Skoči na vsebino

Ceramic coating?


danci1973

Priporočene objave

Ali v Sloveniji obstaja kakšno podjetje, ki bi imelo tehnologijo za keramično prevleko kovin oz. se ukvarja s temi zadevami?

Izpušne cevi bi rad zaščitil pred elementi, poleg tega pa so keramične prevleke lahko zelo koristne tudi pri tuningu motorjev...

USA

Nemčija.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali v Sloveniji obstaja kakšno podjetje, ki bi imelo tehnologijo za keramično prevleko kovin oz. se ukvarja s temi zadevami?

Izpušne cevi bi rad zaščitil pred elementi, poleg tega pa so keramične prevleke lahko zelo koristne tudi pri tuningu motorjev...

USA

Nemčija.

D.

kolikor je meni znano je to high-tech keramika, še večji high-tech kot npr. karbon. verjetno imamo tudi v SLO kakšne stručkote, ki za kake tujce lepo v tišini delajo in služijo, ampak dvomim da se bodo ukvarjali z tvojimi avspuhi :hmm: , predvsem pa bi znalo to bit drago.

drugače pa imam jaz peč za keramiko in ti lahko naredim keramične prevleke za avspuh ampak to bo enako kot če bi imel pisker za rože ovit okoli avspuha :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolikor je meni znano je to high-tech keramika, še večji high-tech kot npr. karbon. verjetno imamo tudi v SLO kakšne stručkote, ki za kake tujce lepo v tišini delajo in služijo, ampak dvomim da se bodo ukvarjali z tvojimi avspuhi :hmm: , predvsem pa bi znalo to bit drago.

Cene v USA se mi ne zdijo pretirano visoke.

drugače pa imam jaz peč za keramiko in ti lahko naredim keramične prevleke za avspuh ampak to bo enako kot če bi imel pisker za rože ovit okoli avspuha :lol1:

Hehe, to pa ni ravno moj cilj. :)

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čudn, da ta keramika ne spoka, saj se verjetno drugače razteza kot železo. :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čudn, da ta keramika ne spoka, saj se verjetno drugače razteza kot železo. :?

FAQ

Q: How flexible are ceramic coatings?

A: Extremely. They are designed to expand and contract with high temperatures, so they do not flake or peel with expansion.

Q: How thick are ceramic coatings?

A: Only .0015 to .002", therefore they reflect the surface upon which they are applied.

Morda zato... In glede na to, kje se uporablja, bo kar držalo:

IPB Slika

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zaščitil pred elementi? Kaj je to? Če gre za umazanijo, za lažje čiščenje, se dobijo nanopremazi http://www.nanosvet.si, tudi za kovino. Ne vem pa koliko so temperaturno obstojni.

Popravljeno . Popravil cheng
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zaščitil pred elementi? Kaj je to? Če gre za umazanijo, za lažje čiščenje, se dobijo nanopremazi http://www.nanosvet.si, tudi za kovino. Ne vem pa koliko so temperaturno obstojni.

Meni gre predvsem za zaščito pred rjavenjem. Material izpušnih cevi je načeloma 'stainless steel' (se pravi nerjaveče jeklo), zaradi segrevanja pa zadeva kljub temu počasi rjavi (v času ene sezone se iz svetleče kovine spremeni v 'oranžno').

Dodaten bonus je tudi potencialno povečanje moči, saj je tovrstna keramična obloga odličen izolator in plini ostanejo bolj vroči, zaradi česar bi naj imeli višjo hitrost, zaradi česar bi naj ustvarili malce večji podtlak v izgorevalnem prostoru (ko ga zapustijo), zaradi česar bi naj v izgorevalni prostor prišlo malce več mešanice goriva in zraka, zaradi česar ... :kva2:

Vprašanje:

Kako nanopremaz za krom in jeklo reagira na toploto?

Odgovor:

Odporen je do temperature 300°C.

Zaradi tega 'nanopremazi' niso primerni za izpušne cevi...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolikor je meni poznano je keramika katero uporabljajo v dirkelnih športih high-tech ker ima boljše lastnosti kot železo, karbon in drugi materiali, predvsem zaradi večje odpornosti na temperaturo.

keramični so lahko zavorni diski, zavorne obloge in pa prevlečeni določeni deli v motorju ali drugje ker boljše prenaša temperaturo in obrabo.

ta keramika se "žge" na krepko čez 1000 stopinj in je sam postopek drag - tega sigurno ne delajo kar tako po naročilu za en moped, še v športu si ga ne privošči vsako moštvo.

keramika pa je tudi glinen lonček ki ga naredi otrok - ta keramika ima popolnoma druge lastnosti.

če pa obstaja kakšna varianta vmes, ki bi bila uporabna in cenovno dosegljiva pa nevem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolikor je meni poznano je keramika katero uporabljajo v dirkelnih športih high-tech ker ima boljše lastnosti kot železo, karbon in drugi materiali, predvsem zaradi večje odpornosti na temperaturo.

:yes:

keramični so lahko zavorni diski, zavorne obloge in pa prevlečeni določeni deli v motorju ali drugje ker boljše prenaša temperaturo in obrabo.

Mislim, da so keramični diski in zavorne obloge iz drugega filma, prevleke določenih delov v motorju ali drugje pa so točno to, kar iščem.

ta keramika se "žge" na krepko čez 1000 stopinj in je sam postopek drag - tega sigurno ne delajo kar tako po naročilu za en moped, še v športu si ga ne privošči vsako moštvo.

:nono: Seveda delajo, pa niti tako zelo strašno drago ni. Dobil sem odgovor od nemcev - za kompletne izpušne cevi (brez zadnjih loncev) za V2 mašino bi stalo okrog 190 € za črno ali 200 € za 'chromex' (izgleda kot krom, a ne zdrži tako visokih temperatur - 1300 st. F) prevleko.

Keramična prevleka batov pride 49 €/kos, prevleka izgorevalnega prostora na glavi 4-valjnega motorja pa 128 €.

Sam postopek je menda precej podoben prašnemu barvanju, prevleka se pa 'peče' oz. žge pri 450 st. C.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 let pozneje...

Si potem mogoče našel koga v slo, ki bi to naredil?

Načeloma se pri meni ne gre toliko za performance, bolj za izgled, ker se avspuh preveč "sveti" :). Ampak prašno štrihanje ne bo OK, ker ni obstojno, niti mi ni všeč, ker ti ponavadi na debelo napacajo in ne bom dobil nikoli več teh delov skupaj...imam namreč akrapovic komplet kolektor, ki se razstavi...

Tisti visokotemperaturni sprayi so tudi bolj qrc oz. mogoče kvečjemu za eno poletje, pol pa spet...Mogoče kakšna druga ideja? super bi blo, če bi se dalo črno cinkat :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@: MarduK

Poguglaj iskalni niz Black Nickel Plating :)

Našel. Hvala!

Ampak bolj kot gledam, bolj mi je všeč tudi povit izpuh. Ker bo to še bolj pasalo na moj moped bom po moje kar navil titan trak okol avspuhov pa bo...mogoče kdo ve kje bi to dobil pri nas?

Na ebay-u je tega kot listja in trave...najboljši naj bi bil DEI trak

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

razvijali so keramične bloke motorjev, ki so od železnih in legur boljši predvsem zaradi nižjega tornega koeficienta. problem pa so bile temperaturne obremenitve (odvajanje toplote).

sicer pa, preglejte tole, je dosti materiala na temo motosport: http://www.zircotec.com/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to ni titan trak ampak grafitni, dobiš v louisu

Bo držalo...sem našel enga od DEI, ampak sem kasneje opazil, da je samo naziv Titanium...made from lava rock (karkoli naj bi že to pomenilo). Prednost tega traka pa naj bi bila v tem, da ga ni treba presprejat za obstojnost, se ne kadi od njega, kot bi se kaj vnelo in naj se ne bi tako hitro umazal kot se navadni...

Pogledal tudi tisto na Louisu, pa bi bila stvar kar prava, ampak je ebay cenejši pa še več izbire je. Pri nas se baje dobi to v nekih agro trgovinah za "traktor" ampak fantje z nekega slovenskega US car foruma pravijo, da je sicer poceni ampak precej zanič in neobstojno. Drugega pa pri nas ni za dobit.

Bom naročil z ebay-a...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz imam tega iz louisa, ga je ravno dovolj da oviješ kolektor in še par cm cevi, nekje do tačke za nogo recimo.....kadi se s traka prvič ko zmontiraš in vžgeš motor, da se ogreje na delovno temp., takrat trak tudi stegne okoli cevi...pa takrat ko je trak zmočen (po pranju motorja oz. vožnji po dežju)...je blo zanimivo videt face na grobniku, ponoči je dež scal kot iz škafa, jaz zjutraj zalaufam pa se je začelo kadit z motorja kot s polno naloženega golfa 2, ko gre na vršič in zakuha :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz imam tega iz louisa, ga je ravno dovolj da oviješ kolektor in še par cm cevi, nekje do tačke za nogo recimo.....kadi se s traka prvič ko zmontiraš in vžgeš motor, da se ogreje na delovno temp., takrat trak tudi stegne okoli cevi...pa takrat ko je trak zmočen (po pranju motorja oz. vožnji po dežju)...je blo zanimivo videt face na grobniku, ponoči je dež scal kot iz škafa, jaz zjutraj zalaufam pa se je začelo kadit z motorja kot s polno naloženega golfa 2, ko gre na vršič in zakuha :D

Baje se dobi nek "coating" spray, ki naj bi vse skupaj konzerviral. Varuje tudi pred tem, da bi za ovoj prišla vlaga, voda, umazanija in posledično "pojedla" tvoj avspuh...V ameriki cca. 6$, angliji 10 funtov...s poštnino do nas 25€?!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!