Skoči na vsebino

Suzuki V Strom


šoško

Priporočene objave

pred 2 urami, motozajebant pravi:

Zdravo,

vprašam kar v tej temi in upam na kak pameten odgovor :) 

Torej, drugo leto imam v planu nabavit Štroma... kolebal sem med Fazerko in Štromom, pa sem se odločil za slednjega, ker sem si Fazerko (600 ccm) že lastil. Če kdo slučajno ve iz prve roke, primerjava med njima, v smislu, laganini kruzanja, občasno tudi v dvoje. Sem čisto povprečen voznik, ki ne divja in ne rabim ogromno HP... vseeno me pa zanima, kako je recimo, če sta gor dva in natovorjena z zadnjim kufrom in obema stranskima... na Fazerki ni bilo nobenih "težav", je šla tudi v dvoje polno natovorjena...

Že vnaprej hvala vsem za odgovore.

lp

Ga imamo pri hiši. Sem že parkrat zapisal, da prostornejšega motorja v tem razredu verjetno ni.

Tudi na AC se mi zdi povsem v redu. Primerjati ga z GS, ki je 3x dražji, je smešno. Če pa že, potem zanesljivo ni 3x slabši. Kvečjemu je V-Strom 3x bolj zanesljiv. To dela! Kako vem? Tudi GS je pri hiši...

Ni tega 2 tedna kar sva bila z mojo na Željavi, kjer sva srečala skupino motoristov iz Slovenije. Eden se je takoj pognal k V-Stromu in se pohvalil, da ga je imel do pred nedavnim in da obžaluje, ker ga je prodal. Sedaj se vozi s Fazerko... Mislim, da to pove veliko!

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, motozajebant pravi:

gledam model 08-10...

Moj Strom je ta letnik. Ce bi ti pomagalo pri odlocitvi za nakup Stroma, lahko prej prides pogledati. Lahko danes/jutri popoldne, ce ne bo dezja.

pred 13 urami, Joker pravi:

prostornejšega motorja v tem razredu verjetno ni.

Ja, mali Strom, nicemur posebnemu navkljub, nudi neverjetno veliko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, Slow pravi:

Moj Strom je ta letnik. Ce bi ti pomagalo pri odlocitvi za nakup Stroma, lahko prej prides pogledati. Lahko danes/jutri popoldne, ce ne bo dezja.

Ja, mali Strom, nicemur posebnemu navkljub, nudi neverjetno veliko.

Slow, hvala za ponudbo, ta teden žal ne morem, se pa definitivno obrnem nate...imaš :beer2: v dobrem!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, motozajebant pravi:

Slow, hvala za ponudbo, ta teden žal ne morem, se pa definitivno obrnem nate...imaš :beer2: v dobrem!

Strom 650 se pelje bolje in udobnejše kot bilokatera fazerca....

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 27 minutami, Kmet2 pravi:

Strom 650 se pelje bolje in udobnejše kot bilokatera fazerca....

 

Hvala čelavi...prid kaj naokol :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Just now, motozajebant said:

Hvala čelavi...prid kaj naokol :)

Pismo, men se zdi, da jih ni bezveze tolk po cestah, in sploh v primerjavi z velikim stromom. Bi reku 8:2za male.  Pred par leti sm vozil za stromom 650. Sofer je bil res palcek, ona poprecna. Na regionalni cesti je dec pelal odlicn tempo. Ker ceste nism poznal, tud z bistveno mocnej motorjem ne bi sel nic hitrej. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, motor res nudi veliko udobja. Jaz sem imel povišano krmilo, tako, da sem sedel ko kenik. Ker potreb za ustavljanje med furo ni, razen ko se malo pretegneš, sem v enem šubu kar lepo kilometrino naredil. 

Ker pa sem hotel močnejšo in prav tako udobno zadevo, sem nabavil drug motorček. 

Z fazerco se stvar ne da primerjat, čeprav je 4 valjnik Mercedes proti dvovaljniku (tukaj mislim na tresljaje). 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Zdravo .

Zanima me, če je že kdo probal vozit oba stroma 650 in 1000 in kakšna je razlika. Se odločam za nakup, pa ne vem katerga vzet. V ceni je kr velika razlika.

Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, japnr1 pravi:

Zdravo .

Zanima me, če je že kdo probal vozit oba stroma 650 in 1000 in kakšna je razlika. Se odločam za nakup, pa ne vem katerga vzet. V ceni je kr velika razlika.

Hvala.

če misliš imeti za "večno", vzameš 1000 in je mir, al pa če si bolj umirjen, bo dovolj 650

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 minutami, Snečer pravi:

če misliš imeti za "večno", vzameš 1000 in je mir, al pa če si bolj umirjen, bo dovolj 650

Ja bo kr za "večno". Do zdaj večinoma čoperji in nejkedi, zdaj pa na "stara" leta malo kamot vožnje. Velk bo vožnje v dvoje, zato me zanima razlika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, japnr1 pravi:

Ja bo kr za "večno". Do zdaj večinoma čoperji in nejkedi, zdaj pa na "stara" leta malo kamot vožnje. Velk bo vožnje v dvoje, zato me zanima razlika.

jurja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Scarabeo 500je pred nakupom zadnjega modela 650 preizkusil oba in povedal, da sopotnica na malem štromu sedi bolj komot, z manj pokrčenimi koleni in se je zavoljo drage odločil za malega štroma in je zelo zadovoljen. Pravi, da za njegov stil vožnje čisto ustreza in zadovolji vse potrebe. Skoraj vse kilometre prevozi v dvoje in veliko polno natovorjen. Še plinski kuhalnik in pribor za kuhanje kave je vedno z njima.

PS: Sem moral, če se sam ne oglasi, he,he.

Popravljeno . Popravil raza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, raza pravi:

@Scarabeo 500je pred nakupom zadnjega modela 650 preizkusil oba in povedal, da sopotnica na malem štromu sedi bolj komot, z manj pokrčenimi koleni in se je zavoljo drage odločil za malega štroma in je zelo zadovoljen. Pravi, da za njegov stil vožnje čisto ustreza in zadovolji vse potrebe. Skoraj vse kilometre prevozi v dvoje in veliko polno natovorjen. Še plinski kuhalnik in pribor za kuhanje kave je vedno z njima.

PS: Sem moral, če se sam ne oglasi, he,he.

Točno tako. Zagotovo je za dolgonogo sopotnico zadaj na malem več prostora (glede pokrčenosti nog)  kot na tisočaku. Zelo dober motor za umirjenega voznika. Da ne bo nesporazuma - tudi se ga da poterati. Večina voženj v dvoje na polno obremenjen.

Edino kar sem menjal je sprednji zobnik za zob manj. 

Raza - delam, ko zamorc :).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 51 minutami, Scarabeo 500 pravi:

Točno tako. Zagotovo je za dolgonogo sopotnico zadaj na malem več prostora (glede pokrčenosti nog)  kot na tisočaku. Zelo dober motor za umirjenega voznika. Da ne bo nesporazuma - tudi se ga da poterati. Večina voženj v dvoje na polno obremenjen.

Edino kar sem menjal je sprednji zobnik za zob manj. 

Raza - delam, ko zamorc :).

Ka pa kaka slikca, da vidim kk zgleda z vso opremo??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 25 minutami, japnr1 pravi:

Ka pa kaka slikca, da vidim kk zgleda z vso opremo??

Tako nekako. ;)

Da ima premalo moči sem opazil le pred gostilno! Če ni 1000 ga nihče ne pogleda. Ampak mene to ne moti, ker imam motor zase in lastne užitke.  Malo poglej naokrog pa boš videl, da se nekateri z precej šibkejšimi vozijo popolnoma zadovoljivo 

52A96BFA-BF4B-4331-B9D7-18ABF4DDC155.jpeg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

12 hours ago, japnr1 said:

Zdravo .

Zanima me, če je že kdo probal vozit oba stroma 650 in 1000 in kakšna je razlika. Se odločam za nakup, pa ne vem katerga vzet. V ceni je kr velika razlika.

Hvala.

1000 !!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

650 imamo pri hiši. Sicer prve generacije. 1000 sem preizkusil. Tako 1 generacijo, kot aktualnega. Aktualni je v vseh pogledih mnogo boljši kot stari. Ne vem pa, ali so popravili hibe, ki so ga pestile. Predvsem košara sklopke.

Pod črto pa sem mnenja, da je 650 bolj smotern nakup. Dejansko za svoj denar ponuja ogromno. Je prostoren, za solo povsem dovolj zmogljiv, v dvoje pa tudi zadovoljivo. Predvsem pa je pregovorno zanesljiv, neproblematičen motor.

Kar se tiče "večnosti":

650 bo res trajal večno, saj je skoraj nepokvarljiv.

1000 pa spet ni tako zmogljiv, da ga človek ne bi prerasel in bi bil v tem pogledu za zmeraj. Hočem reči, če ti bo 650 postal premalo, ti bo tudi 1000 slej ko prej...

Tisti, ki so 650 kupili pri polni zavesti so kupili odličen motor, ki jih bo, za malo denarja, prevažal mnogo let in kilometrov, katerih bo ogromno zastonj, oziroma jih bo financirala razlika v ceni med obema, ki pa ni zanemarljiva.

Seveda pa je to zgolj moje osebno in zelo skromno mnenje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, Joker pravi:

650 imamo pri hiši. Sicer prve generacije. 1000 sem preizkusil. Tako 1 generacijo, kot aktualnega. Aktualni je v vseh pogledih mnogo boljši kot stari. Ne vem pa, ali so popravili hibe, ki so ga pestile. Predvsem košara sklopke.

Pod črto pa sem mnenja, da je 650 bolj smotern nakup. Dejansko za svoj denar ponuja ogromno. Je prostoren, za solo povsem dovolj zmogljiv, v dvoje pa tudi zadovoljivo. Predvsem pa je pregovorno zanesljiv, neproblematičen motor.

Kar se tiče "večnosti":

650 bo res trajal večno, saj je skoraj nepokvarljiv.

1000 pa spet ni tako zmogljiv, da ga človek ne bi prerasel in bi bil v tem pogledu za zmeraj. Hočem reči, če ti bo 650 postal premalo, ti bo tudi 1000 slej ko prej...

Tisti, ki so 650 kupili pri polni zavesti so kupili odličen motor, ki jih bo, za malo denarja, prevažal mnogo let in kilometrov, katerih bo ogromno zastonj, oziroma jih bo financirala razlika v ceni med obema, ki pa ni zanemarljiva.

Seveda pa je to zgolj moje osebno in zelo skromno mnenje...

To sem hotu čut. Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 9/7/2019 at 11:05 AM, The Lakl said:

A, samo to ??? Kaj pa slabosti? Samo vprašam. :)

po dveh letih slabosti še nisem našel....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!