Skoči na vsebino

Težave in okvare z vašimi jeklenimi kočijami


SEOI-NAGE

Priporočene objave

Uporabi varilni aparat CO2... najprej segrej žico na pištoli do žarišča na kakem odpadnem kosu železa, tako da po njem potegneš var, potem pa hitro, preden se žica ohladi jo pritakni na del ključa ki je ostal v klučavnici. Če boš imel srečo se bo razbeljena žica prilepila na preostanek ključa ki je ostal v ključavnici. Seveda to deluje le če ni ključ odlomljen pregloboko. Upam pa da se ti ključ poprej ni zatikal kadar si ga izvlekel iz ključavnice, ker bo zadeva v tem primeru težko delovala. Upam da ti bo uspelo!! Poročaj, kako boš rešil, da bomo vedeli tudi drugi, za vsak primer...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..tut o tem sem razmišljal,.. sam,.. kaj o sem tišler in ne šlosar. ne vem kje nej dobim "švasaparat",.. bom probu na odlomljen del kapljico Cianokola, pa "zalimat". bom vidu... probu sem s pinceto pa ne morem zagrabit ključa,. je cca 5mm v ključavnici... bemu,.. nerodna reč...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..bemu,.. kako nes spravim iz ključavnice preostavek ključa, ki se mi je odlomil???? :angry: :wacko: :huh: ,.. kaka ideja, nasvet, karkoli???????????????? :hmm:

magnet mogoče? Odvisno, iz česa je ključ ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..tut o tem sem razmišljal,.. sam,.. kaj o sem tišler in ne šlosar. ne vem kje nej dobim "švasaparat",.. bom probu na odlomljen del kapljico Cianokola, pa "zalimat". bom vidu... probu sem s pinceto pa ne morem zagrabit ključa,. je cca 5mm v ključavnici... bemu,.. nerodna reč...

Če boš rabu švasaparat se prpel ta vikend na izlet v Šentjanž, pa bomo poskusl rešt...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..ko bi se le lahko... ne vem kako, ampak volan se mi je zaklenu...

a nimaš še enega ključa? s tistim odkleni kao :P volan

(še povsod sem dobil minimalno 2 ključa avto, motor, titan ključavnice 3)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sej ključavnica je tut kovinska :hmm:

hmnja, tut pr švasanju se lahk zapika na klučavnco .. al pa z lepilom takisto ;;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a nimaš še enega ključa? s tistim odkleni kao :P volan

(še povsod sem dobil minimalno 2 ključa avto, motor, titan ključavnice 3)

in kam ga nej vtaknem??? dvomim da gresta 2 ključa n ključavnico :lol1:

magnet mogoče? Odvisno, iz česa je ključ ...

..ne "pali"... :grrr

Popravljeno . Popravil king
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in kam ga nej vtaknem??? dvomim da gresta 2 ključa n ključavnico :lol1:

..ne "pali"... :grrr

:P :P :P :P ja res, sm bil pod vplivom bivšga ktm-ja, ki je imel ključavnico za zaklent krmilo posebej :P :P :P

kaj, če bi poklical kakega ključavničarja :?

mojstri delajo čudeže

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men se je podobna stvar zgodila v avtu.Sem klučavnico(volansko)odšraufo pa zadevo rešo na mizi. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men se je podobna stvar zgodila v avtu.Sem klučavnico(volansko)odšraufo pa zadevo rešo na mizi. :D

...ja,. se mi zdi da ne bo šlo drugače :glare: ,.. sm že vse probu,... zato tut sprašujem za kako "novo" idejo, finto...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...ja,. se mi zdi da ne bo šlo drugače :glare: ,.. sm že vse probu,... zato tut sprašujem za kako "novo" idejo, finto...

Tle ni nobene finte in vse kar boš poskušal bo še slabše (s kakšnim švas aparatom boste še alternator zaj...l,s ciankolom če boš probal ključavnica sigurno nebo več uporabna). Potrebno bo razdreti odspodaj ,če se bo dalo odstraniti kontakt ploščo in poriniti ključ ven(s spodnje strani -seveda,če se bo dalo) sicer bo treba z bormašino izvrtati celinder in kupiti novo ključavnico .Samo to ti mora narediti nekdo iz servisa, kajti sam boš naredil še večjo škodo,TO SPLOH NI ENOSTAVNO!!!!!!!! :OK:

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole se mi dogaja zadnji mesec. Če stojim v koloni cca 10 minut ali če avto laufa na mestu, se po desetih minutah začne prižigati lučka za akumulator. Ko je avto hladen se to ne dogaja in takoj, ko se premaknem lučka ugasne. Če takrat ko stojim in začne lučka mižikat dodam gas...(recimo da sem mislila da imam prenizek štant gas in zato ,,crkava,,-sicer daleč od tega da bi hotel crkniti...samo lučka sveti) ni nič bolje...lučka sveti. Sem zamenjala altenator, pa je isto.

Aja imam R5 five :baa:

Popravljeno . Popravil lina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si dala gor drug slab alternator!

Ponovi vajo.

Mi lahko poveš kakšno vezo ima ali altenator dela ali ne če se avto premika ali če stoji...če bi bil slab bi najbrž ne delal tudi ko se avto premika in ne samo ko stoji...pa še to se začne dogajat ko stoji 10 minut prej ne?....Sploh ti ne uporekam, da je to razlog...samo zadeve rada razumem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole se mi dogaja zadnji mesec. Če stojim v koloni cca 10 minut ali če avto laufa na mestu, se po desetih minutah začne prižigati lučka za akumulator. Ko je avto hladen se to ne dogaja in takoj, ko se premaknem lučka ugasne. Če takrat ko stojim in začne lučka mižikat dodam gas...(recimo da sem mislila da imam prenizek štant gas in zato ,,crkava,,-sicer daleč od tega da bi hotel crkniti...samo lučka sveti) ni nič bolje...lučka sveti. Sem zamenjala altenator, pa je isto.

Aja imam R5 five :baa:

Alternator se ne menja ampak se ga da elektrikarju popravit. Če se lučka kakorkoli spet prižiga imaš potem garancijo.Če bi ti to jaz popravljal (sem namreč avtoelektrikar) za obnovljen alternator,nov regler,demontaža in montaža max 15K. :OK: :OK:

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse lepo in prav in ja, možno da je tudi ta altenator zanič ampak zanima me v čem je fora oz. kaj je za altenator drugače ali avto stoji in laufa ali pa se pelje...ZAKAJ SVETI LE PO DESETIH MINUTAH STANJA V KOLONI prej in pol pa ne.

Pišuka če je kdo avtoštromar bi mi lahko to razložil....prosim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse lepo in prav in ja, možno da je tudi ta altenator zanič ampak zanima me v čem je fora oz. kaj je za altenator drugače ali avto stoji in laufa ali pa se pelje...ZAKAJ SVETI LE PO DESETIH MINUTAH STANJA V KOLONI prej in pol pa ne.

Pišuka če je kdo avtoštromar bi mi lahko to razložil....prosim.

Premikanje avta seveda nima veze.

Vendar med stanjem v koloni verjetno nimaš obratov skoz nad 2 ali 3 tisoč, kot med vožnjo. In možno je, da alternator začne delat oz. polnit akumulator šele, ko se vrti dovolj hitro. Po desetih minutah stanja v koloni na 'štandgasu' pa se ti lahko akumulator že tako sprazni, da začne svetit opozorilna lučka...

Poskusi naslednjič med stanjem v koloni, ko se prižge lučka, držat obrate na (recimo) 3000 nekaj več časa...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poskusi naslednjič med stanjem v koloni, ko se prižge lučka, držat obrate na (recimo) 3000 nekaj več časa...

Če takrat ko stojim in začne lučka mižikat dodam gas...(recimo da sem mislila da imam prenizek štant gas in zato ,,crkava,,-sicer daleč od tega da bi hotel crkniti...samo lučka sveti) ni nič bolje...lučka sveti. S

:cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče neumno vprašanje: pa je sigurno tista kontrolka za altenator...

Mogoče pa je kje slab kontakt- na masi verjetno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sigurno je, če snameš jermen iz altenatorja...gori.

Slab kontakt bi verjtno povzročal ,,svetenje,, vedno in ne samo v stoječem položaju.

Popravljeno . Popravil lina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse lepo in prav in ja, možno da je tudi ta altenator zanič ampak zanima me v čem je fora oz. kaj je za altenator drugače ali avto stoji in laufa ali pa se pelje...ZAKAJ SVETI LE PO DESETIH MINUTAH STANJA V KOLONI prej in pol pa ne.

Pišuka če je kdo avtoštromar bi mi lahko to razložil....prosim.

Učiš se v šoli ali iz kakšne knjige znanje se trži-a zdaj razumeš !!!!!!!!!!!

Ps. Šele ko se ti avto popravi imaš možnost majstra vprašat ,kaj je zamenjal oziroma popravil pa tudi to marsikateri ne pove po pravici jaz ti bi povedal. :OK: .

sigurno je, če snameš jermen iz altenatorja...gori.

Slab kontakt bi verjtno povzročal ,,svetenje,, vedno in ne samo v stoječem položaju.

Neberi teh neumnosti ampak pelji avto v delavnico.Namreč lučka od alternatorja ,ko avto vžge se NESME več pojavljati še posebno pri r-5 ne saj se normalno pojavi šele ko odvzameš kontakt,ugasne že pri zaganjanju motorja z ca 100-200 o/min ali celo prej. :OK: :OK: :OK:

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole se mi dogaja zadnji mesec. Če stojim v koloni cca 10 minut ali če avto laufa na mestu, se po desetih minutah začne prižigati lučka za akumulator. Ko je avto hladen se to ne dogaja in takoj, ko se premaknem lučka ugasne. Če takrat ko stojim in začne lučka mižikat dodam gas...(recimo da sem mislila da imam prenizek štant gas in zato ,,crkava,,-sicer daleč od tega da bi hotel crkniti...samo lučka sveti) ni nič bolje...lučka sveti. Sem zamenjala altenator, pa je isto.

Aja imam R5 five :baa:

no ne bom preveč pametna . se mi je dogajalo podobno. sem sčistila robove loputic za dovod zraka . dela ko mina.

imam corso 1.0 letnik 98

mogoče ti bo kej pomagalo.

dr.looney :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!