Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
vrho1679

Ducati 999

Recommended Posts

smasher

 

Drži. To je bil stroj, ki je precej potegnil iz reparto corse. Je tudi edini Ducati s klasično nihajko zaradi zmogljivosti, in ne pocenitve, kot jo ima mali Panigale ali MTS620. 

 

Ta zadevšna je tudi krasno ponazorila, kako nepomembni so kultni statusi in izjemni športni uspehi (na pamet bi reku de so bli z njim vsaj 3je prvaki v WSBK, Bayliss Hodgson Toseland). Vsi silni tifosi in WDW navdušenci in oh in sploh Ducatisti so fabriko pustili crknit, ker motor ni bil lep. Spomnim se članka, da so Britanci v nekaj dneh pobrali več rezervacij za 1098 kot so prodali 999 v celem obstoju tega modela. 

 

 

Men ni bil lep. Še vedno mi ni. V poliestrih, mal zbit in potolčen pa zgleda hud za popizdit. 

 

To pa nism vedu, meni se je zdel 999 estetsko futurističen stroj ko je prišu vn je bil in  še zmiri je edn najlepših motorjev mogoče glih zaradi tega kr nima čisto standardne oblike maske spredaj, pač moje mnenje.

In zmiri si pravim, da ko bom velik si bom kupu ta economy verzijo (749) samo zaradi estetike kr sm bol slow rajdr.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DUCATI 999 S

hallo

Dejte mi pomagat neki..rabim db killerje za termignoni race (ducati 999)  ve kdo za koga ki bi to lahk naredo(relacija koroška bi mi najbolj ugajala) .. posodo ,da jih dam delat ...prodal.. kar koli.nujno jih rabim 

hvala za kakrsno koli pomoč

Share this post


Link to post
Share on other sites
DUCATI 999 S

hallo

Dejte mi pomagat neki..rabim db killerje za termignoni race (ducati 999)  ve kdo za koga ki bi to lahk naredo(relacija koroška bi mi najbolj ugajala) .. posodo ,da jih dam delat ...prodal.. kar koli.nujno jih rabim 

hvala za kakrsno koli pomoč

post-36856-0-58669600-1435308867_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
cesko

Ker je bila tema glih pred kratkim obnovljena bom kar tule vprašal. Sicer sem na strani Japonskih motociklov ampak me vseeno samo tako informativno zanima kako je z modelom 749, ki je oblikovno enak ali vsaj podoben temu v tej temi? Opažam da imajo na netu vsi zelo zelo malo prevoženih kilometrov glede na letnik. Zakaj je temu tako? Je bil to bolj ponesrečen izdelek te znamke? Vozi se pa zadeva verjetno ne slabo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hornet

Ker mi je všeč ducati 999 in sem o njem že kar nekaj let razmišljal sem se včeraj usedel na letnik 2003. Pred tem sem dve leti vozil ZX-6R letnik 2007. Položaj za krmilom se mi je zdel še dosti bolj športno naravnan kot pri ninji. Tank je kar dolg in zato je posledično tudi sedež zamaknjen nazaj. Ker mi je motor izredno všeč, gledam letnik 2005 model S, ki ima vgrajenih malo bolj kvalitetnih delov. Seveda se pojavi problem, ker sem majhen (165) slišal pa sem, da je motor dosti naporen za vozit, drža izrazito športna, dosti bolj kot pri novejših modelih (panigale) in zahteva dosti izkušenj. Večina kar sem prebral tudi že pred leti, da je motor hiter čez ovinke in da se da z njim lepo peljat. Sedež je sicer nizek (780mm) v primerjavi z ninjo (820mm) pa tudi ožji se mi zdi. Z nogo sicer trdno stojim na tleh, če se malenkost nagnem, tistih par sekund se mi ni zdelo ravno veliko razlike v primerjavi z ninjo. Torej rad bi nasvet kako naporen je ta motocikel tudi za daljšo vožnjo 2-3 ure v smeri morja in po konkretni vročini. Druga rešitev je recimo 848, 1098 kar se sportnih variant tiče, sem vozil par kilometrov tudi hornet 600 pa se mi je položaj zdel, kot da se bom zdaj zdaj prekucnil. Ostane še monster s4rs letnik 2005 oz 1100 letnik 2009. Ostane sicer še povsem drug tabor agusta f4 1000 letnik 2006, ki mi je tudi všeč. Včeraj videl tudi izredno ohranjenega in skoraj novega oldschool 900ss a ne vem kako bi se na njem vozil. Torej potrebujem mnenje glede vseh omenjenih modelov sem bil pa včeraj kar malo "razočaran" ker mogoče motor ni zame. Vseno pa mi je očitno italjanka usojena, rabim samo pravo, da se dobro ujameva.

Edited by Hornet

Share this post


Link to post
Share on other sites
ludiluka
38 minutes ago, Hornet said:

Ker mi je všeč ducati 999 in sem o njem že kar nekaj let razmišljal sem se včeraj usedel na letnik 2003. Pred tem sem dve leti vozil ZX-6R letnik 2007. Položaj za krmilom se mi je zdel še dosti bolj športno naravnan kot pri ninji. Tank je kar dolg in zato je posledično tudi sedež zamaknjen nazaj. Ker mi je motor izredno všeč, gledam letnik 2005 model S, ki ima vgrajenih malo bolj kvalitetnih delov. Seveda se pojavi problem, ker sem majhen (165) slišal pa sem, da je motor dosti naporen za vozit, drža izrazito športna, dosti bolj kot pri novejših modelih (panigale) in zahteva dosti izkušenj. Večina kar sem prebral tudi že pred leti, da je motor hiter čez ovinke in da se da z njim lepo peljat. Sedež je sicer nizek (780mm) v primerjavi z ninjo (820mm) pa tudi ožji se mi zdi. Z nogo sicer trdno stojim na tleh, če se malenkost nagnem, tistih par sekund se mi ni zdelo ravno veliko razlike v primerjavi z ninjo. Torej rad bi nasvet kako naporen je ta motocikel tudi za daljšo vožnjo 2-3 ure v smeri morja in po konkretni vročini. Druga rešitev je recimo 848, 1098 kar se sportnih variant tiče, sem vozil par kilometrov tudi hornet 600 pa se mi je položaj zdel, kot da se bom zdaj zdaj prekucnil. Ostane še monster s4rs letnik 2005 oz 1100 letnik 2009. Ostane sicer še povsem drug tabor agusta f4 1000 letnik 2006, ki mi je tudi všeč. Včeraj videl tudi izredno ohranjenega in skoraj novega oldschool 900ss a ne vem kako bi se na njem vozil. Torej potrebujem mnenje glede vseh omenjenih modelov sem bil pa včeraj kar malo "razočaran" ker mogoče motor ni zame. Vseno pa mi je očitno italjanka usojena, rabim samo pravo, da se dobro ujameva.

ni naporen za vožnjo sedež je extra ozek in sploh primeren za če si manjši. Glede drže pa se moreš navadit na sportaka vendar če si vozil ninjo ne bo problemov

Share this post


Link to post
Share on other sites
ukica

Ter navadit se mors 2 valjnika, ki trese, ko zapres gas masina konkretno 'zabremza'.. Ni za vsakega. :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hornet

Problem je ker moraš dejansko kupit motor za kakšen mesec dva in narediti nekaj kilometrov, da vidiš če ti odgovarja. To pa stane par jurjev in mogoče ga potem še prodat ne moreš.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kawl
pred 11 urami, Hornet pravi:

Problem je ker moraš dejansko kupit motor za kakšen mesec dva in narediti nekaj kilometrov, da vidiš če ti odgovarja. To pa stane par jurjev in mogoče ga potem še prodat ne moreš.

Ne mogoče - ne moraš ga. Sploh 999 je motor na katerem piše zadnji lastnik :) 

Ducati se nasplošno težko prodate izjemoma verjetno te novejši in pa monster....

Share this post


Link to post
Share on other sites
stebricek

Če si si ogledoval monstra... Go fot it... ti ne bo žal... sm biu lastnik s2r 1000... kasneje 749... in ja monster je top, sploh pa S4R!!  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • thumper
      potemtakem je vozni belega van-a za tovornjakom nepozoren saj bi zaviral me pa se približeval.. če je bil kontakt že prej..verjetno ga ni voznika , ki bi namerno pospeševal v dogajanje corse in kamiona.
    • thumper
      dejansko se je pokazalo,da ima letošnji petronas boljša voznika . meni se letošnji petronas dozdeva tak , da mogoče oni in fabio ciljajo na osvojitev naslova v naslednjih 2 sezonah.. verjetno so letos potegnili najboljše iz starega motorja in dodali kakšno malenkost . kaj je dala yamaha v petronas itak noben od nas ne ve..poltovarniške ekipe so delno namenjene tudi izogibanju blamaže ob uvajanju novih stvari - če so to delali v petronasu pa je uspelo,so si naskrivaj meli roke..navsezadnje je tudi franco 10ti v skupnem.  ekipa je v krstni sezoni zbrala 307 točk ..10 več kot suzuki.   
    • thumper
      800 ostane zaenkrat .
    • farang
      Se morda že ve kdaj bodo na voljo v salonih, da se ga vidi v živo, se usede nanj in morda celo zapelje?
    • jvalant
      Da zakljucim debato: TOCNO to je reku Zarco, mogoce ne s tako slikovitimi besedami, bom razlozil: Na pol sezone je Zarco rekel, da odhaja, da ne gre.  To v kar si se ti zgoraj zapicil se je pa zgodilo kaseneje. In KTM ni frcnil Zarcoja ven (ker je ze sam reku da gre) ampak mu je samo skrajsal muke in ga se celo spustil v LCR (yamaha je z Lorenzom pokazala, da bi vrjetno leto in pol  gledal v luft, ce bi se to zgodilo v yamahi).  Torej se kar drzi, kar je rekel Aleix:  Da je Zarco ravnal neprofesionalno, ker je sam rekel motor ne dela, meni ne gre, jaz bom odsel. In da si s tem ne zasluzi najbolsega motorja in najboljse ekipe. In tu mu dam cisto prav.   Mimogrede, ker omenjas netocne izjave: to kar si pa ti rekel je pa tudi netocno, ker mu sefi niso rekli da nej gre ker vozi kakor pusi (ker, tretjic: je zarco ze sam dal odpoved nekaj casa nazaj) ampak da nima nobenega smisla vztrajat do konca sezone, ker je pac popolnoma brezvoljen. Fer, posteno, v LCR so ga pustili, odstopil je pa sam.  In tole je moja zadnja. In ce bo kaj (upam da ne) zakljucilo Zarcojevo GP karirero, bo kriv zato sam. Moderatorji pa tudi ce zbrisete tistoe solato vmes, pa Gigija ipd ker ne paseta zravn...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!