Skoči na vsebino

TC Motoshop


Priporočene objave

Spoštovani,

Tudi sam sem sprva debelo gledal, za kakšne gumice gre, saj noben kovček nima na notranji strani nobenih gumic! Hvala Jože, ker si pripomogel k temu, da vemo zakaj gre. Torej, gre za elastična trakova namenjena pritrjevanju prtljage. Prosim, sporočite mi za kateri kovček potrebujete! Drugič vas naprošam, kot sem že sam v tej rubriki napisal, napišite prosim naročilo na mail info@tc-motoshop.si in zadeva bo hitro rešena (v tem primeru bi imeli dele že v marcu!

Čisto možno je, da vas prodajalec ni pravilno razumel in ni zadeve naroči. Še Jožetu sporočilo: Niso novi prodajalci, prodajalca, ki misliš, da je nov, gre za poslovodjo, ki je že v preteklosti pri nas opravljal to funkcijo!

Torej, da skrčim zadevo, sporočite mi na info, za kateri kovček potrebujete rezervni del!

 

Lp

 

Rado

 

ta del sem spregledal, pa naj še na to odgovorim...

 

zakaj bi moral naročilo oddati po mailu, če sem bil januarja osebno tam in naročil prodajalcu???  Robo bi imel marca? kaj res? Enkrat junija ko sem bil tam, sem dobil odgovor, da so bili napačni naročeni... pa še to je tko za lase privlečeno... to je odgovor za otroke v vrtcu... 

 

lp,mz

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A sem jst edini, ki ni imel tezav v TC-ju? Vecinoma kupujem tam, s trgovci nisem imel tezav, cene so ok...

 

Najbrz premalo kompliciram?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A sem jst edini, ki ni imel tezav v TC-ju? Vecinoma kupujem tam, s trgovci nisem imel tezav, cene so ok...

 

Najbrz premalo kompliciram?

 

kruci, tut prbližno ne kompliciram...

 

sicer pa, kaj je tle komplikacija, če eno stvar naročiš januarja in jo do danes še ni???  sem jaz zakompliciral??

 

kot sem rekel, v TC never again, ostali pa ki ste tam zadovoljni pa kar....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V tc-ju nakupovala večkrat. Škornje, 2 čeladi, vse ok, res, da me nikoli niso našli v računalniku ampak to nima veze. Potem sem iskala torbico za na nogo, ki sem jo naročila, vedno so rekli, da bo drug teden, no, potem sem jo čez tri mesece kupila drugje. Ker sem očitno osel sem tam želela kupiti še kawasaki flis, me je trgovec prepričeval, da pač kawasaki flisi so samo moški, da ženski ne obstajajo, ok, sem kupila drugje ženskega, ni panike, očitno kompliciram :) Zato pa imamo na razpolago več trgovin, mene tam ne vidijo več :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem pred kratkim kupoval stranske kovcke, bil tam, menda kovckov na lagerju kolikor hoces. Pridem cez par dni imajo samo se en kufer. Ok, sem sel dovolj zgodaj in recem naroci. Zapise v knjigo. Predviden datum dobave znan, mene nihce ne poklice. Pridem tja, ja, kovcki so ze ne vem kdaj prisli. Milo mater, ampak a zdaj moram pa se prosit, ce lahko pustim denar pri vas. Mogoce bo kdo rekel, da kompliciram, ampak opazam, da ogromno firm, nasplosno v zivljenju se necesa ne drzi. Posljes mail v orenk firmo in nikoli ne dobis odgovora ali pa cez 10 dni. Halo? Se posebej ko je kao kriza bi moral delat tko kot se zagre. Me cudi, da sploh se kaj funkcionira.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če hoče kdo všečke dobivat, naj v to temo napiše da je TC kurac.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če hoče kdo všečke dobivat, naj v to temo napiše da je TC kurac.

 

ja stari, zato pa sem to napisu :kva2:

 

ja, sem ti stinu en lajk button, čeprou nisi napisu da je TC kurac :P

Popravljeno . Popravil motozajebant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najležje je grajat, se vidi da niste za reševanje zadeve, temveč samo da se črni!

Tri dni nazaj je bil še problem, sedaj pa ga ni več!

Zakaj vam je težko napisati zadevo po mailu, kot jih veliko drugih, pa bi zadevo lahko ažurno rešili, kaj ni bil to vaš interes, ali pač?

Odgovarjam še na post drugega, če bi sedeli križem rok in gledali zalogo, bi očitno bilo v redu. Ker pa kovčke, ki pridejo, včasih proti planu prehitro prodamo, nastopi problem. Ker pa jih ponovno hitro dobimo na zalogo, je spet problem ali kaj.

Po vsej verjetnosti, če bi imeli manj obsežen program, bi bili odlični, ali pač?

Smisel je, da če potarnate in vam je ponujena rešitev, ne pljuvate negativno po njej, ampak jo sprejmete kajne?

Mar se ne naveličate negativnega tarnanja?

Rado

TC Moto shop

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, da odgovorim nazaj. Mene tudi moti negativizem, ampak po drugi strani pa, a se kdo od "crnih" ovc kdaj vprasa zakaj toliko gneva prelitega na njihov racun? Dolocen procent reklamacij bo vedno, se razumemo, vedno naletis na kaksnega pacienta, ampak ce delas v smeri perfekcionizma bos prej ko slej dosegel nizek odstotek pritozb.

Kar se mojega nakupa tice, sem napisal, razumem da zmanjka, sem lahko pocakal, roba je menda prisla v dogovorjenem roku, kot dogovorjeno pa me ni nihce poklical, da me roba caka. A je problem na koncu dneva, da nekdo pregleda zvezek in poupdata stanje in obvesti stranke itd.? Kot da bi imeli enega prodajalca. In ni meni problem poklicat, me pa iskreno moti, da dogovor ne obvelja. Prejsnji teden sem narocil flash za fotoaparat, danes dobim klic, da me jutri caka za prevzem. A je to tako tezko? Pa ne mislim vec polemizirat, ker nima smisla!

P.s. ce menite, da bi z manj obseznim programom bili boljsi je odgovor na dlani! Firme, ki meni dobavljajo material imajo v programu vsega boga, pa vse prek nekih tujih multifirm pa zastopnikov, ko pa narocis pa pol stvari ni mozno dobit, pa nimajo pa nimajo cen pa...kaj potem sploh prodajas?

Popravljeno . Popravil rookiee
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, da odgovorim nazaj. Mene tudi moti negativizem, ampak po drugi strani pa, a se kdo od "crnih" ovc kdaj vprasa zakaj toliko gneva prelitega na njihov racun? Dolocen procent reklamacij bo vedno, se razumemo, vedno naletis na kaksnega pacienta, ampak ce delas v smeri perfekcionizma bos prej ko slej dosegel nizek odstotek pritozb.

Kar se mojega nakupa tice, sem napisal, razumem da zmanjka, sem lahko pocakal, roba je menda prisla v dogovorjenem roku, kot dogovorjeno pa me ni nihce poklical, da me roba caka. A je problem na koncu dneva, da nekdo pregleda zvezek in poupdata stanje in obvesti stranke itd.? Kot da bi imeli enega prodajalca. In ni meni problem poklicat, me pa iskreno moti, da dogovor ne obvelja. Prejsnji teden sem narocil flash za fotoaparat, danes dobim klic, da me jutri caka za prevzem. A je to tako tezko? Pa ne mislim vec polemizirat, ker nima smisla!

P.s. ce menite, da bi z manj obseznim programom bili boljsi je odgovor na dlani! Firme, ki meni dobavljajo material imajo v programu vsega boga, pa vse prek nekih tujih multifirm pa zastopnikov, ko pa narocis pa pol stvari ni mozno dobit, pa nimajo pa nimajo cen pa...kaj potem sploh prodajas?

Razumem zadevo in ravnokar sem končal pogovor s prodajalcem, ki je tukaj naredil kiks (vem za zadevo in smo se o njej že pogovarjali)! Zatorej, sam gledam na zadeve malce perfekcionistično in zadeve ki niso speljane kot bi mogle, še zdaleč ne naletijo na gluha ušesa. Če se le da, prosim, v bodoče napišite kratko na mail, npr. želel bi naročiti to in to, pa tenutno nimate na zalogi in sproti boste obveščani, kako poteka dobava!

Kot sem že omenil, zaradi velikega programa ponudbe drugače delamo kikse, kdo jih pa v takšnem primeru ne bi!

Večkrat ste me forumaši že kritizirali, češ da kritike naletijo na gluha ušesa in da branim naše fante - a ni to dolžnost direktorja!

Svoj team je potrebno branit, znotraj pa zadeve urejati na način, da se ne bi več ponovile!

Lp

Rado

TC Motoshop

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najležje je grajat, se vidi da niste za reševanje zadeve, temveč samo da se črni!

Tri dni nazaj je bil še problem, sedaj pa ga ni več!

Zakaj vam je težko napisati zadevo po mailu, kot jih veliko drugih, pa bi zadevo lahko ažurno rešili, kaj ni bil to vaš interes, ali pač?

Odgovarjam še na post drugega, če bi sedeli križem rok in gledali zalogo, bi očitno bilo v redu. Ker pa kovčke, ki pridejo, včasih proti planu prehitro prodamo, nastopi problem. Ker pa jih ponovno hitro dobimo na zalogo, je spet problem ali kaj.

Po vsej verjetnosti, če bi imeli manj obsežen program, bi bili odlični, ali pač?

Smisel je, da če potarnate in vam je ponujena rešitev, ne pljuvate negativno po njej, ampak jo sprejmete kajne?

Mar se ne naveličate negativnega tarnanja?

Rado

TC Moto shop

 

Rado,

 

seveda da sem za reševanje zadev, ampak ne na tak način kot ga ponujaš ti!

 

Poglej, ti še enkrat razložim zadevo.... Januarja sem naročil material, in od takrat sem bil še dvakrat pri vas in enkrat poklical, pa materiala do danes ni???? in sedaj ti od mene pričakuješ, da bom pa še ekstra na mail naročil al kako??? Pa menda vas ja ne bom prosil, da mi eno zadevo prodate???  Da ne omenjam, ko sem bil zagret za nakup Akrapoviča, 2x sem klical v vašo trgovino in 2x so mi tvoji prodajalci obljubili da me pokličejo nazaj pa ni bilo nič od te obljube!

 

In sedaj pišeš v postih, kot da sem jaz kriv, da nisem dobil željenje zadeve ker nisem po mailu naročil. Škoda da mi že takrat v trgovini nisi oz niso povedali, da je naročilo po mailu bolj ažurno kot ustno...

 

Nihče vas ne črni... povem samo svoje slabe izkušnje z vami, tema je verjetno tudi temu namenjena kajne?... in prej se naučite sprejemati tudi negativne kritike, boljše bo za vas...

 

velja pa omenit tudi pozitivno izkušnjo, ki se je verjetno dobro spomniš (polomljen ščitnik na novem kombinezonu)... fant ki se je potrudil in prišel do ščitnika, kapo dol! Škoda kaj ne vem imena, da ga tudi javno pohvalim. Tak bi moral biti odnos v vseh zadevah... pa žal ni (vsaj v mojih primerih), zato pa so tukaj druge trgovine na voljo...

 

Tako da Rado, nehaj valiti krivdo na kupce in biti užaljen, ker javno na forumu napišemo svoje mnenje v za to namenjeni temi!

 

lp,mz

 

Tako je, problem se je rešil, žal ne pri vas, rešen pa je...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razumem zadevo in ravnokar sem končal pogovor s prodajalcem, ki je tukaj naredil kiks (vem za zadevo in smo se o njej že pogovarjali)! Zatorej, sam gledam na zadeve malce perfekcionistično in zadeve ki niso speljane kot bi mogle, še zdaleč ne naletijo na gluha ušesa. Če se le da, prosim, v bodoče napišite kratko na mail, npr. želel bi naročiti to in to, pa tenutno nimate na zalogi in sproti boste obveščani, kako poteka dobava!

Kot sem že omenil, zaradi velikega programa ponudbe drugače delamo kikse, kdo jih pa v takšnem primeru ne bi!

Večkrat ste me forumaši že kritizirali, češ da kritike naletijo na gluha ušesa in da branim naše fante - a ni to dolžnost direktorja!

Svoj team je potrebno branit, znotraj pa zadeve urejati na način, da se ne bi več ponovile!

Lp

Rado

TC Motoshop

 

Tukaj se  strinjam s teboj in ti dam za prav¨! Svoj team je potrebno branit, vendar ko naredijo kiks, je potrebno biti še večja faca in se v njihovem imenu opravičit! Pomaga, verjemi!

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tukaj se  strinjam s teboj in ti dam za prav¨! Svoj team je potrebno branit, vendar ko naredijo kiks, je potrebno biti še večja faca in se v njihovem imenu opravičit! Pomaga, verjemi!

To pa vedno, se strinjam in če je tako, se tudi opravičujem!

Lp

Rado Tc Motoshop

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst loh sam rečem,da sm fuuuuul razočarana nad TC-jem in da hodm sam še u BS-a kupvt,kjer so modeli res carji!! :D

Spoštovani

Čanica Motosveta še ne eno leto, celih 37 objav, pa že kritika - a ni majčkeno ceneno!

Že v preteklosti (kdor želi, si lahko ogleda vso temo, pa bo naletel na podobne primere poskusa diskreditiranja, kar bodejo v oči.

Nisem si mogel kaj, da tega enkrat ne omenim!

Sami na ta način nismo in tudi ne bomo nastopali!

Vsem želim veliko poslovnih uspehov, a na pravi način!

Lp

Rado

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spoštovani

Čanica Motosveta še ne eno leto, celih 37 objav, pa že kritika - a ni majčkeno ceneno!

Že v preteklosti (kdor želi, si lahko ogleda vso temo, pa bo naletel na podobne primere poskusa diskreditiranja, kar bodejo v oči.

Nisem si mogel kaj, da tega enkrat ne omenim!

Sami na ta način nismo in tudi ne bomo nastopali!

Vsem želim veliko poslovnih uspehov, a na pravi način!

Lp

Rado

koliko časa sem članica motosveta ni čisto noben kriterij...kaj šele koliko objav imam...kaj ima to veze...u motorističnem svetu se gibljem dobrih šest let...pa tudi če bi bila čisto frišna nima nobene veze...ko pridem v trgovino, pričakujem korekten odnos...predvsm pa da če se že prodajalec kao posveti,nej se posveti 100%...ne pa da reče,da bo šou iskat škornje v skladišče in potem ga kar ni in ni in ni...in pol pride nazaj v trgovino in začne drugo stranko "pedenat"...

očitno bi bilo potrebno zapreti tole temo,ker Radotu tole tukaj ni ravno po godu...tudi kritiko je potrebno sprejeti veš...in mogoče se vprašati,če je res kaj na temu...kakšen konkretn sestank z zaposlenimi mogoče?!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Forumci,

berem tole temo pa mi nič ne sede za branje. Če ima kdo težave s TC-jem oziroma dobavo artiklov, naj to poskuša najprej rešiti z odgovornimi v TC-ju. Prepričan sem, da se da vse rešiti v obojestransko zadovoljstvo, le malo potrpljenja je potrebno. Sicer pa menim, da se vsak posameznik odloča za sebe pri katei firmi bo ali pa ne bo kupoval. Jaz, če s ponudbo nisem zadovoljen ali imam doživim slabo izkušnjo v določeni trgovini me k njim enostano ni več. V današnjem času je na splošno preveč kritiziranja in zelo malo pohval. Tipično za nas. Ne zagovarjam ne ene, ne druge, ampak pisanje in kritiziranje po forumu res ni prijetno, posebej ne za bralce. Osebno imam s TC-jem in prodajalci pozitivne izkušnje pri nakupih: od motorja do večina ostale opreme, ki jo vsako leto dopolnujem. Še vedno sem prejel kakšen popust, včasih reklamno majico. Tudi to je lepa gesta.

 

lp Andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Forumci,

berem tole temo pa mi nič ne sede za branje. Če ima kdo težave s TC-jem oziroma dobavo artiklov, naj to poskuša najprej rešiti z odgovornimi v TC-ju. Prepričan sem, da se da vse rešiti v obojestransko zadovoljstvo, le malo potrpljenja je potrebno. Sicer pa menim, da se vsak posameznik odloča za sebe pri katei firmi bo ali pa ne bo kupoval. Jaz, če s ponudbo nisem zadovoljen ali imam doživim slabo izkušnjo v določeni trgovini me k njim enostano ni več. V današnjem času je na splošno preveč kritiziranja in zelo malo pohval. Tipično za nas. Ne zagovarjam ne ene, ne druge, ampak pisanje in kritiziranje po forumu res ni prijetno, posebej ne za bralce. Osebno imam s TC-jem in prodajalci pozitivne izkušnje pri nakupih: od motorja do večina ostale opreme, ki jo vsako leto dopolnujem. Še vedno sem prejel kakšen popust, včasih reklamno majico. Tudi to je lepa gesta.

 

lp Andrej

 

Sem mislil, da bom s prejšnjim postom zaključil debato v tej temi, pa očitno temu ne bo tako :)

 

Se strinjam z zgoraj navedenim Andrej, razen tega, da je v tej temi tudi zelo veliko pozitivnih kritik. Pa vendar, si zasledil kje citat na pozitivno kritiko in zahvalo komentatorju? Jaz je nisem, če je kje se iskreno opravičujem. 

 

Še enkrat ponavljam, proti TCju nimam nič, nikogar ne šuntam naj tja ne hodi, vsak posameznik se sam odloča kje bo nakupoval. Fantje so super (pustimo biznis-moja izkušnja) , sem se imel priložnost sam prepričati na skupinskem izletu z Radotom in še enim gospodom iz TCja. Pa vendar mi je z njimi v poslovnih vodah ostala grenka izkušnja! Je pa veliko ljudi, ki so tam zadovoljni, ljudje smo si različni.

 

Kot sem že par postov nazaj rekel, TCju želim čimveč poslovnih uspehov in zadovoljnih strank!!  

 

LP,mz 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsem strasnim kritikom bi priporocil vsaj kak mesec dela v trgovini. Da bi videli kako to poteka. kaj sele vodenje podjetja, kot to TCju uspeva ze kar nekaj let. Pa da vidim to popolnost.

da ne bo pomote, za nikogar ne navijam ali zagovarjam. mislim da razen enega kettenspraya in pajka za prtljago v TCju nisem nasel zase nic.

se mi pa zdi bolano brat ene in iste budalastine. Ce bi nategovali za denar (avansi pa ni robe) pol je to treba objavit cimveckrat in na cimvec krajih. Ce pa roba ne pride, ne pride. pejt drugam. Get a life, ne pa se zjedat in napihovat muhe v slona, ces, "kok so me nategnl"....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čanica Motosveta še ne eno leto, celih 37 objav, pa že kritika - a ni majčkeno ceneno!

 

Na tole pa moram komentirat!

A ni vse enkrat prvič? Tudi vi ste se enkrat registrirali na forum in začeli nabirati objave. A ni ste? Niste začeli iz nule?

Sicer pa... Mogoče so jo začeli motorji zanimat pred 1 letom. Pa kaj. Pri nas v šoli vožnje so kandidati, ki se pri različnih starostih odločajo, da naredijo izpit. In takrat začnejo iskat informacije. Zakaj bi jih iskali 10 let prej, če jih to ni zanimalo (iz takšnega ali drugačnega razloga)?

 

Jaz se moram vsakem kandidatu posvetit enako. Naj bo star 16 ali 50 let. Naj je že vozu kdaj motor (ali tudi avto ali tovornjak ali prikolico) ali nikdar. Naj mi je všeč ali ne. Naj ima polno denarnico ali ne. Na koncu se šteje samo uspeh in priporočilo za naprej!

Žal je tako, da se je dandanes potrebno boriti za vsako stranko (v mojem primeru kandidata), ker le to prinese €.

Če pri vas ni tako, se opravičujem že v naprej!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spoštovani Motosvetovci

Mi kot trgovina smo na trgu zaradi vas , s ciljem, da ustreżemo vašim żeljam pri nakupu motorjev in motoristične opreme! Če ne bi bilo vas, našega że skoraj dvajsetletnega obstoja na trgu ne bi bilo!

Jasno kot beli dan je, da pri svojem delu delamo napake, katere vsekakor namen nam je odpraviti! Če naletite pri našem delu na našo okornost ali nerodnost vas v imenu celotne ekipe prosim, opozorite nas nanjo preko maila na info@tc-motoshop.si Le tako nam dajete možnost, da napako lahko popravimo!

Ravno tako vas prosim, da v primeru pretirano dolgega roka dobave kakšnega dela opreme, kar se zelo redko zgodi, 90%blaga imamo na zalogi ali pa odlično dobavo, a se zgodi,povprašajte nas o tem preko istega maila!

Potrrudili se bomo izbrisati vsakršen dvom, ki bi se lahko pojavil v takšnih primerih, češ, pozabili so name, ne kontaktirajo me, kot so obljubili (ponovno povdarjam, se zgodi in se vsekakor ne bi smelo dogajati, a kdor dela, greši)!

Hkrati vas bomo ažurno obveščali o vsakem premiku naročenega blaga (je že proizvedeno, je že na poti, ipd.), ki bi bližal rok dobave vašega artikla, pa ne čakajte s takšnim povpraševanjem predolgo! Kot sem že zapisal, tu smo za vas, da ustrežemo vašim željam, ne pa da kujamo zamere!

Lep sončen, pa ne prevroč dan vam želim v imenu celotne ekipe TC Moto shop!

Rado

TC Moto shop

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...bolj mešaš drek bolj smrdi...pravijo.

če bi sam objavljal na specializiranem forumu kot predstavnik specializirane trgovine, bi se držal načela ...manj je več..., saj nikoli ne veš s kom imaš opravka na nasprotni strani in razni nezadovoljneži sami s seboj, nikoli nimajo dovolj oz. niso nikoli zadovoljni. konkretne individualne pripombe bi reševal preko ZS in ne bi javno "pral umazanega perila" in se potem še bolj zapletal, še najmanj pa se spuščal na njihov nivo. zadovoljni in tisti z uspešno rešenimi reklamacijami bi se potem tako sami javili in delili izkušnje.

značilnost foruma je med drugim tudi ta, da posamezniki radi delijo z drugimi svoje negativne izkušnje, ki pa, čeprav so maloštevilne, povzročijo odziv, in če je le ta na enakem nivoju, kot zgoraj kritizirani, je efekt še bolj negativen.

lp

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...bolj mešaš drek bolj smrdi...pravijo.

če bi sam objavljal na specializiranem forumu kot predstavnik specializirane trgovine, bi se držal načela ...manj je več..., saj nikoli ne veš s kom imaš opravka na nasprotni strani in razni nezadovoljneži sami s seboj, nikoli nimajo dovolj oz. niso nikoli zadovoljni. konkretne individualne pripombe bi reševal preko ZS in ne bi javno "pral umazanega perila" in se potem še bolj zapletal, še najmanj pa se spuščal na njihov nivo. zadovoljni in tisti z uspešno rešenimi reklamacijami bi se potem tako sami javili in delili izkušnje.

značilnost foruma je med drugim tudi ta, da posamezniki radi delijo z drugimi svoje negativne izkušnje, ki pa, čeprav so maloštevilne, povzročijo odziv, in če je le ta na enakem nivoju, kot zgoraj kritizirani, je efekt še bolj negativen.

lp

Pred dvemi leti, ko sem kupoval opremo v Tc-ju za kr veliko €, tudi čelado C3, čevlje in opremo, moram reči, da nisem imel takih slabih izkušenj kot jih tu navajajo, ampak ravno obratno, zelo pozitivne, še eno jakno so mi od ne vem sicer od kje še isti trenutek pripeljali, tako, da jaz imam samo dobre izkušnje.

Mogoče zato ker smo mi korošci bolj skromne narave in smo nezahtevni, ampak odnos še zdaleč ni bil tak kot ga nekateri navajajo.

Je pa res, da pride do raznih kiksov in posledično do nezadovoljstva, zato pa še ne pomeni, da je generalno slabo.

In vem, da če se bom čez zimo odločil za nakup v-stroma, bodo v TC-ju na prvem mestu, ki jih bom obiskal za biznis(seveda ob upoštevanju tistih 30% popusta na dodatno opremo za motor, vsaj upam).

 

Stvar je pa čisto življenska, je pač tako, kot pri ženskah, če te ena zavrne, pol še ne pomeni, da so generalno ženske zanič, je pač tako kot poje naš Adi "če te ena noče, te pa druga če..".

 

Tisti, ki ste nezadovoljni z TC-jem, rajši pojdite do njih in z Radom&Co. spijete kakšno mirovniško pivo ali dve v bližnjem lokalu, pa bo zadeva čisto drugačna.

 

Sicer pa kakor kateri, jaz vem, da se bom k njim sigurno vrnil. Jaz jim dam za enkrat samo velik +.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!