Skoči na vsebino

Suzuki V Strom


šoško

Priporočene objave

  • 4 tedne pozneje...
pred 13 urami, hibou pravi:

Iščem nosilec vizirja V-strom, vse drugo najdem...lahko kdo pomaga pls?

recimo da vprašaš v temi V štrom? Lastniki bodo sigurno vedeli.

Ali v temi vizirji postaviš vprašanje:

al pa na ebayu napišeš windfakingšild vstrom :P

Ne odpirati teme za eno vprašanje. Uporabi iskalnik.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

A mi lahko lastniki ta novega stroma 1000 povedo dejansko realno porabo, ne tisto, ki je navedena , ampak po lastnih izkušnjah.

Namreč zaslediti je kr velike razlike, ali pa se eni lažejo, ne verjamem, da bi kuril okorg 8 litrov?

Ali pač?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, nordkapp pravi:

A mi lahko lastniki ta novega stroma 1000 povedo dejansko realno porabo, ne tisto, ki je navedena , ampak po lastnih izkušnjah.

Namreč zaslediti je kr velike razlike, ali pa se eni lažejo, ne verjamem, da bi kuril okorg 8 litrov?

Ali pač?

https://www.spritmonitor.de/en/overview/48-Suzuki/979-DL_1000_V-Strom.html?constyear_s=2014&constyear_e=2018

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, nordkapp pravi:

Hvala Sneci, sam ne verjamem čisto, da bi ta velki štrom kuril skor enako kot ta mali, ali pač?

malega je treba bolj priganjat, veliki pa se lahko pelje na manj obratih in manj popije

tudi gs1200 lahko zelo malo popije

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta velik v-strom pije cca 1.5 litra več od ta malega. Iz prve roke - se s kolegom dosti voziva skupaj, tako da je primerjava pri enakih hitrosti. 

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

Ali je kdo na forumu z novim V strom 650 letnik 2017+, ki bi napisal svoje videnje oziroma test motorja..( videz, ciklistika, poraba, vetrna zaščita, njegovi + in - ).

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, nadgob pravi:

Pozdravljeni,

Ali je kdo na forumu z novim V strom 650 letnik 2017+, ki bi napisal svoje videnje oziroma test motorja..( videz, ciklistika, poraba, vetrna zaščita, njegovi + in - ).

 

 

Jaz, povej, kaj točno te zanima

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odločam se za nakup V stroma 650 XT. Večni problem, ker pač ne dobiš testnega, kako se pelje, predvsem me zanima vetrna zaščita.

Trenutno imam hondo nc 700x, pa je vetrna zaščita bolj slaba, tam nad 120 km/h mi vožnja ni več užitek.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, nadgob pravi:

Odločam se za nakup V stroma 650 XT. Večni problem, ker pač ne dobiš testnega, kako se pelje, predvsem me zanima vetrna zaščita.

Trenutno imam hondo nc 700x, pa je vetrna zaščita bolj slaba, tam nad 120 km/h mi vožnja ni več užitek.

 

Odvisno, koliko si visok. Jaz sem visok 190 cm in je za to višino vetrna zaščita bolj boga, zato sem kupil givijev deflektor, ki meni zadošča. Lahko kupiš tudi višjo šipo, izbire na trgu je veliko.

 

Sicer pa je motor izvrsten, price/performance gotovo eden boljših ta hip na trgu. Za solo vožnje ima zame moči dovolj, v dvoje ga moraš bolj kot ne davit. Ciklistika je super, lahko vodljiv. Poraba od 3.5 do 4.0. Slabih izkušenj zaenkrat ni.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, nadgob pravi:

Trenutno imam hondo nc 700x, pa je vetrna zaščita bolj slaba, tam nad 120 km/h mi vožnja ni več užitek.

OK, da se razumemo, motorji veter v laseh, uživanje, in še in še... veter v laseh že dolgo ne, ker so obvezne čelade, jaz sem začel, ko še niso bile. Kar se vetra in motorjev tiče so zadeve bolj ali manj rešene le na velikih potovalnikih. Na vseh ostalih "modelih" bo pa vedno potrebno "potrpet" in ob tem trpljenju znat uživat. Saj to je menda bistvo motociklizma.

NC700X od Vstroma ne bo velike razlike, vem ker sem že oba primerjal z F700GS, kar trenutno vozim. Testiram pa vedno v krogu kolegov, na kakšni turi občasno menjamo. Ja vemo, da kršimo pregovor, motorjev in.....se ne posoja :naughty:.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, MiNa pravi:

OK, da se razumemo, motorji veter v laseh, uživanje, in še in še... veter v laseh že dolgo ne, ker so obvezne čelade, jaz sem začel, ko še niso bile. Kar se vetra in motorjev tiče so zadeve bolj ali manj rešene le na velikih potovalnikih. Na vseh ostalih "modelih" bo pa vedno potrebno "potrpet" in ob tem trpljenju znat uživat. Saj to je menda bistvo motociklizma.

NC700X od Vstroma ne bo velike razlike, vem ker sem že oba primerjal z F700GS, kar trenutno vozim. Testiram pa vedno v krogu kolegov, na kakšni turi občasno menjamo. Ja vemo, da kršimo pregovor, motorjev in.....se ne posoja :naughty:.

a si vozil nov model V stroma 650, in kakšna je vetrna zaščita pri tvojem v primerjavi z vsemi tremi.

Kaj pa ciklistike oziroma razlika med nc700x in V stromom, kateri se lepše pelje. Ali je pri stromu tudi potrebno veliko prestavljanja brzin, kot to zahteva nc 700x

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MOJ! OK resno.

Prepih je na vseh skoraj enak, ni nekih velikih razlik. Pa še tu bi bilo kar bi zapisal precej subjektivo. Vozil sem kolegov GW1500, tam mi je postalo jasno, da na vseh motorjih piha, le "minibus" je nekaj posebnega. Nekaj malega rešiš, kot ti je zapisal @Primosio brez vetra ali še huje močnega bučanja in premetavanja čelade bo pa težko.

Končno so DL650, F700GS, NC700/750 motorji, ki so konkurenca glede oblike, moči, namembnosti in ne nazadnje tudi ciljnega uporabnika.

Ko sem kupoval, me je prepričalo 800ccm in nekaj več navora proti ostalima, le NC nekaj zaostaja po moči cca 20 "konjičev" (se pozna). V primeru, da suzuki "povrta" malega V-ja na 800ccm, ga takoj kupim. Tudi zaradi cene. Neposredni naslednik mojega je F750 ima 850ccm ceno pa v oblakih (precej nad DL1000). Res ima kopice dodatkov, ki jih DL nima vendar osnovno ceno "izstrelijo" na znesek, ki ga za 2 kolesa ne dam!

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni, imam V STROMA 1000 , letnik 2014, do sedaj 65 000 km, vožnja po predpisih - poraba 5,2, avtocesta ( 130 do 160 ) max 6,5  ( povprečje ), skoraj zmeraj v dvoje + kovčki

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, boca pravi:

Pozdravljeni, imam V STROMA 1000 , letnik 2014, do sedaj 65 000 km, vožnja po predpisih - poraba 5,2, avtocesta ( 130 do 160 ) max 6,5  ( povprečje ), skoraj zmeraj v dvoje + kovčki

Da podam še za 650. Tudi midva ponavadi na polno obložena. Po predpisih liter manj in po avtocesti liter več kot tvoj. To je osnovna razlika med malim in velikim.

Sreča, da vozim malo po avtocesti. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, nadgob pravi:

Odločam se za nakup V stroma 650 XT. Večni problem, ker pač ne dobiš testnega, kako se pelje, predvsem me zanima vetrna zaščita.

Trenutno imam hondo nc 700x, pa je vetrna zaščita bolj slaba, tam nad 120 km/h mi vožnja ni več užitek.

 

Vetrno zaščito boš moral zamenjat. Orginalna je daleč od optimuma. Sam sem zamenjal z Suzukijevim večjim vizirjem, kateri ima še deflektor zraka in na glavi ni več bobnenja.  Kolikor pa spremljam FB skupino “Suzuki 650 Vstorm” pa vsi priporočajo in hvalijo Givi Airflow vetrobran.

37444FEF-5927-4773-AE51-EE28C7A075DC.jpeg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!