Skoči na vsebino

Zdržal je 1 KM !!


Priporočene objave

Tako kot pri vseh drugih skuterjih moraš pazit kakšen material si izbereš,kot je eden že napisu ti kit pripomore kakih 10-15km/h,če pa imaš dodan izpuh kot recimo hors3 pa stvar lahko že kar leti, najbolj pa pol pripomorejo še daljši prenosi.

AHA,hors ni zanemarljiv podatek da si se ti peljal pa hribu navzdol!!!!!!!!

Lahko da se bat še ni dovolj usedel kot se reče in se je zato ubrnu veš,ti moraš najprej počasi na mestu ulavfat motor!!! sicer pa bi to lahko naredil(moral) mehanik če je kaj od njega. NIKOLI GAS DO KONCA KO UŽGEŠ MOTOR!!!

Če ima še kdo kakšno vprašanje kar :evilbat:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sej sem vse ok nardil. Po segrevanje sem se peljal 50km/h pa je crknu. Vceraj mi je en, ki se razume na to, rekel da bo verjetno se se dalo zrihtat, vendar kit nebo deloval 100%, ampak bo pokazal nekje 80% svojih zmogljivosti.

Aja, zanima me še, zakaj, ko se peljem 90 km/h, se mi začne volan ZELO trosit?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men je balanco tresl ker sm meu zvit boben in luft v amortizerjih. :(

A mas rabljen skuter al si ti kupu novga?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

x84, koliko pa stane malossi ghiza kit??? In ali se da dobit takga da sede v Spidfajta2? Dej se please mal pozanimi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda sem bom pozanimal zato sem pa tukaj. Seveda se ga da dobit. Vendar za vodno hlajenega se dobi samo malossijev MHR kit, ki pa je iz aluminija. Ta je narejen prav za tekmovalne namene. Za zračno pa je tudi ghisa. Če bi rad več informacij pa poglej na www.malossi.com (greš pod catalogo prodotti in najdeš tvoj motor). Če pa bi rad prav ghiso in imaš vodno hlajenje vzami polinijev kit 68ccm (www.polini.com). Ta je z ghise tudi za vodno hlajene motorje. Pa boš imel 7.8 konjev pri 9500 obratih na min. :twisted: :twisted: Aja, moj kit je stal 18.000sit (Malossi ghisa 70ccm). Če pa daš kit noter in če bi rad da ti skuter res leti, zamenjaj še prenose. Te imaš tako polinijeve kot malossijeve. Za nadaljne posege pa pride na vrsto večji karburator (19mm al pa 21mm).

Strani ki sem ti jih napisal so v italjanjščini. Za najdet motor mislim da ne bo problema. Drugače pa ti napišem tisto kar te zanima:

Kit => kit gruppi termici

Prenosi => kit rapporti => ingranaggi

Če kaj ne razumeš, samo vprašaj. :D :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hehe, Malossi ima obupno stran tko da niti probat ne bom šel. Sem že par stvari (neuspešno) iskal. No ja, vsaj lepe slikce sem videl. :)))

Koliko pa pride Malossi kit MHR in kaj je na njem slabšega?

Recimo, da kupim to in še daljše prenose (bajdevej: koliko stanejo?). Koliko se bo poznalo na hitrosti skuterja?

Če ne menjam forgazerja, predvidevam da bo poraba ostala enaka (mogoče plus minus pol litra, zanemarljivo)???

Hvala za vse odgovore, Anže

PS: x8r, a bi se mi2 če bova prišla do tega, lahko enkrat zmenila in greš z mano tja da mi ga predelajo? Enkrat avgusta, če bo najino sodelovanje obrodilo kaj sadov. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še nekaj glede frzazerja: za železno litino je čisto dovolj 17,5. kar pa je več samo več požre pa še nič ne pomaga. pride pa v poštev ob aluminijasti zlitini(19,5 ali pa 20,5 in 21,5)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz nimam nič proti malossijevi strani. Vse se da najt. Ok, smo različni! :D Aluminijev kit jo bolj občutljiv in ima tudi "krajšo delovno dobo". :D Tako je meni rekel mehanik. Prenosi ne stanejo veliko se mi zdi da max 7-8 jurijev. Če daš gor kit in prenose se ti bo to dobro poznalo. Glede frgazerja pa. Jaz sem dal noter 19mm, ker manjšega za moj motor ni blo. Ti si pa lahko dap noter 17,5 (predvidevam da imaš zdaj 15). Meni se je poraba zvišala za 0,7l s tem frgazerjem. In se mi je tudi zelo poznalno. Najbolj na pospeških.

Dunker s kje si ti? Če se boš odločil za to mi povej malo prej, ker kosov nimajo na zalogi. To ti bom mogu jaz naročit in pol se bova zmenla za vse ostalo, ok?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm, jest mam navaden forgazer, se mi zdi da je to 12. :)

Jest sem iz Železnikov, se pravi 15km zahodno od Škofje Loke, če se ti kaj sanja... Precej hudič bi bil do tebe pridet... No ja, en dan bi si moral pač vzet...

Krajša delovna doba pa pomeni kaj? Menjavanje bata na 5000km ? Ne, hvala!

A je tvoj kit mišljen pač kot kit za stalno... Dokler bo zdržal skuter, naj bi zdržala cilinder in bat - ali moraš kaj menjat?

Lep pozdrav, Anže

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, če se boš še za kaj odločil po kitu in prenosih, pride takoj na vrsto frgazer od 17,5.

Ajoj Železniki! Pa ni v LJ kje kaj takega kjer bi to delali? More bit kaj, 100%.

S tem sigurno nisem mislu, da bi ti držal skuter samo 5000km. Jaz sem ti povedal samo to, kar sem slišal. Tomosaki je enkrat napisal, da ima kit noter že 14.000km in vse lepo laufa. Ne spomnem se pa, če je napisal katerega ima noter. Po moje ti tudi aluminijev lahko dosti zdrži, če z njim lepo ravnaš seveda (ga prej segreješ, ne držiš gas vedno do konca,...) :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ajoj Železniki, že res. Ko ti povem ceno, me boš pa razumel:

Donacco - 5 ur po 5000 SIT = 25'000 SIT

Mik Mekanik (Polini) - 5 ur po 7400 SIT = 37'000 SIT

Pri tebi pa naj bi reč vgradili za 4'000 SIT.

Precej jasno, ane?

:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ajoj Železniki, že res. Ko ti povem ceno, me boš pa razumel:

Donacco - 5 ur po 5000 SIT = 25'000 SIT

Mik Mekanik (Polini) - 5 ur po 7400 SIT = 37'000 SIT

Pri tebi pa naj bi reč vgradili za 4'000 SIT.

Precej jasno, ane?

:D

Ni tako hudo, meni so pri donnacu rekli 4000 uro, mik mehanik jo ma tud nekje tam okoli...Cene so priblizne...

Drugače ti pa tako svetujem...

Kupi kit POLINI 70CCM (gus - zelezna litina), je boljši od Malossijevega GUSA, aluminij (MHR) pa je boljši od POLINIJEVEGA RACE kita...

Jaz sem kupil tak kit POLINI GUS 70CC..

Vse kar kupiš aluminij, je skoraj obvezna menjava glavne gredi, ker če je ne boš menjal, bo po kakšnih 1k km al morda kakšen k km več dobila luft in ti bo zadeva zaribala...

Za železno litino je dovolj 17.5 mm vplinjač, kar je več, ti bo samo več kuru motor...

Jest bom zamenu tudi jermen, vzmeti na sklopki, ter valjčke..Tudi dize morajo biti druge, skratka, vse je treba potem na novo nastaviti..

Jest upam, da me jermen, valjčki in vzmeti ter delo ne bojo stale več kot 30k SIT...(MIK MEHANIK)...Aprilio dobim nazaj jutri menda, potem bom pa povedal kakšni so občutki...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da bi jaz vedu tiukaj pri nas nikjer ne računajo na uro. Tu imajo fiksno ceno. Tako bi mehanik lahko delal tudi 10ur za en brižen kit. :? Pretiravam!

typeR, v čemu se razlikujeta polinijev in malossijev kit iz guse?? Zakaj pa se nisi odločil za aluminij? :roll:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

typeR, v čemu se razlikujeta polinijev in malossijev kit iz guse?? Zakaj pa se nisi odločil za aluminij? :roll:

Polinijev je boljsi in bolj vzdrzljiv, tako so mi rekli pri DONACCU, kjer prodajajo oba dva..

Za aluminij se pa nisem odločil zaradi tega, ker je potem dosti drazje vzdrzevanje...Če daš notr aluminij mors se zraun celo mašino prefukat..Obvezna je menjava glavne gredi in ojnice, pa če se gres enkrat ekstremni tuning na SR prilia, se prej spufaš predn bo motor letu 130km/h, ker to so ene najslabših mašin kar jih je možn.To je MINARELLIJEVA mašina, katero isto ima tudi AEROX, nikakor se ta motor ne more primerjat z NRGju ali pa RUNNERJU!Zame je še vedno NRG zakon...

Jest mam izpit tudi za kategorijo A (brez omejitev), tako da mi je skuter 2 motor, motor za v trgovino pa nazaj, al pa za na bazen pa nazaj...Za prvi motor vozim pa CROSS Yamaha YZ, in ma to takšne pospeške, da če dam v skuterja še 500k SIT za tuning, mi takih občutkov, kt mi jih cross ne more pričarat :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

TypeR, pol pa res ne vem zakaj sploh karkol mečeš v skuterja... Če bi jest imel neomejeno A, bi se mi zdel škoda vsakga tolarja dat za to, da bo šlo 110 namest 105... brezveze.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Užitek ko šraufaš skuter-v upanju da bo šel tistih 5 km/h hitrej.

Če bi ga še zmeri meu bi najbrz tud jst menju tiste valjčke pa fedrčke,...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

TypeR, pol pa res ne vem zakaj sploh karkol mečeš v skuterja... Če bi jest imel neomejeno A, bi se mi zdel škoda vsakga tolarja dat za to, da bo šlo 110 namest 105... brezveze.

Veš kako je, tolar gor ali dol, mašina je ribnla 50cc, zakaj bi daju gor nazaj 50, če lahk dam 70... :lol:

Uglavnem, skuter sm dobil nazaj, motor leti, k nor, pa vleče k nor... :lol:

Primerjava, prej mi je v en hrib letu 40 zedej pa blizu 80...

Končna po števcu mal čez 90km/h, s tem, da prehitim k za šalo Runnerja z Gianelli izpuhom, k mu kaze kao 105km/h...Zdej komu prov kaže ne vem...pa sej nima veze, vazn je, da ma motor nore pospeške...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem mel tud zato 70 ccm cilinder.

Kaj je folku samo če je 70kit 3× cenejši od original cilindra

kako pol pričakujejo, da bomo vzel original.

A mislijo, da si bomo zakone in tiste napise na reklamah, kjer z miniaturno pisavo piše "not for on-road use" ,al neki tazga, vzel tok k srcu da bomo fuknl več dnarja za manj muske. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

TypeR, pol pa res ne vem zakaj sploh karkol mečeš v skuterja... Če bi jest imel neomejeno A, bi se mi zdel škoda vsakga tolarja dat za to, da bo šlo 110 namest 105... brezveze.

Veš kako je, tolar gor ali dol, mašina je ribnla 50cc, zakaj bi daju gor nazaj 50, če lahk dam 70... :lol:

Uglavnem, skuter sm dobil nazaj, motor leti, k nor, pa vleče k nor... :lol:

Primerjava, prej mi je v en hrib letu 40 zedej pa blizu 80...

Končna po števcu mal čez 90km/h, s tem, da prehitim k za šalo Runnerja z Gianelli izpuhom, k mu kaze kao 105km/h...Zdej komu prov kaže ne vem...pa sej nima veze, vazn je, da ma motor nore pospeške...

......no še malo manjka,pa prodam svoja 1200ccm jajca in si kupim sesalec, da bom lahko dirkal...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

......no še malo manjka,pa prodam svoja 1200ccm jajca in si kupim sesalec, da bom lahko dirkal...

Kake maš, a ti ne zastopis, da je orginal 50 cilinder drazji kot pa 70cc Polini kit...Zakaj bi mogu plačat 30 % več za orginal 50 cc kit, kot pa da bi vzeu 70cc polini :?:

Jest mam skuterja, oziroma je pr nasi bajti skuter zato, da lahk z njim skočiš v mesto v trgovino, do soseda, na bazen itd...Za take stvari bi pa tudi jaz prodau BMWja pa bi si kupu sesalec...

p.s btw fotr vozi R1150R :lol: tako, da ne boš mislu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!