Skoči na vsebino

Težave in okvare z vašimi jeklenimi kočijami


SEOI-NAGE

Priporočene objave

6 minutes ago, jskrablin said:

V kolikor bi pa avto imel tovarniško vgrajen snemalnik,

To mi je blo čudno nikoli slišal za kakšen snemalnik v avtu?za ostalo pa vem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, spasku said:

Mogoče kdo ve kje je skrit ta instrument v avtomobilu predvidevan da nekje med motorjem in  armaturno

https://siol.net/avtomoto/novice/zavarovalniske-goljufije-z-avtomobili-razkrije-crna-skrinjica-v-avtu-492631

Meh... ...pa se kaj.

Vec od kakega freeze framea tudi taksen strokovnjak ne more digitalno dobiti od avta pa ce se slikajo z vsakim modulom posebej.

Morda je clanek celo placan.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 7 mesecev pozneje...

Najprej probaj s čistilnim sprejem Kent za čiščenje DPF filtrov. Odstraniš lambdo sondo ali senzor DPF filtra, nato našpricas v odprtino celtno vsebino spreja, pol pa gasa na voznjo. Treba ga je malo sterat. Sam sem probal in je bilo boljši.

Sprej znamke Kent DPF Cleaner modro bela piksna in zarven je ene 50cm dolga cevka.

Upam da ti bo kej pomagalo?

Popravljeno . Popravil Nuzy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Soboto, AC v Italiji, Venezia - Padova. Nekaj poči, nimam pojma kaj, avto gre normalno naprej brez vsakega problema, dokler se nismo ustavli na počivališču. Avto pustim pržgan, v leru, ko dam v prvo in obrnem volan v desno začne pokat/škripat in se neha premikat. Tud če sem šaltal brez sklopke in prestavo ni crkno. Grem gledat podvozje in vidim da počasi kaplja nekje po sredini. Itak je minilo 6 ur da je prišo Italijan in pol še nas z nadomestnim avtom. Kaj bi to blo...polosovina al kaj drugega? Ker mi ni jasno kak smo se lahko vozli dalje kljub temu,da je med voznjo nekaj počlo...avto je star 6 let in ma prevozenih nekaj cez 300.000, je pa Peugeot 5008

Popravljeno . Popravil xyxy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

no in kaj je blo z avtom? Ker moja prva misel je bila tud polosvina. Podobno se je fotru na poti v službi zgodlo, takrat je mel avto približno toliko kot tvoj. V trenutku je bil avto neuporaben in pol so hotli za orignalni del 700+ eur...Pa je našel nekaj neoriginalnega in avto (zdaj  pri 2. lastniku) pri 19 letih še vedno veselo vozi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 11 mesecev pozneje...
8 hours ago, Bmflar said:

Zakaj bi pri Cliotu nehal delat senzorji bližine ovire ? Ne oglašajo se več ?

Ker so na Cliotu.. ? 

Si morda preveril žice? Da ni kakšna živalca malce pomalcala kak kabel. 

Tako da najprej preveri da vse dobi štrom. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko je šla varovalka... Ponavadi je 2A.

Lahko pa je, tako kot pri meni, crknila elektronika.....

Čakam dedka Mraza. Mogoče bo prinesu novo...:huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, Bmflar pravi:

Zakaj bi pri Cliotu nehal delat senzorji bližine ovire ? Ne oglašajo se več ?

Da nisi mogoče prišel preblizu ovire :whistle:

  • Haha 2
  • Šokiran 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...
  • 1 leto pozneje...

Imam en problem.

Avto opel tigra 1.4 letnik 2004 mi ne vžge, tudi na kable ne. Akumulator je bil menjan pred 14 dnevi. 

 

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

poskus polit z bencinom, pa pol vžigalico gor vrži :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 28 minutami, DAMI34 pravi:

poskus polit z bencinom, pa pol vžigalico gor vrži :P

 

Z mojo srečo, se verjetno tut užgal ne bi.

:panic:

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, dr.looney pravi:

Imam en problem.

Avto opel tigra 1.4 letnik 2004 mi ne vžge, tudi na kable ne. Akumulator je bil menjan pred 14 dnevi. 

 

 

 

 

Opiši bolje problem,  1. ali se štarter zavrti? 2. Ali slišiš kakšen zvok, pumpa goriva,  štrckanje kakšnih relejev? 

Na splošno je problem ta da pri oplih med leti 2000 in 2015 je bila najboljša stvar Fiatov motor. Sedaj se komaj malo pobira opel ko so ga začeli francozi reševat. Vmes je bolj nič vreden. Une Astre H so sama žalost. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 25 minutami, smasher pravi:

Opiši bolje problem,  1. ali se štarter zavrti? 2. Ali slišiš kakšen zvok, pumpa goriva,  štrckanje kakšnih relejev? 

Na splošno je problem ta da pri oplih med leti 2000 in 2015 je bila najboljša stvar Fiatov motor. Sedaj se komaj malo pobira opel ko so ga začeli francozi reševat. Vmes je bolj nič vreden. Une Astre H so sama žalost. 

Nič ni od njega. Avto je mrtev. Nobene reakcije, ko obrnem ključ. Tudi odklenit ga moram ročno. Nič, nada, njente. Ni elektrike. Tudi na kable ista pesem.

Se mi je to zgodilo isto pred 14 dnevi, samo takrat je vžgal na kable, pa sem menjala akumulator in je delal bp. Do danes.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali imaš multimeter? Oziroma nekaj s čimer preverit akumulator? Ker lahko da tinje crknu alternator,  ali pa ti nekaj "žre baterijo". Ne vem zakaj včasih kakšni stari radiji al pa kakšen oksidiran kontakt počasi sprazne akumulator. 

Če ne dela niti centralno, je verjetno akumulator sprasnjen do konca. 

Kaj ko odpreš vrata se vžge tista lučka v kabini? 

Če imaš kakšen vzdrževalec ali pametni polnilec za akumulatorje,  še posebaj OK če je tisti za motorje ker ima nižji tok ga priklopi na akumulator in pusti da fila. 

Večina teh novejših polnilcev ki nimajo visokega toka polnjenja ali AGM program so dovolj nežni da ne poškodujejo elektronike od avta. 

Plan B, daj zraven drug avto, prikopi kable za vžgat in pusti da sta avta med sabo pobezana vsaj ene 15min  (ta drugi avto je seveda nonstop vžgan pa mora bit tako tar da nima stop&start) 

Če je aku spraznjen čisto do konca ga tudi s kabli na hitro ne vžgeš,  amapk moraš počakat da se malo štroma nafila v aku. 

Preko onlajn asistence je težko take stvari,  avti so ku babe je treba kdaj kej tut z rokami prjet.. 🤣 🤣 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Multimetra nimam. Polnilec za akumulator pa kaže , da je aku. poln oziroma na polnilcu se prizge lucka pri 6V in kaže , da je poln. Na 12V pa nikakor ne morem prestavit. Sva z mojim vzela ta star aku. Tega polnilec fila tako kot je treba. Lucka gori za 12V in polni. 

V avtu ne dela nič. Tudi luč za kabino ne gori. 

Bova jutri dala not tastar aku. , čez noč bi se moral nafilat. Upam, da bo pol avto vžgal. Če ne bo, ga skurim kar na dvorišču.🙃🙃🙃.

Avtoelektričar ima pa tako gužvo, da mi avto lahko pogleda šele drug teden.😪😪

Saj bi ga peljala na oplov servis v Celju, a so na zelo slabem glasu, tak da bom raje počakala. Medtem bom pa gugl okol obrnila, da probam ugotovit, kaj bi lahko bilo narobe.😉😊😉.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!