Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
DESIM

Motoristi--Radioamaterji

Recommended Posts

DESIM

Pač me zanima koliko nas je tukaj na forumu vpisanih.Evo jest prvi S56SEE-lokator JN76GB.Na VHF-145.550 in R1-Nanos. .)

L.P. 73-51

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sam dePihlja

B klasa, S59FOP, telegrafija 140 znakov/min, bil aktiven predvsem na KW, zaradi pomanjkanja časa sem ta hobi popolnoma opustil :ninja: ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
DESIM

kaj pa cb a šteje če steje sem zraven moj nick dixi

No CB-city~band se pravi mestni val,ki je namenjen zgolj pogovoru kar tako.Zanima me zgolj radioamaterji z pridobljeno licenco! .)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fritz

S56JTT

Bil prelen, da bi se še telegrafijo naučil klofat in ostal v 3. klasi. Včasih sem aktivno sodeloval v V/UHF tekmovanjih (S59GMA), vkolikor kolegom nisem kvaril rejtinga zaradi neznanja telegrafije. Danes sem bolj speči radioamater :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lucky

Dovolite, da malo zmotim tole temo.

Kako je zdaj z radioamaterstvom pri nas in po svetu, glede na velik korak naprej, ki so ga naredile telekomunikacije v zadnjih 10-15 letih in predvsem postale dostopnejše? Internet, mobilna telefonija, satelitski telefoni... Je takšno komuniciranje še izziv, glede na to, da danes ni potrebno več veliko truda in denarnega vložka, da komuniciraš z nekom v Braziliji?

Share this post


Link to post
Share on other sites
DESIM

Dovolite, da malo zmotim tole temo.

Kako je zdaj z radioamaterstvom pri nas in po svetu, glede na velik korak naprej, ki so ga naredile telekomunikacije v zadnjih 10-15 letih in predvsem postale dostopnejše? Internet, mobilna telefonija, satelitski telefoni... Je takšno komuniciranje še izziv, glede na to, da danes ni potrebno več veliko truda in denarnega vložka, da komuniciraš z nekom v Braziliji?

Lucky L.P.!!

Ne bom tukaj preveč nabijal, imaš nekaj forumov na netu (www.zrs.si)pa si malo poglej!!!?Drugač freqvence so še zmeraj polne,samo če so pogoji za delo.Dnevno komuniciram tako v foniji ali telegrafiji po celem svetu več ali manj!

P.s.;radioamaterski pozdrav 73-51 .) :yea1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
FLY

Lep pozdrav vsem radioamaterjem in motoristom.Nekoč ,v davnih časih so bile noči rezervirane skoraj isključno za ta hobi,pa finance tudi...Mobilna telefonija in internet sta mu zadala hud udarec,pa tudi konstruktorstvo ni niti približno tisto kar je bilo nekoč.Hobi kjer se verjetno iščejo nove vrednote ,identitete....CW :eek: ..ampak so pa bili časi !!! 73&GL S56HHV

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fritz

Hem, čudno, da se Dane (S57CQ) še ni oglasil. Mogoče zato, ker je bolj Radioamater-motorist kot pa obratno :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
peterpan

--... ...-- -.. . ... ..... --... . -.- --.

če se še prav spomnim :blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Janko Karlin

Sam nimam motorja, pa me niti ne moti ( sem samo ljubitel motorjev).

Sem pa radioamater začel z znakom s56fon in kasneje naredil II.klaso in dobil s57fon.

Kasneje sem pa še nekaj formalnosti opravil in dobil znak S57JK, ki ga uporabljam.

Bil pa sem tudi aktvien na CB bandu kot COYOT.

73 de Janko

:alien1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sitko

73 de s53rw (ex s57mrw).

Originalno iz s59drw od leta gospodovega 1984.

Po ''fohu'' iz s59gma.

Po tekmovalnem duhu pa nazadnje iz s53t (anede s56jtt, pa s57cq, pa s52t) :photo:

Ze nekaj casa zal neaktiven zaradi pomanjakanja casa in drugih hobijev.

Lep 73 iz Pristine!

_ _ . . . . . . _ _

SCHtabec

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bmflar

Pa še z moje strani en lep pozdrav S56WPF - JN76LD

Zdej bi pa lahko že osnovali svoj MK trance_27_notworthy.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
s58e

Meni so tako CB-jaši kot Radioamaterji enako pomembni, vsak na svoj način. Začel sem ravno na 11m in kasneje naredil izpit še za radioamatersko takrat II.klaso. Sedaj sem na tem področju že kar nekaj časa neaktiven, a me ta hobi še vedno veseli. Zadnje čase mi največ pomeni moj motor Honda Transalp 650 in moj prvi zrcalno-refleksni fotoaparat ... Hja, kako se z leti spreminjamo.... Da ne bo pomote, še vedno občasno prižgem mojo staro YAESU FT-101Z in uživam ob poslušanju zvez..

Share this post


Link to post
Share on other sites
eltrinajst

Pozdrav vsem,

S55WW, ex.S57NFM

Trenutno QRT, bo treba malo polotat pa bom zopet na KV...

Edited by eltrinajst

Share this post


Link to post
Share on other sites
roadbuster

So bli časi ,ja,ko smo bli aktivni marsikje,na CB bandu (SSB),pa na radioamaterskih frekvencah...ampak čas,tehnologije in družina so vse skupaj pospravile v kot....postaje pa sem prodal.

V časih moje aktivnosti na 27Mhz sem bil GO-115,član CB-radio kluba Soča, na radioamaterskem pa sem ostal v 2.klasi z znakom S57MGO....

Mogoče bomo zadevo še kdaj obudili,kdo pa ve....

Edited by roadbuster

Share this post


Link to post
Share on other sites
jama1100

Ali je kateri iz LJ ali okolice,ki ni mi malce razložil delovanje cb postaje.Imam jo namreč na motorju original

in bi jo rad sprobal.Lahko na pm.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DESIM

....jama 1100 ..zvečer po 20.00.uri na kanalu 1....smo gor ..moj pozivni je "MAX"..če ne pa pokliči na mobi .....je v profilu številka...!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
rudioso

Vidim da nas je motoristov-radioamaterjev kar precej.Sam vozim Motoguzzi Californija EV-1100ccm potovalnik,s katerim sem zelo zadovoljen.Radijska postaja pa je stara dobra Yaesu FT757GX cat system in 4band ECO vertikalka.Žal pa brez "linčija"na izhodu,pa tudi brez tega se da dobro delati z malo več potrpljenja.Sem pa že dolgo med oldtimerji!Delam iz lokatorja JN76TO.

Pozdrav motoristom in73 radioamaterjem1

PS.:sem tudi član Motoguzzi kluba Slovenija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • KennyJR
      Sej ne morem verjet, ko tole berem... Lej ti razložil... Sej ne pričakujem, da boš razumel.. Samo... Preberi še 1x moj prejšnji post, pa potem razlago... Pa spet prejšnji post, pa razlago... Mogoče pa enkrat dojameš...  Lorenzo od poškodbe dalje nw vozi na polno. To nam je jasno vsem. Zato je nekje med 13. in 17... Če bi vozil na polno, dal vse od sebe, tvegal nove padce, bi bil verjetno kakšno mesto višje ne? Ampak glede na to, da motorja vseeno ni čutil, kot bi ga moral, vsaj na začetku zmagoval vseeno nebi... Zato sem napisal za 8. mesto... Ker predvidevam, da bi v primeru 100% pristopa bil to nekje njegov maksimalni domet... Torej... Povzetek mojega posta... Nima smisla, da tvega vse in se pretrga na pol, če višje kot 8. tako ali tako verjetno nebi mogel biti. Zdej pa začni z branjem, kot sem predlagal... Držim pesti... 
    • jskrablin
      Zarco je odigral zadeve čisto pošteno, če nekoliko francosko. Pogruntal je da s KTM ekipo ne bo šlo in sporazumno so našli rešitev za letos. Če bi bile zadaj kake zamere, bi se konec sezone gonil po sodiščih ne po stezi z LCR Hondo. Kaj si kdo zasluži al kaj ne je brezvezna debata. Aleix pa Pol se lahko ven mečeta da sta huda borca in jima to pomaga nič, oba vozita relativen skret od motorja in nista v igri za vrhunske rezultate. Važno je, kar si si sposoben izpogajati/iztržiti. In ta igra ni vedno za nežne dušice. Če ima človek ambicijo, ji mora slediti. Če ne se zadovoljiš z manj in čakaš na boljše čase. Sam tako prvak ne rataš. Zarco to očitno razume, marsikdo drug pa ne.
    • Lipstick
      WSBK test in MotorLand Aragon:     Best times on Day One: 1.    Jonathan Rea (Kawasaki Racing Team WorldSBK) 1’50.416 – 27 laps 2.    Scott Redding (Aruba.it Racing – Ducati) 1’50.868 – 51 laps 3.    Michael van der Mark (Pata Yamaha WorldSBK Team) 1’50.941 – 39 laps 4.    Chaz Davies (Aruba.it Racing – Ducati) 1’51.176 – 37 laps 5.    Toprak Razgatlioglu (Pata Yamaha WorldSBK Team) 1’51.313 – 47 laps 6.    Alex Lowes (Kawasaki Racing Team WorldSBK) 1’51.567 – 37 laps 7.    Garrett Gerloff (GRT Yamaha WorldSBK Junior Team) 1’51.867 – 52 laps 8.    Leon Camier (BARNI Racing Team) 1’52.902 – 37 laps 9.    Federico Caricasulo (GRT Yamaha WorldSBK Junior Team) 1’53.514 – 57 laps   Hongde ?????
    • Snečer
      to je pri applu tak, android ponastaviš in bi moralo iti
    • Grut
      a svojmu praviš ginko ... 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!