Skoči na vsebino

Ducati 1098


Kölm

Priporočene objave

makaronarji se bolje peljejo od rižotkarjev..

imajo pač boljše komponente že v osnovi..

in zato je tudi osnovna cena višja..

to, koliko se kateri motocikel (ita ali jap) kvari, pa je vse skupaj eno nabijanje..in tudi provociranje..

sam imam dva japonca..pa bi mel italijana..

ne bi pa mel jodlarja, nemca, američana, angleža, korejca itd..

pa ne zato ker bi bili slabši ali bi se bolj kvarili..pač ne bi jih imel..

popolnega motocikla pa tako ali tako ni..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

makaronarji se bolje peljejo od rižotkarjev..

imajo pač boljše komponente že v osnovi..

in zato je tudi osnovna cena višja..

to, koliko se kateri motocikel (ita ali jap) kvari, pa je vse skupaj eno nabijanje..in tudi provociranje..

sam imam dva japonca..pa bi mel italijana..

ne bi pa mel jodlarja, nemca, američana, angleža, korejca itd..

pa ne zato ker bi bili slabši ali bi se bolj kvarili..pač ne bi jih imel..

popolnega motocikla pa tako ali tako ni..

:worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

>>>>no pa da vas vprašam, zakaj je pa sploh treba provocirat lastnike Ducatijev, HD jev,...?? <<<<

MIslm da si sam sebe sprovociral, k si srou s tem, ko si povedal, da nas je večina nedoraslih za take motorje, ki so oh in sploh, use ostalo je pa klump..

If you hit us, we hit you :whistle:

po tem načelu, deluje vse.... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

>>>>no pa da vas vprašam, zakaj je pa sploh treba provocirat lastnike Ducatijev, HD jev,...?? <<<<

MIslm da si sam sebe sprovociral, k si srou s tem, ko si povedal, da nas je večina nedoraslih za take motorje, ki so oh in sploh, use ostalo je pa klump..

If you hit us, we hit you :whistle:

po tem načelu, deluje vse.... :)

v osnovni šoli že..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v osnovni šoli že..

....a je motosvet daleč od tega?

sory, sam zelo malo je resnega in koristnega, vse ostalo je sam spam... :unsure: :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober pa naj kdo tle napiše, če mu nekdo ponudi dva motorja, med katerima si lahko enega izbere. Na voljo ima zmagovalko letošnjega masterbike testa Hondo cbr1000 in pa Ducatija 1098, kaj bi vi vzel?

Jst ne bi nit enkrat pomislu.

kawasaki ZX-10R :whistle:

aja morem zbirat med mercedesom med motorji in porno kraljico????

vzamem kawo - vseeno :alien1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne...kolk bi pa dvignilo kej moč? cca?

A če zamenjaš/prilagodiš še kaj drugega, ali brez tega?

Mal na suho sprašuješ, a ...?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A če zamenjaš/prilagodiš še kaj drugega, ali brez tega?

Mal na suho sprašuješ, a ...?

Če zamenjaš dele na motorju,ki jih krmili elektronika,je logično da moraš prilagodit tudi elektroniko.

Govora je bilo o povečanju zajema zraka,kakor sm jst razumu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če zamenjaš dele na motorju,ki jih krmili elektronika,je logično da moraš prilagodit tudi elektroniko.

Govora je bilo o povečanju zajema zraka,kakor sm jst razumu.

Ja, o večjih zračnih tunelih in pa power commanderju. Na motorju pa je zelo priporočljivo imeti že AKRAPOTA ali pa TERMIGNONI izpušni sistem, uglavnem nekaj bolj odprtega od serijskega in pa že zamenjano elektroniko, ki pa jo pri termignoni izpušnem sistemu dobiš že zraven. Če koga zanima imam eno viška.

Glede tunelov pa takole. To niso neke domače predelave, pač pa so v originalu večji in za njih je potrebno zamenjati tudi prednji oklep. Serijsla luč na ta oklep ne pride v poštev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
Špageti znajo lepe motocikle pa dnar delat....no, sej ga bojo rabl...5 gp specialk ni pocen :whistle:

Satelitska moštva morajo v zameno za podporo z agregati tudi mastno plačati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

No, pa smo izmerili konje. Se pravi, z komplet termignoni izpuhi, elektroniko, racing filtrom in večjimi zračnimi tuneli je pokazal 172 na kolesu. Meritev opravljena pri Čarmanu. Fina nastavitev mape v powercommander še pride, čeprav je že priklopljen, samo da trenutno še ne opravlja svoje naloge.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, pa smo izmerili konje. Se pravi, z komplet termignoni izpuhi, elektroniko, racing filtrom in večjimi zračnimi tuneli je pokazal 172 na kolesu. Meritev opravljena pri Čarmanu. Fina nastavitev mape v powercommander še pride, čeprav je že priklopljen, samo da trenutno še ne opravlja svoje naloge.

Tovarniški podatek za 1098 modelno leto 2007 je 160,... 'z dodatki' 12 več se pravi...pohvalno!!

Me zanima kolko med vožnjo dejansko občutiš to razliko s Termignoniji, elektroniko, filtrom...oziroma kolko se pozna teh 12KM več ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo, da ima on 172 konjev na kolesu. Se pravi, da jih motor na gredi pridela še malenkost več in to je tisti podatek katerega proizvajalci oglašujejo. L twin s 172 konji je pa že hudobija od motorja :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A lahko prilepiš še diagram, me zanima kakšna je kaj krivulja.

Koliko pa pride meritev pri čarmanu?

Žal te moram glede diagrama moči razočarati, ker Gašperju ne dela printer, da bi skeniral in ga prilepil na forum. Bomo se pa po novemu letu spet dobil pri Čarmanu, sam da pride iz Španije in se poigral z tem powercommanderjem, pa upam, da dobim tudi izprintan diagram krivulj moči in navora, ter ga posredujem sem gor. Sam za info, serijsko brez powercommanderja je imel še najlepšo krivuljo in je pokazal 172,5, nakar smo priklopili powercommander in nanj naložili pet različnih obstoječih map, ki jih imaš na spletni strani od powercommanderja, pa je bila vsaka krivulja moči slabša ( še večje luknje ),in tudi moč motorja je potem nihala od 169 pa do 171,5.

Tako, da bo potrebno samo mapo narediti ( napisati )ročno, s pomočjo sonde, ki se jo uvijači v krivine, ker sonda ti da podatek kdaj ( pri koliko obratih ) in koliko goriva motor dobi. Trenutno ga dobi premalo vse do območja 8000 obratov, nato pa malenkost preveč. Zato pa je potrebno, da se ta odstopanja v doziranju goriva izniči in približa optimumu napisati očitno program ročno.

Uglavnem se gre za to, da motor nebi dobil premalo goriva, ker v takih primerih se zna zgoditi, da ti stopi bat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!