Skoči na vsebino

KTM 690 LC4 Duke


dunker

Priporočene objave

Duki so 609ccm do letnika 98 in 620ccm od takrat naprej, tako kot vsi KTM z LC4 mašinami.

si mislil 625 ccm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tastari duki so 620,ja?

jst sm mel lani michelin pilot,za to kokr se da z LC4-ko 'dirkat' so men zadoščale. pravtako D208,k mam zdej gor.bom pa še zmeril kilometre,kolk drži...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ve kdo če se ga da zablokirati na 25 kw?? K za več nimam izpita :oops: a se ga da serijsko zablokiranega kupit? (husaberga se da z 9 kw- ko pa se odstrani čep na roru in sprosti ročka za gas pa ima kar 60 KM)

se opravičujem če sm malo :topic:

Motor je res zakon in iskreno rečeno - dobesedno ga sanjam že kako leto ( odkar sem ga pred Habat moto centrom prvič v živo videl ša še sploh) svaka čast KTM-u :grupni:

Lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

@ donc:

21. za prodajo ali nakup delov obstajajo mali oglasi kot tudi za to dolocena tema/e. vsi "oglasi" bodo brez komentraja izbrisani iz normalnih tem.

klik

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 3 mesecev pozneje...

Ne, 625 ccm ne obstaja.

Narobe ... beri spodaj - naslednji post ...

potem je bil v moji prometni skrat :grim

Ne ne ... v tvoji prometni je bilo vse OK !

Je pa razlika ali govorimo o oznaki ali o kubaturi. Zakaj ... ?

1. Duke I ... ima LC4 agregat iz družine 4T-EGS z oznako 620 ... realnih 609 ccm

2. Duke II ... ima prav tako LC4 agregat iz družine 4T-EGS z oznako 640 ... realnih 625 ccm

a ve kdo če se ga da zablokirati na 25 kw?? K za več nimam izpita :oops: a se ga da serijsko zablokiranega kupit? (husaberga se da z 9 kw- ko pa se odstrani čep na roru in sprosti ročka za gas pa ima kar 60 KM)

se opravičujem če sm malo :topic:

Motor je res zakon in iskreno rečeno - dobesedno ga sanjam že kako leto ( odkar sem ga pred Habat moto centrom prvič v živo videl ša še sploh) svaka čast KTM-u :grupni:

Lep pozdrav

Lahko dobiš duka z 25 kW v originalu, saj so homologirani obe verziji ( 25 in 40 kW ) vendar se je potrebno to z prodajalcem v naprej dogovoriti, da takšnega tudi dobavi. Razlika je tudi v sami VIN številki okvirja, saj se v tej številki skriva tudi podatek o moči.

In ne misli da samo z odstranitvijo čepa na izpuhu in sproščanjem ročke za gas motor dobi vse konje ... :hmm: ... ostaja še nekaj malenkosti .) .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Najprej en lep pozdrav vsem.... :yea1:

Zanimam se za nakup motorja v rangu KTM Duke 640 in zanimajo me vaši alternativni predlogi.

Ob vsakem vašem predlogu bi zelo lepo prosil utemeljitev zakaj ravno ta model katerega mislite da bi bil prava alternativa.

Zakaj KTM Duke 640 ?

- veliko navora

- masina se ne vrti v vrtoglave obrate

- poceni vzdrzevanje (se ne kvari, vsaj naj se nebi :? )

- moznost voznje po brezpotju (ob zamenjavi gum seveda)

povrh vsega je pa se lep :grim

Lep dan vsem!

:P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Poglej še Yamaho XT660X in Aprilio Pegaso strada. Popolnoma isti agregat kot na Yamahi, nekoliko drugačen dizanj, malenkost višja cena kot Yamaha, vendar še vedno precej cenejša kot Ktm. Je pa cena pri Ktm-ju popolnoma upravičena, saj ima vgrajene precej boljše komponente kot pa Y&A

Glede serviseranja in vdrževanja pa je Ktm najdražji med omenjeno trojico. Servisi so pri Yamahi na 10.000 km, KTM pa na 5.000. Ne vem kako je pri Aprili. Pa tudi do pnevmatik in ostalega je Ktm nekoliko bolj neprizanesljiv. Sicer Duka še isem vozil, vendar tudi če trese samo pol tolk kot 660 SMC :eek: potem ... ne hvala.

Sam vozim XT660R. (A Pegaso Trail) Glede na to da si omenil vožnjo po hosti, vredna ogleda in razmisleka. Po cesti nisem nič kaj dosti počasnejši kot kolega na Ktm 660 SMC, motor dopušča izjemne nagibe in precej ostro vožnjo. Na cesti je edina "težava" nekoliko mehkeje nastavljeno vzmetenje, katero pa pride do izraza ko zmanka asfalta.

lp g.

p.s. vem za enga novga Duka ki se prodaja s kar konkretnik popustom.

p.p.s. sam z zamenjavo pnematik se ne boš vazil po hosti, treba menjat še vzmetenje, zavore ..... skratka se ne izide.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- veliko navora

- masina se ne vrti v vrtoglave obrate

- poceni vzdrzevanje (se ne kvari, vsaj naj se nebi :? )

- moznost voznje po brezpotju (ob zamenjavi gum seveda)

- povrh vsega je pa se lep :grim

- ja, fajn buta

- lahko se tud vrti, ampak mašinci ne bo všeč... na ravnini si ga vzem na izi

- odvisno s čim primerjaš in odvisno, kako ga voziš. če se ga vsaj mal merkaš, ne bo drago. največji strošek verjetno gume :hmm:

- bi blo fajn še kej druzga, kot pa samo gume zamenjat - recimo vsaj še feltne... vzmetenje je tud precej trdo

- to pa to :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanimivo....

sem mislisl, da je motor bolj ALL road varianta...

se pravi, ce bi hotel po gmajni ali cross progi je samo menjava gum premalo :nono:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

malo za šalo...če bi v neki ''moto'' šoli izjavil: ''A pol če gume zamenjam, Duke še vedno ni primeren za na cross progo??'', ti ne uide izključitev iz šole in prepoved ponovnega vpisa za 15 let, morda še celo tvojim otrokom.... :kva2:

Kaj takega, moram priznat, na MS še nisem slišal :headbang: :headbang:

@ Skiper: Še tisto gumah.....zakaj pa misliš, da gumo pri duku poje hitreje kot pri XT??? A zato ker je to pač kar tako in je to pri duku fabrška napaka??? Tudi do ostalega je bolj neprizanesljiv...seveda je....To govoriš zato, ker ga še nisi peljal....Pri pospeških in nasploh performancah sta XT in Strada razred ali dva za dukom. In če je temu tako, je bolj kot ne logično, da s dukom prej znucaš gume, vereižni set, morda zavorne ploščice itd. Te bo tudi sam silil v malo bolj dinamično vožnjo, kot pa prej omenjena. To je to, če gledaš z vidika zabave. Z vidika dolgoročne vzržljivosti in vzdrževanja, pa sta prej omenejna XT in Strada jasno na boljšem. In tudi na sploh, je XT odlična mašinca, samo butne pač ne tako kot duke...

Ni na pamet, imel LC4, vozil tudi XT, no strade pa res še ne....

Popravljeno . Popravil lightning
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ Skiper: Še tisto gumah.....zakaj pa misliš, da gumo pri duku poje hitreje kot pri XT??? A zato ker je to pač kar tako in je to pri duku fabrška napaka??? Tudi do ostalega je bolj neprizanesljiv...seveda je....To govoriš zato, ker ga še nisi peljal....Pri pospeških in nasploh performancah sta XT in Strada razred ali dva za dukom. In če je temu tako, je bolj kot ne logično, da s dukom prej znucaš gume, vereižni set, morda zavorne ploščice itd. Te bo tudi sam silil v malo bolj dinamično vožnjo, kot pa prej omenjena. To je to, če gledaš z vidika zabave. Z vidika dolgoročne vzržljivosti in vzdrževanja, pa sta prej omenejna XT in Strada jasno na boljšem. In tudi na sploh, je XT odlična mašinca, samo butne pač ne tako kot duke...

Ni na pamet, imel LC4, vozil tudi XT, no strade pa res še ne....

Hola

Nene, gume pobera zarad slabe optike :devil: Vem Duke je razred ali dva pred Y&A in športen stroj pač zahteva svoj davek.

lp g.

p.s. o bom velik bom vozil KTM-ja :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Prima motorček. Idealen za začetnika, kot tudi za poznavalca, ki ceni pazljivo oblikovane in izdelane detalje. Perfekten za mestno vožno, kot tudi za kratke nedeljske izlete v radiusu 150km. Sicer ga dajem v prodajo zaradi selitvenih zadev, a ga bom pogrešal za zmeraj. Evo še eno slikico .)

post-8791-1178208187_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Nabavil sem KTM duka I LC4 640, opraviti moram servis, ter kupiti obe novi gumi.

Za servi imam v planu:

-menjava olja

-menjaval oljnih filtrov (se mi zdi, da sem videl dva, tavelik pritrjen na okvir in nek mikrofilter)

-menjava zračnega filtra

-menjava svečke

-nastavitev ventilov

-pregled zavor

Kako je s hladilno tekočino in zavorno tekočino? Na kakšne intervale to zamenjujete?

Še imam dilemo glede gum, dimenzije bom dal takšne, kot so gor, vendar bi potreboval kak nasvet glede znamke in trdote. Eni pravijo spredaj mehko, zadaj nekoliko manj. Kakšen nasvet?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nabavil sem KTM duka I LC4 640, opraviti moram servis, ter kupiti obe novi gumi.

Za servi imam v planu:

-menjava olja

-menjaval oljnih filtrov (se mi zdi, da sem videl dva, tavelik pritrjen na okvir in nek mikrofilter)

-menjava zračnega filtra

-menjava svečke

-nastavitev ventilov

-pregled zavor

Kako je s hladilno tekočino in zavorno tekočino? Na kakšne intervale to zamenjujete?

Še imam dilemo glede gum, dimenzije bom dal takšne, kot so gor, vendar bi potreboval kak nasvet glede znamke in trdote. Eni pravijo spredaj mehko, zadaj nekoliko manj. Kakšen nasvet?

Olje je recimo Ipone res super samo ga v sloveniji nebos dobil...lahko das originalno predpisanega Shell Advance ultra 4T , al pa Motula 300...Ja ti mas v okvirju olje ,mors menat oba oljni filter v masini in filter na okvirju(menjava olja je na 2500km)..svecko se menja vsakih 10000km , ventile se stela na 5000km,zracni filter glej da bos namazal...zavorno olje je dobr da preventivno menjas ostalo kar se zavor tice pa po potrebi.. Kar se gum tice ma vsak svoje filozofije..jst mam na motorju continental sport attack in guma drzi super , obraba je minimalna.. :rolleyes: Ja sicer pa praviloma je sprednja mehkejsa od zadnje...Hladilno tekocino ce je mas zadost ni treba menjat sicer pa je razmerje 40% antifriza, 60% vode...

Popravljeno . Popravil Fabo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Servisa ne bom delal sam, ker nimam pojma kako bi menjal olje, baje da je potrebno nekaj prezravečat itd., bom kar pustil pri miru.

Na 2.500 km se dela oljni servis? :unsure:

Gume bom pa vzel ali Continental ali pa Dunlop, še ne vem, spredaj bo 120/70 17, zadaj pa najverjetneje 170/60 17, ker je zadaj 5,0" platišče, torej nekaj širše (pogledal sem na dunlopovo stran in priporočajo to širino za takšno širino platišč).

Aja, še eno vprašanje? Kako je približno z intervali za zobnike in verigo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Servisa ne bom delal sam, ker nimam pojma kako bi menjal olje, baje da je potrebno nekaj prezravečat itd., bom kar pustil pri miru.

Na 2.500 km se dela oljni servis? :unsure:

Gume bom pa vzel ali Continental ali pa Dunlop, še ne vem, spredaj bo 120/70 17, zadaj pa najverjetneje 170/60 17, ker je zadaj 5,0" platišče, torej nekaj širše (pogledal sem na dunlopovo stran in priporočajo to širino za takšno širino platišč).

Aja, še eno vprašanje? Kako je približno z intervali za zobnike in verigo?

Se opravicujem za pomoto..na 5000km se dela pri DUKU...sem mal zamesal... Original je priporocena za Duka zadaj 160 guma in je tud popolnoma vredu...(tud jst mam 5,00 feltno in 160 gumo) ;) pa tud 170 bos tezje dobil kot 160...Ce kupis continentalko nebos nc zgresil...pa se mal manj bos placal pomojm kot za dunlopko...kar se ketne tice...ma neb ti vedu povedat za tocne intervale..pac menjas k je fuc..mal je dobr prevert vsake tok casa da kje slucajno ne ostanes... :yes:

Aja za Ipone pa nism vedu da dobis na ptuju k precej dolg se ga v sloveniji ni dobil...ma bi blo neumno da neb mel uvoznika za tok dobro olje..

Popravljeno . Popravil Fabo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Danes sem zasledil novico o prihodu novega KTM Duka III. Meni zgleda res hudo, če bo tak kot je na tej sliki. Malo me skrbi kaka bo sprednja maska, kar je zame vedno malenkostni problem pri Duku/Superduku.

Verjetno bo imel isto mašino kot bratec KTM 690SM... Teža okrog 155kg, hlev s 65KM, baje novo ime za mašino, SC4.

ktm_duke3_690_arti_01.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Jest bi pa rabu mnenje o KTM sx 450, če se mi ga splača kupit pa kok pride da to potem vzdržuješ pa serviseraš? Vem da ni glih ista tema samo je pa KTM (se opravičujem).

Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spet najdu novo sliko, ta je baje uradna...

Zgleda strupenoooo :evilgrin:

pa ka bo to nek potovalni dukec ratu al ka? Tak nekak premasiven je za duka - ne vem treba res počatak ka bo reslnost pokazala

Popravljeno . Popravil suhi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!