, ki mi je tudi všeč. Včeraj videl tudi izredno ohranjenega in skoraj novega oldschool 900ss a ne vem kako bi se na njem vozil. Torej potrebujem mnenje glede vseh omenjenih modelov sem bil pa včeraj kar malo "razočaran" ker mogoče motor ni zame. Vseno pa mi je očitno italjanka usojena, rabim samo pravo, da se dobro ujameva.

Popravljeno . Popravil Hornet
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

38 minutes ago, Hornet said:

Ker mi je všeč ducati 999 in sem o njem že kar nekaj let razmišljal sem se včeraj usedel na letnik 2003. Pred tem sem dve leti vozil ZX-6R letnik 2007. Položaj za krmilom se mi je zdel še dosti bolj športno naravnan kot pri ninji. Tank je kar dolg in zato je posledično tudi sedež zamaknjen nazaj. Ker mi je motor izredno všeč, gledam letnik 2005 model S, ki ima vgrajenih malo bolj kvalitetnih delov. Seveda se pojavi problem, ker sem majhen (165) slišal pa sem, da je motor dosti naporen za vozit, drža izrazito športna, dosti bolj kot pri novejših modelih (panigale) in zahteva dosti izkušenj. Večina kar sem prebral tudi že pred leti, da je motor hiter čez ovinke in da se da z njim lepo peljat. Sedež je sicer nizek (780mm) v primerjavi z ninjo (820mm) pa tudi ožji se mi zdi. Z nogo sicer trdno stojim na tleh, če se malenkost nagnem, tistih par sekund se mi ni zdelo ravno veliko razlike v primerjavi z ninjo. Torej rad bi nasvet kako naporen je ta motocikel tudi za daljšo vožnjo 2-3 ure v smeri morja in po konkretni vročini. Druga rešitev je recimo 848, 1098 kar se sportnih variant tiče, sem vozil par kilometrov tudi hornet 600 pa se mi je položaj zdel, kot da se bom zdaj zdaj prekucnil. Ostane še monster s4rs letnik 2005 oz 1100 letnik 2009. Ostane sicer še povsem drug tabor agusta f4 1000 letnik 2006, ki mi je tudi všeč. Včeraj videl tudi izredno ohranjenega in skoraj novega oldschool 900ss a ne vem kako bi se na njem vozil. Torej potrebujem mnenje glede vseh omenjenih modelov sem bil pa včeraj kar malo "razočaran" ker mogoče motor ni zame. Vseno pa mi je očitno italjanka usojena, rabim samo pravo, da se dobro ujameva.

ni naporen za vožnjo sedež je extra ozek in sploh primeren za če si manjši. Glede drže pa se moreš navadit na sportaka vendar če si vozil ninjo ne bo problemov

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ter navadit se mors 2 valjnika, ki trese, ko zapres gas masina konkretno 'zabremza'.. Ni za vsakega. :) 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem je ker moraš dejansko kupit motor za kakšen mesec dva in narediti nekaj kilometrov, da vidiš če ti odgovarja. To pa stane par jurjev in mogoče ga potem še prodat ne moreš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, Hornet pravi:

Problem je ker moraš dejansko kupit motor za kakšen mesec dva in narediti nekaj kilometrov, da vidiš če ti odgovarja. To pa stane par jurjev in mogoče ga potem še prodat ne moreš.

Ne mogoče - ne moraš ga. Sploh 999 je motor na katerem piše zadnji lastnik :) 

Ducati se nasplošno težko prodate izjemoma verjetno te novejši in pa monster....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če si si ogledoval monstra... Go fot it... ti ne bo žal... sm biu lastnik s2r 1000... kasneje 749... in ja monster je top, sploh pa S4R!!  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 10 mesecev pozneje...
  • 3 let pozneje...

Je možno kje kupiti kit pritrdilnih elementov (beri vijake, podložke, distančnike, matice) za montažo novih plastik.

Ducati 999s...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še eno prošnjo...

V primeru pomoči pri montaži; živi kaka dobra duša na forumu, katerega lahko vprašam za kak nasvet?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Večino potrebnih vijakov dobiš v kamm-u. Kar ne dobiš tam imaš možnost poiskat na netu (sibito.it ali ebay) ali pa pri AS Domžale kar bo pa precej drago proti ostalim opcijam. 999 nisem imel, imam pa panigaleta in prej 1098, če ti kaj pomaga. 

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, alfafox pravi:

Večino potrebnih vijakov dobiš v kamm-u. Kar ne dobiš tam imaš možnost poiskat na netu (sibito.it ali ebay) ali pa pri AS Domžale kar bo pa precej drago proti ostalim opcijam. 999 nisem imel, imam pa panigaleta in prej 1098, če ti kaj pomaga. 

Lp

Hvala

pred eno uro, IF7 pravi:

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Motor se počasi sestavlja.

Obnovljena oba amortizerja, zadnje kolo in balanca, vilice. 

Nov oklep, redni servis motorja z zamenjavo jermenov. Nastavitev ventilov.

Odprava napak preko računalnika.

"polžek" na "gasu" iz dirkaškega v normalnega (na GS-u imam veliko lufta, pa bi lahko prišlo do zdrsa pri pospeševanju)

Gume Pirelli Daiablo Rosso II.

Eto, še kakšnih 14 dni pa bo nared...

 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

slikce, slikce dej :D

 

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 2. 3. 2021 ob 10:24, DAMI34 pravi:

slikce, slikce dej :D

 

Čaki, da bo kaj za pokazat...:-)

Spoti odpravljamo "težavice"...

Danes dobil prašno barvane pokrovčke za bremz olje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Malo še kašlja, na semaforju kdaj crkne, kakšna luč čudno zasveti...

Ampak, za Italijana dela odlično :-).

Aja, pa tista črna lisa za zadnjo gumo je od GS-a ?

 

 

DUCATI_1.jpg

DUCATI_2.jpg

Popravljeno . Popravil MariborBMW
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, Roger G. Jagger pravi:

Rattlesnake...... ?

A to ker vedno misliš, da bo kuplunga razpadla? ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 minutes ago, MariborBMW said:

A to ker vedno misliš, da bo kuplunga razpadla? ?

Ne, ker je to tisti pravi Ducati zvok....men je bila dry clutch No.1 zelja.......

Nothing beats Rattlesnake sound....

Popravljeno . Popravil Roger G. Jagger
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!