Skoči na vsebino

Ducati 1098


Kölm

Priporočene objave

To glih ne samo me pa že doug ni noben motor tako impresioniral kot ta raketa :krneki:

Če te moped za 35000+ EUR ne bi impresioniral, bi bilo nekaj hudo narobe - ali s teboj ali pa z mopedom... ;)

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj preizkusil Ducatija 1098 R z komplet Akrapovičem in Zard denferji ter racing masko z večjimi kanali za dovod zraka. Motor naj bi imel okoli 180 konj na zadnjem kolesu in lahko samo rečem, da je to DIRKALNIK V PRAVEM POMENU BESEDE !!!!!! :worship: :worship: :worship:.

Prva prestava je dobesedno brez veze ker je zaradi moči popolnoma neuporabna, druga gre skoz po zadnjem, tretja gre z gasom na zadnjega brez najmanjšega problema, četrta kr lebdi spredi motor..... :eek: :worship:

Posodu mi ga je pa lastnik Tomaž iz ELISE :wub:

ijee to pa je norooooo kaki car kaj si nor :worship: :worship: :worship: to pa mi je res samo pobožna želja... toti tvoj post pa slike bom sanjal dans :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj preizkusil Ducatija 1098 R z komplet Akrapovičem in Zard denferji ter racing masko z večjimi kanali za dovod zraka. Motor naj bi imel okoli 180 konj na zadnjem kolesu in lahko samo rečem, da je to DIRKALNIK V PRAVEM POMENU BESEDE !!!!!! :worship: :worship: :worship:.

Prva prestava je dobesedno brez veze ker je zaradi moči popolnoma neuporabna, druga gre skoz po zadnjem, tretja gre z gasom na zadnjega brez najmanjšega problema, četrta kr lebdi spredi motor..... :eek: :worship:

Posodu mi ga je pa lastnik Tomaž iz ELISE :wub:

Točno tega sem danes vidu u kombiju na pumpi na Lomu, pa še en 999 je bil zraven! So šli na grobnik še z eno žensko k ma Ninjo 10ko letnik 2008.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če te moped za 35000+ EUR ne bi impresioniral, bi bilo nekaj hudo narobe - ali s teboj ali pa z mopedom... ;)

D.

Ja Danči nooooo!!! Fant bi se rad tudi po ovinkih malo vozu anede?? :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

ej fantje a vi mogoce vete kje se zamenja powerkomadenrja na 1098s ?

taka pravokotna stvar z dvema konektorjema...

dejte plis pomagat :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj preizkusil Ducatija 1098 R z komplet Akrapovičem in Zard denferji ter racing masko z večjimi kanali za dovod zraka. Motor naj bi imel okoli 180 konj na zadnjem kolesu in lahko samo rečem, da je to DIRKALNIK V PRAVEM POMENU BESEDE !!!!!! :worship: :worship: :worship: .

Prva prestava je dobesedno brez veze ker je zaradi moči popolnoma neuporabna, druga gre skoz po zadnjem, tretja gre z gasom na zadnjega brez najmanjšega problema, četrta kr lebdi spredi motor..... :eek: :worship:

Posodu mi ga je pa lastnik Tomaž iz ELISE :wub:

Veš, sej ne bi škodil če bi tole pred nhl prpelu pokazat :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

živijo!

Mene pa zanima naslednje...Pri napenjanju verige...kako veš kolikokrat jo lahko napneš? Pri enojnih nihajkah je ponavadi nalepka na nihajki,na podlagi katere v primerjavi z lego zoba na zobniku,oceniš koliko je veriga plastično deformirana in kdaj jo treba zamenjat.

Ne vem po čem to vidiš na 1098...morda kdo ve?

evo še slikca za lažjo predstavo...

post-13652-1217849361_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

živijo!

Mene pa zanima naslednje...Pri napenjanju verige...kako veš kolikokrat jo lahko napneš? Pri enojnih nihajkah je ponavadi nalepka na nihajki,na podlagi katere v primerjavi z lego zoba na zobniku,oceniš koliko je veriga plastično deformirana in kdaj jo treba zamenjat.

Ne vem po čem to vidiš na 1098...morda kdo ve?

evo še slikca za lažjo predstavo...

post-13652-1217849361_thumb.jpg

Kolikor vem se pri tem Ducatiju napenja veriga s pomočjo ekscentra. Med orodjem imaš ključ s katerim se zateguje oziroma odteguje ekscenter in tako regulira veriga. Verigo pa lahko napenjaš toliko časa dokler ekscentra ne zategneš do konca, potem pa sledi menjava verige.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

živijo!

Mene pa zanima naslednje...Pri napenjanju verige...kako veš kolikokrat jo lahko napneš? Pri enojnih nihajkah je ponavadi nalepka na nihajki,na podlagi katere v primerjavi z lego zoba na zobniku,oceniš koliko je veriga plastično deformirana in kdaj jo treba zamenjat.

Ne vem po čem to vidiš na 1098...morda kdo ve?

evo še slikca za lažjo predstavo...

post-13652-1217849361_thumb.jpg

Na nihajki imaš serijsko prilepljeno nalepko, ki kaže kje moraš meriti in koliko mora biti ketna napeta. Na tej sliki te nalepke ne vidim, lahko da jo tudi ni bilo, kar pa ni prav.

Ko bo ketna pretegnjena, se ne bo lepo zravnala, posamični členi ne bojo v liniji verige, pač pa ostanejo pokrčeni. Paziti pa moraš, da ketna ni preveč napeta, ker drugače jo sam pretegneš, ko se motor posede v zavoju ali pospeševanju, takrat se razdalja med zadnjim in prednjim zobnikom poveča in če veriga ni ravno prav napeta oz. ohlapna jo pretegneš.

Popravljeno . Popravil rot
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Danes probal tegale dučota od frenda, nič kai tazga.... zaradi teh 2 cilindrov se mi zdi k en dizelaš.....

No ne me grdo gledat ampak to je res ena prdalica + zaradi une suhe sklopke sem imel občutek k da vse razpada :worship:

Na izgled pa je lep, tudi mi je všeč digitalna plošča k jo ima.

Ampak itaq Kawa ali Honda imaš občutke da motor nekam gre.... :whistle:

P.S

Lep motorček sam za fanatike suhih sklopk :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes probal tegale dučota od frenda, nič kai tazga.... zaradi teh 2 cilindrov se mi zdi k en dizelaš.....

No ne me grdo gledat ampak to je res ena prdalica + zaradi une suhe sklopke sem imel občutek k da vse razpada :worship:

Na izgled pa je lep, tudi mi je všeč digitalna plošča k jo ima.

Ampak itaq Kawa ali Honda imaš občutke da motor nekam gre.... :whistle:

P.S

Lep motorček sam za fanatike suhih sklopk :whistle:

tole si pa fino mimo usekal..s tem da nikamor ne gre mislim..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj 'fanatike'? Razloži, zakaj moraš žalit ... ?

Naj imajo japonsko konfekcijo zase. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naj imajo japonsko konfekcijo zase. :whistle:

Ne gre za to. Dol mi visi suha al pa mokra al pa dvojna al pa protizdrsna al pa polavtomatska sklopka (japonska, italjanska al pa slovenska).

Na bruhice pa mi gre, ko kr eni mulčki nekaj klobasajo in je privzeto stanje v družbi tako, da se jim to dovoli. In smao zaradi tega jim rastejo grebeni, iz njih pa potem zrastejo totalni kreteni.

Popravljeno . Popravil mashina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Suha sklopka je nasploh eden izmed najlepših zvokov na tem svetu (moto).

Ko sem imel se VTR mislim da sem zalsledil kit za predelavo ki je znašal nekaj čez 1000€.

Vendar je bilo to takrat preveč...

Je pa hudo videt in slišat :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Suha sklopka je nasploh eden izmed najlepših zvokov na tem svetu (moto).

Ko sem imel se VTR mislim da sem zalsledil kit za predelavo ki je znašal nekaj čez 1000€.

Vendar je bilo to takrat preveč...

Je pa hudo videt in slišat :worship:

Dolenc je našel cenejšo varianto

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dolenc je našel cenejšo varianto

Crknu od smeha :lol1: :lol1: ta je pa za ....... ha,ha,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak itaq Kawa ali Honda imaš občutke da motor nekam gre.... :whistle:

P.S

Lep motorček sam za fanatike suhih sklopk :whistle:

Občutek za hitrost je pri štirivaljniku večja kot pri dvovaljniku čeprav se oba enako hitro peljeta. Se je pa čez ovinke veliko lepše peljat z dvovaljnikom.

Pač men tudi suha sklopka ni všeč,zaradi tega jo imam zaprto in jo je minimalno slišat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdej je napisal da je prdalica, okol se bo pa hvalil s kakšnim strojem se je vozu :rolleyes:

sicer pa sej vem, da sem že 2x to napisal na forumu, pa vseen še v tretje..." povprečen slovenski motorist itak mentalno ni dorasel znamki kot so Ducati, HD ipd...."

pa se nimam za nč več kt ostali zato, ker vozim Ducatija,..glede na odnos folka do te znamke bi se kvečjem loh sekiral kakšn kreten sem da te jajca vozim,...pa se ne :) kot bi rekel naš premier "to so dejstva" B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nisem nič žalu, okey mogoče sem pretiraval z prdalica itd. ampak sei res prdi konc koncu :rolleyes:

Ammm drugače pač motor je tak da ni za vsakega " ne glede cene" jst recimo se ne najdem na njemu pa ful len se mi zdi pa to, pač navajen na 4 cilindre jabat ga ali tuli ali nič.... :naughty:

Sei drugače bejbe ful padajo na Dučote, +za dukatije hehe :whistle:

Za tiste bol resne, mal heca more bit a ne, tko da ne vzet vse resno ^_^

Popravljeno . Popravil AiroH
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!