Skoči na vsebino

Težave in okvare z vašimi jeklenimi kočijami


SEOI-NAGE

Priporočene objave

Učiš se v šoli ali iz kakšne knjige znanje se trži-a zdaj razumeš !!!!!!!!!!!

Ps. Šele ko se ti avto popravi imaš možnost majstra vprašat ,kaj je zamenjal oziroma popravil pa tudi to marsikateri ne pove po pravici jaz ti bi povedal. :OK: .

Neberi teh neumnosti ampak pelji avto v delavnico.Namreč lučka od alternatorja ,ko avto vžge se NESME več pojavljati še posebno pri r-5 ne saj se normalno pojavi šele ko odvzameš kontakt,ugasne že pri zaganjanju motorja z ca 100-200 o/min ali celo prej. :OK: :OK: :OK:

Hvala, da si mi razložil kdaj lučka gori in kdaj ne če je vse ok...sama ne bi nikoli uganila saj imam avto šele 10let. :doze:

Glede na to, da Einstein Brumer ne ve za kaj se gre, ne vem če se sploh splača druge mojstre spraševat :grim .....

bom sama pogruntala...začenši z nasvetom gospodične Looney (hvala).

PS: kok mi plačaš če ti pol povem v čem je bila fora? :)

Popravljeno . Popravil lina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tle ni nobene finte in vse kar boš poskušal bo še slabše (s kakšnim švas aparatom boste še alternator zaj...l,s ciankolom če boš probal ključavnica sigurno nebo več uporabna). Potrebno bo razdreti odspodaj ,če se bo dalo odstraniti kontakt ploščo in poriniti ključ ven(s spodnje strani -seveda,če se bo dalo) sicer bo treba z bormašino izvrtati celinder in kupiti novo ključavnico .Samo to ti mora narediti nekdo iz servisa, kajti sam boš naredil še večjo škodo,TO SPLOH NI ENOSTAVNO!!!!!!!! :OK:

..evo,.. mal iznajdlkivosti in vse se reši... res da sem imel raznorazne podvige s pincetami, magneti , cianokolom idt,... in po spodletelih nekajurnih mukah našel genialno rešitev. Razkopal sem volanski del tako da sem snel kjučavnico in z 1mm svedrom zavrtal luknjico v zlomljen del ključa (pod kotom, tako da sem prevrtal luknjico skozi ključ na raZdalji 2-3 mm) in z zelo drobnim jeklenim "hakeljčkom - kljukico" izvlekel ključ. Preprosto in učinkovito. :OK: :OK: :OK:

Kolega (ki je mel isti primer) mi je sicer svetoval nej nesem ključavnico na VPD "vzgojno prevzgoji dom", kjer so mu "barabe" za čas posla izvlekli ključ. Samo stran se obrneš in ključ je zuni. :OK:

LP, Uroš

Tole se mi dogaja zadnji mesec. Če stojim v koloni cca 10 minut ali če avto laufa na mestu, se po desetih minutah začne prižigati lučka za akumulator. Ko je avto hladen se to ne dogaja in takoj, ko se premaknem lučka ugasne. Če takrat ko stojim in začne lučka mižikat dodam gas...(recimo da sem mislila da imam prenizek štant gas in zato ,,crkava,,-sicer daleč od tega da bi hotel crkniti...samo lučka sveti) ni nič bolje...lučka sveti. Sem zamenjala altenator, pa je isto.

Aja imam R5 five :baa:

ni panike,.. men skoz blinka lučka za akumulator,.. hladen, topel, poleti, pozimi,. vedno in povsod,.. ni panike, avto skoz dela.. aja,.. mam pa R-19, "ista jajca" :grim

Popravljeno . Popravil king
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala, da si mi razložil kdaj lučka gori in kdaj ne če je vse ok...sama ne bi nikoli uganila saj imam avto šele 10let. :doze:

Glede na to, da Einstein Brumer ne ve za kaj se gre, ne vem če se sploh splača druge mojstre spraševat :grim .....

bom sama pogruntala...začenši z nasvetom gospodične Looney (hvala).

PS: kok mi plačaš če ti pol povem v čem je bila fora? :)

Nebo mi treba plaćat ,ker ni šanse, da sama pogruntaš namreč jaz vem kaj je narobe samo treba je cel alternator pregledat in nato šele napako odstranit ,namreč samo tako je sigurno,da bo stvar delovala 100%-pa veliko sreče pri čiščenju in tipanju- iščeš iglo v kupu sena.Ko se boš naveličala se lahko pripelješ v Nm in bo avto v 1 uri garantirano popravljen. :OK: :OK:

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo treba je cel alternator pregledat in nato šele napako odstranit

Kako lahko že naprej veš kaj je narobe, če pa praviš, da je treba prej cel alternator pregledat? :naughty:

BTW Ko je pri mojem avtu brlela lučka, sem zamenjal popolnoma izrabljene krtačke in zadeva deluje. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako lahko že naprej veš kaj je narobe, če pa praviš, da je treba prej cel alternator pregledat? :naughty:

BTW Ko je pri mojem avtu brlela lučka, sem zamenjal popolnoma izrabljene krtačke in zadeva deluje. :)

Alternator je vedno potrebno pregledat sploh,če je z odpada namreč vedno najprej leži kje na dežju in po navadi je znotraj ves oksidiran.Jaz dam iz mojih rok rad delo opravljeno 100%-no -mogoče ti je kaj bolj jasno, napake pa sigurno nebom razglašal po internetu (to je moja pravica)namreč tudi jaz sem moral malo klopi gulit,da sem prišel do 5 stopnje. :eek:

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Te čisto razumem glede molčečnosti.

Ko včasih sam probat pomagat z nasveti, ki izvirajo iz lastnih izkušenj in veliko truda, pa mi marsikdo še hvala ne reče ali pa me označi za pametnjakoviča. :headbang:

In potem se nekaterim ljudem zdi drago plačati servisno uro za napako, ki je odpravljena v 5min. V takih primerih se znanje trži. :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Te čisto razumem glede molčečnosti.

Ko včasih sam probat pomagat z nasveti, ki izvirajo iz lastnih izkušenj in veliko truda, pa mi marsikdo še hvala ne reče ali pa me označi za pametnjakoviča. :headbang:

In potem se nekaterim ljudem zdi drago plačati servisno uro za napako, ki je odpravljena v 5min. V takih primerih se znanje trži. :grim

Počas dojemaš.Zadnjič sem bil pri advokatu imel je dela ca 10 min (samo neki prepis)sem mu plaćal 40K sploh nevem zakaj,ko mi je računalničar dal v računalnik neki (zelo slab )antivirusni program sem mu plačal 15K spet nevem zakaj baje za slabo znanje (namreč protivirusni program deluje neskončno dolgo ca 30 min)tako,da ga sploh ne koristim. :eek:

Ps. pri mojem delu moram dati vedno garancijo in se držat nekih normativov sicer nebi uspešno opravljal obrt 26-set let. :OK:

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse čestitke za tvojo uspešnost pri stroki :worship: , vendarle pa si preberi še kakšno knjigo iz osnovne šole, ki govori o pravopisu in slovnici. Sej ne da sem pikolovski, tudi jaz včasih pišem na ''piši kao govoriš'' način in naredim veliko napak (tudi, ko se trudim, da jih ne bi), samo čez tebe ga pa skoraj ni. Vzami malce za šalo in malce zares :D

Sploh ne vem, zakaj sem ti šel to pisat :?

Pa kljub temu....

Lep pozdrav!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danci ti je pravilno odgovoril sigurno je napaka na visoki napetosti-ponavadi je kriv kabel od enega cilindra ali pa razdelilna kapa možno je tudi rotor.Benzinska črpalka sigurno ni namreč ,če da črpalka premalo pritiska(goriva) potem trokira pri visokih obratih(pri večji obremenitvi)takrat ko je poraba največja.To napako(kateri kabel je def.)boš najlažje našal tako, da pustiš motor malo teči na prostem teku ,da trokira (motor naj nebo preveč segret),nato ga vgasni in takoj odvij svečke in boš takoj videl katira svečka je najbojl črna- ta kabel je def. .V delavnici to sprobamo z posebno svečko za izmerit lahko pa tidi z ostiloskopom,kar je najbolj strokovno in bo napaka odstranjena brez vsakih težav-samo v dobro delavnico.

Laže boš našel cilinder, ki trokira tako, da motor laufa na štandgasu, ti pa enega za drugim snemaš kape svečk (po eno naenkrat). Če snameš kapo in začne še bolj trokirat, je tisti kabel/svečka OK. Če se nič ne spremeni, ko snameš kapo, potem tisti cilinder itak ne dela in poglej kaj bi to bilo. Lahko je kabel, fertajlerja avto z E vbrizgom bržkone nima. Ima pa najbrže 2 zindšpuli (po 2 valja na eni) in lahko je ena slaba. Napaka tudi na vbrizgu najbrž ni (zdi se mi, da ima vbrizg?), ker je najbrž single point injection, kar pomeni isti pogoji za vse valje. Isto velja če je en vplinjač, in zaradi vplinjača - vbrizga itak motor ne trokira ampak le zaradi elektrike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naš družinski Twingo ima probleme :).

Na armaturi gori lučka za akumulator, pa sem ga šel zmerit in vse štima, če je prižgan avto se napetost dvigne. Ko je ugasjen ima 15v, prižgan pa 17v, tako da po moje ga fila :).

A je možno, da je samo z lučko nekaj narobe?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naš družinski Twingo ima probleme :).

Na armaturi gori lučka za akumulator, pa sem ga šel zmerit in vse štima, če je prižgan avto se napetost dvigne. Ko je ugasjen ima 15v, prižgan pa 17v, tako da po moje ga fila :).

A je možno, da je samo z lučko nekaj narobe?

Čimprej daj popravit sicer boš imel še več težav,namreč polniti nesme več kot MAX 14,8 V. Vse kar je več je preveč, poškodovalo ti bo najprej akumulator, lahko pa tudi računalnik.Alternator je že sigurno uničen.

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še moj problemček:

Imam Hyundai pony 1.5 (58kw) l.90, in mi pri mestni vožnji pije konstantnih 10l (nikol več, zelo redko malo manj). Ko se vozim in odprem okno smrdi po bencinu (a izhlapeva :? ). Popije tudi cca.0.5l olja na 1000km, kar se mi zdi cist ok.

Torej, kakšna ideja kako zmanjšati porabo (rečmo da imam stil vožnje ekonomični) :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še moj problemček:

Imam Hyundai pony 1.5 (58kw) l.90, in mi pri mestni vožnji pije konstantnih 10l (nikol več, zelo redko malo manj). Ko se vozim in odprem okno smrdi po bencinu (a izhlapeva :? ). Popije tudi cca.0.5l olja na 1000km, kar se mi zdi cist ok.

Torej, kakšna ideja kako zmanjšati porabo (rečmo da imam stil vožnje ekonomični) :?

pelji ga k mehaniku. nama je tut smrdel po bencinu pa poraba se je povečala in potem se je vžgal. to je bil yugo 55.

dr.looney :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, če po bencinu smrdi, se ni za hecat. Verjetno ti nekje pušča, zato čimprej k mehaniku.

Pa glede porabe olja si lahko omisliš 20w-50. Proton Diesel se super obnese v takih primerih. Poceni pa še dovolj dober je. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še moj problemček:

Imam Hyundai pony 1.5 (58kw) l.90, in mi pri mestni vožnji pije konstantnih 10l (nikol več, zelo redko malo manj). Ko se vozim in odprem okno smrdi po bencinu (a izhlapeva :? ). Popije tudi cca.0.5l olja na 1000km, kar se mi zdi cist ok.

Torej, kakšna ideja kako zmanjšati porabo (rečmo da imam stil vožnje ekonomični) :?

Če ti smrdi po benzinu,sigurno nekje pušča,pojdi k mehaniku in ti bo to popravil.Pri porabi nebo veliko pomagalo pozimi vsak avto z 1500 ccm in starejše izdelave(kar je verjetno)ta tvoj Hyndaj rabi med 9 in 10 litrov. :OK:

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima kdo kej izkušenj z BMW 316 ali 318, s tistimi čisto taprvimi, mislm da so okol letnika 85'

Se da dobit že za male pare, pa se kolega neki plaši, pa ga zanima če bo mel dost okvar in tega... Recimo pri 200-300k km? Dele se verjetno dobi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preveč kur pa nikamor ne gre.

mislm da 1.8 že gre nekam :D sej ma okol 105KM... No, ni lih raketa..

Bolj ga zanima (ne)pokvarljivost

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še moj problemček:

Imam Hyundai pony 1.5 (58kw) l.90, in mi pri mestni vožnji pije konstantnih 10l (nikol več, zelo redko malo manj). Ko se vozim in odprem okno smrdi po bencinu (a izhlapeva :? ). Popije tudi cca.0.5l olja na 1000km, kar se mi zdi cist ok.

Torej, kakšna ideja kako zmanjšati porabo (rečmo da imam stil vožnje ekonomični) :?

mogoče prepihana glava :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Stric Burek

je mel bratranc 318, letnik neki pod 90...bil je zelo zadovoln in bi ga še meu, če mu ne bi začel rjavet...pa ga je res vzdrževal kot le redko kdo...je pač ljubitelj takih avtov...na koncu ga je prodal za okol 100k, pa je verjetno dost več not vložu...glede servisov pa...če se kaj pokvari samo ne na uradni servis...ga preplačaš takoj

zdej tolk jst vem, če te še kaj zanima ga lahko vprašam .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še moj problemček:

Imam Hyundai pony 1.5 (58kw) l.90, in mi pri mestni vožnji pije konstantnih 10l (nikol več, zelo redko malo manj). Ko se vozim in odprem okno smrdi po bencinu (a izhlapeva :? ). Popije tudi cca.0.5l olja na 1000km, kar se mi zdi cist ok.

Torej, kakšna ideja kako zmanjšati porabo (rečmo da imam stil vožnje ekonomični) :?

glede bencina je pri tem avtu vprasanje, jaz sem ga 1 x mel mesec dni pa vem da to ni avto, ce ga tisis al ne pokur 10 l, gre pa tako in atko nikamor, pil je vse kar je imel tekocin v seb, za olje tak ni problem, sam bencina ti siguren se vec porab kot 10 l

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Kaj lahko pomeni specifično brnenje ki se ob zvoku motorja pojavlja pri obračanju volana na mestu :?

Prihajajoče težave s črpalko za servo :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vrjetno treba pogledat , če ni premalo olja za servo, če pa ti to dela pr polnem obratu, pol pa motorčki zajamrajo, naj se nebi nikol obračalo volana kolkr gre, ker baje da, se lahko uničjo servo motorčki .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj lahko pomeni specifično brnenje ki se ob zvoku motorja pojavlja pri obračanju volana na mestu :?

Prihajajoče težave s črpalko za servo :?

Najprej poglej,če je dovolj olja v posodi sicer dolij ATF olje Rudeče barve. Potem pa napiši ali je oljna črpalka gnana s pomočjo klinastega jermena ali je električna. Če je črpalka gnana z klinastim jermanom in škriplje potem drsi jermen,če je črpalka električna potem bojo stroški,da se jo tudi popravit več na PM ali Gsm :OK:

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!