Skoči na vsebino

Težave in okvare z vašimi jeklenimi kočijami


SEOI-NAGE

Priporočene objave

Življenje mi je že sedaj pri teh letih preprepestro. Verjemi. :doze: Kar pa ni nujno dobro. :grrr :cry:

Hah, niti za novega fijate ne grem v menjavo z mojim, pravkar polnoletnim golfičem dvojkico, dizlom, biserno bele barve :wub: Ko iz trgovine ti povem!! Prva mašina, nikoli problemov cca. 500.000km :worship: :worship: :worship: :grim :OK:

Trpežen material. Takih zagotove ne delajo več! :grrr

moj pa metalik silver barva mmm :wub: nimaš lepšga ko ga slišiš kako lepo zaropota zjutri o prvem poskusu :naughty:

l

lahk dajo tri fiate za enga golfa pa se bom z golfom odpelal :evilgrin:

Popravljeno . Popravil DIESEL
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Življenje mi je že sedaj pri teh letih preprepestro. Verjemi. :doze: Kar pa ni nujno dobro. :grrr :cry:

Hah, niti za novega fijate ne grem v menjavo z mojim, pravkar polnoletnim golfičem dvojkico, dizlom, biserno bele barve :wub: Ko iz trgovine ti povem!! Prva mašina, nikoli problemov cca. 500.000km :worship: :worship: :worship: :grim :OK:

Trpežen material. Takih zagotove ne delajo več! :grrr

Če bo moja multipla naredila pol toliko brez večjih popravil :xx: ....imaš pivo v dobrem :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to vem da je vpeta , sam men sej je odlepil blago dol ne komplet cel strop sam blago dol visi ;)

Kupi lepilo ARALDIT-lahko ga naročiš po povzetju ali kupiš v Lj. Limaš z njim vsemogoče in je odporeno na temperaturo,edino počasi suši je dvokomponenten ,ko ga zamešaš ga moraš porabiti v ca 5-tih min. po ca 20-minutah drži suho pa je šele po parih urah postane kot plastika.

ARALDIT (rapid)

Trpinčeva 39

Ljubljana

Tel: 01/5465414

cena ca 4 EU+porto (dve tubi 15m/l)

Ps:na sliki so tri vrste tega Araldita jaz to kupujem v Švici in se dobi drugače pakirano in več vrst. Npr. plav suši 24 ur in je najtrši,oranžen je poplnoma prozoren poseben za limanje raznih nosilcev na steklo,rudeč ni prozoren ostane rumenkasto bel,ko se posuši in tega dobiš v tubah pri nas. :OK:

post-9445-1197401705_thumb.jpg

post-9445-1197401722_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Brumer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hah, niti za novega fijate ne grem v menjavo z mojim, pravkar polnoletnim golfičem dvojkico, dizlom, biserno bele barve :wub: Ko iz trgovine ti povem!! Prva mašina, nikoli problemov cca. 500.000km :worship: :worship: :worship: :grim :OK:

Trpežen material. Takih zagotove ne delajo več! :grrr

je trpežen in vzdržliv pa vse.. ampak kokr vidm ostale dvojke dizl, delajo za seboj dimno zaveso :D saj tukaj po KR dela večina dvojk take stvari, pa kr velik jih ma zadne fedre čist na tleh :D ampak crkne pa nč :P

tkoda če je tvoja dvojka k nova.. kapo dol :worship: :)

morš pa priznt da je zelo glasen.. ali pač?:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je trpežen in vzdržliv pa vse.. ampak kokr vidm ostale dvojke dizl, delajo za seboj dimno zaveso :D saj tukaj po KR dela večina dvojk take stvari, pa kr velik jih ma zadne fedre čist na tleh :D ampak crkne pa nč :P

tkoda če je tvoja dvojka k nova.. kapo dol :worship: :)

morš pa priznt da je zelo glasen.. ali pač?:D

Japajade, 'krnjaš en' :D ti dam jaz dimno zaveso! :cry: :kva1: Za mojim, se to ne dogaja!

Tega golfa ni nihče v preteklosti v Kranju fural! :grrr

Družinska dediščina. :grim :wub:

Biserni in lep kot iz trgovine pa je zato, ker sem ga lani obnovil. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Zdravo!

Imam Hondo Civic 1.5 (pet vratna izvedenka) letnik 1997 s klimo. Gretje notranjosti ne dela. Voda gre skozi notranji radiator, saj sta obe cevi (vhod - izhod radiatorja) vroči, ko se avto segreje. Notranje lopute za preusmerjanje zraka tudi delujejo (naj bi) pravilno. Zaenkrat sem zamenjal termostat , pa je ostalo isto. Ko odprem ventil (mrzlo-toplo), se pozna minimalna razlika v temperatuiri zraka(mrzlo - malo manj mrzlo :) )

Se komu sanja kaj bi bilo narobe? Mogoče kakšen senzor?

Drugače se bo treba še vedno vozit v dolgih gatah. :D

Pozdrav z Notranjske

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Imam Hondo Civic 1.5 (pet vratna izvedenka) letnik 1997 s klimo. Gretje notranjosti ne dela. Voda gre skozi notranji radiator, saj sta obe cevi (vhod - izhod radiatorja) vroči, ko se avto segreje. Notranje lopute za preusmerjanje zraka tudi delujejo (naj bi) pravilno. Zaenkrat sem zamenjal termostat , pa je ostalo isto. Ko odprem ventil (mrzlo-toplo), se pozna minimalna razlika v temperatuiri zraka(mrzlo - malo manj mrzlo :) )

Se komu sanja kaj bi bilo narobe? Mogoče kakšen senzor?

Drugače se bo treba še vedno vozit v dolgih gatah. :D

Pozdrav z Notranjske

Menjan je bil tudi mikro filter. Notranje lopute pa tudi delujejo pravilno. Sem se prej zatipkal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Imam Hondo Civic 1.5 (pet vratna izvedenka) letnik 1997 s klimo. Gretje notranjosti ne dela. Voda gre skozi notranji radiator, saj sta obe cevi (vhod - izhod radiatorja) vroči, ko se avto segreje. Notranje lopute za preusmerjanje zraka tudi delujejo (naj bi) pravilno. Zaenkrat sem zamenjal termostat , pa je ostalo isto. Ko odprem ventil (mrzlo-toplo), se pozna minimalna razlika v temperatuiri zraka(mrzlo - malo manj mrzlo :) )

Se komu sanja kaj bi bilo narobe? Mogoče kakšen senzor?

Drugače se bo treba še vedno vozit v dolgih gatah. :D

Pozdrav z Notranjske

Hmm, opisal si praktično vse sklope gretja in praviš, da vsi delajo pravilno... :hmm:

Ena možnost je še, da je notranji izmenjevalec toplote (radiator) zamašen, tako da voda sicer pride po eni poti na drugo stran, se pa ne porazdeli po celotnem radiatorju. Tako je velik del le-tega hladen, le en majhen košček pa se segreje...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Imam Hondo Civic 1.5 (pet vratna izvedenka) letnik 1997 s klimo. Gretje notranjosti ne dela. Voda gre skozi notranji radiator, saj sta obe cevi (vhod - izhod radiatorja) vroči, ko se avto segreje. Notranje lopute za preusmerjanje zraka tudi delujejo (naj bi) pravilno. Zaenkrat sem zamenjal termostat , pa je ostalo isto. Ko odprem ventil (mrzlo-toplo), se pozna minimalna razlika v temperatuiri zraka(mrzlo - malo manj mrzlo :) )

Se komu sanja kaj bi bilo narobe? Mogoče kakšen senzor?

Drugače se bo treba še vedno vozit v dolgih gatah. :D

Pozdrav z Notranjske

Sigurno je zamašen pretok v radijatorju (notranjem hladilniku) snami obe cevi na tem radijatorju-hladilniku in probaj skozi njega pihniti (ne s prevelikim pritiskom),da ga nepoškoduješ in če ugotoviš slab pretok zraka potem moraš vso hladilno tekočino spustiti ven (po možnosti)demontirati termostat,naliti vodo in med vodo daš ca 3 škatlice sode bikarbone pusti mašino dlje časa laufat na mestu vsaj 20 min. ventil gretja daj na vroče po dvajsetih minutah začni nekje bolj odspodaj npr.na spodnji cevi hladilnika vodo spuščati in ob enem dolivaj z vrha frišno vodo,ko vse dobro izpereš pusti vodo da izcuri in nato natoči hladilno tekočino nazaj.Tako si boš verjetno prišparal veliko dela,da nebo potrebno demontirati gretja OK. :worship:

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@danci1973

@Brumer

Hvala za odgovore!

Delovanja notranjega hladilnika še nisem preveril. Ko porihtam zadeve (če jih bom :)), poročam o rezultatih.

Pozdrav!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Imam Škodo octavio combi 1.8 turbo 20V in vedno mi približno takrat, ko se prižge lučka za bencin (+/- 30 km) avto med vožnjo za par sekund "crkne" (kot, da ne bi dobil bencina). Še preden se ustavi, znova potegne in nato je vse v redu. Kdo ve, v čem je problem?

Popravljeno . Popravil shenky
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Imam Škodo octavio combi 1.8 turbo 20V in vedno mi približno takrat, ko se prižge lučka za bencin (+/- 30 km) avto med vožnjo za par sekund "crkne" (kot, da ne bi dobil bencina). Še preden se ustavi, znova potegne in nato je vse v redu. Kdo ve, v čem je problem?

Nikoli ni dobro da izprazniš do lučke,ker takrat zelo rado potegne smeti in ti zna delati veliko preglavic vedno tankaj predno zagori lučka saj zaradi tega,če voziš z lučko nič manj nerabi samo težave si boš nakopal.Pa še tole,če imaš slučajno plehnat tank ne plastičen ti bo sigurno zarujavel seveda če ni že čisto rujav.OK

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam laguno 1.8 navadn 8V motor, in včasih avto zatrokira ko dodaš gas za par sekund kot da ga zalije ali da ne dobi bencina, mogoče ve kaj bi to bilo? ker je vedno pogostejše

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam laguno 1.8 navadn 8V motor, in včasih avto zatrokira ko dodaš gas za par sekund kot da ga zalije ali da ne dobi bencina, mogoče ve kaj bi to bilo? ker je vedno pogostejše

Lahko so tudi svečke ali kabli za svečke - bodi pozoren na morebitem 'pok' v izpuhu, ko neha trokirat. Če pride do poka, to pomeni, da je bencin prišel v motor, ni pa zgorel - torej ni bilo iskre.

Ravno včeraj smo postavili podobno diagnozo kolegovemu Renaultu, ki je ob dodajanju gasa grdo trokiral/cukal, danes pa bo menjal eno in/ali drugo, pa bomo vedeli, pri čem smo. ;)

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se čuje neki pok če daš na štadngasu gas pa spustiš, torej svečke ali kabli bom prevero hvala :worship: :worship:

Sam neboš nič naredil,najbolje bi bilo,da daš avto na delavniški računalnik in bo napako odkril,kot opisuješ bi znal biti (je večkrat pri renojih) potenciometer na loputi gasa OK.

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se čuje neki pok če daš na štadngasu gas pa spustiš, torej svečke ali kabli bom prevero hvala :worship: :worship:

Ponoči gas navijaš, pa vidiš če kabli kje prebijajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima zakaj pri clio 1.4RT letnik 97, ko stojiš npr.v koloni avto začne nenormalno tresti (kot bi en skakl zadaj po kljuki za prikolico, ali kot bi hotel crknit)ampak to ne pogosto.?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima zakaj pri clio 1.4RT letnik 97, ko stojiš npr.v koloni avto začne nenormalno tresti (kot bi en skakl zadaj po kljuki za prikolico, ali kot bi hotel crknit)ampak to ne pogosto.?

Miško enak odgovor,treba bo v delavnico na računalnik.Tu pa je lahko več stvari npr:lambda sonda,tipalo tem.motorja,podtlačni regulator ali motorček (z zasuni)za nastavitev prostega teka. :hmm:

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Miško enak odgovor,treba bo v delavnico na računalnik.Tu pa je lahko več stvari npr:lambda sonda,tipalo tem.motorja,podtlačni regulator ali motorček (z zasuni)za nastavitev prostega teka. :hmm:

A so loh kšne hujše posledice če ga ne peljem v delavnico na računalnik?Jst sm mislu da ga za*ebava kakšen dovod goriva ali kaj podobnega. :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A so loh kšne hujše posledice če ga ne peljem v delavnico na računalnik?Jst sm mislu da ga za*ebava kakšen dovod goriva ali kaj podobnega. :unsure:

Ni nujno,da greš takoj v delavnico.Malo kontroliraj porabo goriva namreč,če se ti bo povečala potem je lambda ali senzor temperature motorja.Verjetno pa bo največ pokazalo na nasledjem tehničnem pregledu,če bo previsok CO potem ima očitno slabo izgorevanje se pravi spet lambda,podtlačni senzor ali senzor tem.motorja.Če pa bo izgorevanje na tehničnem pregledu vredu potem te zajebava samo ta motorček za prosti tek.Popravit se ga načeloma neda lahko ga pa probaš očistit z nitro razredčilom,kajti v njemu se nabere garež in nemore normalno funkcionirat. :hmm:

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni nujno,da greš takoj v delavnico.Malo kontroliraj porabo goriva namreč,če se ti bo povečala potem je lambda ali senzor temperature motorja.Verjetno pa bo največ pokazalo na nasledjem tehničnem pregledu,če bo previsok CO potem ima očitno slabo izgorevanje se pravi spet lambda,podtlačni senzor ali senzor tem.motorja.Če pa bo izgorevanje na tehničnem pregledu vredu potem te zajebava samo ta motorček za prosti tek.Popravit se ga načeloma neda lahko ga pa probaš očistit z nitro razredčilom,kajti v njemu se nabere garež in nemore normalno funkcionirat. :hmm:

Kje pa se nahaja ta motorček?kako pridem do njega?za*ebano?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!