Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Kölm

Ducati 1098

Recommended Posts

Noise

Sorry za offtopic... bunch of crap (mine, too) deleted. :blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites
danci1973

Če srečno preživiš padec(kar upam da ga ta je), ima da se sam kresneš po betici. :P :P

Baje je imal samo par polomljenih reber.

D.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tadejz

Glede vpoklicev Ducatija 1098 in pa dveh napak...

Mene zanima kakšni so znaki, da so te dve napaki prisotne na motorju???

Ok, napenjalec zobatega jermena ni v tolerancah??? Hallo? kaj to pomeni? A da napenjalec jermenov ne napne zadosti jermena??? :hmm: A pol so odmične gredi nenatančno gnane in s tem odpiranje in zapiranje ventilov?

Druga napaka so pa spojke za gorivo. Verjetno bi v najslabšem primeru gorivo kje začelo puščat...

A je morda tu kakšen,ki ve kej več od teh napakah ???

Share this post


Link to post
Share on other sites
bernardosi

Kaj za napake pravijo v MOTOLEGENDI?

Rad bi pa dodal tole: V omenjeni trgovini sem dobil obcutek, da so nekako samozadostni, hladni. V neugledni izlozbi imajo nekaj kar naj bi bilo izredno lepo in dobro. In prav to dobro ni za vsakogar, razen, ce si jim kot oseba vsec. Dva nova izdelka so zadelali z raznimi kolesi, oblacili ter trakom, kot, da bi se bali crnih koz. Morda pa bodo morebitni kupci zadovoljni s pogledom skozi daljnogled. Skratka, manjka jim prijaznega pristopa. Svetoval bi jim, da si privoscijo kasnega oblikovalca notranjih prostorov (aranzerja??) ter, da se udelezijo kaksnega tecaja za prodajalce, upam, da jim potem malo toplejsi pristop nebo spanska vas.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tadejz

@bernardosi : Kaj pravjo glede napak na motolegendi?

Mene tudi to zanima kaj pravjo tm. Vprašanje je samo to, koliko je za njih peščica motorjev (z napako) ???

Sem bil v tovarni dva meseca nazaj v hali,kjer proizvajajo 1098. Sm si vse fajn ogledal. Ne vem,vidu sm naprimer ,kako en sploh ni tel vžgat. V celi proizvodnji se najde par takih,kjer je kvaliteta vprašljiva. Bili so pa parkirani stran od ostalih, tako da jih pol šeenkrat pregledajo. V glavnem tam čist vsak motor kr fajn pregledajo in stestirajo, to pa predvsem zaradi tega ker jih naredijo malo.

V motolegendi pa bi prodajalci res lahko imeli drugačen pristop (prijaznejši), ne pa da si tam in da rabjo pol ure,da te sploh opazijo ?!? :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
akrapovič
Hola!

V Motorradu 4/2007, (2.2.2007, str. 38) je objavljen prvi primerjalni test novega Ducatija 1098 S (torej ne navaden, ampak taboljši model - cena 21.295 EUR) in nove R1 (cena 13.782 EUR).

Testniki so izmerili in ocenili oba na pisti in za vsak dan takole:

A bi lohk en prevedu al pa usaj povedu kdo je zmagal v primerjavi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tadejz
glede proizvodnje pa - wow, si mislil, da tiste pokvarjene direkt med delujoče parkirajo, al kaj? :unsure:

Ubistvu jih ! S tem da imajo gor listek z napisom kvaliteta vprašljiva ! ( predvsem model monster,ki jih naredijo veliko in nimajo prostora da bi jih parkirali posebej).

No pa še ena zanimivost glede 1098: Stroški vzdrževanja so za 50% nižji . To pomeni,da so servisni intervali namesto na 6000km premaknili na 12000km s tem, da so ugradili kvalitetnejše komponente in s tem bistveno pocenili vzdrževanje.

tisto glede motolegende se pa strinjam da ne sodi v to temo ( sem odgovoru oziroma potrdil bernardosi-jevo objavo ).

Lep pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites
John2005
tisto glede motolegende se pa strinjam da ne sodi v to temo ( sem odgovoru oziroma potrdil bernardosi-jevo objavo ).

Sodi ne v temo....je pa resnično.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hotschko
To pomeni,da so servisni intervali namesto na 6000km premaknili na 12000km s tem, da so ugradili kvalitetnejše komponente in s tem bistveno pocenili vzdrževanje.

da nisi ti slučajno mislu iz 10000km na 20000km oz. 6000miles -> 12000miles ?!

Share this post


Link to post
Share on other sites
tadejz
da nisi ti slučajno mislu iz 10000km na 20000km oz. 6000miles -> 12000miles ?!

nop. Interval je sedaj 12000km. Prej je bil pa 6000km.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Polona N.

Jst imam isti interval pri monsterju. So pri vseh novih modelih spremenil to.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hotschko

ah ... finta u levo ... jaz sem imel na vseh Ducatijih do sedaj na 10k km servise :fredy:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Death Angel

ptrjujem tudi jaz sem imel do sedaj na vseh ducati-jih servinsne intervale na 10k in kolegi tudi probaj pogledat še enkrat v servisno knižico.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!