Skoči na vsebino

Težave in okvare z vašimi jeklenimi kočijami


SEOI-NAGE

Priporočene objave

pred 6 minutami, Kugelschreiber pravi:

Moj idealni avto? Googlov samovozeci elektricar, s cca 1600l prtlaznika. 

Si kupo goglove delnice?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, Kugelschreiber pravi:

 

 

Ne vem kaj je smesnega? Men je avto nujno zlo in strosek. Manj ko mam opravkov z njim, bols mi je. Se mi pa zdi napredek od recmo 2000 do zdej, pri avtih strasno velik, in v pravo smer. Moj idealni avto? Googlov samovozeci elektricar, s cca 1600l prtlaznika. 

..... smesno je to k si napisal da lohka mozgane treniras drugje.....no ljudje , v odrasli dobi trenirajo mozgane samo ce so v to prisiljeni. No sej so izjeme, ampak vecina gre pa po liniji najmanjsega odpora....:winkiss:

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, Kugelschreiber pravi:

Ne vem kaj je smesnega? Men je avto nujno zlo in strosek. Manj ko mam opravkov z njim, bols mi je. Se mi pa zdi napredek od recmo 2000 do zdej, pri avtih strasno velik, in v pravo smer. Moj idealni avto? Googlov samovozeci elektricar, s cca 1600l prtlaznika. 

Vse lepo in prav, vendar pri samovozečem bo problem kdo je kriv pri nesreči? A bo to programer iz Indije al ti, ki si se odpravil iz točke A->B. Microsoft izdaja npr. popravke za OS vsak mesec. Ali si želiš tak avto, ki ima bug in te vozi? In vzdrževanje teh jajc ne bo poceni, ker ko bo nesreča, se bo gledalo vsak senzor, katerega proizvodnji strošek je par €, prodajni pa par 100€. Skratka nismo še tako blizu. Sicer pa od 2000 pa do danes se niso avti nič kaj posebej posodobili. Majo več elektronike, ki bi jo lahko že tudi 2000 leta namontiral, motorji so isti z več filtri. No, vmes je bil downsizing, ki je kot vemo fail. Vendar vse to plačaš pošteno. Danes spodobnega avta pod 30k€ skoraj ni, električna jajca pa se šele tukaj začnejo, pa še glede varnosti ob nesreči sem skeptičen zaradi mogočega samovžiga? Elektrika iz baterij verjeno ni prava rešitev, dvomim, da jim bo ratalo narediti baterije z mnogo višjo energijsko gostoto. Gorivne celice so verjetno to kar potrebujemo? In ja, 30k€ je zame velik strošek za 3 ure na teden, ki jih moj avto naredi.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, bikez pravi:

Vse lepo in prav, vendar pri samovozečem bo problem kdo je kriv pri nesreči? A bo to programer iz Indije al ti, ki si se odpravil iz točke A->B. Microsoft izdaja npr. popravke za OS vsak mesec. Ali si želiš tak avto, ki ima bug in te vozi? In vzdrževanje teh jajc ne bo poceni, ker ko bo nesreča, se bo gledalo vsak senzor, katerega proizvodnji strošek je par €, prodajni pa par 100€. Skratka nismo še tako blizu. Sicer pa od 2000 pa do danes se niso avti nič kaj posebej posodobili. Majo več elektronike, ki bi jo lahko že tudi 2000 leta namontiral, motorji so isti z več filtri. No, vmes je bil downsizing, ki je kot vemo fail. Vendar vse to plačaš pošteno. Danes spodobnega avta pod 30k€ skoraj ni, električna jajca pa se šele tukaj začnejo, pa še glede varnosti ob nesreči sem skeptičen zaradi mogočega samovžiga? Elektrika iz baterij verjeno ni prava rešitev, dvomim, da jim bo ratalo narediti baterije z mnogo višjo energijsko gostoto. Gorivne celice so verjetno to kar potrebujemo? In ja, 30k€ je zame velik strošek za 3 ure na teden, ki jih moj avto naredi.

.... pa še en velik problem je pri bateriji. V primeru prometne nesrece, kjer je baterija mocno poskodovana zacne iz baterije izhajati plin, ki je živcni strup.... in je treba odrediti evakucijo v radiju 300 m..... verjetno si nihce ne zeli takrat biti vklescen v vozilu in cakati pomoc....

Torej elektricna vozila bodo zame zanimiva sele takrat, ko mi tudi poskodovano vozilo ne bo streglo po zivljenju in ko bo el.energija res cista....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 minutes ago, dr.looney said:

zacne iz baterije izhajati plin, ki je živcni strup.... in je treba odrediti evakucijo v radiju 300 m.

Kaj????  Guspa, zmanjšajte dozo tv nadaljevank.

 

a v primeru kreša z navadnim avtom, ti pa 20l benza/nafte u 60l tanku ne streže po življenju? pač prototip za bombo. 

 

 

 

električni avti bodo za mase zanimivi takoj, ko bodo finančno smiselni. Po tej točki, principi in načela padajo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Kugelschreiber pravi:

Kaj????  Guspa, zmanjšajte dozo tv nadaljevank.

 

a v primeru kreša z navadnim avtom, ti pa 20l benza/nafte u 60l tanku ne streže po življenju? pač prototip za bombo. 

 

 

 

električni avti bodo za mase zanimivi takoj, ko bodo finančno smiselni. Po tej točki, principi in načela padajo. 

Gospod.....kake tv nadaljevanke  :eek:..... to ti je gasilska realnost pri tehnicnem posredovanju v prometni nesreci..... ko imas opravka z elektricnem vozilom.... noben proizvajalec ne da zagotovila....da vozilo v primeru nesrece ni pod napetostjo.....  in da baterija ne bo spustila....verjemi mi...... da bos prekleto premislil predno vzames skarje v roke .....

 

No zdej bom pa jest tebi rekla da mal prevec gledas tv.... :friend1:

Avtomobil se bo prej vzgal zaradi napake na elektricni napeljavi kot zaradi goriva.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....aja pa se en primer.... smo imeli lani intervencijo, ko je voznica zletela s ceste v drevo in je avto zagorel.... no avto ni eksplodiral ceprav smo mi prisli na polno razvit pozar..... to pomeni da je gorel  vsaj 10 minut.... voznica je bila neposkodovana..... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, Kugelschreiber pravi:

električni avti bodo za mase zanimivi takoj, ko bodo finančno smiselni. Po tej točki, principi in načela padajo.  

Litija in kobalta ni dovolj za vse avtomobile! Kitajci so pokupili že skoraj vse rudnike. To kar slišimo o Tesli in njegovi gigatovarni ni nič. Kitajci gradijo veliko več takšnih objektov. Evropa je zaspala, nima surovin, zato dela še naprej vozila na notranje izgorevanje, tehnika ni problem, problem so baterije. In kako zelo težko je kupiti električen avto, tudi, če imaš denar. Hahaha, probaj in poročaj :D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Govor je bil o požaru v primeru karambola in o pojavu fakin novičoka iz lion baterije. Ti si zdej zbezljala vse poprek.  

Verjamem, de bodo izzivi drugačni. ampak, to je to. Sej tud gasilkci nimate več deutzev. Za začetk, lahko mal preberete tole

 

https://www.tesla.com/sites/default/files/downloads/2016_Model_S_Emergency_Response_Guide_en.pdf

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, Kugelschreiber pravi:

Govor je bil o požaru v primeru karambola in o pojavu fakin novičoka iz lion baterije. Ti si zdej zbezljala vse poprek.  

Verjamem, de bodo izzivi drugačni. ampak, to je to. Sej tud gasilkci nimate več deutzev. Za začetk, lahko mal preberete tole

 

https://www.tesla.com/sites/default/files/downloads/2016_Model_S_Emergency_Response_Guide_en.pdf

 

 

Nic nisem zbezljala. Nekaj so marketinske klanfe za bodoče kupce nekaj pa je realnost, ki jo rabimo vedeti tisti, ki se bomo ukvarjali z izdelkom ko bo nastala p*****.

In verjemi mi, da na zadnjem usposabljanju se vedno nismo dobili nobenih zagotovil.  ja in na cesti so elektricna vozila in hibridi vseh sort. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Li-Ion, Li-Po in nove LiHD baterijski sistemi so zelo občutljivi za prekomerno praznjenje oz. polnjenje ter mehanske poškodbe (preboj člena) Žal sem to preizkusil že na lastni koži, k sreči avto ni zgorel.

Primer, LiHD člen lahko odda celo do 160A kar je pri nizki napetosti ogromno energije.  V primeri kratkega stika  (160 A je pri varjenju zadosti za 4 mm elektrodo) nekaj sigurno zažari.

Si raje ne predstavljam, kaj se zgodi ob hudem naletu z električnim avtomobilom.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 54 minutami, Kaldu pravi:

Li-Ion, Li-Po in nove LiHD baterijski sistemi so zelo občutljivi za prekomerno praznjenje oz. polnjenje ter mehanske poškodbe (preboj člena) Žal sem to preizkusil že na lastni koži, k sreči avto ni zgorel.

Primer, LiHD člen lahko odda celo do 160A kar je pri nizki napetosti ogromno energije.  V primeri kratkega stika  (160 A je pri varjenju zadosti za 4 mm elektrodo) nekaj sigurno zažari.

Si raje ne predstavljam, kaj se zgodi ob hudem naletu z električnim avtomobilom.

 

predvidevam, da že morajo biti kaki varnostni sistemi, ali pa kreš testi, drugače e avti ne bi smeli na cesto kar tako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DAMI34 pravi:

predvidevam, da že morajo biti kaki varnostni sistemi, ali pa kreš testi, drugače e avti ne bi smeli na cesto kar tako.

Ker so hitrosti med voznjo podobni kot na crash testih? Pusmo snecija...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, DAMI34 pravi:

predvidevam, da že morajo biti kaki varnostni sistemi, ali pa kreš testi, drugače e avti ne bi smeli na cesto kar tako.

Na youtube jih imaš polno, sam prav moraš vpisat :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 hours ago, bikez said:

 Gorivne celice so verjetno to kar potrebujemo?

Nope. Vodik je smotan za shranjevanje, drag za pridobivanje in hudicevo reaktiven (eksploziven). To, da je edini izpuh vodna para je ravno toliko pomemben / tocen podatek kot tisti, da elektricni avtomobili (lokalno) nimajo izpustov (kaksna je celotna slika pa pustimo). :)

5 hours ago, Kugelschreiber said:

Ps: dobil sem avtokozmetika, pravi da kangooja rabi dva dni, in 100e za poliranje in neko zaščito. Jutri ga pelem pokazat. 

Ce bo dobro opravljeno, je 100 eur za poliranje in nanozascito ZELO poceni!:OK:

4 hours ago, Kaldu said:

LiHD člen lahko odda celo do 160A

Kratkosticni tokovi avtomobilskih pogonskih akumulatorjev so nekaj tisoc amperov in vec. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 urami, Zok pravi:

Nope. Vodik je smotan za shranjevanje, drag za pridobivanje in hudicevo reaktiven (eksploziven). To, da je edini izpuh vodna para je ravno toliko pomemben / tocen podatek kot tisti, da elektricni avtomobili (lokalno) nimajo izpustov (kaksna je celotna slika pa pustimo). :)

Tehnološke težave so rešene, problem je v €. Polnilne postaje so zelo drage, prav tako so avtomobili zelo dragi. Kilogram vodika je manj kot 10€. Z 1kg vodika narediš preko 100km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 hours ago, bikez said:

Tehnološke težave so rešene, problem je v €. Polnilne postaje so zelo drage, prav tako so avtomobili zelo dragi. Kilogram vodika je manj kot 10€. Z 1kg vodika narediš preko 100km.

 

 :hmm: litr nafte al bencina je 0,5€. Za 10€ bi nalil 20l, kar bi moglo bit za najmanj 350km. Al mislis, da bi vodik ostal neobdavcen? 

 

Drgac pa, zlahtovec dela na IJS, prav na gorivnih celicah. Pravi, da ne verjame v njihov smoter za civilno rabo. Vojska, astronavtika, in kake specialne potrebe, v izogib hrupu mrda bolnisnice namesto rezervnih generatorjev. Avti, civilisti, pravi da tezko. Ceprav, v kaliforniji pa ze dalj casa lahko kupis hondo clarity. Mislim de sta celo ze dve generaciji. 

 

@zok,  vodik se bi verjetno delal z elektrolizo, z  nocni u viski hidroelektrarn. Ne bi smel bit problem. 

 

Kakorkoli, vse nam bodo primerno obdavcli, razn navadnega bicikla. Elektricnega bodo zagotovo hehehe. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 3. 9. 2018 ob 16:09, Zok pravi:

Nope. Vodik je smotan za shranjevanje, drag za pridobivanje in hudicevo reaktiven (eksploziven). To, da je edini izpuh vodna para je ravno toliko pomemben / tocen podatek kot tisti, da elektricni avtomobili (lokalno) nimajo izpustov (kaksna je celotna slika pa pustimo). :)

trenutno je najmanj varnostno in okoljsko sporen pogon na lpg, cng in lng.. zaloge velike , le kapacitete za shranjevanje so problem , ker jih ni nihče delal v zadostni količini.

pred 6 urami, Kugelschreiber pravi:

 

 :hmm: litr nafte al bencina je 0,5€. Za 10€ bi nalil 20l, kar bi moglo bit za najmanj 350km. Al mislis, da bi vodik ostal neobdavcen? 

ti živiš v rusiji?pa še tam bi s tako ceno lahko kandidiral za precednika - imajo okoli 0,61e/l bencina..

trenutno je optimalen avto toyota prius hibrid 1.8 na lpg.. poraba plina med 4 in 5l na 100km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob ‎3‎. ‎09‎. ‎2018 ob 16:09, Zok pravi:

Kratkosticni tokovi avtomobilskih pogonskih akumulatorjev so nekaj tisoc amperov in vec. ;)

 

Prehitro bereš; LiHD člen lahko odda celo do 160A.  O vezavah členov pa nebi zdaj tu. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

18 minutes ago, thumper said:

trenutno je najmanj varnostno in okoljsko sporen pogon na lpg, cng in lng.. zaloge velike , le kapacitete za shranjevanje so problem , ker jih ni nihče delal v zadostni količini.

ti živiš v rusiji?pa še tam bi s tako ceno lahko kandidiral za precednika - imajo okoli 0,61e/l bencina..

trenutno je optimalen avto toyota prius hibrid 1.8 na lpg.. poraba plina med 4 in 5l na 100km.

Tmpči preber use kar sm napisal, dej. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 46 minutami, thumper pravi:

Trenutno je optimalen avto toyota prius hibrid 1.8 na lpg.. poraba plina med 4 in 5l na 100km.

Stane pa?da je zate optimalno...zanimiva toyota hrv hibrid....kupo tu en penzionista...lustni avto...25.900eu dal...10let garancije na baterijo,ki sw sama fila med voznjo...povprecna poraba bencina v letu dni pa 3.8l /100 kmh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, Zok pravi:

Koliko energije pa vlozis v to, da pridelas kilogram vodika? :)

Proizvodnja cena za kg tekočega vodika se giblje od 1€ do max. 3€, odvisno iz katerega vira ga pridobivaš. Kot sem že omenil z kg vodika narediš dobrih 100km. Prodajna je sicer več, ker je seveda potrebno zaslužiti, (tudi tisti, ki so odveč v tej verigi :naughty:).

Težava je le cena avtomobila in cena polnilne postaje:

 

Popravljeno . Popravil bikez
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!