Skoči na vsebino

Težave in okvare z vašimi jeklenimi kočijami


SEOI-NAGE

Priporočene objave

Ej za JTDje ne vem ker ne vozim dizla, par let nazaj je imela alfa od bratranca 450 000km, pol je šel on v tujino, v pofjetju smo imeli ulissa, pač "avto od firme" vsi delal z njim z največjo nežnostjo, pri 450 000 crknil števec za kilometre, 2x smo se zaleteli z njim.. in pol ga je en prefarbal in prodajal z 300 000km.

Sam imam 1.6 16V bencinarja, ravno ta teden dal menjati jermene tretjiči pri 292 000km, (interval je na 120 000km, jaz jih dam menajti na 100 000km)

Sej VW, Audi, Fiat delajo avte približno enake zanesljivosti. Velika razlika je v odnosu ljudi do avta in tudi serviserjev, koliko ljudi poznaš ko vozi kakega Fiata in neki škripa in rečejo "ah to dela že nekaj časa, Fiat pač" ne dajo pa popravit avta?

Servis za fiata 250€ Ufff kako drago, 450€ za VW , normalna cena. ČE odštejem napake mehanikov, me avto nikoli ni pustil na cedilu, ko sem ga kupil je imel 10let in 90 000km, pri 118 000, fliknil notri plin in samo gasssa.

Torej 18,let na Slo cestah, original vse roke, original vse vzmeti, original hidravlična v volanu, original hladilna (ups morem ob priliki menjat in ekspanzijo tudi, ker že neki notri raste :D )

Stvar ki jo je uničil pooblaščeni serviser - menjalnik, od takrat niso več vidli tega avta

Stvari ki sem jih jaz uničil, črpalka za gorivo in ena cevka za benz za katero še nisem našel tako dobre zamenjave kot je original.

Okvare, upor za ventilator, en injektor (verjetno jaz kriv ker bi bilo dobro da vseeno občasno vozim mal na benz da se malo podmazujejo injektorji), stikalo za vzvratno luč na menjalniku, počila zajla od sklopke.

Injektor ki je crknil, aliexpress 20€, upor ene 10 ali 8€, zajla od sklopke se ne spomnem 20 ali 25€, stikalo za rikverc luč 8€

Zakaj pravim da so Fiati najboljši, pred 14 dnevi sva s kolegom skupaj šraufala in menjala zavore, hkrati naročila na autodoc, diski za mojega fiata brembo 30€ par, najcenejša varjanta za astro 45€ (žnj znamka).

 

Tako da ok pri fiatih zna kakšna notranja lučka hitreje crknit, zanesljivost je odlična, lahko kdorkoli pogleda recimo UK analize koliko pokvarjenih avtov na 1000 avtov, in so nemci kar nizko samo v centralni Sloveniji velja neko mnenje da je nemc ta pravi avto. KAr je meni bolj zanimivo je da je rezervni kos za Fiata (kos ki opravlja enako funkcijo) bistveno cenejši, ker so taljani meli vedno filozofijo da morajo biti rezervni deli poceni, zato ima tudi novi tipo še vedno obične halogenske žarnice, zakaj?, KEr Italjani vejo da bo pri ta tretjem parkiranju v Milanu taljan poču luč, zato luč ne sme koštat 600€ ali jurja, ker jih bojo stranke poslale v K... 

Glede zanesljivosti se grem jaz dajat s katerikolim audijemal bmw, mercedezem, in dvomim da je kdo v 10letih prišel skozi z nižjimi stroški vzdrževanja in količini obiskov pri serviserjih.

 

ps: češnjica na dolg post, moje gume zimske 175/65R14, letne 195/50R15, obujem komplet avto z gumami po želji včasih še z montažo vred za 200€ (pač sm škrica in si zapomnem cene :P )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

UK zanesljivost vozil v 2016, kar zanimiva lestvica samo Renault mi je nekam sumljivo visoko, njihovi kombiji kar razpadajo

http://www.autoexpress.co.uk/car-news/consumer-news/91220/the-most-and-least-reliable-car-manufacturers-2016

Avstrijska priznanja za ekonomičnost vozila v obdobju petih let:

https://www.ots.at/presseaussendung/OTS_20170331_OTS0140/oeamtc-das-sind-die-gewinner-des-marcus-2017-fotos

zakaj ni nemcev, ker imajo drage servise.

Se opravičujem za dolg post, vem da se večini ne bo dalo brat prejšnjega posta, ampak me res razpi...  neutemeljeno pljuvanje po IT motorizaciji. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, Lukec11 pravi:

Mam en problem pa me zanima ce kdo kej ve o tem.

Ma tourana 2004 letnik 1.9 tdi mam pa probleme iz vzigam ko je motor mrzu se uziga ko je pa segret ga pa lahko tut 6krat ali 7 krat verglas da vzge ali kdo kej ve za kaj se gre?

Imel sem takšne probleme na Audiju A3 l.99. Problem mi je odpravil RSR motorsport.

Še opis problema KLIK

Popravljeno . Popravil boych
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

JTD so dobri stroji, prav tako TDI in tudi nekateri drugi, vendar govorimo o starih strojih. Novi stroji pa so k pralni stroj. Drži do konca garancije pol pa se vidimo al na uradnem al pa pod kozolcem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

18 hours ago, smasher said:

Ej za JTDje ne vem ker ne vozim dizla,....

No, no, potem pa ne priporočaj nekaj na pamet. Kot je bilo omenjeno, JTD in TDI starejši motorji so zelo zanesljivi. Se pa najde tudi kakšen slab vmes. Primerjati bencinarja in dizla je nesmiselno, škoda besed.

2004 1.9 Touran mu bo z malo sreče lepo služil, niso pa to več tako trpežni stoji kot so bili včasih. Jaz sem 2005 TDI-ja z 207 kkm menjal za 2002 TDI vozilo z 350kkm, pa sem naredil super potezo. Trenutno kleplje pri 370kkm+... pri 400, ko odvrti zadnji krog, pa se odločim kaj z njim.  Vgrajena je še originalna sklopka, vztrajnik, turbina, šobe,.. nobene resne okvare! Spustila je le vodna črpalka, pa še to je bila vgrajena kopija, ki je zdržala celih 80kkm, odpovedala pa 10kkm pred menjavo. Redni servisi in teraj, kakšne male "starostne" napake se mu pač odpusti.

Zanimivo je pa to, zakaj sem ga sploh kupil,.... zaradi firbca, če res zdrži 400kkm brez resne okvare. :)  

 

 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 urami, smasher pravi:

 

zakaj ni nemcev, ker imajo drage servise.

 

:eek:......:lol1:

No iz prve roke ti povem, da mene pride servis za MB  C klasa max. okrog 200 €. 

Znanec je dal za servis cliota 250 €. 

Sicer pa, ce avteka redno vzdrzujes in lepo ravnas z njim ti bo sluzil. Ce pa si kramp bos pa itak vse unicil pa ni vazn katera znamka je.

Je pa tudi res da taljani znajo delat sam kafe in testenine, francozi so pa avteke zato zacel izdelovat, da ameriski niso najslabsi. :jezik:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, XTR said:

No, no, potem pa ne priporočaj nekaj na pamet. Kot je bilo omenjeno, JTD in TDI starejši motorji so zelo zanesljivi. Se pa najde tudi kakšen slab vmes. Primerjati bencinarja in dizla je nesmiselno, škoda besed.

2004 1.9 Touran mu bo z malo sreče lepo služil, niso pa to več tako trpežni stoji kot so bili včasih. Jaz sem 2005 TDI-ja z 207 kkm menjal za 2002 TDI vozilo z 350kkm, pa sem naredil super potezo. Trenutno kleplje pri 370kkm+... pri 400, ko odvrti zadnji krog, pa se odločim kaj z njim.  Vgrajena je še originalna sklopka, vztrajnik, turbina, šobe,.. nobene resne okvare! Spustila je le vodna črpalka, pa še to je bila vgrajena kopija, ki je zdržala celih 80kkm, odpovedala pa 10kkm pred menjavo. Redni servisi in teraj, kakšne male "starostne" napake se mu pač odpusti.

Zanimivo je pa to, zakaj sem ga sploh kupil,.... zaradi firbca, če res zdrži 400kkm brez resne okvare. :)  

 

 

 

Si ne lastim JTDja da bi poznal tako podrobno vozil el občasno, ampak to vleja za 1.9, z temi euro 6 normativi in novo 2.0 mašino ni več stare kvalitete. (dizlov ne maram, ker če si izven avta ko hladen vžge me kr malo pljuča zapečejo, pač nism kadilec :P

3 minutes ago, dr.looney said:

:eek:......:lol1:

No iz prve roke ti povem, da mene pride servis za MB  C klasa max. okrog 200 €. 

Znanec je dal za servis cliota 250 €. 

Sicer pa, ce avteka redno vzdrzujes in lepo ravnas z njim ti bo sluzil. Ce pa si kramp bos pa itak vse unicil pa ni vazn katera znamka je.

Je pa tudi res da taljani znajo delat sam kafe in testenine, francozi so pa avteke zato zacel izdelovat, da ameriski niso najslabsi. :jezik:

Kateri servis, menjava vseh jermenov in napenjalcev? Če je dizl zobatega jermena in napenjalca ne menjajo, ker ima verigo, koliko gladih jermenov pa ima pa ne vem, če je to cena za redni servis na 20 000km je 200€ svinjsko visoka cena za olje in filtre.

Kaj so pa na Cliotu zamenjali za 250€ ? Ne moreš butnit dveh cen in rečt :jezik:, tebi so morda samo olje in filter zamenjali njemu pa naredili glavni servis na 100 000km, lahko pa da ga je mehanik preprosto nategnil, tega je ogromno.

No za primerjavo ta teden dal, za menjavo vseh jermenov in napenjalcev z delom vred 175€, če bi imel novega bravota bi plačal le 155€, to je pri najbolj poštenemu Fiat serviserju kar jih poznam. Seveda ne dvomim da obstaja serviser ki bi mi za to isto naložil 275 ali 300€.

LP

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, smasher pravi:

Si ne lastim JTDja da bi poznal tako podrobno vozil el občasno, ampak to vleja za 1.9, z temi euro 6 normativi in novo 2.0 mašino ni več stare kvalitete. (dizlov ne maram, ker če si izven avta ko hladen vžge me kr malo pljuča zapečejo, pač nism kadilec :P

Kateri servis, menjava vseh jermenov in napenjalcev? Če je dizl zobatega jermena in napenjalca ne menjajo, ker ima verigo, koliko gladih jermenov pa ima pa ne vem, če je to cena za redni servis na 20 000km je 200€ svinjsko visoka cena za olje in filtre.

Kaj so pa na Cliotu zamenjali za 250€ ? Ne moreš butnit dveh cen in rečt :jezik:, tebi so morda samo olje in filter zamenjali njemu pa naredili glavni servis na 100 000km, lahko pa da ga je mehanik preprosto nategnil, tega je ogromno.

No za primerjavo ta teden dal, za menjavo vseh jermenov in napenjalcev z delom vred 175€, če bi imel novega bravota bi plačal le 155€, to je pri najbolj poštenemu Fiat serviserju kar jih poznam. Seveda ne dvomim da obstaja serviser ki bi mi za to isto naložil 275 ali 300€.

LP

 

Osnovni servis pri MB in cliotu.....torej menjava vseh filtrov, olja in delo. MB -eva mašina ima verigo. Nikoli ne butnem, kar na pamet in ne spadam med tiste ženske, ki še tekočine za šipe ne znajo nalit. :whistle:. za primerjavo za cist navadno opel corso, sem dajala za enak servis 150 €. Poleg tega pa je tudi treba upoštevati katero olje ti nalije. Pri meni ali je shell ali pa castrol. Kolikor je meni znano pa v renaultovi servisi preferirajo elf-a. Vsaj včasih je bilo tako. 

Poleg tega mi je mehanik , na vprašanje na koliko km se naredi glavni servis oziroma generalka, zatrdil, da ob rednem vzdrževanju te mašine zdržijo 500.000 km . Torej nobenih večjih posegov v samo mašino. :rolleyes: Zdej pa ne vem al se nisva razumela ali pa je dejansko tako.:whistle:..

 

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@dr.looney ok pol je 200€ precej, jaz sem dajal tudi nekaj časa notri shell, pri 200 000 sem se odločil da bom škrtaril in dajam Wolf pa avtu kra ustreza. No 4L shell ali Elf košta isto tam okoli 25€ (in to je dokaj redna cena s popusti pride tudi pod 18). Tako da Za cliota je materjala okoli 55 do 60€ ker imajo butaste filtre, moja ima cliota 1.2 16V in usakič preklinjam ko delam servis, morda je mehanik usako kletvico zaračunal po 1€ ob servisu clia pa je tako prišlo 250€, drugače je to ekstremno nategunska cena, realna bi bila okoli 100€. Tako da kdorkoli je plačal za redni servis na Cliu 250€, mu plačaj pir al pa sladoled in ga vprašaj če zadi kaj peče, ker ga je mehanik ornk pa na suho nat... 

To je ta žalost, da pač eni mehaniki zaračunajo kolikor si pač upajo, in če človek plača, plača, razmišljam da bi dal enkrat mojemu serviserju menjat olje in filtre da vidim kolko košta, sumim da bi prišlo max 100€, ne vem pa ker je to tako izi opravilu da tiste 3/4 ure si pa lagano vzamem da malo pošlatam avto in se pogovorim z njim.

Za servis na Cliu pa : :angryrant1::angryrant1::angryrant1::angryrant1::headbang::headbang::headbang: butasti francozi ( da ne rečem kako ma pežo filtr zraka, samo iz pleha vn štrlita dva šraufa in gor položiš filtr, prau WTF, tako da Fiat je zakon za šraufat ;) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, smasher pravi:

@dr.looney .

 WTF, tako da Fiat je zakon za šraufat ;) 

Še hvala bogu,da tako...Po drugi strani logična rešitev...

Feler

In

Alle

Tailen

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, smasher pravi:

@dr.looney ok pol je 200€ precej, jaz sem dajal tudi nekaj časa notri shell, pri 200 000 sem se odločil da bom škrtaril in dajam Wolf pa avtu kra ustreza. No 4L shell ali Elf košta isto tam okoli 25€ (in to je dokaj redna cena s popusti pride tudi pod 18). Tako da Za cliota je materjala okoli 55 do 60€ ker imajo butaste filtre, moja ima cliota 1.2 16V in usakič preklinjam ko delam servis, morda je mehanik usako kletvico zaračunal po 1€ ob servisu clia pa je tako prišlo 250€, drugače je to ekstremno nategunska cena, realna bi bila okoli 100€. Tako da kdorkoli je plačal za redni servis na Cliu 250€, mu plačaj pir al pa sladoled in ga vprašaj če zadi kaj peče, ker ga je mehanik ornk pa na suho nat... 

To je ta žalost, da pač eni mehaniki zaračunajo kolikor si pač upajo, in če človek plača, plača, razmišljam da bi dal enkrat mojemu serviserju menjat olje in filtre da vidim kolko košta, sumim da bi prišlo max 100€, ne vem pa ker je to tako izi opravilu da tiste 3/4 ure si pa lagano vzamem da malo pošlatam avto in se pogovorim z njim.

Za servis na Cliu pa : :angryrant1::angryrant1::angryrant1::angryrant1::headbang::headbang::headbang: butasti francozi ( da ne rečem kako ma pežo filtr zraka, samo iz pleha vn štrlita dva šraufa in gor položiš filtr, prau WTF, tako da Fiat je zakon za šraufat ;) 

Evo racun zadnjega servisa MB :

Olje castrol 6,2 l..........68.20€

Filter olja......................8.50€

  "      zraka ..................21€

  "     goriva ..................24€

  "     kabine..................21€

 Olje volan .................. 1.80€

Test ............................15 €

Delo............................. 40 €

 

Skupaj.......  .....  199.50 €

 

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fix It Again, Tomorrow!

2 minutes ago, dr.looney said:

Evo racun zadnjega servisa MB :

Normalne cene, brez kakšnega pretiravanja.

Če smo že pri fiatu: :D 

sticker,375x360-bg,ffffff.u2.jpg

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

27 minutes ago, sesir said:

Še hvala bogu,da tako...Po drugi strani logična rešitev...

Feler

In

Alle

Tailen

 

7 minutes ago, XTR said:

Fix It Again, Tomorrow!

Normalne cene, brez kakšnega pretiravanja.

Če smo že pri fiatu: :D 

sticker,375x360-bg,ffffff.u2.jpg

A ni užitek menjat olje če ne rabiš dvigalke, posebnega orodja in podobno.

no čakam da mi kdo dokaže da je VW ali Audi boljši od Fiata € za € 

Po zanesljivosti sem pokazal da po analizi UK tržišča sta Fiat pa audi tam tam po zanesljivosti s tem da audi dosti več košta, VW... pa bo rabil še nekaj da postane tako dober kot Fiat, sicer zdej ljudje verjamejo kar jim govorijo reklame.....

Se kdo spomne reklame za stro z Clauio Šifer, "Astra se pa ne kvari", to je bil najboljši vic, vsakič sem se narežal ko sem videl to reklamo :lol1:

Popravljeno . Popravil smasher
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

26 minutes ago, smasher said:

no čakam da mi kdo dokaže da je VW ali Audi boljši od Fiata € za € 

Ne glej na vse skozi €, pa boš morda spregledal. Ni vse v denarju. 

 

26 minutes ago, smasher said:

Po zanesljivosti sem pokazal da po analizi UK tržišča sta Fiat pa audi tam tam po zanesljivosti s tem da audi dosti več košta, VW... pa bo rabil še nekaj da postane tako dober kot Fiat, sicer zdej ljudje verjamejo kar jim govorijo reklame.....

Dobiš pa tudi več od avta. Če gledamo na avto kot vozilo za transport iz točke A do B je isti šmorn, sicer pa je ogromna razlika. 

Imam enega v bližini, trčenega na Fiate,.. Marea, Stilo, Croma, Ulysse,... ko kaj odpove pa pogosto menja z rabljenimi deli iz Italije. Še akumulator ne nabavi nov, raje vsako leto 10-15€ za starega iz odpada. Če ga kaj podražiš pa pravi, Fiat je zakon. Si ti slučajno moj sosed ? :)  

Popravljeno . Popravil XTR
  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 44 minutami, smasher pravi:

 

A ni užitek menjat olje če ne rabiš dvigalke, posebnega orodja in podobno.

no čakam da mi kdo dokaže da je VW ali Audi boljši od Fiata € za € 

Po zanesljivosti sem pokazal da po analizi UK tržišča sta Fiat pa audi tam tam po zanesljivosti s tem da audi dosti več košta, VW... pa bo rabil še nekaj da postane tako dober kot Fiat, sicer zdej ljudje verjamejo kar jim govorijo reklame.....

Se kdo spomne reklame za stro z Clauio Šifer, "Astra se pa ne kvari", to je bil najboljši vic, vsakič sem se narežal ko sem videl to reklamo :lol1:

Pa ne morš angleski trg dajat za primerjavo. Oni so tak al tak mal cudni.:lol1:.

Fiat boljsi kot VW.......:lol1::lol1:

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

30 minutes ago, XTR said:

Ne glej na vse skozi €, pa boš morda spregledal. Ni vse v denarju. 

 

Dobiš pa tudi več od avta. Če gledamo na avto kot vozilo za transport iz točke A do B je isti šmorn, sicer pa je ogromna razlika. 

Imam enega v bližini, trčenega na Fiate,.. Marea, Stilo, Croma, Ulysse,... ko kaj odpove pa pogosto menja z rabljenimi deli iz Italije. Še akumulator ne nabavi nov, raje vsako leto 10-15€ za starega iz odpada. Če ga kaj podražiš pa pravi, Fiat je zakon. Si ti slučajno moj sosed ? :)  

Ne ne maram takih ljudi, taki dajejo slabo ime Fiatu ker jim pol skozi neki crkuje kr dajo neki 3/4 rabljene dele not samo da je.

Sej to se bo zdej dogajalo audiju in podobno ko si bo folk privošču 15 let starega audija pol pa pri vulkanizerjih iščejo "dobre rabljene gume" ki 225/50R17 al kolko so že na teh mašinah koštajo mal več kot une ki sm jih jst prej omenu za stare avte.

Kako msiliš dobiš več? Ko je imel avto 10let smo doma razmišljali o menjavi Stilo 1.9JTD ali Golf 1.9 TDI, za enak denar je bil polno opremljen Stilo, ali Golf ki je imel samo najosnovnejši radio, torej kaj dobiš več? 

 

Drugače ta stavek ne gledat vse skozi €, je tipični alfistični stavek ne gledat skozi denar, ta avto ima dušo ;)

 

ps: @dr.looney ne se smejat, dokaze prosim, kolegica od mame mela golf 5, same neke težave, veš slo mentaliteta če se golf kvari rečejo lastniku "ah glih ta nesrečen avto si dobil" če se na fiatu nekaj minimalnega pokvari je odgovor "ah fiat jajca", dokaze prosim, jaz sem lepo opisal vse okvare in zgodovino avta.

Popravljeno . Popravil smasher
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 minutes ago, smasher said:

Kako msiliš dobiš več? Ko je imel avto 10let smo doma razmišljali o menjavi Stilo 1.9JTD ali Golf 1.9 TDI, za enak denar je bil polno opremljen Stilo, ali Golf ki je imel samo najosnovnejši radio, torej kaj dobiš več? 

Preberi še enkrat zgoraj, spet se vrtiš okrog enake cene. "Audi dost več košta" - dobiš pa tudi več, sem napisal. Sedi v avto, odpri oči in spreglej, če ne gre, še potipaj malo. Primerjaš jabolka in hruške, dizel-bencin, Audi-Fiat. Jaz se ne grem več, ker smo na nivoju "Versys je narjači".    

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se lahko tudi usedeva v moj 18 let star avto, soft tač armaturka, gumirane ročke okoli volana, avtomatska klimatska naprava, nemci so uvedli nazaj v avto plastične ročke kot v kombijih ker je bolj trdoživo in ziheraško, tako da za vrnitev poceni plastike v notranjost avta so po mojem krivi nemški proizvajalci.   

Nikoli nisem rekel da kateri od teh avtov ni dober, samo da po mojem mnenju ni vreden take cenovne razlike, če kdo hoče si komot lahko kupi kar hoče samo naj ne kritizira Fiat brez neke obrazložitve, lahko da kakšen kos odpove 10% prej, ampak je strošek zamenjave 50%. 

Volvo v60, Audi6 in pdoobno.. seveda so bolši saj morajo biti, valda človek ne plača zraka tolko več, poanta je da notranja oprema nima veze s pokvarljivostjo s čimer smo začeli govora je bilo o temu koliko motor zdrži in koliko stane vzdrževanje.

Torej če avto stane 2x ali 3x več zdrži  2x ali 3x več kilometrov? Očitki so leteli da s Fiatom si zelo pogosto na servisu, torej ni bilo govora o tem kdo ima notri usnje ampak o vzdržljivosti in pokvarljivosti. Jaz trdim da ima Fiat zanesljive avte za solidno ceno, to če nekdo želi alkantaro usnje al karkoli, to plača več ni pa to razlog da ima Fiat slabše motorje in višjo pokvarljivost.

Jaz sem rekel naj mi nekdo dokaže da je VW, ali audi manj pokvarljiv od fiata, to nima veze s čustvi ki ti jih vzbudi značka na avtu ali seksi šivi v notranjosti avta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, smasher pravi:

.

Torej če avto stane 2x ali 3x več zdrži  2x ali 3x več kilometrov? Očitki so leteli da s Fiatom si zelo pogosto na servisu, torej ni bilo govora o tem kdo ima notri usnje ampak o vzdržljivosti in pokvarljivosti. Jaz trdim da ima Fiat zanesljive avte za solidno ceno, to če nekdo želi alkantaro usnje al karkoli, to plača več ni pa to razlog da ima Fiat slabše motorje in višjo pokvarljivost.

.

Pa ne samo 2krat več kilometrov ampak tudi cenejših kilometrov in več ugodja...

Recimo vw golf2,audi 80 in fiat tipo,coupe in renault safrane,laguna....sploh potrebno kaj rečt...zdaj po 25+ letih...

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

39 minutes ago, sesir said:

Pa ne samo 2krat več kilometrov ampak tudi cenejših kilometrov in več ugodja...

Recimo vw golf2,audi 80 in fiat tipo,coupe in renault safrane,laguna....sploh potrebno kaj rečt...zdaj po 25+ letih...

ja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, smasher pravi:

ja

Golf2 je še vedno dost po cesti...audi 80(prijateljev imel 680.000km ko ga prodal) tudi medtem ko so se fiati in renaulti razpadli oz jih je pojedla rja...

Fiat coupe in takrat vw corado sta bila tekmeca...

Corade so zdaj po 15+eu...fiat coupeji pa okoli 3000...lepi primerki v tujini a tudi pri nas...Corade od 5 jurčkov,fiati pa od jurčka...

Fiat tipo 2.0ie nam je pil 1l olja na 1000km,corada pa 1l na 10.000km,bencina podobno,redni servisi podobno,gume isto

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst tudi vidim še dosti unotov, tipotov, kolegica na golfu2 ni imela kam zataknit dvigalke za menjat kolo ker je bilo vse čipkasto. 

Zakaj po žnj letih VW več vreden kot Fiat, ker se ljudje odločijo da bojo toliko plačali, koliko je vredna zjahana honda civic? Lahko je bila že 5x karambolirana pa jo bo nekdo prodal za zlato, cena rabljenega avta je odvisna od tega kako je nekomu všeč. Koliko košta fiat 124 spider ali 850cupe? 

Obdobje traktorsko zanesljivih SDI motorjev je mimo, v LJ občano vidim fantačtični Golf I, redeče barve krasno vzdrževan, in res lep, na istem parkirišču je tudi fičko, pa katrica je bila. Vsi kričijo kolko so bli fičkoti krš in razpadali, pa še kar se jih vidi po cesti ?

Ne bom preveč zagovarjal 2.0ie motorja ker ne vem če je bil 4 cilintre ali 5 varjanta, ampak  lahko preveriš navodila tudi pri sodobnih avtih in je  poraba olja 1l/1000km sprejemljiva.

Se strinjam da je v Slo tudi druga težava naša prva Brava je bila za IT tržišče in so bile določene stvari lepše dodelane, tudi VW za dojčland zna bit boljše delan kot za Slo. 

http://www.reliabilityindex.com/manufacturer/relIndex

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 25 minutami, smasher pravi:

 

Ne bom preveč zagovarjal 2.0ie motorja ker ne vem če je bil 4 cilintre ali 5 varjanta, ampak  lahko preveriš navodila tudi pri sodobnih avtih in je  poraba olja 1l/1000km sprejemljiva.

 

Imel je 150 konjev...

1l na 1000km sprejemljivo?Mogoče za tiste,ki si kupijo mercedes 65 amg...njim je to res normalno!Nam nikakakor ni bilo saj je vožnja z tipotom predstavljala trikratnik stroškov vožnje z audi tdi ali 1.5*več kot vw corado v kateri si se lepše peljal!Plus na fiatu si enormo izgubil...

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom še dodal zakaj tudi dobi znamka slabo ime NESPOSOBNI SERVISERJI.

Na mojem avtu sem moral menjati menjalnik zaradi nesposobnih pooblaščenih serviserjev. Ko je imel avto 10 let in manj kot 100 000km, se je začelo nekaj težko prestavljati, smo peljali na servis dvakrat zaporedoma, 2x menjali olje ampak ni bilo nič bolje. Odgovor serviserja je bil "Saj ima avto že 10let, menjalnik je že znucan" in seveda verjameš serviserju, kasneje smo škrtali z prestavami še več kot pol leta dokler, enkrat ni šlo več v prestave, sem poklical soseda ki nekaj šraufa in je zadevo rešil v manj kot 3 minutah. Zajla od sklopke se je raztegnila za morda 2mm, serviser bi lahko pri rednem servisu to preveril, sploh pa če se pritožiš da se težko menja, sploh dejasnko ne preveri kaj bi lahko bilo narobe?? Šalabajzeri eni.

No in če zaupaš takemu serviserju si misliš jojo avto ma fuč menjalnik prej kot 100 000km, kir jajc od avta, v bistvu je pa jajc od serviserja ki ti naredi veliko škodo na avtu zaradi nesposobnosti.

Kar nekaj let sem rabil da sem našel Fiat serviserja ki ceni avto ki ga šraufa, in ne nabija o popravilih ampak je pošten in učinkovit.

 

@sesir Ok, tvoj corado je bil boljši od tipota 2.0ie

Popravljeno . Popravil smasher
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 minutami, smasher pravi:

.

 

@sesir Ok, tvoj corado je bil boljši od tipota 2.0ie

100%...corado lastil več let..G60...pila od 8.5 do 12l...v 9letih edini strošek poleg servisov le sklopka čudno,ko se nikoli ni špur vlačlo...hehe

Ali recimo vw polo 1.0 proti fiat punto 1.1 ?

Jz nič od nič vlagal v polo,bil delovni stroj...le olje menjal na 10 kkm in na 90.000 velik servis in dvakrat rabljene disk ploščice+ gume...prodal zelo zjahanega z 196.000km...

Fiat punto kupo dedek nov,čuval,servisiral,vedno vse novo in glej ga zlomka na 103.000km zaribala mašina...

Drugi dedek mercedes a170cdi 203.000 km pa do zdaj še nobene napake(velik servis 140eu)poraba 4.4l

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!