Skoči na vsebino

Težave in okvare z vašimi jeklenimi kočijami


SEOI-NAGE

Priporočene objave

Alora, auto Daewoo Lanos 1,5 bencinc in trokira.

Trokira v nizkem področju vrtljajev na minimumu, sem menjal svečke ampak še vedno to počne.

Ko daš gas malo višje pa vse preneha in deluje normalno.

Ima elektronski ubrizg, to pomeni da minimum ne bo šlo doma štelat ? Sumim da je to!

Namre. motor je brez napak, sumim pumpo da daje premalo bencina ali pa prenizek minimum in motor kakikrat crkne.

Zvok je podoben V2 motorju

Še nekaj dodam, ko je veiko vlage v zraku tudi motor cuka in ne deluje pravilno, to bi bila nepravilna nastavitev pumpe ?

Hvala za pomoč

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi bilo kaj s pumpo narobe, bi v višjih vrtljajih bilo še slabše.

Eden od mnogih možnih vzrokov so slabi kabli za svečke...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danci ti je pravilno odgovoril sigurno je napaka na visoki napetosti-ponavadi je kriv kabel od enega cilindra ali pa razdelilna kapa možno je tudi rotor.Benzinska črpalka sigurno ni namreč ,če da črpalka premalo pritiska(goriva) potem trokira pri visokih obratih(pri večji obremenitvi)takrat ko je poraba največja.To napako(kateri kabel je def.)boš najlažje našal tako, da pustiš motor malo teči na prostem teku ,da trokira (motor naj nebo preveč segret),nato ga vgasni in takoj odvij svečke in boš takoj videl katira svečka je najbojl črna- ta kabel je def. .V delavnici to sprobamo z posebno svečko za izmerit lahko pa tidi z ostiloskopom,kar je najbolj strokovno in bo napaka odstranjena brez vsakih težav-samo v dobro delavnico.

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz imam te težave zaradi slabega tipala za zrak pa v nizkih obratih zatrkokira pol pa spet dalje lepo vleče.

Se spozna kdo na avtomatske menjalnike?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja možno. da je res kaj s kabli od svečk. meni je pri lanosu enkrat kabel tako prebijal, da se je prav slišalo kako so iskre skakale in tudi vidlo se je iskre. samo avto mi ni ravno trokiral v nizkih obratih, ampak se je prav čutilo pomanjkanje moči.

ti pa priporočam, da to čimprej odpraviš, ker če ti en valj ne deluje zaradi tega, ni ravno najboljše za zdravje motorja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

gsx600, to je bila pri Lanosih serijska napaka. Meni so to menjali v okviru garancije. Ko je bilo hladno in vlažno, je trokiral. In ugašal. Dokler se ni segrel. Bratu isto. Lanos '00. Aja, čip je bil menjan. Pojdi na servis, pa naj ti ga stestira na računalnik. Drugače pa že sedmo leto dela b.p. Edino dvakrat je pregorela prednja žarnica. Ga ne menjam, ker dobro dela. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz sem imel podobne težave z Lanosom letnik 98. Vzrok je bil v tipalu za zrak. V garancijskem roku so ga menjali sigurno petkrat, pa nikoli ni bilo dobro več kot dva do tri mesece. Lahko da so tipala tako slabe kvalitete, še bolj verjetno pa je, da se zaradi nepravilne postavitve hitro umažejo in računalniku ne posredujejo pravih podatkov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri PEUGEOTU 306 l 97. je crknu notranji hladilnik,tisti mali radiatorček,ki je skrit pod armaturo-posledica tega pa je močno rosenje stekel in smrad v avtu.

Šipe nikakor da odrosiš,ne s toplim ne s hladnim prezračevanjem,za nameček pa se iz loput za zrak še,močno kadi, kot nekakšena para...

Bil pri dveh pooblaščenih serviserjih in oba hočeta met 60 jurjev za popravilo,ker je baje osem ur dela-je treba komplet armaturo dol vzet,vendar mata vsak svojo teorijo zakaj je do tega prišlo :glare:

Prvi pravi,da je to posledica dotrajanega tesnila glave motorja in ,da moram menjat tudi tesnilo,drugi pravi ,da je to pač od starosti,in da je s tesnilom vse ok.

Od tretjega mehanika,nato lahko pričakujem odgovor v stilu:notranji hladilnik je crknu zarad preveč zlizanih gum ipd. :blink: :blink:

A je mogoče tu kdo,ki je že imel omenjene težave na Peugeotu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tsitemu malemu radiatorčku se reče pečka ... verjetno je šla kaka cev za dovod tekočine ali odvod ... treba armaturko dol snet, pa pogledat, al je pečka al so kabli ... če se že dela, se splača vse zamenjat, da bo pol par let mir ... na starem cliotu je to cirka 6 ur dela, na uradnem servisu stane poseg cirka 50-60 jurjev ...

Popravljeno . Popravil brum brum
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BadPit

zamenjaj pečko pa boš imel mir :grim nekje je kilerček preteku in to je to :grim

nisi prvi ne zadnji ki ga je to doletelo :D

Popravljeno . Popravil Avtokad
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ali ti zmanjkuje hladilne tekočine?

meni je (sicer na polotu) to naredilo ker so se v motornem prostoru kjer je zajem zraka pred to pečko zamašile vse luknje za odvod vode. Ko je padal dež se je ta prostor napolnil z vodo in voda je prišla tudi v kabino. Ko sem vklopil gretje je para prekrila notranji del sprednje šipe. Ni prijeten občutek ko ti to naredi med vožnjo.

Preveri najprej od kje para, ali je to u bistvu hladilna tekočina (preveri nivo v ekspanzijski posodi, ne na hladilniku) al pa sam neka voda iz okolice tako kot v mojem primeru (strošek popravila 0 sit).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hladilne tekočine zaenkrat ne zmankuje,ker je bil prejšni teden menjan hladilnik(kiler),in po cca 500 prevoženih je antifriz še zmeri na istem nivoju.

Verjetno bo res samo pečka zanič,in jo bo potrebno čimprej menjat,ker je vožnja pri temperaturah pod 10 stopinjami praktično nemogoča,oz. nevarna,sploh ponoči.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce ti je ne zmanjkuje, je verjetno pecka v redu (tesni tako kot mora), in bo verjetno nekaj takega kot je misty napisal. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mel na Cliotu podoben problem, pa je bla pečka samo zapackana in voda ni več krožila kot bi morala.

Pečko sem spral z vodo pod pritiskom in zmontiral nazaj. :OK:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz imam te težave zaradi slabega tipala za zrak pa v nizkih obratih zatrkokira pol pa spet dalje lepo vleče.

Se spozna kdo na avtomatske menjalnike?

Postoji več stvari pri merjenju indikatorjev(imputov v računalmik),ki skrbijo za pravilno delovanje motorja in to so: pretok,gostota in temperatura zraka:tipalo temperature zraka,tipalo gostote zraka in merilec pretoka zraka (menge meser).Tako da pri tvojem tipalu zraka nebi vedel zakaj se gre.Veš je pa tole zelo težko opisovat kajti sistem od sistema se zelo razlikuje in jaz sem nekako bolj doma pri bošejevih sistemih.Namreč pri določenih sisremih so še razni potenciometri in razna podtlačna stikala (s tekočimi kristali)itd.

jaz imam te težave zaradi slabega tipala za zrak pa v nizkih obratih zatrkokira pol pa spet dalje lepo vleče.

Se spozna kdo na avtomatske menjalnike?

:devil: Nisi napisal na kakšne; navadne ,avtomatske,senkvenčne ali kombinirane. :OK:

brumer a je to slučajno una steklena sveča ko se iskro dejansko vidi noter :?

Če mi bo ratalo, ti pripnem sliko te moje svečke tisto v steklu kot jo ti omenjaš pa jaz nepoznam.

post-9445-1163183230_thumb.jpg

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri PEUGEOTU 306 l 97. je crknu notranji hladilnik,tisti mali radiatorček,ki je skrit pod armaturo-posledica tega pa je močno rosenje stekel in smrad v avtu.

Šipe nikakor da odrosiš,ne s toplim ne s hladnim prezračevanjem,za nameček pa se iz loput za zrak še,močno kadi, kot nekakšena para...

Bil pri dveh pooblaščenih serviserjih in oba hočeta met 60 jurjev za popravilo,ker je baje osem ur dela-je treba komplet armaturo dol vzet,vendar mata vsak svojo teorijo zakaj je do tega prišlo :glare:

Prvi pravi,da je to posledica dotrajanega tesnila glave motorja in ,da moram menjat tudi tesnilo,drugi pravi ,da je to pač od starosti,in da je s tesnilom vse ok.

Od tretjega mehanika,nato lahko pričakujem odgovor v stilu:notranji hladilnik je crknu zarad preveč zlizanih gum ipd. :blink: :blink:

A je mogoče tu kdo,ki je že imel omenjene težave na Peugeotu?

Nebom vsega bral kar so ti napisali. Najprej poglejte kje pušča, namreč lako pušča samo na cevi,ali na ventilu (toplo-hladno),če nikjer ni vidno,da pušča in ti hladilne tekočine nezmanjkuje probaj s tesnilcem za hladilnike. Če ti pušča samo takrat, ko daš na vroče je sigurno samo ventil defekten.Najbolje bo da najdeš kakšnega dobrega majstra in naj da točno dijagnozo na daljavo se to neda popravljat. :OK:

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nebom vsega bral kar so ti napisali. Najprej poglejte kje pušča, namreč lako pušča samo na cevi,ali na ventilu (toplo-hladno),če nikjer ni vidno,da pušča in ti hladilne tekočine nezmanjkuje probaj s tesnilcem za hladilnike. Če ti pušča samo takrat, ko daš na vroče je sigurno samo ventil defekten.Najbolje bo da najdeš kakšnega dobrega majstra in naj da točno dijagnozo na daljavo se to neda popravljat. :OK:

ja tudi tole tesnilno tekočino za v hladilnik mi je en domač mojstr predlagal v hladilnik natočit.in res je šipe se rosijo samo takrat,ko dam na gretje,pa napram unim 60-im tisočakom kolikor pride pečka z delom vred,bi bla to najcenejša varijanta cca 1500 SIT.

Brumer,a mogoče veš koliko naj bi se dotočilo tega tesnilca v kiler?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je to tesnilec, kot je bil pred leti (mala plastenka cca 1 deci), potem ena. To sem naredil v Z-101, zamašilo luknjo. Po treh letih, ko sem prodal, še vedno ni kaj spuščalo. Tako, da :OK: :OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, včeraj sem na pumpi kupu tesnilec in ga po navodilih vlil v hladilnik.Uparjanje skozi zračne lopute je popolnoma prenehalo,tako,da se sedaj stekla ne rosijo več.

Sem pa danes zjutraj opazil veliko lužo pod avtomobilom,nekje pušča hladilna tekočina.Se vsedem v avto zapeljem en krog in se mi motor greje več kot običajno,kazaleček za temperaturo gre krepko čez sredino <_<

Nato se ustavim,dvignem pokrov motorja in opazujem,kje naj bi uhajala hladilna tekočina.Ne vem če je to možno,ampak se mi je zdelo,kot bi curljala ven iz bloka motorja in to močno.

Pri ugasnjenem avtu tekočina ne izteka.

Je možno ,da je za to krivo tesnilo glave?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa, če spušča cev kje? Dvig temperature je normalen, ker je premalo tekočine. Dolij, pa bo normalna temperatura. Pusti avto lavfat, pa poglej, kje pušča. Ker pušča ti, kadar lavfa- takrat je v hladilnem sistemu pritisk. Aja, pri glavi pušča.. Ja, zna biti tesnilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko tole berem se mi zdi ,da ti je šla dihtunga na glavi motorja,posledično zaradi velikega pritiska v hladilnem sistemu, pa tudi pečka (hladilnik) za gretje . Brez dobrega mehanika nebo nič samo stem,da vsesorte probiraš bo škoda še večja. Namreč moral bo mehanik izmerit (z napravo)ki zazna CO (ogljikov monoxid) v hladilnem sistemu ali vhaja v hladilni sistem CO,če pokaže da je CO v hladilnem sistemu potem je treba glavo motorja demontirati, v nasprotnem primeru (če ni CO-ja)v sistemu je potrebno hladilni sistem dati v delavnici (pod pritisk) z posebno napravo in se bo točno ugotovilo, kje vse pušča. Sedaj vidiš zakaj so mehanihi za vas tako dragi (mednje sodim tudi sam)ampak dobra oprema in pravilna hitra dijagnoza tudi mora koštati-NAŽALOST.

Ps; zato jaz pravim vozi tak avto,da ga lahko vzdržuješ,sicer se vsakomur dogaja enako kot tebi. :OK:

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali pa pogledaš hladilno tekočino. Če je mavrična, motna, mastna potem nekaj ni v redu. :grim

CO plin NESPREMENI barvo hladilne tekočine,edino če uhaja olje v hladilno tekočino ali,če bi prišlo kakšno drugo topilo v hladilni sistem kot je npr:nafta, benzin,petrolej itd,takrat bi postalo lahko kot praviš mavrične barve. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..bemu,.. kako nes spravim iz ključavnice preostavek ključa, ki se mi je odlomil???? :angry: :wacko: :huh: ,.. kaka ideja, nasvet, karkoli???????????????? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!