Skoči na vsebino

Suzuki V Strom


šoško

Priporočene objave

  • 2 tedne pozneje...
Ob 14. 7. 2019 ob 23:04, Orimp pravi:

V Mariboru oz okolici je kak mojster kateri bi ovladal zadevo. 

Sicer sem malo pozen, pa vseeno - pelji ga na MotorJet. Sem imel isti problem na Suzuki SV650S, pa so mi uredili vse za cca 40€... Bila pa je bencinska črpalka dejansko problematična ja. ?  

 

Lp,

Bg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Zdravo,

vprašam kar v tej temi in upam na kak pameten odgovor :) 

Torej, drugo leto imam v planu nabavit Štroma... kolebal sem med Fazerko in Štromom, pa sem se odločil za slednjega, ker sem si Fazerko (600 ccm) že lastil. Če kdo slučajno ve iz prve roke, primerjava med njima, v smislu, laganini kruzanja, občasno tudi v dvoje. Sem čisto povprečen voznik, ki ne divja in ne rabim ogromno HP... vseeno me pa zanima, kako je recimo, če sta gor dva in natovorjena z zadnjim kufrom in obema stranskima... na Fazerki ni bilo nobenih "težav", je šla tudi v dvoje polno natovorjena...

Že vnaprej hvala vsem za odgovore.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 37 minutami, motozajebant pravi:

Zdravo,

vprašam kar v tej temi in upam na kak pameten odgovor :) 

Torej, drugo leto imam v planu nabavit Štroma... kolebal sem med Fazerko in Štromom, pa sem se odločil za slednjega, ker sem si Fazerko (600 ccm) že lastil. Če kdo slučajno ve iz prve roke, primerjava med njima, v smislu, laganini kruzanja, občasno tudi v dvoje. Sem čisto povprečen voznik, ki ne divja in ne rabim ogromno HP... vseeno me pa zanima, kako je recimo, če sta gor dva in natovorjena z zadnjim kufrom in obema stranskima... na Fazerki ni bilo nobenih "težav", je šla tudi v dvoje polno natovorjena...

Že vnaprej hvala vsem za odgovore.

lp

tu gor je kar nekaj takšnih, ki so z malim vstrom veliko prekruzali v dvoje

ker nisi hrust, bo vstrom opravljal delo z lahkoto

v primerjavo s fazerko boš boljše sedel, vstrom pa bo lepše vlekel, ker ga ni treba privijat

verjetno je vstrom 650 najboljši v svojem razredi, imajo tudi verzijo s špicami, da zgleda bolj svetovno popotniško

zakaj pa tdmke ne bi vzel? :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Snečer pravi:

tu gor je kar nekaj takšnih, ki so z malim vstrom veliko prekruzali v dvoje

ker nisi hrust, bo vstrom opravljal delo z lahkoto

v primerjavo s fazerko boš boljše sedel, vstrom pa bo lepše vlekel, ker ga ni treba privijat

verjetno je vstrom 650 najboljši v svojem razredi, imajo tudi verzijo s špicami, da zgleda bolj svetovno popotniško

zakaj pa tdmke ne bi vzel? :) 

svetovno popotniško... dont give a shit.. čist na kratko povedano :) 

pa, nekak mi tdmka ni... moral bi probat, da vidim... štrom me je nekako navdušil in sem skoraj prepričan, da ga bom vzel...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, motozajebant pravi:

svetovno popotniško... dont give a shit.. čist na kratko povedano :) 

pa, nekak mi tdmka ni... moral bi probat, da vidim... štrom me je nekako navdušil in sem skoraj prepričan, da ga bom vzel...

Vstrom 650 je v svojem razredu najboljši motor, razlike so sicer v detajlih, ampak to je preverjena zadeva, kjer preprosto ne moreš falit. Tudi meni je bil všeč pred nakupom sedanjega motorja, sem ga ogledoval, a sem dobil boljšo ponudbo (iz cenovnega vidika).

Pač omenil sem, da vstorm obstaja tudi v XT verziji s špicami itd., da zgleda malo bolj "resno".

Ker fazerko poznaš v nulo, pač probaj najt nekoga, da ti da en krog z vstromom, že sedenje je čisto drug svet napram fazerki...

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vstrom lepo vleče, nimaš kaj. Dober menjalnik ... itd.

Ampak, ko naložiš tri kovčke in greš recimo na AC zaradi hitrejšega transferja, pa se mi zdi, da želi razpast.
Ti povem odkrito, da če grem od Slivnice do Vranskega po AC, mi je tam že vožnje dovolj. 

To zdaj govorim o predzadnji različici Vstroma650. Zdaj te nove zadeve so verjetno bolj dodelane, ker dvomim, da so iz modela v model stagnirali.

Vseeno priporočam Twinsa z 900.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 31 minutami, Snečer pravi:

Vstrom 650 je v svojem razredu najboljši motor, razlike so sicer v detajlih, ampak to je preverjena zadeva, kjer preprosto ne moreš falit. Tudi meni je bil všeč pred nakupom sedanjega motorja, sem ga ogledoval, a sem dobil boljšo ponudbo (iz cenovnega vidika).

Pač omenil sem, da vstorm obstaja tudi v XT verziji s špicami itd., da zgleda malo bolj "resno".

Ker fazerko poznaš v nulo, pač probaj najt nekoga, da ti da en krog z vstromom, že sedenje je čisto drug svet napram fazerki...

 

Pošteno povedano. ;)

Mali Štrom XT za dvoje in tvoje zahteve bo popolnoma dovolj. Slika za primerjavo.

@Kričač   Govoril sem z lastnikom novega štroma, katerga  je nabavil po prodaji starega modela. Pravi, da je takšna razlika, kot, da bi stari imel samo 50 Hp. 

 

9F5DC1C4-369A-4F79-93B8-2E424738A6D0.jpeg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, The Lakl pravi:

@Kričač   Govoril sem z lastnikom novega štroma, katerga  je nabavil po prodaji starega modela. Pravi, da je takšna razlika, kot, da bi stari imel samo 50 Hp. 

 

No, točno to sem hotel povedat!
Saj ne rečem, sediš lepo, menjalnik je mehak - tekoč, lepo vodljiv, robusten, mala poraba, poceni vzdrževanje, AMPAK, kot je "silak" napisal, mal premalo konjev. Ne dvomim pa, sigurno so na novih zadevah drastične spremembe. Že izgled, tako, da so verjetno ogromno delali tudi na agregatu. Všečna zadeva, sploh ta z naperami.

Ker sem vozil kar nekaj zadev, bi vseeno raje imel vrstni dvovaljnik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 58 minutami, motozajebant pravi:

svetovno popotniško... dont give a shit.. čist na kratko povedano :) 

pa, nekak mi tdmka ni... moral bi probat, da vidim... štrom me je nekako navdušil in sem skoraj prepričan, da ga bom vzel...

ti bom povedal iz mojega zornega kota:

1. kaj od agregata hočeš (štrom vs fazer manj živahnosti ima pa konstanten vlek)

2. kako pozicijo sedenja in kako komoditeto hočeš? (komoditeta na višku, sedenje pokonci, roke dokaj visoko, noge dovolj iztegnjene, prav tako sopotnik, precej bolj komot kot na fz)

moj vtis ali minusi: kot bi vozil Varadero ali avtobus, pristnega stika z agregatom in mašino, da si eno zame ni, kojnu ni, butne nikamor in bi lahko šel na pir preden zmore mimo šleperja. :P

Ampak če ti je zadnji stavek zanemarljiv, ne boš s Štromom nič falil, kvečjemu boš zadovoljen.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, The Lakl pravi:

Pošteno povedano. ;)

Mali Štrom XT za dvoje in tvoje zahteve bo popolnoma dovolj. Slika za primerjavo.

@Kričač   Govoril sem z lastnikom novega štroma, katerga  je nabavil po prodaji starega modela. Pravi, da je takšna razlika, kot, da bi stari imel samo 50 Hp. 

 

9F5DC1C4-369A-4F79-93B8-2E424738A6D0.jpeg

tudi jaz sem se s tem tipom menil oziroma celo peljala sva se, pa nisem zaznal, da bi imel težave na AC :) 

 

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, Kričač pravi:

No, točno to sem hotel povedat!
Saj ne rečem, sediš lepo, menjalnik je mehak - tekoč, lepo vodljiv, robusten, mala poraba, poceni vzdrževanje, AMPAK, kot je "silak" napisal, mal premalo konjev. Ne dvomim pa, sigurno so na novih zadevah drastične spremembe. Že izgled, tako, da so verjetno ogromno delali tudi na agregatu. Všečna zadeva, sploh ta z naperami.

Ker sem vozil kar nekaj zadev, bi vseeno raje imel vrstni dvovaljnik.

raje mu še napiši primerjavo med fazerko in vstrom :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 24 minutami, Snečer pravi:

tudi jaz sem se s tem tipom menil oziroma celo peljala sva se, pa nisem zaznal, da bi imel težave na AC :) 

 

A on se je peljal po AC z novim, če prav razumem in nisi zaznal težav?
Saj je bilo govora, da so novi, boljši od starih.

Težava je zgolj v končni hitrosti, ko si polno naložen, pa človek dobi občutek, da bo vse razpadlo pri 130kmh.
Na GG sem šel polno naložen in ni bilo težav. Pravim, zadeva vleče in dokler so hitrosti normalne je motor vrhunski.
Ni pa mi v interesu, da bi menjal zobčenike za večje oz. manjše.

Je pa res, da me nov dizajn ne prepriča, saj mi je stara oblika lepša.
 

pred 20 minutami, Snečer pravi:

raje mu še napiši primerjavo med fazerko in vstrom :) 


Sem videl zgoraj nekakšne primerjave z fazerco ... hja, lahko bi kaj napisal, sem jo par krat peljal.
Ampak kolikor lahko razberem je imel prej fazerco, tako, da je primerjava brez predmetna. :)

 

 

Popravljeno . Popravil Kričač
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Snečer pravi:

Dajmo še spustit kriterije pod MS standard, pa dejstvo, da je @motozajebant vitek... Ga ni brega, da bi imel težave, tudi s starim vstromom v dvoje z opremo

ne more imeti težav, tudi s 50 konji ne moreš imeti težav, tudi s 30 ne, lahko si pa nezadovoljen in hočeš več.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Snečer pravi:

Dajmo še spustit kriterije pod MS standard, pa dejstvo, da je @motozajebant vitek... Ga ni brega, da bi imel težave, tudi s starim vstromom v dvoje z opremo

Vitek ja :) ma, za mene, povprečnega šoferja mislim, da kr bo... gledam model 08-10... 

pred 29 minutami, DAMI34 pravi:

ti bom povedal iz mojega zornega kota:

1. kaj od agregata hočeš (štrom vs fazer manj živahnosti ima pa konstanten vlek)

2. kako pozicijo sedenja in kako komoditeto hočeš? (komoditeta na višku, sedenje pokonci, roke dokaj visoko, noge dovolj iztegnjene, prav tako sopotnik, precej bolj komot kot na fz)

moj vtis ali minusi: kot bi vozil Varadero ali avtobus, pristnega stika z agregatom in mašino, da si eno zame ni, kojnu ni, butne nikamor in bi lahko šel na pir preden zmore mimo šleperja. :P

Ampak če ti je zadnji stavek zanemarljiv, ne boš s Štromom nič falil, kvečjemu boš zadovoljen.

Glede sedenja...tudi na fz nisem vedel kako se sedi, pac, mi je bil sanjski motor, prisel, videl, kupil :) in sedel kot sem pac sedel, pa tudi nekaj prevozil na njej... 

Za mene samega vem da bo, ce dam pa se 3 kufre gor in sopotnico (cca 60kg), pa verjetno tudi... ce ne, pa bo porivala :)

hvala vsem za info! 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Snečer pravi:

Dajmo še spustit kriterije pod MS standard, pa dejstvo, da je @motozajebant vitek... Ga ni brega, da bi imel težave, tudi s starim vstromom v dvoje z opremo

Res je vitek, sem ga videl na sliki, če je tisto na avatarju on ...
Dejstvo je, da z nobenim motorjem ne bo imel težav. Jaz osebno pač se z njim nerad vozim po AC saj je muka. Pa spomnim se, da sem takrat imel malo bolj grob profil gume (kako se je imenovala nimam pojma), katera je morda dodala še kak procent neudobni hitri vožnji po AC. Je pa res, da bi lahko agregat imel enih 78Hp .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, motozajebant pravi:

Vitek ja :) ma, za mene, povprečnega šoferja mislim, da kr bo... gledam model 08-10... 

Glede sedenja...tudi na fz nisem vedel kako se sedi, pac, mi je bil sanjski motor, prisel, videl, kupil :) in sedel kot sem pac sedel, pa tudi nekaj prevozil na njej... 

Za mene samega vem da bo, ce dam pa se 3 kufre gor in sopotnico (cca 60kg), pa verjetno tudi... ce ne, pa bo porivala :)

hvala vsem za info! 

Glede sedenja je bolj komot in vsak cm se pozna, tako zate kot sopotnico. Porivala bota pa raje potem zvečer, al apartmanu al šotoru, med vožnjo ne bo potrebe. Bi ti pa svetoval, kak manjši probni krogec, zgolj za filing.

Se zna zgoditi (vsaj pri meni) da ti kak motor sploh ne sede, ali pa obratno, se zaljubiš na prvo žogo.

So fantje s Štromom 650 prekruzali celo EU bp v dvoje, pa nasmeh do ušes.

@Scarabeo 500, @The Lakl, pa še kdo.

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, Kričač pravi:

Res je vitek, sem ga videl na sliki, če je tisto na avatarju on ...
Dejstvo je, da z nobenim motorjem ne bo imel težav. Jaz osebno pač se z njim nerad vozim po AC saj je muka. Pa spomnim se, da sem takrat imel malo bolj grob profil gume (kako se je imenovala nimam pojma), katera je morda dodala še kak procent neudobni hitri vožnji po AC. Je pa res, da bi lahko agregat imel enih 78Hp .

Sem jaz :)

pred 7 minutami, DAMI34 pravi:

Glede sedenja je bolj komot in vsak cm se pozna, tako zate kot sopotnico. Porivala bota pa raje potem zvečer, al apartmanu al šotoru, med vožnjo ne bo potrebe. Bi ti pa svetoval, kak manjši probni krogec, zgolj za filing.

Se zna zgoditi (vsaj pri meni) da ti kak motor sploh ne sede, ali pa obratno, se zaljubiš na prvo žogo.

So fantje s Štromom 650 prekruzali celo EU bp v dvoje, pa nasmeh do ušes.

@Scarabeo 500, @The Lakl, pa še kdo.

Definitivno prej probam! 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala.Dami.

Ni nujno, da ti bo položaj sedel na motorju.  Meni je, ampk ne za dolgo. Star sem že, zgaran, bolan, iztrošen. Odrevenele roke, konstantno boleča hrbtenica, odrevenelost nog... Lažje povem, kaj mi ne manjka :)  in sem testiral... 2,5 cm poviški krmila-odlično, 2.5 cm znižane stopalke in zamenjane  z širšimi turing stopalkami.  Po nekaj vožnjah sem ponastavlimše naklon, kot krmila in sedaj je ok.  Položaj teelesa je sedaj neutrujajoč, položaj rok je tak, da mi roke na krmilu lepo počivajo in mi več ne drevenijo, kolena tudi niso več tako pokrčena in posledično je noga lepo prekvavljena  v kombinaciji z turing stopalkami nimam več problemov z utrujenimi, odrevenelimi nogami. Za svojo postavo si moraš najti položaj, kateri ti najbolj ustreza sam. ;)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!